Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

ρε μαζέψτε τους εκεί στο ΣΥΡΙΖΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ..



σκεπτόμενος  αντιρατσιστής  αριστερός 
υποθέτω ε ;;;μπράβο







People Who Like This



παραθέτω μέρος του καταστατικού του ΣΥΡΙΖΑ.....




http://www.syriza.gr/pdfs/katastatiko.pdf


Υπερασπίζεται τις αξίες της κοινωνικής δικαιοσύνης, της αλληλεγγύης, της ισότητας και της ελευθερίας, ενάντια στον εθνικισμό, το μιλιταρισμό, το ρατσισμό, την πατριαρχία και το φασισμό. 



ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ .... που αναδημοσίευσε....και τι σκοπό εξυπηρετεί...

Οι ισλαμοπαράφρονες Αλβανοί αποθεώνουν τον φασίστα Κασαμι και χλευάζουν τους οπαδούς του Ολυμπιακού! 



Posted by olympiada στο Οκτωβρίου 23, 2014

“Τους έκανε τον αλβανικό αετό στο κέντρο της Αθήνας!
εκδίκηση στους οπαδούς του Ολυμπιακού που είχαν κρεμάσει την σημαια της Σερβίας ως ένδειξη αλληλεγγύης”!
Αυτα και άλλα διθυραμβικά γράφουν τα ορφανά του Μουσολινι για τον φασίστα Κασαμι που έκανε χθες τα κόκκαλα του Γιώργου Καραϊσκακη να τρίζουν.
Ο φασίστας Κασαμι έκανε τον ναζιστικο χαιρετισμό του “αετού” που συμβολίζει την μεγαλη Αλβανια, σε συνεχεια της πρόκλησης μεσα στην Σερβία απο ομοϊδεάτες του. Στην σελιδα του στο FB εχει φωτογραφίες στυλ “ISIS” με το δάχτυλο να δείχνει τον Αλλαχ, ενώ στο τουιτερ δεν ξεχνά να στελνει τις ευχές του “στους μουσουλμάνους όλου του κόσμου”! (Οι άλλοι, να πα να αποκεφαλιστουν).
Κάποτε ο Καραϊσκακης τους έδιωχνε με το σπαθί. Σημερα τρώνε ψωμί πάνω απο το μνήμα του. Και φτύνουν κι’ όλας.
Να δουμε τι θα κάνουν οι αρμόδιες αρχές μπροστά σε αυτη την φασιστική πρόκληση.


αυτά.........................

Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ

http://www.ithacanet.gr/

Από τις "Κεφαλονίτικες Ιστορίες".
Το τοπικό πολιτικό στερέωμα, συναποτελούμενο από αστέρες όλων των χρωμάτων, είναι ένα νεφέλωμα.
            Σε κάθε περίπτωση, οι αστέρες νομίζουν ότι ο ήλιος γυρίζει γύρω από τον εαυτό τους. Θεωρούν τον εαυτό τους αυτόφωτο, πηγή ενέργειας και λύση. Κάθε τι που δεν είναι δορυφόρος τους είναι «μαύρη τρύπα». Έτσι, έχουμε ένα τοπικό πολιτικό σύμπαν, αποτελούμενο από πολλά μικρότερα, που όλα μαζί γυρίζουν γύρω από τον εαυτό τους και, βεβαίως, συνυπάρχουν, συναγωνίζονται και συνεργάζονται.
            Το καθένα δηλώνει και μια ιδεολογική ταυτότητα, γιατί νομίζουν πως πρέπει να έχουν μια τέτοια, ώστε να τους προσδίδει κύρος. Αυτή η ταυτότητα, άλλοτε επιδεικνύεται και άλλοτε κρύβεται, ανάλογα με τις ανάγκες. Η ταυτότητα είναι χρήσιμη για την επίκληση αντικειμενικότητας. «Εγώ είμαι κάτι άλλο, π.χ. «κομμουνιστής πούρος», πλην όμως, ο Θόδωρος, ο Σωτήρης, ο Γιώργος, αντικειμενικά, είναι ικανοί και τους στηρίζω ή λέω ένα καλό λόγο».  Βεβαίως, ελάχιστη σημασία έχει στο τι έγκειται αυτή η ικανότητα και για ποιο σκοπό χρησιμοποιείται. «Αντικειμενικά», (πώς να το κάνουμε;), αυτοί είναι οι Ικανοί και κάποιοι άλλοι, προφανώς, οι ανίκανοι. Στους ανίκανους, για παράδειγμα, έχουν καταταγεί ο Δημητράτος και εγώ. Για την εξυπηρέτηση της «αντικειμενικότητας» των, δεν μας κατατάσσουν στις «μαύρες τρύπες». «Καλά παιδιά» είμαστε, πλην όμως, ανίκανοι, όντας ηττημένοι. Ενώ ο Θόδωρος τα κάνει όλα καλά καμωμένα, ο Δημητράτος βρίσκεται «σε πλήρη σύγχυση» κι εγώ «κρίμα, κρίμα, κρίμα», που «τέτοια πένα χάνεται».
            Αντιθέτως, δεν είναι ανίκανος και, βεβαίως, δεν είναι ηλίθιος αυτός που χρωστά στον ΟΑΕΕ 50. 000, δεν μπορεί να πάρει σύνταξη και στηρίζει αυτούς που κινούν διαδικασία κατάσχεσης της περιουσίας του.  Δεν έχει τίποτα το υποτιμητικό η στάση του, γιατί στις τοπικές εκλογές βρέθηκε με τους εκλεγμένους. Στους ικανούς κατατάσσεται κι εκείνος ο άνεργος, ο οποίος, μαζί με όλη την οικογένεια του, κάνουν νηστεία, για να φύγουν τα μάγια που έχουν κάνει κάποιοι στη μάνα του. Ήταν υποψήφιος με τους νικητές των τοπικών εκλογών. Οι τελευταίες δύο περιπτώσεις ανήκουν στους «δορυφόρους», τους τόσο απαραίτητους για να μπορεί το σύμπαν να κινείται γύρω από τον εαυτό του.
Εγώ και ο Δημητράτος, τώρα, προσπαθούμε να πείσουμε τέτοιες περιπτώσεις ότι το συμφέρον τους είναι να ενωθούμε, ως κατατρεγμένοι και ως μη έχοντες στον ήλιο μοίρα. Το ότι δεν τους έχουμε πείσει, προφανώς, μας καθιστά ανίκανους. Για να ερμηνεύσουμε τέτοια φαινόμενα, μάλλον, πρέπει να προσφύγουμε σε μάγισσες και χαρτορίχτρες.  

            Αυτό το σύμπαν δεν βρίσκεται επί της γης, δεν έχει σχέση με τους κοινούς θνητούς. Είναι οι Γνώστες και οι γνωστικοί, είναι αιρέσεις της ίδιας θρησκείας, που δεν είναι άλλη από το «εγώ» και το εγωιστικό συμφέρον.
            Αυτό το σύμπαν είναι γέρικο. Είναι παρόν από εδώ και 40 χρόνια και «ανανεώνεται», από καιρούς εις καιρόν, με νέα πορτραίτα ίδιας τεχνοτροπίας και ίδιου δημιουργού. Πρόκειται για φωτοτυπίες. Τα παλιά τα χρόνια η έμφαση δινόταν στην κομματική και ιδεολογική ταυτότητα, στους αγαθούς σκοπούς, στην ανιδιοτελή προσφορά και στον ατομικό απολογισμό προς απόδειξη της ανιδιοτέλειας.
            Σήμερα, τέτοια προβλήματα και ανησυχίες δεν υπάρχουν. Μπορείς με άνεση να είσαι ιδιοκτήτης ενός πλοίου και να υπερασπίζεσαι, ως αναπληρωτής δήμαρχος την απομάκρυνση του πλοίου από μια γραμμή. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τοποθέτηση σου γίνεται για το καλό του τόπου και όχι των εφοπλιστικών σου συμφερόντων. Αυτό το επιβεβαιώνει και ο ιδεολογικός και πολιτικός «αντίπαλος», ο οποίος παρευρίσκεται, ακούει και κουνά, συγκαταβατικά και συναινετικά, την κεφαλή του.

            Η ζοφερή καθημερινότητα δεν τους αφορά. Απλώς, υπάρχει και αυτή. Κάπου – κάπου και για τις δικές τους ανάγκες την επικαλούνται ή την υπενθυμίζουν. Δεν αντλούν δύναμη, δεν χρειάζεται δηλαδή να το κάμουν, από το λαό και την εξυπηρέτηση των αναγκών του. Στην καλύτερη περίπτωση, κάνουν κανένα ρουσφέτι. Π.χ. μια μετάθεση της ημερομηνίας εξόφλησης μιας επιταγής, χάρις στις γνωριμίες μας. Δεν έχει καμία σημασία ότι η μετάθεση δεν θα βοηθήσει την εξόφληση. Αρκεί που αυτή έφερε ψήφο και στήριξη. Για αύριο, έχει ο Θεός. Η πολιτική έχει γίνει έννοια μεταφυσική. Δεν έρχεται για να λύσει προβλήματα. Φυσικά, και δεν δημιουργεί προβλήματα. Έρχονται από μόνα τους ή τα στέλνει ο Θεός. Τι να σου κάμει η ανθρώπινη πολιτική;

   Αυτό το πολιτικό σύμπαν αυτοτροφοδοτείται, με τον τρόπο των κουτσομπολίστικων τηλεοπτικών εκπομπών.  Ασχολείται η μία με την άλλη, εξασφαλίζοντας «αναγνωρισιμότητα» και, τελικά, «θεαματικότητα».
            Ο «γάιδαρος», που τα είχε κάποτε με το Θεόφιλο, τα χώνει στον Θεόφιλο, επειδή, τώρα, διέγραψε τον Διονύση, που τον είχε, πριν, μαζί του στο επιμελητήριο και στο δήμο.
Ο γάιδαρος τα χώνει και στο Σταύρο, επειδή τα έφτιαξε με το Διονύση, που τα είχε με τον Θεόφιλο, όταν ο Σταύρος ήταν εχθρός του Θεόφιλου στο Επιμελητήριο, ενώ ο Σταύρος μαζί με τον γάιδαρο τα είχαν με τον Αλέκο για να φύγει ο Διονύσης, αλλά ο Αλέκος στο δεύτερο γύρο τα έφτιαξε με τον Διονύση, ενώ ο γάιδαρος έτρεχε να κάμει ψήφους στο Θεόφιλο.
Ο γάιδαρος τα χώνει, «από αριστερά», στον Συριζα, που τα έφτιαξε με τη Γιάννα(Αγγελοπούλου), αλλά ο ίδιος τα είχε φτιάξει με το Θόδωρο, που είναι Συριζα και τα έχει με τον Διονύση, ενώ ο γάιδαρος τα έχει με τον Αλέκο για να φύγει ο Διονύσης.
Ο γάιδαρος τα έχει και με την Κατερίνα, που τα έχει με τον Συριζα, και που πρότεινε το γάιδαρο για δήμαρχο του Συριζα, για να θυμώσει ο γάιδαρος και να βρει ευκαιρία να τα βάλει με τον Συριζα( το άλλο όνομα του Δημητράτου, μια και στο περιφερειακό ψηφοδέλτιο ο γάιδαρος ήταν με τον Θόδωρο που είναι Συριζα). Ήταν τότε, που ο γάιδαρος στήριξε την Κατερίνα, που πήγε με το Θόδωρο, που ήταν με τον Συριζα, για να μην πάει με τον Δημητράτο και βρεθεί στο δίλημμα ο γάιδαρος "Κατερίνα (δηλ. Δημητράτος) ή Αλέκος";
Δεν είδε ότι υπήρχαν οι δύο λευκές ψήφοι των "Ριζοσπαστών"(Δημητράτου - Δεστούνη), που ξεσήκωσαν θυμό και αγανάκτηση και προκάλεσαν την έκκληση- παράκληση του Αλέκου, που τα έχει με τον γάιδαρο, για "να μη χάλασει η ομοφωνία σε μια τόσο ιστορική στιγμή".

Είναι και δική του ευθύνη, που παραμένω μοναχικός και μοναδικός. Τα "απείθαρχος" και "αδιόρθωτος" είναι δική μου ευθύνη.

Μην απορείτε, λοιπόν, γιατί ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Το λέει και η παροιμία. Η άνοιξη θέλει χελιδόνια κι όχι κοράκια, υποκριτές και φαρισαίους.

ΥΓ: Το ότι το σύμπαν γυρίζει γύρω από  το κάθε "εγώ" δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Το λέει και το Δελτίο Τύπου του Δημάρχου, για τις εκλογές της ΠΕΔΙΝ:
  • Ο Δήμαρχος Κεφαλλονιάς Αλέξανδρος Παρίσης αποδεικνύοντας για άλλη μία φορά ότι είναι μεγάλος μαχητής και γεννημένος νικητής κατέδειξε σήμερα στην Κέρκυρα άλλη μία μεγάλη και ιστορική πολιτική νίκη.... Η νίκη του Δημάρχου παράλληλα αναδεικνύει τον Αλέξανδρο Παρίση στην κορυφαία πολιτική προσωπικότητα σε όλο το Ιόνιο επιβεβαιώνοντας το ότι ο Δήμαρχος Κεφαλλονιάς χαίρει του σεβασμού και της εμπιστοσύνης ως εξέχουσα παρουσία στον χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Τι κι αν τόσα ήταν τα κουκιά ΝΔ και ΣυΡιΖα, άρα τέτοιο θα ήταν και το αποτέλεσμα; Το τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι, έγινε έξι το λαδόξυδο.
---------------
(Η εικόνα είναι του Δον ΨΥΧΩΤΗ)
Τα 'φτιαξε ο Μηνάς με την Ανέτα | Που τα 'χε με το Δήμο τον τρελό | Χώρισε ο Χρηστάκης με την Τέτα | Και τα 'φτιαξε ξανά με την Ζωζώ | Και τα’ φτιαξε η Μάρη με τον Άρη και τον Χάρη | Που τα είχε με την Ρένα και μετά με την Νανά | Κι ο Μιχάλης με την Άννυ που τα είχε με το Γιάννη | Μπερδεύτηκαν και τα φτιάξανε ξανά | Τα 'φτιαξε η Μαίρη ξαφνικά με το Λευτέρη | Που γουστάριζε την Νένα πριν γνωρίσει τη Γωγώ | Που τα είχε με τον Άρη πριν τα φτιάξει με την Μάρη | Και που κάποτε τη γούσταρα κι εγώ | Χώρισε ο Θωμάς με την Βαρβάρα | Και ο Νίκος ο ψηλός με τη Φανή | Τα 'φτιαξε ο Κωστάκης με τη Μάρα | Και γνώρισε ο Δημήτρης τη Βιβή | Και τα 'φτιαξε η Αίμη με το φίλο του Αρτέμη | Και τον πήρε από τη Μάνια που κολλούσε στον Τοτό | Που φλερτάριζε τη Βάσω που τα είχε με τον Τάσο | Πριν τον κάνει με την Ράνια τσακωτό | Χώθηκε η Τασία στον Νικήτα και τη Σία | Που γουστάριζε τον Στάθη που αγαπούσε τη Γωγώ | Που τα είχε με τον Άρη πριν τα φτιάξει με τη Μάρη | Και που κάποτε τη γούσταρα κι εγώ | Χώρισε ο Λουκάς με τη Μαρίνα | και γύρισε ξανά στην Αθηνά | ψωνίστηκε ο Αντώνης με τη Ντίνα | που τα 'χε με ένα φίλο του Μηνά | και τα 'φτιαξε η Γκέλη ξαφνικά με το Βαγγέλη | που τα είχε με τη Τζίνα και παλιά με την Ηρώ | που αγαπούσε τον Ηλία που τα είχε με την Λία | λίγο πριν να του την πέσει η Αργυρώ | Τα 'φτιαξε κι η Ρέα τελικά με τον Ανδρέα | που τον ήθελε και η Νίνα πριν γνωρίσει το Θαλή | που τα είχε με τη Λέλα και φλερτάριζε τη Στέλλα | λίγο πριν να γνωριστούν με τη Λιλή | Έφαγε η Μαρούλα τον Μανώλη από τη Ρούλα | που του άρεσε και η Μίνα που του γνώρισε η Γωγώ | που τα είχε με τον Άρη πριν τα φτιάξει με την Μάρη | και που ίσως να την πήδηξα κι εγώ.
(«Πού βαδίζουμε κύριοι», Λουκιανός Κηλαηδόνης).

"κούρεμα με την ψιλή" ή συριζα.






Δεν παρακολουθώ το θέμα με τα πανεπιστήμια και σχωρνάτε με αν λέω βλακείες, αλλά μερικές φορές οι απλούστερες λύσεις είναι και οι καλύτερες. Σκέφτηκα που λες Αντρέα μου το εξής σατανικό: να ξαναπροσλάβεις τους σχολικούς φύλακες τοποθετώντας τους στα πανεπιστήμια, και να τους αναθέσεις όχι μόνο το face control, αλλά και το γενικότερο σουλούπωμα τυχόν Εξαχρειωτών μαλλιάδων ψωριάρηδων φοιτητών. Οι παιδονόμοι θα έχουν πάντοτε μαζί τους ένα κιτ που θα περιλαμβάνει ψαλίδια, ζιλέτ, μπατονέτες, νυχοκόπτες, απολυμαντικά, μεζούρα (για το μέτρημα του μήκους της φούστας των θήλεων), ορό αλήθειας, βέργα, δερμάτινο λουρί με επέκταση 7 ουρών, και ότι άλλο χρειαστεί για τον εξανθρωπισμό της αληταρίας. Θα έλεγα να περιλαμβάνει κι ένα περίστροφο για τους πολύ άτακτους, αλλά αυτό καλύτερα να το αποφασίσει κάποια επιτροπή σοφών και εμπειρογνωμόνων. Τέλεια ιδέα δεν είναι;
‪#‎Θέλω_να_γίνω_υπουργική_σύμβουλος‬

φορτσακης 
«Το πανεπιστήμιο δεν είναι χώρος για να βάζεις μεγάφωνα και να φωνάζεις το βράδυ συνθήματα» το 73 με τους μπατσους θα ταν αυτος..

ManolisMavrantonakis @SykoFantiS ·

Φιλελές είναι αυτός που αγωνίζεται για ανοικτά πολυκαταστήματα και κλειστά πανεπιστήμια

adiasistos @adiasistos ·
Είναι αρκετό όμως μόνο secuity στα πανεπιστήμια; Συστοιχίες Patriot με κάλυψη από F-16 θα μπορούσαν να επιτηρούν το ναό της γνώσης.


Ο Πρύτανης του Καποδιστριακού θέλει την πολιτική και τα κόμματα έξω από τα Πανεπιστήμια. Το ίδιο και η χούντα του 67, αλλά και κάθε χούντα. Ελπίζω να μην ζεσταίνουν και τις μηχανές των τανκς


Τα φτωχοπαιδα στα πανεπιστημια πρεπει να διαβαζουν και οχι να βριζουν τον πρυτανη λει ο ο τραγκας μετα λυποθημησε τοση φαια ουσια καταναλωσε



ptsiaras @ptsiaras ·
Ο διορισθείς εισαγγελέας από την χούντα το 1972 Χ Μαρκογιαννάκης μιλάει για μαλλιάδες & ψωριάρηδες. Η σοβαρή ΧΑ εν δράσει
Προηγούμενο
Επόμενο
  • Μαρκογιαννάκης
  •   

    Νέοι καιροί, νέα ήθη! Ο από αρχαιοτάτων χρόνων πολιτευτής της ΝΔ Χρ.Μαρκογιαννάκης σκαρφίστηκε έναν πρωτότυπο τρόπο να απευθυνθεί στους πεφιλημένους του ψηφοφόρους, οι οποίοι τυγχάνουν άπαντες Νοικοκυραίοι. Έτσι, άφησε κατά μέρος τα πολλά λόγια γιατί είναι φτώχεια, άφησε τον ξύλινο λόγο της πολιτικής, και μίλησε κατευθείαν στην καρδιά του απλού λαού με τη γλώσσα που ξέρει και καταλαβαίνει: μίλησε με το τραγούδι κυρίες και κύριοι – ναι, με το τραγούδι!! Άλλωστε, όσα λένε δυο κουπλέ κι ένα ρεφρέν δεν τα λένε τόνοι και τόνοι μνημονίων, κακά τα ψέματα...
    Ενεοί απομένουμε κι απολαμβάνουμε τη θεία έμπνευση.
    ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    YOUTUBE.COM
    LikeLike ·  · 

    Έι μαλλιάδες;Πρόεδρος Εξεταστικής Επιτροπής τς Βουλής για το σκάνδαλο στο Βατοπέδι ήταν ο Μαρκογιαννάκης.Καταλάβατε ή να τα πάρω με τν ψιλή;


    Ο Μαρκογιαννάκης είναι, άλλωστε, ο δημιουργός της ομάδας ΔΕΛΤΑ, με μαγιά από τον Άγιο Παντελεήμονα του 2009.

    Mετά από τόσα χρόνια μεταπολίτευσης ο Μαρκογιαννάκης ανοίγει τα "κρυφά" αρχεία της Χούντας. Πρώτος στόχος των σκοπευτών οι μακρυμάλληδες

     
     ·Και του χώνω μία αγκωνιά με το δεξί!Και παρ' τον κάτω τον ΨΩΡΙΑΡΗ!

    Κομμώσεις "Ο Μαρκογιαννάκης". Με την ψιλή, με χτένα, με χορτοκοπτικό, με κασμά. Πτυχιούχος Νόμου 4000 περί τεντιμποϊσμού. Τιμαί λογικαί.

    Βρήκα δουλειά !

    Κώστας Κουφογιώργος - enet