Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΟΜΑΥΡΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΜΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΚΙΕΒΟ…





«Όποιος δεν θυμάται την ιστορία, είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει.» (George Santayana)
Αν προσέξει κάποιος τις φωτογραφίες από το Κίεβο, θα παρατηρήσει χιλιάδες κοκκινόμαυρες σημαίες ανάμεσα στις μπλέ με κίτρινο σημαίες του «Свобода». Οι σημαίες αυτές δεν είναι σύμβολα αναρχοκομουνιστικών ομάδων βέβαια αλλά νοσταλγών- οπαδών του UPA (επαναστατικός στρατός της Ουκρανίας -Українська Повстанська Армія, УПА), και του Stepan Bandera (Степан Андрійович Бандера, 1909-1959) επικεφαλή της Οργάνωσης Ουκρανών Εθνικιστών (OUN).
Το Νοέμβριο του 1939,και κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της επιχείρησης Μπαρμπαρόσα, περίπου800 Ουκρανοί εθνικιστές άρχισαν να εκπαιδεύονται από τους Ναζί στο στρατόπεδο Abwehr . Κατά τις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου, ο Bandera έστειλε ομάδα στο Lviv με οδηγίες για την προετοιμασία ένοπλης εξέγερσης κατά τη διάρκεια της γερμανικής εισβολής. Την άνοιξη του 1940 η OUN έλαβαν 2,5 εκατομμύρια μάρκα για ανατρεπτικές δραστηριότητες στο εσωτερικό της ΕΣΣΔ.


Στις 30 Ιουνίου 1941, με την άφιξη των ναζιστικών στρατευμάτων στην Ουκρανία, ο Bandera και η OUN-B ανακηρύξαν ανεξάρτητο ουκρανικό κράτος το οποίο «θα συνεργαστεί στενά με την Εθνική-Σοσιαλιστική Μεγάλη Γερμανία , υπό την ηγεσία του ηγέτη της Αδόλφου Χίτλερ που σχηματίζει μια νέα τάξη πραγμάτων στην Ευρώπη και τον κόσμο» (Όπως αναφέρεται στο κείμενο της « πράξης Διακήρυξης της Ουκρανικής Κρατικής Υπόστασης ”.

(Χαρακτικό της ΟUN-B , κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο)

(Φωτογραφίες των ακροδεξιών διαδηλωτών στο Κίεβο)



«Εμείς θα δώσουμε τα κεφάλια σας στα πόδια του Χίτλερ» έγραφε ένα φυλλάδιο του ΟUN απευθυνόμενο στους Ουκρανούς-Εβραίους.

Οι σχέσεις μεταξύ της Ναζιστικής Γερμανίας και του OUN-Β κλονίστηκαν λόγω των φιλοδοξιών του Bandera Τον Ιανουάριο του 1942,ο Bandera μεταφέρθηκε σε φυλακή κράτησης κρατουμένων «υψηλού προφίλ».

Στα τέλη Φεβρουαρίου του 1943 ξεκίνησε εθνοκάθαρση του πολωνικού στοιχείου από τον UPA και διήρκεσε μέχρι το τέλος του 1944. Τον Ιούνιο του 1943, ο Dmytro Klyachkivsky επικεφαλής διοικητής του UPA έδωσε διαταγή να εξοντώσουν όλους τους άνδρες που ζούσαν στην Volhynia. Στις 11 Ιούλη 1943 μονάδες UPA περικύκλωσαν και επιτέθηκαν σε 150 χωριά. Τα δεκάδες χιλιάδες θύματα, ανεξάρτητα από την ηλικία ή το φύλο βασανίστηκαν μέχρι θανάτου.

Τον Απρίλιο του 1944 ο Bandera άρχισε συνομιλίες με τον γερμανικό στρατό για τη διενέργεια σαμποτάζ εναντίον του σοβιετικού στρατού. Οι Γερμανοί παρείχαν στη OUN-B και UΡA εξοπλισμό και πράκτορες του εκπαιδεύτηκαν, για τη διεξαγωγή τρομοκρατικών δραστηριοτήτων στο σοβιετικό έδαφος. Στελέχη της OUN-Β, μεταφέρθηκαν αεροπορικώς μέχρι τις αρχές του 1945 πίσω από τις σοβιετικές γραμμές.

Μετά τον πόλεμο ο Bandera έζησε στο Μόναχο. Οι Βρετανικές μυστικές τον χρησιμοποίησαν για τη συγκέντρωση πληροφοριών και την οργάνωση ένοπλου αγώνα στο σοβιετικό έδαφος. Το 1953 συνδέθηκε με την Δυτικο-γερμανική Υπηρεσία Πληροφοριών (BND) με σκοπό την στρατολόγηση ουκρανών στο έδαφος της ΕΣΣΔ. Στις 14 Οκτωβρίου 1959, ο Bandera είχε γεύμα με ανώτερους αξιωματούχους της BND για να συζητήσουν την επέκταση των δραστηριοτήτων στην Ουκρανία. Την επόμενη μέρα η KGB δολοφόνησε τον Bandera στην πολυκατοικία του.

Ο UPA παρέμεινε ενεργός και πολέμησε εναντίον της Λαϊκής Δημοκρατίας της Πολωνίας μέχρι το 1947, καθώς και κατά της Σοβιετικής Ένωσης μέχρι το 1949. Το 1948, οι σοβιετικές αρχές είχαν σημαντικές νίκες εναντίον του UPA και γι αυτό στις 3 Σεπτέμβρη 1949 ο διοικητής του Shukhevych εξέδωσε διαταγή για τη διάλυση των μονάδων του UPA και την ένταξη του προσωπικού της UPA στο OUN (Β). Αλλά οι σποραδικές του ενέργειες συνεχίστηκαν. Σύμφωνα με τις σοβιετικές αρχές το 1952 ο UPA / OUN είχε 84 μονάδες μάχης και αποτελούταν από 252 άτομα. Ο τελευταίος διοικητής του UPA, ο Vasyl Kuk , συνελήφθη στις 24 Μαΐου 1954. Η τελική εκκαθάριση των ενόπλων μονάδων επιτεύχθηκε το 1956.

Ο UPA δολοφονούσε ακόμη και ιερείς όπως ο Mητροπολίτης Oleksiy της Ουκρανικής Αυτόνομης Ορθόδοξης Εκκλησίας . Το 1951 η CIA εκτιμούσε ότι περίπου 35.000 μέλη και στελέχη του κομμουνιστικού κόμματος είχαν δολοφονηθεί από τον UPA κατά την περίοδο μετά το τέλος του Β ‘Παγκοσμίου Πολέμου. Τα Επίσημα Σοβιετικά στοιχεία για τις απώλειες κατά την περίοδο 1944-1953 αναφέρουν 30.676 άτομα. Ανάμεσά τους 241 στελέχη του κόμματος, 205 στελέχη της Κομσομόλκαι 2.590 μέλη των μονάδων αυτοάμυνας. Οι υπόλοιπες απώλειες ήταν μεταξύ των αμάχων, συμπεριλαμβανομένων 15.355 αγροτών και κολχόζνικων.

                         

 

 

                           

πηγή:iskra.gr μεσω Κινηση απελαστε τον ρατσισμο

..στην πράξη τι σημαίνει αλληλεγγύη.


“Είναι σπαρακτικό αυτό που είδαμε” : Δηλώσεις Γερμανού Γιατρού για Αθήνα ! της Ντίνας Δασκαλοπούλου


Πρωτότυπος Τίτλος : {Εφιαλτικές δηλώσεις Γερμανού γιατρού για Αθήνα: “Είναι σπαρακτικό αυτό που είδαμε”}

Οκτώ ακτιβιστές Γερμανοί γιατροί είδαν ιδίοις όμμασι πώς η Αθήνα μετατρέπεται με ταχύτατους ρυθμούς σε τριτοκοσμική πόλη. «Πώς να εξηγήσουμε στους συμπολίτες μας ότι ένας στους τρεις Ελληνες δεν έχει πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας γιατί είναι ανασφάλιστος;», αναρωτήθηκαν.

→«Συναντήσαμε μανάδες με ανήλικα παιδιά που ζουν σε σπίτια δίχως ρεύμα. Ανέργους που χάνουν το σπίτι τους γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τα νοσήλιά τους. Μετανάστες που ζουν επί 18 μήνες σε τρισάθλια κρατητήρια. Καρκινοπαθείς που παρουσιάζουν μεταστάσεις γιατί δεν υποβάλλονται σε θεραπευτική αγωγή. Μέσα σε ενάμιση χρόνο είδα μια εντελώς διαφορετική Ελλάδα»

Της Ντίνας Δασκαλοπούλου

                                 


Ούτε οι ίδιοι είναι σε θέση να προσδιορίσουν ποια εικόνα τούς σόκαρε περισσότερο: Η νέα γυναίκα που κινδυνεύει να πεθάνει γιατί είναι ανασφάλιστη; Ο κόσμος που κοιμάται στους δρόμους; Οι ουρές στα συσσίτια; Για τους 8 Γερμανούς γιατρούς που περιόδευσαν την περασμένη βδομάδα σε νοσοκομεία, ιατρεία του ΕΟΠΥΥ, κοινωνικά ιατρεία, κρατητήρια και ΜΚΟ, το τετραήμερο ταξίδι στην Αθήνα ήταν κάτι παραπάνω από γεωγραφική μετατόπιση.

Ηταν ένα ταξίδι πίσω στον χρόνο, εκεί όπου ζωντανεύουν αρρώστιες που οι γιατροί γνωρίζουν μόνο από τα βιβλία. Ηταν ένα ταξίδι στην άγρια πλευρά του καπιταλισμού, εκεί όπου γυναίκες εγκαταλείπουν τα βρέφη τους, γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τα νοσήλια. Γιατρέ μου, μήπως γίνεστε μελό;

«Ανήθικο»

«Μόνο κάποιος που διαβάζει “Μπιλντ” θα αρνούνταν τη σκληρή πραγματικότητα που ζουν οι Ελληνες αυτή την περίοδο», μας λέει ο Κρίστιαν Χάασεν. «Είναι σπαρακτικό αυτό που είδαμε στην Αθήνα: εικόνες μιας μέχρι χτες ευρωπαϊκής πρωτεύουσας που μετατρέπεται ταχύτατα σε τριτοκοσμική πόλη. Είδαμε ασθενείς με φυματίωση κι άλλους που ακρωτηριάζονται γιατί δεν θεραπεύτηκε έγκαιρα το διαβητικό τους πόδι. Ο υπουργός Υγείας κλείνει με το έτσι θέλω τα ιατρεία του ΕΟΠΥΥ κι αφήνει εκατομμύρια πολίτες ακάλυπτους τουλάχιστον για ένα μήνα. Την ίδια ώρα υποτίθεται ότι θα τους εξυπηρετούν τα νοσοκομεία τα οποία καταρρέουν λόγω των μέτρων λιτότητας. Σε καμία περίπτωση δεν ισχυρίζομαι ότι το δημόσιο σύστημα υγείας στην Ελλάδα δούλευε άψογα και δεν χρειαζόταν αλλαγές. Ομως εδώ οι πολιτικοί σας ενσυνείδητα το καταστρέφουν. Αυτό είναι ανήθικο, διαπράττουν λάθος κι ενώ το ξέρουν, προχωρούν».

Το ταξίδι των Γερμανών γιατρών στην Αθήνα σχεδιάζεται εδώ κι έναν χρόνο, από τότε δηλαδή που ο νεαρός ψυχίατρος Αγοραστός Αγοραστός εξέφρασε στους συναδέλφους του τη βαθιά αγωνία για τα όσα συμβαίνουν στην πατρίδα του και την αδήριτη ανάγκη του να κάνει κάτι για να βοηθήσει.

«Συζητήσαμε πολύ μεταξύ μας και καταλήξαμε ότι το πρώτο βήμα θα ήταν να έρθουμε και να αποκτήσουμε ιδία άποψη», μας λέει. «Οι στόχοι μας είναι πολλαπλοί: Κατ’ αρχάς να μεταφέρουμε την πραγματική εικόνα για το τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Για τον σκοπό αυτό έχουμε ήδη κανονίσει δημόσιες συζητήσεις και δημοσίευση άρθρων σε επιστημονικά έντυπα στη Γερμανία. Δεύτερον, θέλουμε να δικτυώσουμε τους συναδέλφους μας στις δύο χώρες, ώστε να βοηθήσουμε με αποστολή ιατροφαρμακευτικού υλικού και μηχανημάτων. Τρίτον, θέλουμε να δικτυώσουμε τις πολλές αλλά σκόρπιες πρωτοβουλίες αλληλεγγύης που υπάρχουν σε ολόκληρη τη Γερμανία. Και, τέταρτον, θέλουμε να δείξουμε στους Ελληνες ότι δεν είναι μόνοι: δεν σκέφτονται όλοι οι Γερμανοί με τον τρόπο της Μέρκελ».

«Ακόμα και ευαισθητοποιημένοι κοινωνικά συνάδελφοί μας, όταν η συζήτηση έρχεται στην Ελλάδα αλλάζουν στάση», μας λέει ο Μπέρναρντ Βίντερ. «Τους μιλάς για ανθρωπιστική κρίση στην Ελλάδα και σου απαντούν “ε, όταν δεν δουλεύεις, αυτά παθαίνεις”. Για τους ακτιβιστές γιατρούς που ήρθαν στην Αθήνα η κατάσταση του δημόσιου συστήματος υγείας της μνημονιακής Ελλάδας θυμίζει εμπόλεμες ζώνες, όπως αυτή του Ιράκ.

«Πώς να εξηγήσουμε στους συμπολίτες μας ότι ένας στους τρεις Ελληνες δεν έχει πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας γιατί είναι ανασφάλιστος; Θα τους φανεί εξωφρενικό, απίστευτο», μας λέει ο Κρίστιαν. «Στη Γερμανία δεν νοείται ένας άνθρωπος να είναι ανασφάλιστος, ακόμα κι ένας μακροχρόνια άνεργος», συμπληρώνει ο Μπέρναρντ. «Η συμμετοχή των ασφαλισμένων είναι ένα εισιτήριο 10 ευρώ για τα νοσοκομεία και 5 ευρώ ανά συνταγή. Με αυτά τα χρήματα εξασφαλίζουν όλες τις θεραπείες και όλες τις εξετάσεις, όσο ακριβές κι αν είναι. Επίσης οι γιατροί δεν έχουν κανένα όριο σε ό,τι συνταγογραφούν. Και οι Γερμανοί πολίτες αναγνωρίζουν την υπεροχή του δημόσιου συστήματος υγείας: ελάχιστοι καταφεύγουν σε ιδιώτες».

Αν υπάρχει ένα γεγονός που εντυπωσίασε τους Γερμανούς γιατρούς περισσότερο, είναι το τεράστιο χάσμα μεταξύ όσων τους περιέγραφαν οι αξιωματούχοι και οι άνθρωποι της διοίκησης που συνάντησαν – ήταν η πρώτη τους επαφή με τη μαγική εικόνα των success stories.

«Συναντήσαμε μανάδες με ανήλικα παιδιά που ζουν σε σπίτια δίχως ρεύμα. Ανέργους που χάνουν το σπίτι τους γιατί δεν έχουν να πληρώσουν τα νοσήλιά τους. Μετανάστες που ζουν επί 18 μήνες σε τρισάθλια κρατητήρια. Καρκινοπαθείς που παρουσιάζουν μεταστάσεις γιατί δεν υποβάλλονται σε θεραπευτική αγωγή. Μέσα σε ενάμιση χρόνο είδα μια εντελώς διαφορετική Ελλάδα», λέει ο Μπέρναρντ, που είχε επισκεφθεί ξανά την Αθήνα το καλοκαίρι του 2012 και τον Γενάρη του 2013.

«Στην Ισπανία όπου ταξιδεύω συχνά, οι άνθρωποι βλέπουν αυτό που συμβαίνει εδώ κι αυτό τους κινητοποιεί», λέει ο Κρίστιαν. «Παντού, η κουβέντα που ακούς είναι “να μη γίνουμε σαν την Ελλάδα” – αυτό που συμβαίνει στη χώρα σας είναι ο εφιάλτης τους». «Ακόμα κι αν κανείς παραβλέψει τους άστεγους, τους μετανάστες, τους κρατούμενους, τους εξαθλιωμένους των συσσιτίων, είναι αδύνατον να μην πιάσει ότι η ατμόσφαιρα της πόλης έχει αλλάξει δραματικά», συμπληρώνει ο Αγοραστός. «Οι άδειες βιτρίνες, οι μαγαζάτορες μέσα σε άδεια μαγαζιά, τα καφέ της πόλης χωρίς κόσμο, οι κατηφείς κι έτοιμοι για καβγά άνθρωποι παντού – όλα αυτά δείχνουν ότι η πόλη είναι σε βαθιά κρίση. Αν υπάρχει ένα ενδιαφέρον ερώτημα, είναι “τι κρατάει τους ανθρώπους και δεν ξεσπάνε επί της ουσίας”. Ως ψυχίατρος θα σας απαντήσω ότι όταν οι άνθρωποι τραυματίζονται βαθιά ψυχικά, παγώνουν. Δεν μπορούν να απαντήσουν στο δίλλημα fight or fly και καθηλώνονται. Χρειάζονται χρόνο για να συνέλθουν από το σοκ και να ενεργοποιηθούν ξανά».

Η υγεία δεν είναι προϊόν

Οι γιατροί παραθέτουν παραδείγματα ιδιωτικοποιημένων συστημάτων υγείας που κοστίζουν πολύ ακριβότερα από τα δημόσια: η φθηνή υγεία που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση θα μας κοστίσει ο κούκος αηδόνι, όπως λένε. Και επιχειρηματολογούν για το ότι η υγεία δεν είναι προϊόν, αλλά ανθρώπινο δικαίωμα που αυτή τη στιγμή παραβιάζεται ασύστολα στην Ελλάδα.

Γυρίζουν σοκαρισμένοι στην πατρίδα τους για πολλούς λόγους, αλλά κρατάνε και κάτι που τους εντυπωσίασε βαθιά και θετικά: «Αν οπουδήποτε αλλού εφαρμοζόταν τόσο άγρια λιτότητα, η κοινωνία θα είχε ήδη καταρρεύσει», λέει ο Μπέρναρντ. «Εδώ βοηθάνε όλοι ο ένας τον άλλο, οι φίλοι, η οικογένεια, οι γείτονες. Και είναι απίστευτο, αλλά στα δίκτυα των κοινωνικών ιατρείων δουλεύουν εθελοντικά ακόμα κι άνεργοι ή άνθρωποι που τους παίρνουν τα σπίτια. Είδαμε στην πράξη τι σημαίνει αλληλεγγύη».

ΠΗΓΕΣ / ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ :

efsyn.gr

αγαπητέ αντιδήμαρχε η μ@@κία εξαφάνισε τα @@ σου....

Δυο λόγια στο Δήμαρχο Κεφαλονιάς.

    Δυο λόγια στο Δήμαρχο Κεφαλονιάς.
Αγαπητέ Δήμαρχε,
Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια , στη δημόσια αναφορά ,περί μη αποδοχής από μέρους σου της παραίτησής μου , από τη θέση του αντιδημάρχου , που εσύ προσωπικά μου εμπιστεύτητκες.
Ευχαριστώ όμως θερμά κι όσους φίλους και φίλες μου συμπαραστάθηκαν, κατά την ώρα της αυθόρμητης μοναχικής επιλογής .
Δήμαρχε ,
Η μεταξύ μας προσωπική σχέση, αφού είμαι με υπογραφή σου αντιδήμαρχός , είναι αυτονόητη για τον κάθε απλό συμπολίτη μας.
Αυτό που ενδιαφέρει όμως τον κάθε πολίτη – και ειδικά σήμερα στην Παλική- είναι να είμαστε προνοητικοί , δραστήριοι και αποτελεσματικοί , απέναντι στα προβλήματα του χθες ,του δύσκολου σήμερα και του δυσκολότερου όπως φαντάζει κυρίως, αύριο.
Δήμαρχε , προσωπικά γνωρίζω τη μέγιστη και άοκνη προσπάθεια που καταβάλεις, σε καθημερινή βάση , για την επίλυση εκατοντάδων μικρών και μεγαλύτερων προβλημάτων και ειδικά μετά το σεισμό.
Για το χθες , δεν έχεις καμία ευθύνη , ένα χθες του ψεύτικου πλούτου και ευμάρειας με δανεικά. Ας απολογηθούν άλλοι.
Το σήμερα – το δύσκολο σεισμικό σήμερα ιδίως- το διαχειρίζεσαι με πανθοομολογούμενη -κάθε καλοπροαίρετου πολίτη – καταπληκτική επάρκεια.
Η Παλική Δήμαρχε, θα επουλώσει τις πληγές της, θα ξεπεράσει το αφασικό σοκ ,του σήμερα.
Η αγωνία της είναι το εγγύς , εγγύτατο οικονομικό της αύριο.
Και ο πρώτιστος πυλώνας της οικονομικής της ανάπτυξης , είναι το Μπαστούνι πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων.
Αν το ζητούσε τούτο κάποιος πριν το σεισμό, με δεδομένες τις δυσκολίες της εθνικής οικονομικής συγκυρίας θα έλεγα ότι το λιγότερο είναι ένας αντιπολιτευόμενος που ζητάει κάτι ανέφικτο για να μας εκθέσει.
Ε’ισαι άριστος όμως γνώστης , του πως νιώθει σήμερα, ο καλοπροαίρετος κάτοικος της Παλικής.
Έχασε τη διοικητική του αυτοτέλεια ( Δήμο του)…Σειρά υπηρεσιών και υπαλλήλων τους…Συρρίκνωση του οικονομικού ιστού…Δηλαδή και λεφτά και ψυχολογία χάλια…( αδιόρθωτα όμως;;;)
Περνάνε και τα Κρουαζιερόπλοια το καλοκαίρι δυο-δυο για το Αργοστόλι κι η θλίψη στήνει το χορό.
Οι δημαγωγοί στην αγορά δημοκοπούν, πίνοντας τον κανελάτο καπουτσίνο τους:
“ Τι κάνει ο Παρίσης;;; Μόνο το Αργοστόλι τον νοιάζει;;;Για δε φέρνει κι ένα πλοίο από εδώ;;;” κ.α.πολλά
Κι αντί οι επαγγελματίες κι οι απλοί άνθρωποι, να ελέγξουν και να φτύσουν τους ηγήτορες του χθες , των μεγάλων ευκαιριών, τους προνοητικούς , μόνο για την παρτάρα τους….
Σε κοιτούν, με κοιτούν, μας κοιτούν, ως υπευθύνους , ενός κακότυχου παρόντος και ζητούν και ευθύνες μα κυρίως από εμάς λύσεις……
Μας περιμένουν το Μάη στη γωνία των εκλογών,οι λαλίστατοι δημοκόποι, να μας χρεώσουν στο αθώο ακροατήριο των πολιτών , το στρεβλό και κακοδιαχειρίσιμο παρελθόν και τις δικές τους εγκληματικές ευθύνες.
Δήμαρχε ,
Όλοι γνωρίζουν κι εσύ πρωτίστως ,( διατί να το κρύψωμεν άλλωστε , κατά τη ρήση του αειθαλή υψηλού φίλου σου) ,ότι κόβει το μαχαίρι σου, μέχρι του πρωθυπουργού την πόρτα.
Τώρα ή ποτέ ,
ευκαιρίας δοθείσης λόγω της ανάγκης του σεισμού, καθώς συγκίνησε το πανελλήνιο το Ληξούρι και η Παλική και μας αγκάλιασαν τα φλας της δημοσιότητας , συν το προσωπικό σου αδιαμφισβήτητο κύρος, πρέπει όχι να ζητήσεις , να μας πείσεις ότι απαίτησες να λυγίσεις γραφειοκρατείες και οικονομικά εμπόδια και να αφήσεις για πάντα ένα αιώνιο δώρο ευημερίας μα και ασφάλειας στην περιοχή ετούτη που ιδιαιτέρως σε τίμησε…..
Δεν αρκούν στην Παλική τα πορέματα των προνοιακών επιδομάτων , τα επιχορηγούμενα και άτοκα δανειάκια των επισκευών και συντηρήσεων της κυβέρνησης όσο πολύτιμα κι αναγκαία που ασφαλώς και είναι…….
Ούτε το γραφικό επισκευασμένο λιμανάκι, των τριών ή τεσσάρων φάσεων των ψαροκάϊκων και των μικρών πλοίων…..
Η πόλη Δήμαρχε , σου ζητά μια πόρτα στο μέλλον της ισόπρροπης ανάπτυξης στο οικονομικό τοπίο της Κεφαλονιάς….
Κι άλλη τέτοια δεν είναι υπάρχει , απ’ το περιβόητο Μπαστούνι τέρμα και βαθειά στη γωνία του Πόρτου μας…….
Κι εκεί , αν το πετύχεις ή πείσεις ότι το πάλεψες , θα ανοίξεις τις πόρτες της ανάπτυξης της Παλικής…
Εκεί θα φουντάρουμε ανοιχτά του Πόρτου και τις λαϊκίστικες ένοχες κραυγές των δημεγερτών της συμφοράς….
Ιδού το Πόρτο, ιδού και το πήδημα…..
Δήμαρχε ,
θέλησα με την παραίτησή μου, να είμαι χρήσιμος σε σένα και την πόλη
κι εντάξει με τον εαυτό μου….
Κατόπιν της πειστικής διαβεβαίωσής σου ,ότι θα τολμήσεις τούτο το μεγάλο εγχείρημα σε δαπάνη και γραφειοκρατεία υπό τη δύσκολη εθνική οικονομική συγκυρία, που είναι όμως για την περιοχή, έργο ζωής ή θανάτου ,αποδέχομαι ευχαρίστως την ανανεωμένη σου εντολή….

Θεοφιλάτος Ευάγγελος του Αθηναγόρα

facebook
  • Enas Spyrogiannhs σαλια σαλια σαλια ......See Translation
    8 hours ago · Unlike · 1
  • Ερακ Κεφαλονιάς το ακρον αωτον της σαλιγκαρολογιαςSee Translation
    7 hours ago · Like · 1
  • Stella O. Liatou Θα κάνω εμετόν μπονόρα μπονόρα! Κι ένα έχω να στείλω κι εγώ μήνυμα στον συντοπίτη μου: αγαπητέ αντιδήμαρχε η μ@@κία εξαφάνισε τα @@ σου και φέρεις κενό το παντελόνι σου! ΥΓ. Με συγχωρείτε πολύ για τα "γαλλικά" μου αλλά τέτοια αξίζουν σε ανθρώπους που δεν μπορούν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, τέτοιων περιστάσεων!See Translation
    2 hours ago · Unlike · 2
  • Δικέλης Βλιχός Το πιστεύω πως δεν το πιστεύω, γιατί και να το πίστευα δε θα το πίστευα, αλλά και δεν το πιστεύω πως το πιστεύω γιατί και να μην το πίστευα θα το πίστευα. Ας μην πω και το...πάτερ ημών! Αρκούμαι όμως σ'ένα δοξαστικό εμετολόγιο: "Ω Εσύ (δις), εγώ ένας ανύπαρκτος, Εσύ (τρις) που από Εσένα εκπορεύονται τα πάντα. Πάνσοφε και Πανάγαθε τα πάντα εποίησας, τα πάντα μεριμνάς και φροντίζεις. Γονυπετείς κλίνωμεν το γόνυ και εκατό χιλιάδες τεμενάδες σου κάμνωμεν, Εσένα (τρις) που και ο σεισμός σε σεβάστηκε και δεν εκούταγε να πάει παραπέρα από τον Κούταβο! Ω! Εσύ (τρις) μεγαλυνάρια σου οφείλωμεν άπαν το ποίμνιόν Σου. Το τσερβέλο μας εμουρλάθηκε, όταν εγλέπαμε Εσένα, ναι Εσένα (δις) συλίντρεχο να βοχθάς το πόπολο. Εν χορδαίς και οργάνοις δοξολογούμεν Σοι. Αλληλούϊα (τρις)."