Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Οι παπάδες του Βελουχιώτη, του Μάρκος και του Χίτλερ

Η στάση της Αριστεράς απέναντι στη θρησκεία αποτελεί εδώ και δεκαετίες, αν όχι αιώνες, ένα ακανθώδες ζήτημα.
Για όσους υποστηρίζουν ότι κάθε επαναστατική ή έστω προοδευτική πολιτική πρέπει να έρχεται σε σύγκρουση με τη θρησκεία θα υπάρχει πάντα το έργο και ο λόγος του Άρη Βελουχιώτη ο οποίος σεβάστηκε τις θρησκευτικές αντιλήψεις της ελληνικής επαρχίας και κέρδισε μαχητές για τον αγώνα του.
Για όσους υποστηρίζουν ότι η θρησκεία είναι απλώς το όπιο του λαού θα υπάρχουν κάποιοι που θα μας θυμίζουν ότι στις αναλύσεις μας πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας ολόκληρη τη φράση του Μάρξ: «Η θρησκεία είναι ο ανασασμός της βασανισμένης ύπαρξης, η καρδιά ενός κόσμου χωρίς καρδιά, το πνεύμα μιας εποχής χωρίς πνεύμα. Είναι το όπιο του Λαού».

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης βέβαια προχώρησε ένα βήμα περισσότερο λέγοντας ότι «Οι Αγιορείτες ενσαρκώνουν το σύνθημα των Ζαπατίστας – Όλα για όλους, τίποτε για μας»!
Έχουν υπάρξει πράγματι κληρικοί στην Ελληνική ιστορία, τους οποίους ο υποδιοικητής Μάρκος θα ήταν υπερήφανος να έχει ανάμεσα στους ένοπλους μαχητές του.
Αντιγράφουμε για το λόγο αυτό από τη σελίδα Κόκκινος Φάκελος, τα σύντομα βιογραφικά των σημαντικότερων κληρικών που πολέμησαν στο πλευρό του ΕΑΜ


O παπά-Ανυπόμονος:  Ο ηγούμενος Γερμανός Δημάκης γεννήθηκε το 1912 στο Αγρίδυο Γορτυνίας. Η κατοχή τον βρίσκει ηγούμενο στην Γκιώνα όπου συναντά τον Άρη Βελουχιώτη να σχηματίζει τον ΕΛΑΣ. Σύντομα θα ενταχθεί και εκείνος στις γραμμές του και θα πάρει την θέση του στο επιτελείο του Άρη. Ο Βελουχιώτης τον ξεχωρίζει για την θέρμη του και την ορθή του κρίση και τον συμβουλέυεται συχνά. Από την σχέση τους αυτή ο Δημάκης θα μείνει γνωστός ως ο παπάς του Άρη. Με την συνθήκη της Βάρκιζας ο Δημάκης επιστρέφει στο εκκλησιαστικό του πόστο, όμως ο εμφύλιος θα τον συμπεριλάβει στην δίνη του. Η συμμορία του Βουρλάκη τον συλλαμβάνει με εντιλή του στρατού και τον βασανίζει μέχρι να αναθεματίσει τους κομμουνιστές της Φθιώτιδας. Τελικά και η δικτατορία θα τον περάσει μεταξύ σφύρας και άμωνος μέχρι το 1975 που τόσο η πολιτεία όσο και η εκκλησία θα αναγνωρίσουν την δράση του προς όφελος του ελληνικού λαού. Πέθανε το 2004 .












Ο μητροπολίτης Κοζάνης Ιωακείμ: 
Φλογερό στέλεχος του ΕΑΜ και γνήσιος αγωνιστής του ελληνικού λαού. Ο μητροπολίτης Ιωακείμ, εντάχθηκε στο ΕΑΜ μετά από παρότρυνση του παπά Ανυπόμονου. Υπερασπίστηκε τα δίκια του λαού όχι μόνο απέναντι στους Γερμανούς, αλλά και το 1946 αρνήθηκε να αναθεματίσει του κομμουνιστές και διώχθηκε από το σχήμα και την εκκλησία. Πέθανε πάμφτωχος μένοντας με συγγενείς του.  Στην φωτογραφία εικονίζεται με την ΠΕΕΑ.










Ο μητροπολίτης Ηλείας Αντώνιος: 
Ένας πραγματικός “εργάτης” του λαού. Η δράση του ήταν πολύπλευρη και αξιόλογη. Εκτέινονταν από το φλογέρο εκ του άμβωνος κύρηγμα μέχρι την γεωργική δουλειά κοντά στους γεωργούς του ΕΑΜ. Ένας πραγματικός Παπαφλέσσας της κατοχής. Με τον εμφύλιο καταστάθηκε ιερόσυλος και αποσυνάγωγος και του αφαιρέθηκε η μητρόπολη. Ο ίδιος επέστρεψε με την οικογένειά του μέχρι το 2000 όπου και πεθανε. Στην φωτογραφία ο Αντώνιος (μέση) σε εργασίες της ΠΕΕΑ.

Ο παπά Στάθης Κτενάς: Υπήρξε καθοδηγητής του ΕΑΜ από την Λευκάδα. Η ιδιαίτερη πατρίδα του, το 1944, τον τιμά εκλέγοντάς τον εθνοσύμβουλο της ΠΕΕΑ, και εκείνος μεταβαίνει στην Γκιώνα όπου συμμετείχε στις εργασίες της μαζί με τους Μητροπολίτες Κοζάνης Ιωακείμ και Ηλείας Αντώνιο. Παράλληλα οργανώνεται στο ΚΚΕ. Το 1945 φυλακίζεται και επί 12 χρόνια σέρνεται από κάτεργο σε κάτεργο. Οι κακουχίες, οι στερήσεις και η ηλικία, υποσκάπτουν την υγεία του και αποφυλακίζεται λόγω ανηκέστου βλάβης. Δύο χρόνια πριν η Μητρόπολη της Λευκάδας είχε προχωρήσει στον αποσχηματισμό και την καθαίρεσή του. Λίγο μετά την απελευθέρωσή του ο παπά – Στάθης εντάσσεται στην ΕΔΑ επιχειρώντας να συνεχίσει τον αγώνα του. Το 1967 η αμερικανόφερτη Χούντα τον συλλαμβάνει και έτσι ξαναβρίσκεται στην εξορία της Γιούρας. Μετά από δύο χρόνια αφήνεται ελεύθερος και ξαναγυρίζει στο νησί του. Εκεί δεν χάνει χρόνο και συγκροτεί με δική του πρωτοβουλία και κίνδυνο ζωής, την πρώτη παράνομη οργάνωση του ΚΚΕ στη Λευκάδα. Χάνεται από την ζωή το 1980. (φωτογραφία και πηγή Λευκαδίτικα Νέα)
Ο παπά Χολέβας: Υπήρξε ένα απο τα πιό μαχητικά στελέχη του ΕΛΑΣ και σε αντίθεση με πολλούς ιερείς, συμμετείχε σε ένοπλο σώμα του ΕΛΑΣ με το ψευδώνυμο Παπαφλέσσας. Στο επάγγελμα ήταν φιλόλογος και διετέλεσε Γ.Γ. της Παγκληρικής Ένωσης Ελλάδας, στρατιωτικός ιερέας της 13ης Μεραρχίας του ΕΛΑΣ και εθνοσύμβουλος της ΠΕΕΑ. Πέθανε πλήρης ημερών το 2001.

Αυτά τα ηρωικά παραδείγματα, βέβαια, αποτελούν ελάχιστες εξαιρέσεις απέναντι στην ηγεσία αλλά και το βασικό σώμα της Ελληνικής εκκλησίας ή οποία στη συντριπτική της πλειονότητα συνεργαζόταν πάντα με τους εκάστοτε κατακτητές και δικτάτορες.

Όσο για το Άγιο Όρος υποπτευόμαστε ότι οι Ζαπατίστας θα είχαν ένα μικρό προβληματάκι να συνεργαστούν με ένα θρησκευτικό «κρατίδιο» το οποίο το 1941 είχε στείλει την παρακάτω επιστολή στον Χίτλερ:


“Εν Αγίω Όρει τη 13/26 Απριλίου 1941
Προς την Αυτού Εξοχότητα τον Αρχικαγκελλάριον του ενδόξου Γερμανικού Κράτους Κύριον Αδόλφον Χίτλερ εις Βερολίνον.
Εξοχότατε,
Οι βαθυσεβάστως υποσημειούμενοι Αντιπρόσωποι των Είκοσιν Ιερών Βασιλικών Πατριαρχικών και Σταυροπηγιακών Μονών του Αγίου Όρους Άθω, λαμβάνομεν την εξαιρετικήν τιμήν ν’ απευθυνθώμεν προς την Υμετέραν Εξοχότητα και παρακαλέσωμεν Αυτήν θερμώς, όπως, ευαρεστημένη, αναλάβη υπό την Υψηλήν προσωπικήν Αυτής προστασίαν και κηδεμονίαν τον Ιερόν τούτον Τόπον, του οποίου Ηγούμενοι και αντιπρόσωποι τυγχάνομεν, διαδεχομένη εν τούτω τους ιδρυτάς και Ευεργέτας του Ιερού τούτου Τόπου Βυζαντινούς Αυτοκράτορας και διαδόχους τούτων.
Το Άγιον Όρος, Εξοχώτατε, συνέστη εις Πανορθόδοξον μοναχικήν πολιτείαν, εις ήν ανέκαθεν διαβιούν εν αγαστή ομονοία μοναχοί ακωλύτως προσερχόμενοι από διάφορα ορθόδοξα Έθνη, κατά τον Θ΄ μ.Χ. αιώνα, πνευματικώς μεν εξαρτωμένων από του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, πολιτικώς δε αυτοδιοικούμενον υπό της Ιεράς Συνάξεως των Αντιπροσώπων των Είκοσιν Ιερών και Κυριάρχων Μονών και πολιτειακώς υπαγομένων υπό την προστασίαν και κηδεμονίαν των Βυζαντινών Αυτοκρατόρων και των διαδόχων Αυτών.
Το Αυτονομιακόν τούτο πολίτευμα περιεθριγκώθη δι’ αλλεπαλλήλων τυπικών και Χρυσοβούλων των ιδρυτών και ευεργετών των Ιερών μονών Βυζαντινών Αυτοκρατόρων Βασιλείου του Μακεδόνος (882), Ιωάννου Τσιμισκή (972), Κωνσταντίνου Μονομάχου (1046), Στεφάνου Δουσάν (1346) και άλλων Σλαύων, Ουγγροβλάχων Ηγεμόνων και των μετέπειτα Σουλτανικών Φιρμανίων τελευταίως δε υπό του Καταστατικού Χάρτου του 1926, ούτινος δύο αντίτυπα εσωκλείομεν.
Το ουτωσί καθιερωθέν προνομιακόν και αυτοδιοίκητον καθεστώς του Ιερού τούτου Τόπου, αποτελέσαν αντικείμενον συζητήσεων και επικυρώσεων διαφόρων διεθνών συνθηκών περιεθριγκώθη τέλος, διά του 62ου άρθρου της Βερολινείου συνθήκης του έτους 1878, έχοντος ούτω, οι μοναχοί του Όρους Άθω οθενδήποτε και αν κατάγωνται θα διατηρήσωσι τα κτήματα και τα πρότερα αυτών δικαιώματα και θ’ απολαύωσιν, άνευ ουδεμιάς εξαιρέσεως, πλήρους ισότητος δικαιωμάτων και προνομίων.
Των εν Αγίω Όρει ενασκουμένων Μοναχών, ανεξαρτήτως τόπου προελεύσεως και Εθνικότητος, σκοπός και αποστολή καθ’ όλον τον υπερχιλιετή βίον του Αγίου Όρους, υπήρξεν η διατήρησις, προαγωγή και εξασφάλισις των Ιερών αυτού σκηνωμάτων, η διά της ακαταπονήτου φιλεργίας των εν αυτώ ενασκουμένων μοναχών καλλιέργεια της τε εκκλησιαστικής και κλασσικής φιλολογίας και καλλιτεχνίας, ο ασκητικός βίος και η διηνεκής προσευχή υπέρ του σύμπαντος κόσμου.
Την διατήρησιν του καθεστώτος τούτου της αυτονόμου μοναχικής πολιτείας, ικανοποιούντος πλήρως άπαντας τους εν Αγίω Όρει ενασκουμένους ανεξαρτήτως εθνικότητος Ορθοδόξους μοναχούς και εναρμονιζόμενοι προς τον σκοπόν και την αποστολήν αυτών, παρακαλούμεν και ικετεύομεν θερμώς την Υμετέραν Εξοχότητα όπως αναλάβη υπό την υψηλήν προστασίαν και κηδεμονίαν Αυτής.
Τον Βασιλέα των Βασιλευόντων και Κύριον των Κυριευόντων εξ όλης ψυχής και καρδίας ικετεύοντες, όπως επιδαψιλεύση τη Υμετέρα Εξοχότητι υγείαν και μακροημέρευσιν επ’ αγαθώ του ενδόξου Γερμανικού Έθνους.
Υποσημειούμεθα βαθυσεβάστως”

Ανάρτηση από: http://info-war.gr

Γιατί να ψηφίσει εσένα Αλέξη μου η Ελένη Λουκά όταν ο Αντώνης ξέρει τα τροπάρια απέξω;...

http://corfu4all.blogspot.gr/


Δεν έχω επισκεφθεί ποτέ το Αγιο Ορος και ούτε έχω ιδιαίτερη όρεξη να το κάνω, όχι τουλάχιστον στο προσεχές μέλλον.

 Ενας τόπος μέσα στη φύση, γεμάτος με τραγοπαπάδες, χωρίς καμία γυναίκα, όπου επικρατεί...
απόλυτη ηρεμία και οι άνθρωποι κοιμούνται με το που δύει ο ήλιος δεν αντιπροσωπεύει ακριβώς τη δική μου φαντασίωση για τον παράδεισο!

Προφανώς και δεν είναι παράλογο κάποιος να αγαπά την ύπαιθρο, να θεωρεί πως οι μοναχοί είναι ό,τι πλησιέστερο έχει δει σε θεό, να μην του αρέσουν τα θηλυκά και να τα θεωρεί του διαβόλου, να λατρεύει τη γαλήνη και να μην ενδιαφέρεται για ξενύχτια.

 Σε αντίθεση με τους θρησκόληπτους δεν δαιμονοποιώ τις επιθυμίες. Δεν μου αρέσει η εικόνα, ωστόσο, ενός ηγέτη τής Αριστεράς να περιδιαβαίνει τις μονές λέγοντας, σαν άλλος σαλονικιός, πως "σαν το Αγιο Ορος δεν έχει" μόνο και μόνο για να προσεταιριστεί το θρησκευτικό ποίμνιο... 

Αν θέλουμε η κυβερνώσα Αριστερά να μην είναι απλώς ρέπλικα της σοσιαλδημοκρατίας και κακόγουστη αντιγραφή τής λαϊκής δεξιάς, αλλά να φέρει το νέο σε αυτόν τον τόπο δεν είναι δυνατό να κάνει παντιέρα της τις μικροκομματικές σκοπιμότητες.


 Μπορεί ο Αλέξης Τσίπρας να έχει όντως μαγευτεί από το συναγελασμό του με δειλούς που δεν έχουν το κουράγιο να αντιμετωπίζουν τους "πειρασμούς" πρόσωπο με πρόσωπο και μόλις επιστρέψει στην Αθήνα να αποκηρύξει την αθεΐα του και να δηλώσει πιο χριστιανός ορθόδοξος κι από τον Ιερώνυμο.

 Δεν θα με πείραζε, ωστόσο, με την ευκαιρία τής επίσκεψής του να ζητούσε, για παράδειγμα, την κατάργηση του άβατου και τη δίκαιη φορολόγηση της "εκκλησιαστικής" περιουσίας αντί να σιγοντάρει τα φορολογικά αιτήματα των, κατά τα άλλα, "απαλλαγμένων" από τα εγκόσμια πάθη ρασοφόρων συνομιλητών τού θεούλη, οι οποίοι βαφτίζουν το κρέας ψάρι κι αδυνατούν ακόμα να κατανοήσουν ότι ο Ιησούς αγαπούσε τη Μαγδαληνή και δεν την απεχθανόταν...

Δεν είναι φυσικά ευθύνη τού Αλέξη Τσίπρα το ότι η εκκλησία σε αυτήν τη χώρα είναι κράτος εν κράτει ούτε το ότι πολλοί εκπρόσωποί της αναμειγνύονται ανερυθρίαστα στην κοσμική ζωή. 


Είναι νωπές ακόμα, άλλωστε, οι μνήμες από τα καραγκιοζιλίκια με την αναγραφή τού θρησκεύματος στις ταυτότητες και τις άλλες γελοιότητες της θλιβερής εποχής Χριστόδουλου, ο οποίος αδιαφορούσε τόσο πολύ για τα πλούτη που αποφάσισε να τα αφήσει όλα στο σπίτι του όταν πήρε το μακρύ ταξίδι για το...χώμα. 

Αδικεί, όμως, πρωτίστως τη δική του νοημοσύνη ο αρχηγός τής αξιωματικής αντιπολίτευσης αν πιστεύει ότι με το ταξιδάκι του στην Αθωνική Πολιτεία θα πείσει την Ελένη Λουκά και τους ομοίους της να ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ στις προσεχείς εκλογές. 

Οι άνθρωποι που σταυροκοπιούνται νύχτα ημέρα, μαζεύουν εικονίσματα όπως τα παιδιά χαρτάκια τής "PANINI" και κάθε δεύτερη φράση τους είναι "θεού θέλοντος" έχουν κάνει τις επιλογές τους εδώ και χρόνια και σε αυτές δεν περιλαμβάνονται η "Αριστερά τού Κυρίου", οι "αναρχοάπλυτοι άθεοι" και οι "σατανικοί άπιστοι"... 

Ποιός ο λόγος, επομένως, για τον "κουλ Αλέξη" να εξευτελίζεται φιλώντας κατουρημένες ποδιές ηγούμενων όταν αυτό το κάνει, και πολύ καλύτερα μάλιστα αφού είναι ορίτζιναλ θεούσος, ο Αντ. Σαχλαμαράς, ο οποίος ξέρει απέξω κι ανακατωτά και τους στίχους και τις μελωδίες από τα τροπάρια; 


Η χώρα δεν χρειάζεται έναν ακόμα συντηρητικό πρωθυπουργό, η μόνη διαφορά τού οποίου από τους υπόλοιπους αρτηριοσκληρωτικούς θα είναι το αριστερό παρελθόν του. 
Εχει ανάγκη από προοδευτικές πολιτικές σε όλους τους τομείς, όπως το διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας και την απαλλαγή μας από το στίγμα τού "Ιράν τής Ευρώπης". 

Σε διαφορετική περίπτωση ας βάλει κι ο Αλέξης Τσίπρας εικόνες τής Παναγίας να μας κυβερνούν κι ας συνομιλεί κάθε τόσο με το μεγαλοδύναμο, όπως οι Σαμαράδες και οι Μπαλτάκοι, με τα αποτελέσματα που όλοι βιώνουμε στην καθημερινότητά μας...

tripioevro

Ο λόγος του θεού όλους μας ενώνει, Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι!

Ένας Γιώργος
οπως το βλεπω μετα τη Βενεζουελα κ την Αργεντινη θα μας κανουν μηνυση κ οι Ζαπατιστας...

Μαντάμ Σουσού @madamsousou1

Ήρθε η Γιάννα στην διπλανή ξαπλώστρα εδώ στην Ψαρρού, & μόλις είδε τον σταυρό που φόραγα μού είπε "ά, σύριζα και σεις ;" Με κέρασε σαμπάνια.







χρονια απορουσα ποιον μου θυμιζει εκεινος ο λεχριτης ο εφραιμ του βατοπεδιου τσουπ μου την ελυσε την απορια ο συντροφος αλεξης
Πραγματικό Όνομα added 2 new photos.
Βρείτε τις διαφορές
LikeLike ·  · 



物の哀れ @_LaScapigliata

Σοβαρά τώρα. Υπάρχει περίπτωση η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να προχωρήσει σε διαχωρισμό Κράτους και
‪#‎zapatistas‬ ;


Ο λόγος του θεού όλους μας ενώνει, Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι!




το σύνθημα των Ζαπατίστας, «όλα για όλους, τίποτε για μας», χρησιμοποίησε ο Τσίπρας για να περιγράψει τον τρόπο ζωής των καλογερων στο Άγιο Όρος. Ανάποδα μπορεί και να ισχύει : "Όλα για μας, τίποτα για όλους". Ή μετακόμισε το Βατοπέδι απ' το όρος?
Επειδή είτε ύβρις είτε αφέλεια, καταντά το ίδιο επικίνδυνη, ας δούμε τι κοινά έχουν οι αγιορείτες μ' αυτούς εδώ:

"..μόνο όταν κανείς δεν θα υπακούει στις εντολές και στα διατάγματα που εκδίδουν οι κυβερνήσεις και οι εκκλησίες..., τότε και μόνο τότε η ειρήνη θα φέρει ειρήνη.» - "...γιατί μαστιγώθηκα και είδα τα αδέρφια μου να λιμοκτονούν και να πυροβολούνται όταν αυτός ζούσε σ’ ένα μεγάλο σπίτι με υπηρέτες και μάθαινε πως είναι χριστιανός...." Emiliano Zapata


"Εκεί ψηλά, οι από πάνω, δοκιμάζουν να επαναλάβουν την ιστορία τους. Θέλουν πάλι να μας επιβάλλουν το δικό τους ημερολόγιο, ημερολόγιο θανάτου, τη δική τους γεωγραφία, γεωγραφία καταστροφής. ...Και το ψέμα μετατρέπεται σε κυβερνήσεις και οι στερήσεις όπλο γίνονται για τους στρατούς και τις αστυνομίες τους.
Στον κόσμο είμαστε παράνομοι, χωρίς χαρτιά, ανεπιθύμητοι είμαστε.
Καταδιωγμένοι.

Γυναίκες, άντρες, παιδιά και γέροι πεθαίνουν στο θάνατο και στη ζωή πεθαίνουν.Εκεί ψηλά, οι από πάνω, κηρύττουν για τους κάτω, την υποταγή, την ήττα κηρύττουν, την παράδοση και την παραίτηση.
Εδώ κάτω μένουμε χωρίς τίποτα. Μόνο οργή. Αξιοπρέπεια μονάχα.
Δεν υπάρχει αυτί για τον πόνο μας, πέρα από το αυτί όσων είναι σαν κι εμάς. Ο κανένας είμαστε. Μόνοι είμαστε. Μόνοι με την αξιοπρέπεια και την οργή μας. Οργή και αξιοπρέπεια οι γέφυρές μας, οργή και αξιοπρέπεια τα λόγια μας. Ας ακούσουμε ο ένας τον άλλον λοιπόν. Ας γνωριστούμε τότε.

Να θεριέψει η οργή μας και ελπίδα να γίνει. Ρίζα να γίνει ξανά η αξιοπρέπεια και νέο κόσμο να γεννήσει. Είδαμε και ακούσαμε.
Μικρή είναι η φωνή μας για να γίνει ηχώ αυτός ο λόγος, μικρή και η ματιά μας για τόση και τόσο αξιοπρεπή οργή. Να ειδωθούμε, να κοιταχτούμε, να ακουστούμε: Αυτό μας λείπει. Αλλιώτικοι είμαστε, αλλιώτικες. Το άλλο είμαστε.

Αν ο κόσμος δεν έχει τόπο για μας, τότε άλλο κόσμο να φτιάξουμε.
Δίχως άλλα εργαλεία, μονάχα την οργή μας, δίχως άλλο υλικό απ’ την αξιοπρέπειά μας. Να συναντηθούμε μας λείπει, να γνωριστούμε μας λείπει. Λείπει ό,τι λείπει…."

(Ανακοινωθέν της ιθαγενικής επαναστατικής επιτροπής – του EZLN)

Φώτο : Οι επαναστάτες Ζαπατίστας ( ή μπορεί να 'ναι και αγιορείτες... όπως το δει κανείς !!! )
LikeLike ·  ·  · 113



Γιάννα Καραγαϊτάνη
15 mins ·


Βοηθεια μας..


Panos Zacharis


Κατά Κομμαντάντε Μάρκον Ευαγγέλιον...

LikeLike · · Share


2 people like this.

ΕΝΦΙΑ -> Τρία ολόκληρα χρόνια για να πετύχουν την φορολογική εξίσωση του κѠλ⓪σπιτου στην Ηρώδου του Αττικού με την στάνη στην Άνω Ραχούλα.


“Δεν θα μαυρίσουμε στον ήλιο αυτό το καλοκαίρι ακριβώς επειδή θέλουμε να βοηθήσουμε τον Έλληνα πολίτη”.

Τάδε έφη Γκίκας Χαρδούβελης σύμφωνα με το Capital.gr.

Οι άνθρωποι δεν “παίζονται”, δεν μπορείς να βρεις λέξεις για να τους χαρακτηρίσεις.

Θα χάσει τα μπάνια του λαού ο κ. Χαρδούβελης!

Τρία ολόκληρα χρόνια ετοίμαζαν τον ΕΝΦΙΑ.

Τρία ολόκληρα χρόνια πληρώναμε το ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ, σύμφωνα με το Σύνταγμα χαράτσι για να προετοιμαστεί η κυβέρνηση και να φέρει τον ΕΝΦΙΑ.

Αποτέλεσμα; Χάνει ο κ. Χαρδούβελης τις διακοπές του, το μαύρισμά του!

Τρία ολόκληρα χρόνια για να πετύχουν την φορολογική εξίσωση του κѠλ⓪σπιτου στην Ηρώδου του Αττικού με την στάνη στην Άνω Ραχούλα.

Γιατί δεν ξέρω τι γίνεται στην υπόλοιπη Ελλάδα, άλλωστε τα κανάλια είναι και λίγο φειδωλά...
πάνω σε αυτό το θέμα αλλά στην επαρχία και ειδικά στην Ζάκυνθο το πανηγύρι καλά κρατεί.

10χίλιαρα και 20χίλιαρια ο μποναμάς.

Μαζεύτηκαν λοιπόν, στην Ζάκυνθο, καμιά 20ρια άτομα με σημαίες του ΣΥΡΙΖΑ και απέκλεισαν για λίγο δυο υποκαταστήματα τραπεζών και μετά την εφορεία του νησιού.

Οι υπόλοιποι από εμάς κατανοώντας την θυσία του κ. Υπουργού, απλωθήκαμε στις καφετέριες για να το συζητήσουμε.

Άλλωστε αν το κόμμα που ψηφίζουμε, η παράταξή μας δηλαδή, η αγέλη μας, θεωρήσει ότι δεν θα μαζευτούν ψήφοι από μια ενδεχόμενη διαμαρτυρία, δεν έχει και κανέναν λόγο να μας καλέσει.

Πάντως τα κανάλια έπραξαν στο ακέραιο το καθήκον τους:

Συζητάμε για τα λάθη του ΕΝΦΙΑ και όχι για τον ίδιο τον ΕΝΔΕΙΑ

Άσε που θα ζεστάνει και ο freddo.

HeadWaiter από toufekiastoskotadi