Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ριζοσπάστες Ξανά Καββαδίας Γεράσιμος

Κεφαλονίτισσες και Κεφαλονίτες,

Αγαπητές συγχωριανές και συγχωριανοί, Ρυσσιάνοι.

    


Αποφάσισα να πολιτευτώ στα 25 μου χρόνια, θεωρώντας πως έχω ένα χρέος προς την κοινωνία της Κεφαλονιάς , στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, την όμορφη Έρισσο και ειδικότερα τα Τουλιάτα.

Πήρα την αποφασή αυτή, γιατί ζώντας σε μία τόσο απομακρυσμένη περιοχή, ένοιωθα την απουσία της εκάστοτε δημοτικής και τοπικής αρχής.

Δεν είμαι πολιτικός να σας γεμίσω υποσχέσεις και πολλά “θα„ , πάντα μου προκαλούσαν αποτροπιασμό τέτοια πράγματα. Είμαι ένας άνθρωπος λογικός, με όρεξη για δουλειά πάντα με γνώμονα το συμφέρον του τόπου που ζούμε. ΜΑΖΙ ΣΑΣ, θα τα καταφέρουμε όλοι μαζί να πάμε μπροστά αυτόν τον τόπο που ζούμε, αναπνέουμε και εργαζόμαστε.

Μετά από ώριμη σκέψη και δια της σε άτοπον απαγωγής, κανένας υποψήφιος Δήμαρχος με την δική του προϊστορία δεν είναι επαρκής για μένα.

Έτσι λοιπόν αποφάσισα, να βάλω για Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος Τουλιάτων με τους <<Ριζοσπάστες Ξανά>>, συνδυασμό του Γεράσιμου Ι. Δημητράτου. Συνδυασμό, πρωτοεμφανιζόμενο, όπως και εγώ, και άφθαρτο μιας και δεν έχει κυβερνήσει ποτέ.

Είναι ευκαιρία για την Κεφαλονιά μας που αγαπάμε, να της δώσουμε πνοή με καινούργιους Ανθρώπους, νέες αξίες, νέα μορφή πολιτικής (με κέντρο τον ίδιο τον πολίτη, και όχι τον πολιτικό της ρεμούλας, των γνωριμιών και των σκοτεινών διαπλεκόμενων)

Για την Κεφαλονιά μας,

Γεράσιμος Α. Καββαδίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου