Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Θεοπεφτάτου - Αποκατάσταση σεισμοπλήκτων Κεφαλονιάς



                      
.....................................................................................................................

Ποιος λαός; Ο μπάτσος είναι η ασπίδα της Δημοκρατίας....


«Εκ μέρους της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων, θέλω να τη συγχαρώ και να την ευχαριστήσω για την προσφορά της την Ελληνική Αστυνομία, από καρδιάς. Ο Έλληνας αστυνομικός είναι η ασπίδα του απλού πολίτη, είναι η ασπίδα της κοινωνίας μας, είναι τελικά η ασπίδα της Δημοκρατίας μας. Και αυτό οι Έλληνες αστυνομικοί το αποδεικνύουν κάθε μέρα. Για άλλη μια φορά τους ευχαριστώ θερμά».

    

               

alsino @alsino_ 2 ώρες
Ποιος λαός; Ποιο τελευταίο άρθρο του συντάγματος; Ο μπάτσος είναι η ασπίδα της Δημοκρατίας γατάκια.

ptsiaras @ptsiaras 3 ώρες
ο Σαμαράς λέει ότι οι μπάτσοι είναι η ασπίδα της δημοκρατίας. Αυτοί δεν ψήφισαν 60% ΧΑ; τι ασπίδα ειναι αυτή; νεοναζιστική;

Pavlos Jurassek @pavlosjurassek 1 ώρα
@YBoyio θύμισε μου το ποσοστό της ΧΑ στην ασπίδα της δημοκρατίας? Είναι και η απάντηση για το ποια δημοκρατία θέλει.


Alexandros Charoulis @FragileAlex 3 ώρες
O Έλληνας αστυνομικός είναι η ασπίδα του απλού πολίτη, είπε ο Σαμαράς! Ασπίδα από διάσπαρτες ζαρντινιέρες, θα εννοούσε...


KostasKatsandredakis @katsandres 4 ώρες
σαμαράς:
"η αστυνομία είναι η ασπίδα της δημοκρατίας".
Κατάλαβες τώρα γιατί πας για δημοκρατία και κουτουλάς στην ασπίδα;


N.Χριστοδουλόπουλος @NikosXrist 1 ώρα
Για επίσκεψη πήγε ο ΑΣ στη ΓΑΔΑ; Κ΄ νόμισα...Πάντως έμμεσα επανέλαβε ανάλογη δήλωση
Κώστα Μητσοτάκη προς αστυνομικούς. Εσείς είστε το κράτος
script type='text/javascript'> var w2bWidth="95"; var w2bScrollAmount="1"; var w2bScrollDelay="150"; var w2bDirection="left"; var w2btargetlink="yes"; var w2bnumPosts="9"; var w2bBulletchar ="=>"; var w2bimagebullet="yes"; var w2bimgurl="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiImMRze6OJO4oUb72qABiFTx0fFcOYqLGn8KfRH1pEuEK8mkykto2H1OH8Os8ootlzYKokNUVOo8HaIHc0zaHajrCp8SGq88iOaCA5nncjGPxkQlfKzxCJI5IcpvHirbiJNTIj4abWwWE/s20/earth.gif"; var w2bfontsize="15"; var w2bbgcolor="transparent"; var w2blinkcolor="333333"; var w2blinkhovercolor="3366CC";

Μήπως έχεις λίγο θέαμα ρε φιλαράκι;

http://corfu4all.blogspot.gr/


 

Η ατελείωτη περιγραφή της σύλληψης Μαζιώτη, Ο κροκόδειλος της Κρήτης, η εθνική στο Μουντιάλ, τα ολοστρόγγυλα οπίσθια της Τζένιφερ Λόπες παρά την ηλικία της, είναι όλα η ίδια είδηση.
Η ίδια είδηση υπό την έννοια της...
κοινής στόχευσης αλλά με διαφορετικό περιτύλιγμα.
Θέματα τελείως αποκομμένα από την σφαίρα του δημόσιου συμφέροντος και του δημόσιου ενδιαφέροντος. Αχρείαστες λεπτομέρειες στην καταγραφή της είδησης και υπερανάλυση χωρίς πραγματικό περιεχόμενο.  Πούρα επίκληση στο συναίσθημα και προσπάθεια χειραγώγησης. Δραματοποίηση της είδησης. Προσπάθεια αποχαύνωσης και ρεπορτάζ για γεγονότα με μηδενική-μηδαμινή επιρροή στις ζωές μας.
Για ποιο λόγο είναι θέμα στο κεντρικά δελτία των ΜΜΕ τα κοτόπουλα που βάζουν ως δόλωμα στον κροκόδειλο, ο τρόπος που θα τον εγκλωβίσουν, τα tweets-λογοπαίγνια βγαλμένα από τις πιο παγωμένες νύχτες στο Δελφινάριο;
Για ποιο λόγο είναι σχεδόν αποκλειστικό θέμα στα κεντρικά δελτία των ΜΜΕ οι άχρηστες πληροφορίες και οι εικασίες των δημοσιογραφίσκων για την σύλληψη Μαζιώτη, πχ. η διάμετρος της σφαίρας, το χρώμα της περούκας, η πιθανή τρομοκρατική ενέργεια που ίσως κάποια στιγμή επιχειρούσε;
Ακριβώς για τον ίδιο λόγο. Για να κοιτάξεις αλλού –περίεργος ή τρομαγμένος- την ώρα που σου παίρνουν το φαγητό από το πιάτο. Το κόλπο είναι παλιό και πετυχημένο. Σκοπός του να ενεργοποίησει τα πιο ζωώδη ένστικτα του ανθρώπου, την περιέργεια, την εντροπεία, τον φόβο.
Όσο πιο λεπτομερής είναι η περιγραφή του τέρατος τόσο πιο ακριβής γίνεται η εικονοποίησή του. Όσο πιο ακριβής η εικονοποίηση τόσο πιο αληθοφανές είναι το τέρας. Όσο πιο αληθοφανές το τέρας, τόσο μεγαλύτερη η επιτυχία τρομοκράτησης. Όσο πιο επιτυχημένη η τρομοκράτηση τόσο ευκολότερη η διαχείρηση των συναισθημάτων μας, ο κατακερματισμός και η διαστρέβλωση της αλήθειας, η επιβολή μέτρων ‘’ασφαλείας’’ για το καλό μας.
Στην υπηρεσία της ανηλεώς επιλεκτικής και στρεψόδικης παρουσίασης μιας μυωπικής πραγματικότητας ή μιας εικονικής κανονικότητας τρόμος και θέαμα εναλλάσσονται αδιάλειπτα σημαδεύοντας το μυαλό μας.
Θα πει κάποιος, ‘’καλά πως κάνεις έτσι, παντού στον δυτικό κόσμο συμβαίνουν αυτά’’.
Ίσως, αλλά όχι σε αυτό το βαθμό εξευτελιστικής προπαγάνδας και σίγουρα όχι χωρίς να υπάρχουν κάποιες σοβαρές εναλλακτικές έγκυρης ενημέρωσης, έστω κι αν είναι οι εξαιρέσεις. Εδώ σκάβουμε στα έγκατα του ίντερνετ και του φέισμπουκ για να μάθουμε τα σημαντικά που μας αφορούν και που συμβαίνουν δίπλα μας, την ώρα που τα κυρίαρχα ΜΜΕ αναλύουν την κυτταρίτιδα του Κωστόπουλου με σως από ‘’αρχιτρομοκρατία’’ ενός τύπου του κοινού ποινικού δικαίου (μαριονέτα στο κουκλοθέατρο του τρόμου).
Η Ελληνική κοινωνία του καταναλωτή-θεατή είναι ένα εύκολο θήραμα προπαγάνδας και αποπροσανατολισμού. Κι αυτό διότι μιλάμε για μια κοινωνία αμετανόητων ιδιωτών, κατά πλειοψηφία. Για μια κοινωνία πρεζάκι του θεάματος Γ’ διαλογής. Πρέζα κροκοντίλ που τρώει τα ψυχικά και πνευματικά σωθικά. Μπουζούκια, κώλοι, τρομοκρατία, κροκόδειλοι, τατιάνες, τέλειες συνταγές, σκορδολιάγκες, περίεργα νέα, μεταγραφές θρύλου.
Ωραία Θωμά, καλή η γκρίνια, τώρα τι θέλεις για να είσαι χαρούμενος καλοκαιριάτικα;
Θέλω υπερανάλυση και δραματοποίηση για τον υπόδικο Μηλιώνη που παρτάρει και περνάει τέλεια στην Μύκονο με τα λεφτά απ’το χαράτσι μας.
Θέλω συζητήσεις επί συζητήσεων για το ηθικό ασυμβίβαστο ο Βορίδης, υπουργός της κυβέρνησης, να υπερασπίζεται τύπους που κλέβουν το κράτος.
Θέλω μεσημεριανά, δελτία ειδήσεων και εφημερίδες να τρώνε κόλλημα με τον ύποπτο για ξυλοδαρμό, απειλές, διαφθορά, κλπ, Βαγγέλη Μαρινάκη.
Θέλω Πρετεντέρηδες να σκίζουν τα ιμάτιά τους με την καταδίκη 2 γενεών –τουλάχιστον- στην ανεργία και την μετανάστευση.
Θέλω ατελείωτα ρεπορτάζ για το πως θα σταματήσουν να πνίγονται και να δολοφονούνται μετανάστες στα νερά της Μεσογείου.
Θέλω εξηγήσεις για τα δάνεια και τα κουρέματα στα χρέη του Πήγασου, του ΔΟΛ, του Mega, του ANT1, την ώρα που η μικρή και μεσαία επιχείρηση στραγγαλίζεται.
Θα αλλάξει κάτι τώρα που θέλεις όλα αυτά? ΟΧΙ. Προβλέπω ότι η επόμενη μέρα μας επιφυλάσσει περισσότερη πιο-ερωτευμένη-από-ποτέ-Τσιμτσιλή, πιο αποκαλυπτική Ελεονόρα Μελέτη με μαγιό, κι άλλο αρχιτρομοκράτη-celebrity Ξηρό να υπονομεύει ηθελημένα ή μη τα συμφέροντα της κοινωνίας αλλά και lifestyle κάλυψη-πλυντήριο της Χρυσής Αυγής από Θέμο, Μάκη και λοιπά λούμπεν ζόμπις.
Tην ώρα που θα ξεπουλάνε αιγιαλούς, θα καταστρέφουν τον φυσικό πλούτο της χώρας, θα προστατεύουν και θα πριμοδοτούν τους Αλ Καπόνε υπόδικους κολλητούς τους και θα στραγγίζουν ότι εργασιακό δικαίωμα έχει απομείνει μπορεί αυτή η κοινωνία-πρεζάκι του θεάματος και της ιδιωτείας να διαλέξει την αντίσταση της κινηματικής δράσης χωρίς να υπολογίζει το τίμημα;
Αν όχι, ποιος θα μας προστατέψει από τους προστάτες; Ποιος θα μας σώσει από τους σωτήρες; 


η αλήθεια: Η χρήση "ανθρώπινων ασπίδων" video

Απο την δυτικη όχθη
Τα όντα αυτα εχουν Βαθύτερο θεμα .
Οχι μονο καταστρατηγουντε ολα τα δικαιώματα
Αλλα επιδεικνύουν και τον αιχμαλώτο ως λάφυρο και τον εχουν ως ασπίδα οταν πυροβολούν .
Ευγε σε ολους τους πολιτισμενους δυτικούς και τους υποστηρικτές τους .
Ομως την αληθεια κουφαλες δεν θα την κρυβετε ,
Θα σας γαμαει η αληθεια . 


      


               





Η χρήση ανθρώπινων ασπίδων είναι ένα απεχθές πράξη! Τέλος #israeliwarcrimes#freepalestine (περιμένω να 1:45 για να δείτε το έγκλημα)

"γιατι αν γλιτώσει το παιδί, υπάρχει ελπίδα"



Η ιστορία πίσω από τη συγκλονιστική φωτογραφία του αγοριού από τη Γάζα Πηγή: www.lifo.gr
     
Λίγο μετά μπήκε μέσα το τελευταίο αγόρι της παραπάνω φωτογραφίας. Το κουβάλησε ένας νοσηλευτής στη μονάδα εντατικής θεραπείας δίπλα ακριβώς από τα επείγοντα.

Εκείνος επέμενε κλαίγοντας "Θέλω τον πατέρα μου, φέρτε μου τον πατέρα μου!". *Aπό το ημερολόγιο του γιατρού Belal Dabour στο νοσοκομείο στη Γάζα. Την Πέμπτη το βράδυ, 17 Ιουλίου, ήταν η σκληρότερη μέρα από τότε που ξεκίνησαν οι βομβαρδισμοί της Γάζας από το Ισραήλ. Δεκάδες άνθρωποι έφταναν στο νοσοκομείο αλ Σίφα της Γάζας, όπου είχα βάρδια εκείνο το βράδυ.

Μερικοί έφταναν κατακρεουργημένοι σε κομμάτια, μερικοί αποκεφαλισμένοι και μερικοί αν και ακόμη ανέπνεαν και ήταν ζωντανοί ήταν παραμορφωμένοι και δεν αναγνωρίζονταν. Oι πολίτες είχαν πληρώσει το βαρύ τίμημα των αδιάκριτων επιθέσεων του πυροβολικού. Το ιατρικό προσωπικό ήταν τυχερό που πρόλαβε να κάνει διάλειμμα μισής ώρας. Μερικοί το πέρασαν παρακολουθώντας τις εκρήξεις και τις βόμβες του Ισραήλ να πέφτουν σαν βροχή στις ανατολικές συνοικίες της πόλης της Γάζας, ενώ άλλοι έπιναν καφέ για να ανακτήσουν δυνάμεις και περνούσαν μερικές στιγμές ξαπλωμένοι. Η σχετική ηρεμία δεν κράτησε για πολύ. Γύρω στις 3 π.μ., περίπου οκτώ ή εννέα θύματα έφτασαν στο δωμάτιο έκτακτης ανάγκης όλα με τη μία. Ο τελευταίοι που εισήλθαν ήταν τέσσερα αδέλφια - δύο εκ των οποίων μικρά παιδιά, περίπου τριών ετών, με σχετικά επιφανειακά τραύματα. Φαινόταν πως τα παιδιά είχαν ανασυρθεί από τα συντρίμμια, τα πρόσωπα και τα ρούχα τους ήταν καλυμμένα με βρωμιά και σκόνη. Στη συνέχεια ήρθε τομεγαλύτερο από τα τέσσερα αδέλφια, ένα αγόρι στις αρχές της εφηβείας του. Το κεφάλι και το πρόσωπό του ήταν καλυμμένο με αίμα και πίεζε ένα πανί στο κεφάλι του για να σταματήσει την αιμορραγία. Η προσοχή του όμως ήταν στραμμένη αλλού:"Σώστε το μικρό αδελφό μου!" ούρλιαζε. Λίγο μετά μπήκε μέσα το τελευταίο αγόρι της παραπάνω φωτογραφίας. Το κουβάλησε ένας νοσηλευτής στη μονάδα εντατικής θεραπείας δίπλα ακριβώς από τα επείγοντα. 

Εκείνος επέμενε κλαίγοντας "Θέλω τον πατέρα μου, φέρτε μου τον πατέρα μου!". Καθώς ανέμενα οδηγίες, μια ομάδα τεσσάρων νοσηλευτών είχε αναλάβει να περιποιηθεί τα τραύματά του. Εκείνος συνέχισε να κλωτσά στον αέρα και να ζητά τον πατέρα του. Τα τραύματά του ήταν σοβαρά: υπήρχε μια πληγή στην αριστερή πλευρά του κεφαλιού του η οποία θα μπορούσε να είναι κάταγμα κρανίου και ένα μεγάλο κομμάτι από οβίδα σφηνωμένο στο λαιμό του. Ένα άλλο κομμάτι της οβίδας είχε διεισδύσει στο στήθος του και ένα τρίτο είχε χτυπήσει την κοιλιά του. Υπήρχαν πολλά μικρότερα τραύματα σε όλο το σώμα του. Οι γιατροί έπρεπε να λάβουν άμεσα μέτρα για να σώσουν τη ζωή του και προχώρησαν σε αναισθησία για να δουλέψουν. Μετά από προσεκτική εξέταση των πληγών, φάνηκε ότι η έκρηξη είχε εκτοξεύσει μικρά τμήματα από τους τοίχους του σπιτιού του στο σώμα του παιδιού και πως μερικές από τις πληγές του είχαν προκληθεί από τα θραύσματα. Τελικά ήταν πολύ τυχερός: Το τραύμα στον αυχένα του ήταν μόνο μια ίντσα μακριά από μια κεντρική αρτηρία, η πληγή στο στήθος του είχε οριακά αποφύγει να τρυπήσει τους πνεύμονές του και το έντερό του είχε από τύχη γλιτώσει από τα θραύσματα στην κοιλιά του. Ο μικρός είχε την τύχη με το μέρος του εκείνο το βράδυ, κάτι που πολλοί όμως δεν είχαν. 

Οι γιατροί λειτούργησαν ηρωικά εκείνο το βράδυ και έσωσαν τη ζωή του σε εντυπωσιακά σύντομο χρονικό διάστημα. Εν τω μεταξύ στο δωμάτιο έκτακτης ανάγκης, οι γιατροί είχαν τελειώσει με τα ράμματα του μεγαλύτερού του αδελφού και εξέταζαν τα υπόλοιπα αδέλφια για πιθανόν κρυμμένα τραύματα. Τα παιδιά κατάφεραν να αποκοιμηθούν παρά τη φρίκη και τον πόνο. Δεν ήξερα πώς το έκαναν αλλά ένιωσα ευγνώμων για το θείο έλεος που τους δόθηκε. Ο αδελφός τους με τα πιο σοβαρά τραύματα είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα επιβιώσει, αλλά με πολλά σημάδια και μια δύσκολη περίοδο ανάρρωσης, τόσο σωματική όσο και ψυχολογική. Οι απώλειες εκείνο το βράδυ ήταν πάρα πολλές για να συγκρατήσω το όνομα αυτού του αγοριού ή για μάθω αν τελικά συνάντησε τον πατέρα του ή τι απέγινε η υπόλοιπη οικογένειά του.  

Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως εκατοντάδες παιδιά σαν και αυτό έχουν υποστεί παρόμοιους ή και χειρότερους τραυματισμούς και πως όσο γράφω αυτές εδώ τις λέξεις 80 παιδιά έχουν πεθάνει από τις ανελέητες επιθέσεις του Ισραήλ. ________ Μετάφραση για το LIFO.gr: Θανάσης Χαραμής Πηγή: www.lifo.gr

mockin_g 21.7.2014 | 13:41 "γιατι αν γλιτώσει το παιδί, υπάρχει ελπίδα" Πηγή: www.lifo.gr

Οι πολίτες γουστάρουν κρατική τρομοκρατία.!!!

http://corfu4all.blogspot.gr/


Στις φυλακές Κορυδαλλού μετέβη ο ανακριτής ώστε να πάρει συνέντευξη από τον Νίκο Μαζιώτη. Ο Νίκος Μαζιώτης όμως αρνήθηκε ευγενικά να παραχωρήσει συνέντευξη αφού , όπως ο ίδιος τόνισε , τα μέλη του Επαναστατικού αγώνα δεν είναι σταρ για να δίνουν συνεντεύξεις. 

Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η ανατροπή του συστήματος εκμετάλλευσης. Μάλιστα τόνισε ότι ο ανακριτής θα έπρεπε να...παίρνει συνεντεύξεις από άλλους , που αποτελούν μέρος αυτού του συστήματος εκμετάλλευσης και όχι από τον ίδιο.


Υποστήριξε μάλιστα ότι στην χώρα συντελείται αυτή τη στιγμή μια γενοκτονία που είναι μοναδική στην ιστορία της χώρας. Με αυτή την άποψη όμως φαίνεται ότι δεν συμφωνούν οι Έλληνες οι οποίοι δεν προσπαθούν να ανατρέψουν την παρούσα κατάσταση. Ένας Μαζιώτης τι να σου κάνει; 

Μόνος του προσπαθεί να ανατρέψει το σύστημα αλλά δεν τον αφήνουν. Μόλις τον πάρουν χαμπάρι τον κλείνουν φυλακή.

Η τρομοκρατία έναντι στην τρομοκρατία του κράτους δεν έχει νόημα. Άλλωστε η τρομοκρατία του κράτους συνεπικουρείται από τους ίδιους τους πολίτες οι οποίοι και υφίστανται την τρομοκρατία. 

Αν οι πολίτες δεν ήθελαν κρατική τρομοκρατία , δεν θα την είχαν. Γιατί σε αυτή τη ζωή έχεις ότι θες. Ή τουλάχιστον ότι σου αξίζει να έχεις.

Τι καλύτερο λοιπόν από το να κάτσεις στη γωνία και να παρακολουθείς τους πολίτες να υποστηρίζουν και να ευχαριστούν το πολιτικό σύστημα που τους γαμάει και θα τους γαμάει για πάντα. Καλύτερο και από τηλεόραση.


Ο βιασμός των Παλαιστινίων γυναικών θα απέτρεπε τις επιθέσεις....

μετά την Ισραηλινή βουλευτή που είπε να σκοτώσουν τις Παλαιστίνιες μανάδες τώρα έρχεται ο Ισραηλινός ακαδημαϊκός να πει αυτό και αναρωτιέμαι. Τελικά η ''μόρφωση'' πόσο απέχει απο την παιδεία; Ποιά είναι αυτά τα τέρατα που ο λαός εκλέγει να τους κυβερνά;Και γιατί ακόμα ασκούμε τα ''συνταγματικά μας δικαιώματα'' να εκλέγουμε δολοφόνους,απάνθρωπους που βλέπουν τις ανθρώπινες ζωές ως αναλώσιμες;Γιατί γενικά ασκούμε τα 'συνταγματικάμας δικαιώματα'' όταν τα ίδια τα συντάγματα έχουν καταλυθεί και βιαστει επανελλειμένα απο τους έχοντες εξουσία;Και η μοναδική μας ελεγχόμενη αποσυμπίεση είναι το κράξιμο στα κοινωνικά δίκτυα ή οι εκπομπές τύπου λαζόπουλος; Που στο διάολο αυτοκτόνσε η εξεγερσιακή μας φλέβα και αφήνουμε όλα αυτά τα αποτρόπαια εγκλήματα να συμβούν; Τελικά ποιοί είναι οι παράνομοι;Ποιοί είναι οι τρομοκράτες; Σε ποιός αρέσει η ζωή όπως την έχουν ρημάξει και ποιός νιώθει ελεύθερος με αυτή την ανάπηρη ελευθερία που μας πετάνε σα κόκκαλο;Τί πρέπει να κάνουμε;Και γιατί δεν το κάνουμε;Μήπως κάποιοι που θα σαπίσουν σε λευκά κελιά έδειχναν το δρόμο για μια πιο μαζική κοινωνική επανάσταση χρόνια πρίν;Μήπως με γράφεις στα αρχίδια σου και με θεωρείς έναν ακόμα γραφικο και μηδενιστή και μετράς αντίσροφα τον χρόνο που θα πας στο χωριό σου να αναπνέυσεις μερικές ελέυθερες τζούρες οξυγόνου πριν ο οξυγονοεισπράκτορας σου χτυπήσει την πόρτα;ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;Πού είναι η ανθρωπιά,η τιμή, η ηθική ;Είμαι τόσο ουτοπικός ή απλά ένας μαλάκας;Μήπως κάτι δεν πάει καλά με μένα και πρέπει να προσαρμοστώ; Δεν υπάρχει ελπίδα και όποιος καταδικάζει τη βία απο όπου και αν προέχεται θα αντιαπαντήσω ότι δεν μπορεί το κράτος να έχει το μονοπώλιο της βίας..Και ότι άλλο βία και άλλο αντι-βία.Και ότι ναι καλός ο Γκάντι αλλά ήταν ένας και πλέον το σύστημα έχει προδιαγράψει και προσχεδιάσει εκατό διαφορετικές εκδοχές για το πως να πολεμήσει ανερχόμενους Γκάντιδες. Καμιά δικαιολογία πια ο καθένας ''πολεμά'' όπως μπορεί,αλλα πολεμά.Άλλος πιο σκληροπυρηνικά με τρόπους που λίγοι έκαναν, άλλοι στα οδοφράγματα, άλλοι στην καθημερινή τους ζωή αλλάζοντας συνηδείσεις στους κοντικνούς τους ανθρώπους,άλλοι μέσα απο το ίδιο το σύστημα γαλουχώντας τα παιδιά να έχουν παιδεία και όχι μόρφωση, αλλοι μπουκοτάροντας,άλλοι σαμποτάροντας και με όσους ευφάνταστους τρ΄πους μπορεί ο καθένας να φανταστεί.Αλλά όχι απάθεια.όχι αδράνεια. Πάνω σε αυτό φυτρώνει ο φασισμός,ο τρόμος, η αφαίμαξη.Και με αυτό τρέφονται οι γενοκτονίες, η απανθρωπιά και η εξάλειψη όλων των αξιών.
Αποφάσισε και διάλεξε πλευρά


http://www.alfavita.gr/

Ο Ισραηλινός  ακαδημαϊκός Mordechai Kedar, μελετητής της Αραβικής λογοτεχνίας και λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Μπαρ-Ιλάν δήλωσε σε εκπομπή, πως ο βιασμός των συζήγων και των μητέρων των Παλαιστινίων που πολεμούν, θα απέτρεπε τις επιθέσεις και τις βομβιστικές αυτοκτονίες.
    


Ακούστε ΕΔΩ την εκπομπή. Ο σχολιασμός του Kedar αρχίζει από στα 1:35:00

Όπως αναφέρει το μόνο πράγμα που θα απέτρεπε έναν βομβιστή αυτοκτονίας, είναι να γνωρίζει πως η αδερφή του και η μητέρα του  θα βιαστούν.

Ο Mordechai Kedar έχει ειδικευτεί στον Παλαιστινιακό πληθυσμό εντός του Ισραήλ, ενώ για 25 χρόνια υπηρέτησε της στρατιωτικές μυστικές υπηρεσίες, προσφέροντας τις γνώσεις για τις Ισλαμικές ομάδες.

Είναι ερευνητής στην δεξιά πτέρυγα στο κέντρο  Στρατηγικών Σπουδών Begin-Sadat του πανεπιστημίου Μπαρ-Ιλάν καθώς και ιδρυτής και σημερινός διευθυντής του  (Israel Academia Monitor), μία νεο-Μακαρθιστική ιστοσελίδα που παρακολουθεί τις υποτιθέμενες «αντί-Ισραηλινές δραστηριότητες των Ισραηλινών ακαδημαϊκών».

Στο ραδιοφωνικό πρόγραμμα εθνικής εμβέλειας που έδωσε την συνέντευξη, ο ακαδημαϊκός συνάντησε αντιρρήσεις στην πρότασή του. Ο Mordechai Kedar ανέφερε πως: «δεν μίλησα για το τι κάνουμε ή δεν κάνουμε. Μιλάω για την πραγματικότητα: το μοναδικό πράγμα που θα αποτρέψει έναν βομβιστή αυτοκτονίας είναι το να γνωρίζει ότι αν πυροδοτήσει το μηχανισμό, η αδελφή του θα βιαστεί».

Το Bar Ilan είναι ένα Εβραϊκό θρησκευτικό πανεπιστήμιο που βρίσκεται σε προάστιο του Τελ Αβίβ
Πληροφορίες από Alternative Information Center (AIC)




ΕΠΕΛΑΣΗ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ




Εκεί που νομίζαμε ότι τίποτα "πολύ" σημαντικό δεν μπορεί να συμβεί μέσα στο ελληνικό καλοκαίρι της ραστώνης, είχαμε κάποια γεγονότα τις τελευταίες μέρες που μας ανάγκασαν να αλλάξουμε άποψη.

Βασικά δεν ήταν τόσο τα γεγονότα, όσο οι προεκτάσεις τους και ο τρόπος που παρουσιάζονται. Η σύλληψη του Νίκου Μαζιώτη και το υπερθέαμα περί τρομοκρατίας από τα καθεστωτικά ΜΜΕ, που βρίσκονται σε άψογη και 24ωρη συνεργασία με την Αντιτρομοκρατικη ήταν κάτι αναμενόμενο. Ακόμα και αν η λέξη τρομοκρατία δεν ακούστηκε ούτε μία φορά με αφορμή τους συνεχόμενους βομβαρδισμούς του Ισραήλ στη Γάζα, ακόμα και αν η λέξη τρομοκρατία δεν χρησιμοποιήθηκε ούτε μία φορά για να περιγράψει τον θάνατο παιδιών και αμάχων, ακόμα και αν η γενοκτονία παρουσιάστηκε σαν το νόμιμο δικαίωμα ενός κράτους σε αυτοάμυνα. 

Ασφαλώς και δεν περιμένουμε από τα παράνομα κανάλια ή τις κωλοφυλλάδες των νταβατζήδων να μάθουμε την αλήθεια ή έστω μία όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική περιγραφή των γεγονότων. Απλά, τα έφερε έτσι η χρονική συγκυρία που το ανθρώπινο είδος πρέπει να κάνει τις επιλογές του: Υπάρχει έστω και ένας λογικός άνθρωπος, πέρα από πολιτικές προτιμήσεις, που να θεωρεί τον Μαζιώτη τρομοκράτη, δηλαδή ένα άτομο που επιδιώκει να επικρατήσει δια του τρόμου; Και αν υπάρχει, τον θεωρεί πιο επικίνδυνο και πιο αδίστακτο από τους φονιάδες παιδιών και γυναικών;

Πάμε τώρα και στα πιο δυσάρεστα. Πάμε στις θεωρίες συνωμοσίας και στα μεταφυσικά που τόσο αγαπάει ο περιούσιος ηλίθιος λαός. Επίτηδες πιάσανε τώρα τον Μαζιώτη γιατί είναι έτοιμα νέα μέτρα, νέες περικοπές συντάξεων, ενώ ταυτόχρονα ξεπουλάνε ΔΕΗ, νησιά, παραλίες κτλ. Τον πιάσανε δηλαδή για να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο. Γιατί ρε μαλάκες είδατε πουθενά αυτό τον κόσμο, πριν τη σύλληψη του Μαζιώτη; Είδατε κόσμο στους δρόμους, είδατε μαζικές διαδηλώσεις, δυναμικές πορείες, αιματηρές συγκρούσεις με τους μπάτσους, καταλήψεις και απεργίες; Και αν είδατε, πόσους είδατε; 

Τη μία φταίει το Μουντιάλ, την άλλη φταίει η σύλληψη του Μαζιώτη, μετά θα φταίνε οι βροχές του Σεπτέμβρη γιατί πάντα κάποιος πρέπει να φταίει για να καλύψουμε την ατελείωτη αδράνεια μας. Είτε μας αρέσει, είτε όχι, η αλήθεια είναι μία: Μέσα σε 4 χρόνια μνημονίου, μπορείς να μετρήσεις άνετα στα δάχτυλα του ενός χεριού τις μαζικές στιγμές αντίστασης. Η χώρα χρεοκόπησε, χάθηκαν οι εργατικές κατακτήσεις εκατονταετιών, μειώθηκε κατά 25% το ΑΕΠ, οι μισθοί πήγανε στα 300 και 400 ευρώ και όλα αυτά με ελάχιστο κόστος για το στρατόπεδο των απο πάνω. Και επειδή τρώγοντας ανοίγει η όρεξη, έρχονται και τα καλύτερα. 

Κάποια μαγαζιά πρέπει να δουλεύουν και τις Κυριακές. Μάλιστα. Εμείς προτείνουμε κάτι ακόμα πιο ριζοσπαστικό. Να δουλεύουν όλα τα μαγαζιά 24 ώρες το 24ωρο και 7 μέρες την εβδομάδα. Γιατί να μην μπορεί να εξυπηρετηθεί ο μπαρμαν που σχολάει στις 4 το πρωί και θέλει να αγοράσει ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια; Γιατί να ταλαιπωρείται η τραγουδίστρια που μετά τα μπουζούκια θέλει να ψωνίσει μελιτζάνες στις 5.39 τα χαράματα; Μέχρι πότε θα μας κρατάνε πίσω αυτοί οι ντεμοντέ ξεπερασμένοι παλαιοαριστερίστικοι κανόνες;

Ο ελληνικός λαός θέλει ανάπτυξη και την θέλει τώρα. Υπάρχουν οι τρόποι και το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να σπάσουμε τα ταμπού. Γιατί να μην ανοίξει ξανά η κουβέντα για το δουλεμπόριο; Γιατί να είναι παράνομη η παιδική εργασία; Και σε τελική ανάλυση, γιατί πρέπει να πληρώνεσαι όταν δουλεύεις;

Αναρτήθηκε από 

Εσύ τι ψήφισες;

http://anemosantistasis.blogspot.gr/


γράφει ο Δημήτρης Βάσσιος


Ψάχνοντας το αρχείο μου για να το ξεσκαρτάρω βρήκα μια φωτογραφία που τόσον καιρό την είχα ξεχάσει. Είναι τραβηγμένη στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης στο Ελληνικό και απαθανατίζει το προεκλογικό περίπτερο της Νέας Δημοκρατίας του Αντώνη Σαμαρά την εβδομάδα πριν τις ευρωεκλογές της 25ης Μαϊου 2014.

Την είχα τραβήξει για να δείξω την ασέβεια του νέου κόμματος του Αντώνη Σαμαρά, καθώς η θέση που τοποθετήθηκε το περίπτερο έκρυβε τη θέα από τους ανθρώπους που κάθονταν στα παγκάκια της πλατείας.

Μετά από τόσον καιρό αυτή η ασέβεια πέρασε σε δεύτερο χρόνο, έχασε τη επικαιρότητα.

Πλέον αναδείχτηκαν νέα ζητήματα: όπως πχ ότι ξεχάστηκε η μεγάλη "έξοδος στις αγορές" που προεκλογικά έπαιζε πολύ, τώρα ψάχνονται να βρουν κάποιον "λαϊκιστή" να λέει καμιά καλή κουβέντα για τον Μαζιώτη και τον Ξηρό, τώρα δεν τους κάθεται καλά που ο ΣΥΡΙΖΑ δεν ενέταξε στους "120" τους νεοναζί βουλευτές, τώρα τους προέκυψε και η απεργία με αιτήματα του περασμένου αιώνα για την "επένδυση του αιώνα" που πραγματοποίησε η COSCO στο Μεγάλο Λιμάνι, τώρα δυσκολεύονται να πείσουν όσους ονειρεύτηκαν ανθρώπινες θέσεις εργασίας για το "καλόν" της "επένδυσης" Λάτση στο Ελληνικό.

Την "έφτιαξα" λοιπόν τη φωτογραφία για να κεντράρουμε σε ένα πιο επίκαιρο θέμα: την ανάδειξη του εκλεκτού της 'Αγκελα Μέρκελ στη θέση του προέδρου της κομισιόν, σαν να λέμε του πρωθουργού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ναι, βρε... Αυτή τη θέση που διεκδικούσε για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Αριστεράς ο Αλέξης Τσίπρας. Κι εσύ δεν ήθελες τον "καταληψία μαθητή" που πλέον έγινε κατ' Αντώνιον "λαϊκιστής". Προτίμησες - άμεσα ή έμμεσα - τον εκλεκτό της Μέρκελ, τον αξιότιμο (απαραίτητα κλικ εδώ) κ. Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ.


Τώρα λοιπόν, μαλάκα, που είτε δεν ήθελες το Σαμαρά, αλλά δεν ήξερες τη σχέση του με τον Γούνκερ, είτε ήθελες μόνο το Σαμαρά, όχι όμως και τον Γιούνκερ, είτε δεν ήξερες τι ήθελες...

Πες τώρα στο παιδί σου ή στον εγγονό σου, μαλάκα, τι τελικά αγνοείς ή θέλεις!


Ναι... το γνωρίζω, σε σέβονται και δεν σε κλειδώνουν στο σπίτι ούτε για δώδεκα ώρες!


Εσύ πότε θα τους σεβαστείς;


Εσύ, πότε θα κλειδωθείς μόνος στο σπίτι τη μέρα των εκλογών;


Όταν καταλάβεις ότι ψηφίζοντας Σαμαρά έρχεται πακέτο κι ο Βενιζέλος με τον Γιούνκερ; Όταν καταλάβεις ότι ψηφίζοντας Βενιζέλο παίρνουμε πακέτο και τον Σαμαρά με τη Μέρκελ; Όταν καταλάβεις ότι δεν φεύγουν οι μεν που θες να διώξεις, όταν ψηφίζεις τους δε που δεν ξέρεις καν αν τους θέλεις;


Φάε λοιπόν τώρα, μαλάκα, και Σαμαρά, φάε και Βενιζέλο, φάε και Γιούνκερ, φάε και Μέρκελ!
Τι σου φταίνε όμως οι ζωές των παιδιών σου και των εγγονών σου;


Ένα μόνο λοιπόν καταλαβαίνεις: ότι για να έχουν ελπίδα σωτηρίας αυτοί που έχουν όλη τη ζωή μπροστά τους, πρέπει να φύγεις εσύ!


Φύγε λοιπόν!


Φύγε πρώτος εσύ, μαλάκα, και φύγε τώρα!



ΥΓ (αφιερωμένο στον μειλίχιο γείτονά μου Παναγιώτη Κουλουρίδη που επιμελήθηκε του στησίματος του Σαμαρογιουνκερικού περιπτέρου και στην ευγενέστατη θεια που το συντηρούσε με τη μοναχική παρουσία της... Νάναι καλά κι οι δυο τους).



Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2014/07/blog-post_22.html#ixzz38BFLwY8s

ΣΤΗ ΓΑΖΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΜΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ


http://gregordergrieche.blogspot.gr/

 

Του ΑΝΔΡΕΑ ΖΑΦΕΙΡΗ 

Η Μεγάλη Ύφεση της περιόδου 1873-1893 έδωσε τον A΄ παγκόσμιο πόλεμο. Η Μεγάλη Ύφεση του 1929 έδωσε τον Κεϋνσιανισμό σαν (προσωρινή) απάντηση και το Β΄παγκόσμιο πόλεμο(σαν τελική). Η κρίση του 1968-1982 έδωσε τον νεοφιλελευθερισμό .
Η κρίση όμως συνεχίζεται και καθώς δεν έχει να κάνει με την ελλιπή ζήτηση αλλά με τη χαμηλή κερδοφορία, η αναζήτηση νέο-κεϋνσιανών λύσεων δεν μπορεί να απαντήσει στο πρόβλημα.
Ο Κεϋνσιανισμός απέτυχε, ο νεοφιλελευθερισμός αποδείχθηκε ανεπαρκής. Τώρα ;

Ο ευρωατλαντικός ιμπεριαλισμός, με όποιο πρόσωπο και εάν εμφανίζεται, επιλέγει την επέκταση των τοπικών, μη περιορισμένων , πολέμων σαν το επόμενο στάδιο της «απάντησης». Από την Ουκρανία (με τις εξελίξεις να είναι καταιγιστικές) έως το εκτεταμένο μέτωπο της Μέσης Ανατολής.
Δεν υπάρχουν περιθώρια για αυταπάτες, δεν υπάρχουν περιθώρια για δάκρυα.

« Χθες το βράδυ ήταν φρίκη . Το σπίτι μου τιναζόταν κάθε πέντε λεπτά! Μπορούσα να ακούω τα παιδιά στα σπίτια των γειτόνων μας να κλαίνε από τον τρόμο όλη τη νύχτα. Ας γίνει γνωστό στο Ισραήλ, ότι όσο περισσότερο μας σκοτώνουν , τόσο ισχυρότεροι θα γινόμαστε . Δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε . Θα προτιμούσα να πεθάνω με την οικογένειά μου κάτω από τα ερείπια του σπιτιού μας ,από το να υπογραφεί μια ταπεινωτική ανακωχή. Χωρίς δικαιοσύνη, δεν υπάρχει ειρήνη ».

Αυτή είναι η γνώμη της συντριπτικής πλειοψηφίας της νεολαίας στη Γάζα (οι οποίοι αποτελούν το 65 % των 1,8 εκ. κατοίκων). Παρά τις βαριές απώλειες δεν θέλουν μια απλή κατάπαυση του πυρός. Η απόφαση δεκάδων χιλιάδων Παλαιστινίων να παραμείνουν, κάτω από αυτές τις συνθήκες , στα σπίτια τους, παρά τις «φιλικές συμβουλές» του πρωθυπουργού Βενιαμίν Νετανιάχου να τα εγκαταλείψουν, αποδεικνύει το μέγεθος της αποφασιστικότητας τους.

Ο Haider Eid , αναπληρωτής καθηγητής στο Πανεπιστήμιο al-Aqsa της Γάζας, σημειώνει :

« Η Παλαιστίνη δεν χρειάζεται από τον κόσμο σήμερα απλά μια καταδίκη των σφαγών στη Γάζα και της πολιορκίας , αλλά την απονομιμοποίηση της ιδεολογίας που παράγει αυτή την πολιτική και την δικαιολογεί ηθικά και πολιτικά».

Αυτή η απονομιμοποίηση της ιδεολογίας μάλλον δεν αφορά όσους τις δύο τελευταίες δεκαετίες είχαν καταχωρήσει τη λέξη «ιμπεριαλισμός» στις ξύλινες διαλέκτους, όσους είχαν βιαστεί να πανηγυρίσουν για το θρίαμβο των ολοκληρώσεων, όσους υποκύψανε στα «αυτοκρατορικά» όνειρα, όσους καταδικάζανε τη βία από όπου και εάν προέρχεται, όσους ξεχάσανε τη διαλεκτική σχέση ανάμεσα στο εθνικό, το διεθνικό και το κοινωνικό.

Η Γάζα δεν έχει ανάγκη από δάκρυα. Δεν ζητάει να καταδικάσουμε τις σφαγές σαν Φαρισαίοι ουμανιστές. Ζητάει να αναζητήσουμε το κόκκινο νήμα που θα συνδέσει τους αγώνες μας. Τον κοινό τόπο. Στη πολιτική πράξη και στόχευση.

Δημοκρατία με ματωμένη Γάζα στα μάτια !!!

http://corfu4all.blogspot.gr/



«Ναι, αλλά στο Ισραήλ έχουν μια ισχυρή δημοκρατία» είναι το τελευταίο επιχείρημα που επικαλούνται όσοι ψάχνουν ακόμη μια δικαιολογία για την κτηνωδία που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Γάζα. 
Κι εμείς γιορτάζουμε μέσα στην κατήφεια τα...
σαραντάχρονα της καθημαγμένης μας δημοκρατίας. Κάθε τριάντα δευτερόλεπτα πέφτει μια βόμβα στην Γάζα. Κάθε μέρα στην Ελλάδα έχουμε 4000 κατασχετήρια. 

Του Απόστολου Λυκεσά

Ο έλληνας πρωθυπουργός με άρθρο του σε εφημερίδα ανακοινώνει το τέλος του κρατισμού. Αφού πρώτα φρόντισε να στελεχώσει το Μουσείο της Ακρόπολης με ανθρώπους από την εκλογική του περιφέρεια. Το σκέλεθρο της δημοκρατίας καλυμμένο από γάζες διαφημίσεων. 

Η δημοκρατία του Ισραήλ φιλεύσπλαχνη προειδοποιεί με μια κροτίδα ότι σε τρία λεπτά το σπίτι σου πρόκειται να εξαερωθεί από έναν πύραυλο. Προλαβαίνεις να πάρεις τα παιδιά και μια κουβέρτα, να πας παραδίπλα και να δεις το θέαμα.

Η δημοκρατία στην Ελλάδα σε ενημερώνει ότι άμα χρωστάς σε τράπεζα ή σε ασφαλιστικό ταμείο και δεν μπορείς να πληρώσεις μπορείς να πάρεις τα παιδιά και μια κουβέρτα και να πας κάτω από μια γέφυρα ή στο πάρκο καλύτερα και να δεις την εγκατάσταση των νέων ιδιοκτητών.

 Το Ισραήλ προειδοποιεί ότι αν όλοι οι κάτοικοι της Γάζας φύγουν κανένας δεν θα πάθει τίποτα. Το που θα πάνε είναι μια λεπτομέρεια για την οποία η Δημοκρατία είναι αδιάφορη γιατί δεν είναι δικό της πρόβλημα. Παιδιά κομματιάζονται από βόμβες καθώς έπαιζαν στην παραλία της Γάζας. Η δημοκρατία πρέπει να πάρει τα μέτρα της. 

Στην Ελλάδα οι παραλίες θα δοθούν σε ιδιώτες για να μην παίζουν σε αυτές παιδιά που ενδέχεται να κινδυνεύσουν από βόμβες. Το Ισραήλ διαπράττει έγκλημα που κανένας δεν θα το θυμάται σε σαράντα χρόνια. Ο Γκιούλ πήγε στα κατεχόμενα της Κύπρου αμόλησε τις λεκτικές του ρουκέτες και ο έλληνας υπουργός των εξωτερικών δεν τις άκουσε καν, ασχολιόταν εκείνη την ώρα με την δημοκρατία στο εσωτερικό του κόμματός του που υπάρχει μόνο για να καλούν στελέχη του στα κανάλια. 

Ποιός θυμάται την Κύπρο σαράντα χρόνια μετά; Ποιός θυμάται τον Σωτήρη Πέτρουλα, το νόημα της θυσίας του μέρα που είναι; Δεν υπάρχουν βέβαια αναλογίες ανάμεσα στην εφαρμοσμένη κτηνωδία που εξελίσσεται στην Γάζα και τα καθ’ ημάς. 

Στη Γάζα το θηρίο βγήκε από το παραβάν. Στην Ελλάδα φοράει κοστουμάκι και διαφημίζει χαρίεσες τράπεζες. Υπάρχει όμως αυτή η παραλληλία στη χρήση των λέξεων και η απώλεια μνήμης. Η Δημοκρατία του Ισραήλ, ξεχνώντας τα βάσανα των προγόνων της, πατάει πάνω στους βομβαρδισμούς ανυπεράσπιστων ανθρώπων. 

Η Δημοκρατία στην Ελλάδα οικοδομήθηκε πάνω στην ρημαγμένη Κερρύνεια. Η Δημοκρατία του Ισραήλ θεωρεί -και σωστά- έγκλημα την παρενόχληση της γραμματέως από τον Πρόεδρο και τον βάζει φυλακή. Δεν έχει κανένα πρόβλημα όμως να βομβαρδίζει του Παλαιστίνιους απλώς και μόνο επειδή διεκδικούν την αυτοδιάθεσή τους. 

Η Δημοκρατία στην Ελλάδα δεν έχει κανένα πρόβλημα να επιτρέπει σε πολίτες της να αναφωνούν ότι «μια δικτατορία μας χρειάζεται» χωρίς να θυμίζει ότι μια χούντα έμμισθων πρακτόρων έδωσε τη μισή Κύπρο χάρισμα στην Τουρκία και σήμερα τα ιδεολογικά τους απολειφάδια καμώνονται τους εθνικιστές. 

 Το Ισραήλ εφαρμόζει απολύτως την λογική της Δημοκρατίας της αρχαίας Αθήνας όπως αυτή εκδηλώθηκε και κηλιδώθηκε από αιώνια ντροπή με την καταστροφή της Μήλου και περιγράφηκε από τον Θουκυδίδη στον σχετικό διάλογο «...γιατί δεν μας βλάπτει τόσο η έχθρα σας, όσο η φιλία σας, που θα εμφανίζεται ως απόδειξη της αδυναμίας μας, επειδή δεν σας υποτάξαμε, αντίθετα, το μίσος σας θα αποτελεί για τους υπηκόους μας απόδειξη της δύναμής μας...». 

Και η ελληνική κυβέρνηση ως πρεσβευτής των δανειστών μας υπαγορεύει ότι δημοκρατία είναι να μένουν ανοιχτά τα μαγαζιά τις Κυριακές, να πωλούνται τα ακρογιάλια, να χτίζονται τα δάση, να χαρίζεται κοψοχρονιά η ενέργεια, να μην μιλάς για τους δούλους στη Μανωλάδα ή τους είλωτες στο λιμάνι του Πειραιά.

 Η δημοκρατία δεν μπορεί να κατέχει και δεν υποτάσσεται. Η Δημοκρατία δεν έχει δεμένα τα μάτια με Γάζα ματωμένη από αίμα παιδιών. Δεν μπορεί να διακατέχεται από ανηθικότητα. Είναι παράδειγμα προς μίμηση όχι προς αποφυγή. 

Η δημοκρατία καταλύεται αλλά δεν χάνει το ηθικό πλεονέκτημα. Νικάει και δεν επαίρεται, δεν είναι αδυσώπητη αλλά δεν ξεχνάει. Αν δεν έχει τέτοιες -μεταξύ πολλών άλλων- προϋποθέσεις τότε είναι καταγέλαστη καρικατούρα.