Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Κατάλαβες Μπαλούρδο.......................


Ελληνική Αστυνομία και βία: 28 φωτογραφίες “μεμονωμένων περιστατικών” Κατάλαβες Μπαλούρδο


Με αφορμή την τραγελαφική ανακοίνωση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αχαϊας η οποία στρέφεται κατά της σατιρικής φιγούρας του αστυνομικού των ΜΑΤ Μπαλούρδου ο οποίος πρωταγωνιστεί στην τηλεοπτική εκπομπή της Ελληνοφρένειας και την οποία εκπομπή απειλούν με μηνύσεις, ας δούμε μερικά “μεμονωμένα περιστατικά” στα οποία πρωταγωνιστούν πραγματικοί Μπαλούρδοι.

Την ανακοίνωση που κατακρεουργεί και συντακτικό και ορθογραφία και λογική και είναι γραμμένη με το αγαπημένο πλήκτρο των Χρυσαυγιτών, το Caps Lock, μπορείτε να την διαβάσετε αυτούσια παρακάτω όπως δημοσιεύθηκε το πρωί από το postin.gr

“ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ-ΕΣ

- ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ & ΠΡΟ.ΠΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΕΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ, Η ΔΙΑΠΟΜΠΕΥΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΤΗΣ ΥΑΤ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑΣ ΔΕΛΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΑΤΥΡΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ” ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ” ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥ ALPHA, ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ.

  

- ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ .. ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΥΑΤ , ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΜΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΕΛΤΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΜΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΚΟΣΜΙΤΙΚΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΚΑΙ ΑΣΕΜΝΕΣ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΕΣ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΕΡΙ ΗΛΙΘΙΩΝ.

- ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΚΑΘΟΣΟΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ.

- Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΝΥΤΗΡΙΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Π.Ο.ΑΣ.Υ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ

Ο ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ : ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΣΙΤΣΙΚΑΣ”.
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 Πηγή:http: //projector-revolt.blogspot.gr/2014/02/28.html#more

Οι Αχρηστοι (ή γιατί οι φιλελεύθεροι είναι πιο επικίνδυνοι από τους νεοναζί)


Οι αξίες στη ζωή μας καθορίζουν το μέτρο που η κοινωνία μας σήμερα μετρά την επιτυχία ανθρώπων. Άσχετα από τις επιθυμίες δογμάτων θρησκειών, πολιτικών θεωριών και φιλοσοφιών το μέτρο της επιτυχίας θα είναι πάντα αγοραίο, της πιάτσας δηλαδή. Θα περνάει σε εμάς από το θαυμασμό η την απόρριψη μιας παρέας, από την επιδοκιμασία η αδιαφορία του προϊσταμένου στη δουλειά, η του αφεντικού όποτε έχουμε τη πολυτέλεια να τον βλέπουμε παρόντα η παρούσα στη δουλειά

                        .
Βλέπεις σε μεγάλες δουλειές, σε μεγάλες εταιρείες οι εργαζόμενοι δεν θα δουν ποτέ στη ζωή τους τα αφεντικά τους, μάλιστα δεν θα δουν ποτέ στη ζωή τους τον γενικό διευθυντή της εταιρείας ιδιαίτερα αν είναι μεγάλη πολυεθνική. Το μέτρο της επιτυχίας επίσης θα περνά από αποδοχή η απόρριψη αυτών που επιθυμούμε σαν ερωτικούς συντρόφους. Θα περνά επίσης από την ίδια αποδοχή η απόρριψη των συντρόφων μας από αυτούς που θεωρούμε φίλους η φίλες μας αλλά και από τους άγνωστους σε μας καθώς θα παρατηρούν αυτόν η αυτήν που είναι μαζί μας. Θα περνά αποφασιστικά από την ρητορική και εικόνα της επιτυχίας που προβάλλουν τα ΜΜΕ και οι ταινίες. Θα είναι άσχετα από ηλικία η εμφάνιση πλούσιος σοφός με επιρροή και δύναμη και θα αντιμετωπίζει κάθε δυσκολία σαν Τσακ Νορρις ψύχραιμα με αυτοπεποίθηση , θάναι πάντα δίπλα σου όταν δεν τον περιμένεις, θα βλέπει και θα ξέρει τα πάντα, κάτι σαν θεός επί της γης, και θάναι πάντα ήπιος ανοιχτόμυαλος και έτοιμος να συζητήσει το κάθε θέμα αρκεί να μη του φέρεις πολλές αντιρρήσεις γιατί ξέρεις ότι στην οργή του θα τα σπάσει. Θα περνά μέσα από τις διαφημίσεις και τα βιντεοκλιπ των λαϊκών τραγουδιών κάθε χώρας. Εκεί θα πουληθεί και ένα άλλο πρότυπο επιτυχίας. Το νέο όμορφο σώμα με το αμόλυντο από τη διαφθορά των μεγάλων μυαλό που είναι έτοιμο να πουληθεί ακριβά να οργωθεί να προσφέρει ανείπωτη ικανοποίηση στο διψασμένο παλιό και ετσι με την αξία χρήσης του να ανέβει κτίζοντας το δικό του μύθο, και ζώντας μέσα σε αυτόν.

Τέλος όμως το μέτρο της επιτυχίας αποκαλύπτεται δυστυχώς από τις αυθόρμητες ερωτήσεις που κάνουμε ο ένας στον άλλον όταν γνωριζόμαστε. Εκεί που είμαστε , υποτίθεται, εμείς κι όχι η καθεστωτική ρητορική και προπαγάνδα απλά αποκαλύπτουμε άθελά μας πόσο έχουμε φτιαχτεί από αυτήν. Οι ερωτήσεις μας θα είναι στη πλειοψηφία τους ποσοτικές και όσες φορές είναι ποιοτικές θα εισπράττουμε μια ποσοτική απάντηση η θα δημιουργείται αμέσως η ανάγκη για μια ποσοτική ερώτηση για να τοποθετήσουμε τον άλλον σε ένα περίγραμμα. “Τι δουλειά κάνεις” (ποιοτική ερώτηση) που συνήθως ακολουθείται από το “Ποσα βγάζεις”. Η ποιοτική ερώτηση “Πως σε λένε” ακολουθείται σχεδόν πάντα από το “Ποσο χρονών είσαι”. Ακόμα και τα πιο χαλαρά πλησιάσματα έχουν ποσοτικά χαρακτηριστικά “Σε βλέπω τακτικά εδώ κι είπα να γνωριστούμε”

Έτσι μοιραία οι αξίες που μετρά η κοινωνία την επιτυχία αρα και τη χρησιμότητα ενός ατόμου είναι αντικείμενα έξω από αυτό. Ένα σπίτι μια δουλειά ένα αμάξι μια συλλογή δίσκων βιβλίων ειδών τέχνης μια διακόσμηση ένα εξοχικό όλα αυτά συνθέτουν μια εικόνα για το τι άνθρωπος πρέπει να βρίσκεται πίσω από όλα αυτά τα αντικείμενα αλλά σχεδόν ποτέ το ανάποδο. Πολύ σπάνια θα σκεφτεί κάποιος όταν γνωρίζει έναν άλλον το τι μπορεί να έχει πίσω του για να λέει αυτά που λέει η για να πιστεύει αυτά που λέει η για έχει τόσο χιούμορ η τόσο ζέστη στην επικοινωνία του. Δεν θα σκεφτεί κάποιος “τι πρέπει να έχει για να είναι τόσο σέξυ” για παράδειγμα. Τείνουμε να θεωρούμε δεδομένα κάποια ποιοτικά χαρακτηριστικά και να τα προσπερνάμε μέχρι να φτάσουμε στα “μετρήσιμα” όπου εκεί τελικά κατατάσσουμε τον άλλον.

Σε πολλές συζητήσεις με ανθρώπους που πιστεύουν στον φιλελευθερισμό κυριαρχεί μια ακουστικά πολύ ωραία αφήγηση, ένα όραμα που ει ναι πολύ δελεαστικό και ελκυστικό. Μια κοινωνία ελάχιστου κράτους, απόλυτης ελευθερίας και ανεκτικότητας, όπου το υποκείμενο αφήνεται ελεύθερο να δημιουργήσει και να διαλέξει πως θα ζήσει τη ζωή του χωρίς φόβο απαγορεύσεων στο βαθμό που δεν θα παραβιάζει κάποιους νόμους και αν αυτοί οι νόμοι παρεμποδίζουν την ανάπτυξη της ευτυχίας και της δημιουργίας και της κερδοφορίας θα πρέπει δημοκρατικά να νομοθετήσουμε την ακύρωση τους και την αντικατάσταση τους από άλλους πιο ελαστικούς. Σε όλες τις περιπτώσεις που υπάρχει αγορά εργασίας η φιλελεύθερη ιδεολογία αρνιέται τη συλλογική διαπραγμάτευση με το λογικοφανές επιχείρημα ότι αυτή αγνοεί τα ιδιαίτερα προτερήματα που μπορεί να έχει ένας υπάλληλος και να πρέπει να παζαρέψει για τον εαυτό του καλύτερους όρους. Έτσι όπως ακούγεται φαίνεται δίκαιο. Η ατομικότητα είναι στο κέντρο του φιλελευθερισμου αλλα καιη χρησιμότητα του ατόμου. Άχρηστα άτομα δεν έχουν θέση στον φιλελεύθερο παράδεισο και το τι θεωρείται άχρηστο είναι απλό: ο,τι δεν έχει αγορά….ο,τι δεν θέλει η αγορά είναι άχρηστο.

Φυσικά τότε δεν θαχαμε απολαύσει ποτέ τον Βαν Γκογκ γιατί όσο ζούσε κανείς δεν ήθελε τους πίνακές του. Για αυτό έζησε και τόσο βασανισμένη ζωή. Μέσα σε αυτόν το “Καιαδικο” αξιακο κόσμο των φιλελεύθερων όπως τον είχε ορίσει πολύ παλιά πριν να εφευρεθεί ένας Μάνος η ένας Τζημερος ο Τζων Λοκ που είχε θεωρήσει τον άνθρωπο καλό αλλά ατελή και τη ζωή μια προσπάθεια βελτίωσης και όσοι δεν τα καταφέρνουνε στο τέλος πρέπει να υποστουνε τις επιπτώσεις των κινήσεων τους μέχρι τότε. Αυτό το “προτεσταντικής” καταβολής τιμωρητικό συμπλεγμα ο,τι δηλαδή πρέπει να πληρώνεις και να τιμωρείσαι για τα λάθος βήματά σου γεμίζει αυτούς που δεν έχουν κάνει λάθος με μια μεσσιανική υπέρ-αυτοπεποιθηση και έπαρση ότι “ετσι ειναι τα πράγματα” και οτι “καθενας ειναι υπεύθυνος” για τις κινήσεις του στη ζωή. Φυσικά αυτο προϋποθέτει οτι ηταν ελεύθερος να διαλέξει. Η ύπαρξη αυτής της ελευθερίας ειναι δεδομένη στο σκεπτικό των φιλελευθέρων και δεν μπαίνουν στον πειρασμό να βάλουν οικονομικές παραμέτρους μέσα σε αυτή την έκφραση της ελευθερίας. Ειναι χαρακτηριστικό οτι ενώ ισχυρίζονται ότι οι άξιοι και οι καλύτεροι άν δεν έχουνε πόρους πρέπει να τύχουν ενίσχυσης για να αποκοτήσουν τους πόρους για παράδειγμα εκπαιδευτικες υποτροφίες την ίδια στιγμή δεν βλέπουν πως ένας πολύ χειρότερος αν απλά είναι κληρονόμος η κάτοχος μέσου παραγωγής που του επιτρέπει να έχει ψηλό εισόδημα από την εργασία άλλων η κάτοχος κεφαλαίου που του επιτρέπεται να το επενδύσει ελεύθερα εκεί που θα έχει μεγαλύτερο κέρδος εκεί ακριβώς η “εκπεφρασμένη” αξιοκρατία τους πάει περίπατο. Εκεί τελικά δεν το λένε, βρίσκονται σε άρνηση. Δεν θα πει ποτέ ενας φιλελεύθερος “Οι άξιοι προχωράνε αλλά και αυτοί που έχουν χρήματα η μέσο για να τα βγάλουνε”.

Σε αυτον λοιπον το κόσμο που πρέπει να ξέρεις κολύμπι για να μην πνιγείς και αν δεν ξέρεις αει πνιξου, σε αυτήν την κοινωνία “Χαιλάντερ” όπου όλα ει ναι ενας αγώνας , ενας ανταγωνισμός και στο τέλος ενας πρέπει να κερδισει και ένας να χάσει δεν βλέπουνε οτι στις περισσότερες μάχες ενω κερδίζει ένας, χάνουν πολλοί. Σε αυτη τη κανιβαλική κοινωνία που δεν την οραματίζονται οπως υποκριτικά η απο ανοησία ισχυρίζονται, αυτή τη κανιβαλική κοινωνία την ζούμε στο πετσί μας απο τότε που σταμάτησε να δουλεύει το καπιταλιστικό “τρυκ” του κευνσιανισμου και που η εξαθλίωση βασιλεύει, η μόνη παρηγοριά του πληγωμένου “εγω” του αποτυχημένου ει ναι ο κοινωνικός αυτοματισμός και η “προβολη”. Με απλά λόγια να βρω κάποιον δίπλα μου που να μου φταίει που δεν πέτυχα η να προβάλλω την αποτυχία μου στο πιο αδύναμο κοινωνικό κρίκο. Έτσι αφού ενωθώ με όμοιους μου αποτυχημένους, μπορεί να συνεχίσω να ειμαι αποτυχημένος χωρις δουλειά χωρις λεφτά χωρις σπίτι ίσως αλλά είμαστε πολλοί και θα σας τσακίσουμε.

Έτσι με τέχνη η φιλελευθερη ρητορική και τα ΜΜΕ που την υπηρετούν εύκολα βρίσκουν τους στόχους “προβολης” των δεινών της κοινωνίας . Ειναι οι “αλλοι” οι δημόσιοι υπάλληλοι, οι τελωνειακοί, οι ναυτεργάτες, οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες, οι ταξιτζήδες, οι μετανάστες , οι ομοφυλόφιλοι , οι πουτάνες , οι οροθετικές οι ναρκομανείς οι αναρχικοί οι κομμουνιστές ο Συριζα το ΠΑΜΕ και ολοι αυτοι αρκεί να μην είναι το Κεφάλαιο και οι μεθοδεύσεις του για να παραμένει Κυρίαρχο και να αυξάνεται με σχεδιασμούς μακριά έξω και ερήμην της κοινωνίας.

Μέσα σε αυτή την απουσία της κοινωνικής σκέψης από το κοινωνικό γίγνεσθαι στην οποία σπρώχνουν με χαρά οι φιλελεύθεροι τον κόσμο μέσα από την ιδεοληψία τους της “χρησιμότητας” και της “ατομικης ευθυνης” απογυμνωμένης όμως από τα οικονομικά και παραγωγικά χαρακτηριστικά του “φταιχτη” και του “αχρηστου” η απελπισία του “αποτυχημένου” παίρνει τη μορφή “κοινωνικής εκδίκησης”. Απουσία ενός ερμηνευτικού εργαλείου της αποτυχίας του, ενός εργαλείου με οικονομικά , παραγωγικά και εν τέλει ταξικά χαρακτηριστικά θα στραφεί η εκδίκησή του εκει που θέλουν τα ΜΜΕ που υπηρετούν την φιλελευθερη αφήγηση….στους “αλλους” στους “διαφορετικους”.

Έτσι ο φιλελευθερισμός γεννάει στην εφαρμογή του την δυσανεξία στην “διαφορά” το κυνήγι της “διαφορας” δηλαδή γεννάει ναζισμό για αυτό είναι πιο επικίνδυνος από τον ναζισμό γιατί ο τελευταίος είναι τόσο ωμός και απροκάλυπτος που μοιραία σχεδόν θα γεννήσει αντιναζισμό ενω ο φιλελευθερισμός είναι τόσο ωραίο παραμύθι που θα κοιμηθεί μια κοινωνία με το όνειρο της επιτυχίας των άξιων και θα ξυπνήσει στον εφιάλτη της κυριαρχίας των “αχρηστων” της προηγουμένης αφήγησης.

sxoliastesxwrissynora

Έλα φίλε να σου πω τι είδα στην Κεφαλονιά...


Δημοσιεύτηκε από: Γεράσιμος Γαβριελάτος

                                        


Λένε… Ουδέν κακόν αμιγές καλού. Έτσι και ο σεισμός στις 26/2/2013 στην Κεφαλονιά και οι μετέπειτα δυνατοί σεισμοί που ακολούθησαν, είχαν και αυτοί τα καλά τους. Πόσο σοκ προκαλεί αυτό σε κάποιους απαισιόδοξους ή σε κάποιους που τρέφονται από το ανθρώπινο δράμα; Πόσο προκλητικό είναι για τους δημόσιους τρομολάγνους;;;

Το καλό είναι ότι οι σεισμοί αυτοί ταρακούνησαν τις ζωές μας, όπως ήσυχα και παστρικά τις είχαμε τακτοποιήσει στη μοιρολατρία, το συμβιβασμό και τον εφησυχασμό της οικονομικής κρίσης «τίποτα δεν αλλάζει… Εγώ θα αλλάξω μωρέ τον κόσμο;».

Εγώ άλλα είδα όμως στο νησί μου, άλλα πράγματα φίλε, μεγάλα... Είδα ένα άλλο πρόσωπο, αυτό το πρόσωπο που πάντα υπήρχε στις περιγραφές του «φιλότιμου» Έλληνα. Είναι αυτός ο Έλληνας που είχε χαθεί κάποια στιγμή μέσα στα καταναλωτικά δάνεια, τα εορτοδάνεια, τα διακοποδάνεια, τα ακριβά αυτοκίνητα και το “bon viveur” και αργότερα μέσα στα spreads, τα cds,τα swaps, το πρωτογενές πλεόνασμα κλπ κλπ..

Ε, αυτός ο Έλληνας που σαν να είχε χαθεί τελικά δεν έφυγε ποτέ, απλά είχε κάπου αποπροσανατολιστεί. Αυτός ο Έλληνας που είναι δίπλα στον άλλο που πονάει, που σταματάει το αυτοκίνητο του όταν δει ατύχημα, αυτός ο Έλληνας που δεν είναι τόσο «Ευρωπαίος» ώστε να αδιαφορεί και να φεύγει εγκαταλείποντας τον άλλο που έχει την ανάγκη να τον συνδράμει… ε, αυτός ο Έλληνας ήταν εδώ στους σεισμούς. Τον είδαμε όλοι αυτό τον Έλληνα.

Πόσο πιο ωραίος ήταν φίλε; Πόσο πιο παλληκάρι, ακούραστος, φωτεινός και δυνατός ε; Πόση αλληλεγγύη και κατανόηση έκρυβε στην καρδιά του, πόση συμπόνια και ανθρωπιά; Πόσο αγέρωχη ήταν η ιδρωμένη του μορφή όταν προσέφερε άμεση βοήθεια στους σεισμόπληκτους; Πώς να το κάνουμε φίλε μου, αυτός ο Έλληνας ήταν πολύ πιο ωραίος από τον άλλον τον σκοτεινό, μίζερο και αηδιαστικό που κάθεται τις νύχτες και κυνηγάει του αδύναμους, τους άλλους, τους διαφορετικούς, για να ξεσπάσει την οργή του.

Αυτός ο Έλληνας, ο ήρωας που ανυστερόβουλα βοήθησε τον διπλανό του και δεν περίμενε μέχρι να επιληφθούν οι ειδικοί στρέφοντας αλλού το βλέμμα και την σκέψη. Αυτός ο Έλληνας ήταν σ’ όλα τα πρόσωπα των εθελοντών που έτρεξαν να βοηθήσουν στο Ληξούρι ή προσφέρθηκαν να βοηθήσουν στο καράβι που φιλοξένησε τους σεισμόπληκτους. Το ξέρω γιατί το είδα στα πρόσωπα ανθρώπων που έχω την τιμή να είναι φίλοι μου.

Ήταν εκεί μέρες ολόκληρες, μαγειρεύοντας, μοιράζοντας φαγητό, νερό, προσφέροντας βοήθεια και συντονίζοντας μόνοι τους όλα όσα το κράτος με την απίστευτη ισχύ δεν μπόρεσε να οργανώσει. Φαντάσου φίλε μου δύναμη αυτοί οι άνθρωποι, που ήταν εκεί όλη μέρα, στο κέντρο που χτύπησε ο σεισμός, με καθημερινούς δυνατούς μετασεισμούς και πήγαιναν ξανά και ξανά και ξανά… Μου μιλάς μετά φίλε για δύναμη; Μου λες ότι δε μπορούμε; Ότι είμαστε μικροί; Μα φίλε να ποιοι έχουν τη δύναμη, να ποιοι είναι τεράστιοι… Ποιος ανακουφίστηκε από την παρέλαση όλων των υπουργών και των αρχόντων; Ποιανού το πρόβλημα λύθηκε από την άφιξη Σαμαρά; Έλα να σου δείξω εγώ πόσοι άνθρωποι έφαγαν από τα χέρια του Λουκιανού, από τα χέρια της Αθηνάς, από τα χέρια της Ελένης, από τα χέρια των εθελοντών… Και αν αμφιβάλεις φίλε για την ποιότητα αυτού του Έλληνα και βρεις δικαιολογίες ότι έπρεπε αφού ήταν μπροστά στην καταστροφή ή για τους σκοπούς του, έλα να σου δείξω τα δέματα με τα τρόφιμα που μάζεψε η «Αλληλεγγύη στα Δυτικά» και έστειλε και στέλνει στην Κεφαλονιά σε σεισμόπληκτες οικογένειες πολυτέκνων, σε φοιτητές, σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Αλληλεγγύη φίλε μου στην πράξη, αλληλεγγύη από την Αθήνα μέχρι την Κεφαλονιά και ακόμα παραπέρα.

Πες μου φίλε, ωραίος δεν είναι αυτός ο «Έλληνας»; Ωραίος, δυνατός, άκαμπτος, ΗΡΩΪΚΟΣ. Ωραίος αυτός ο ΈΛΛΗΝΑΣ, που πραγματικά τον αγκάλιασαν αυτοί που ήταν σε δύσκολη θέση, πιο ωραίος από τον άλλο τον έλληνα που κυνηγά του αδυνάμους με κεφάλι σαν χρυσό αβγό και που έφυγε με τις κλωτσιές από το Ληξούρι, όταν πήγε να πουλήσει εκδούλευση και κάλπικο (ή κάλπη-κο) ενδιαφέρον.

Επειδή, όμως αυτός ο Έλληνας φίλε, δεν ταιριάζει στο νέο μοντέλο πολίτη, έπρεπε να συκοφαντηθεί, να δυσφημιστεί και να αφοπλιστεί. Δεν ταιριάζει διότι δεν αδράνησε, δεν περίμενε τον Μεσσία, δεν φέρθηκε «ευρωπαϊκά» να αδιαφορήσει από φόβο ή αναισθησία εφόσον ήταν δουλειά των ειδικών. Δεν ταιριάζει διότι ενεργοποιείται, οργανώνεται και δρα… Επικίνδυνα πράγματα φίλε μου. Αυτά πρέπει να απαντώνται και να μην μένουν έτσι.

Στήθηκε, λοιπόν, το σκηνικό, φτιάχτηκε το ρεπορτάζ στη μονταζιέρα του MEGA και των άλλων υγιών ιδιωτικών καναλιών, βαπτίστηκαν πλιατσικολόγοι, έκανε τα απαραίτητα αναθέματα η τηλεοπαραθυροσυμμορία και όλα τακτοποιήθηκαν. Ή τουλάχιστον έτσι νόμισαν. Τώρα ήρθαν ειδικοί, ανέλαβαν την κατάσταση, πάνε από σπίτι σε σπίτι και παρουσιάζουν τα επενδυτικά προγράμματα για την αποκατάσταση των ζημιών, ήρθαν αυτοί φίλε με την κορακίσια όψη να κεφαλαιοποιήσουν τον ανθρώπινο πόνο.

Για μένα αυτό που έγινε έμεινε, έμεινε στα μάτια του κόσμου και στη συνείδησή του, έμεινε και σαν φόβος σ’ αυτούς που δεν θέλουν να ενεργοποιείται ο πολίτης. Άλλωστε πάντα πλιατσικολόγοι και υστερόβουλοι ήταν από την εξουσία σ’ αυτόν τον τόπο όσοι δρούσαν και δεν κάθονταν στη γωνιά τους. Από την απαρχή του νεοελληνικού κράτους έτσι χαρακτήρισαν οι προεστοί τον αγώνα των κλεφτών και των αρματολών, από την κατοχική κυβέρνηση και τους δοσίλογους η αντίσταση των ανταρτών του ΕΛΑΣ, από τη Χούντα η εξέγερση των ταραχοποιών του Πολυτεχνείου. Ας μην απογοητεύεσαι και πάλι φίλε μου, αυτός ο Έλληνας δεν τα έκανε για να πάρει τα εύσημα, το έκανε για να δώσει, να δώσει ανθρωπιά, αλληλεγγύη και αγάπη. Θα το ξανακάνει φίλε, διότι αυτό πραγματικά είναι στο γονιδίωμα του, είναι στο γονιδίωμα του καθενός που λέγεται άνθρωπος.

Είναι παράξενος φίλε μου ο Έλληνας, πολύ παράξενος. Είναι αυτός ο Λαός, ο Μικρός ο Μέγας...

http://adespotesidees.gr/