Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Ο Εθνικισμός δεν μπορεί να γεννήσει επαναστάτες, αλλά μόνο κολοπαιδαράδες, που νομίζουν ότι γαμάνε και δέρνουν.


ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑ


Έγινε ο Ναζισμός μαζί και ο “πολιτικός ακτιβισμός” του μαζικό ενημερωτικό θέαμα.
Πριν λίγο καιρό ήταν ως επί το πλείστον … lifestyle θέαμα και ακρόαμα, κάποιοι τον έβρισκαν και χαριτωμένο και φώλιαζε φιλόξενα σε κυριακάτικα ένθετα εφημερίδων και μεσημεριανές εκπομπές.
Με αυτό τον τρόπο ξέπλεναν τους εγκεφάλους αναγνωστών-τηλεθεατών από αυτά τα έστω λειψά κοινοβουλευτικο-δημοκρατικά ανακλαστικά και βουτούσαν τους εγκεφάλους τους στην ανοχή της φασιστικής αισθητικής και του λόγου, στις σβάστικες και σε φτηνά αστειάκια με τον Γερμενή, τον Κασιδιάρη, τον Παναγιώταρο και τον Μιχαλολιάκο, ρεπορτάζ για τη ζωή τους και τις γκόμενές τους.
Αυτή η ομάδα των Ναζιστών αποτελούσε παράλληλα το περιοδεύον τσίρκο τηλεοπτικών φασιστοειδών δημοσιογράφων τύπου Αναστασιάδη, Ευαγγελάτου (τον θυμάμαι σαν τώρα να υποστηρίζει τους σφαγείς, αλλά πάνω από όλα Ομόδοξους Σέρβους) Κουρή, Τράγκα, Χίου κ.α., που από διαφορετικές αφετηρίες, αλλά πάντα στο όνομα της Δημοκρατίας καλούσαν στις εκπομπές τους Ναζί και χαριεντίζονταν μαζί τους, με βλέμμα άλλοτε φόβου, άλλοτε συγκατάβασης και άλλοτε επιτηδευμένης σκληρότητας, ο καθένας πάντα με το δικό του, προσωπικό στυλ.
Αναγνώστες δε εφημερίδων, που δεν είναι καν αναγνώστες, αλλά καταναλωτές άποψης και κουτσομπολιού, ασχολούνταν με το “πολιτιστικό” ένθετο εφημερίδων στυλ “Πρώτο Θέμα”, εφημερίδων που εκ πρώτης όψεως δεν παρουσιάζονταν ως έχουσες κάποια σαφή και στοχευμένη πολιτική άποψη, αφού πλασάρονταν ως αντικειμενικές (αλήθεια τί σημαίνει αντικειμενικότητα και πώς εξάγεται, όποιος την κατέχει να με ενημερώσει), αλλά ουσιαστικά έσπρωχναν τους αναγνώστες-καταναλωτές στην ανεκτικότητα προς τον φασισμό, τις μεθόδους και τα σύμβολά του.
Στο όνομα της Δημοκρατίας οι επικίνδυνοι, στο όνομα της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, στο όνομα της ελευθερίας των απόψεων.

Ποιών απόψεων όμως;
Των ανελεύθερων, αυτών που δεν αποδέχονται όχι αυτήν την κοινοβουλευτική Δημοκρατία, αλλά ούτε καν την Δημοκρατία ως πολιτειακό σύστημα, ως πολιτική ποιότητα.
Τούς έδιναν έδαφος να αναπτύσσουν τις “αντικαπιταλιστικές” τους εξάρσεις και να υποστηρίζουν χωρίς ουσιαστικό αντίλογο τις ολοκληρωτικές τους απόψεις, προβάλλοντας σχεδόν ανενόχλητοι το αντικομμουνιστικό τους μένος μπροστά σε ανιστόρητους δημοσιογράφους ή ακόμα και αντιμέτωποι με εκπροσώπους του Κ.Κ.Ε., που δεν μπορούσαν καν να παραδεχτούν λόγω υπέμετρου Σοβιετισμού ότι π.χ. αυτό το περιβόητο “Γερμανοσοβιετικό Σύμφωνο μη Επίθεσης” ή αλλιώς “Σύμφωνο Ρίμπεντροπ-Μολότοφ” είχε όντως υπογραφεί και ότι αλήθεια είναι πως η άποψη του τότε Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδος άργησε κανά χρόνο να εμφανιστεί με ισχυρό τρόπο εναντίον των Γερμανών κατακτητών.
Μερικές φορές στο Κ.Κ.Ε. μάλλον ταιριάζει η ατάκα του Νίκου Καλογερόπουλου στο “Μάθε παιδί μου γράμματα”: ”Την αλήθεια ρε, την αλήθεια”.

Όλοι αυτοί οι δημοσιογραφίσκοι, γιατί περί τέτοιων πρόκειται, δεν γνώριζαν ότι ο Εθνικοσοσιαλισμός ισούται με βία, σημαίνει βία, η βία αποτελεί σαρξ εκ της σαρκός του, είναι τo βασικό μόριο του πυρήνα του;
Εδώ, δεν πρόκειται για κάποια παρέκκλιση από τις βασικές αρχές κάποιας ιδεολογίας, επειδή μοιραία τη διαχειριζόμαστε εμείς, οι ατελείς άνθρωποι, εδώ πρόκειται για την ουσία της ιδεολογίας, για τα συστατικά του βασικού της πυρήνα, για τις μεθόδους πολιτικής πάλης και προπαγάνδας, που χρησιμοποίησε το NSDAP και όλα τα μεταπολεμικά κόμματα και οργανώσεις ίδιας ή παρόμοιας απόχρωσης.
Μιλάμε για την κατεξοχήν ιδεολογία του Θανάτου Και του Μίσους προς το Διαφορετικό.
Και το Διαφορετικό για τους Ναζί είναι οτιδήποτε δεν συμφωνεί με τα πιστεύω τους, ενώ έχουν και μια εκπληκτική ικανότητα να αλλάζουν την έννοια του Διαφορετικού κατά πώς τους γουστάρει.
Και μια και αναφέρομαι στην ουσία της Μισάνθρωπης Ιδεολογίας τους, δε θα ήταν για παράδειγμα εντελώς οξύμωρο και γελοίο να παρακολουθείς έναν φιλελεύθερο να επιχειρηματολογεί εναντίον των οικονομικών αγορών ή έναν αναρχικό να υποστηρίζει τον καπιταλισμό και να είναι σφόδρα πολέμιος εννοιών όπως αλληλεγγύη και συλλογικότητα;
Δε θα σου προξενούσε εντύπωση; Θα το πίστευες;
Το ίδιο λοιπόν δεν είναι να ακούς έναν εθνικοσοσιαλιστή ή φασίστα να ισχυρίζεται ότι καταδικάζει τη βία ως συστατικό του πολιτικού του αγώνα;

Το επιχείρημα λοιπόν των τελευταίων ημερών αυτών των άσχετων “δημοσιογράφων” και των πολιτικάντηδων που τους πλαισιώνουν, πως
“άλλο η ιδεολογία, μπορείς να έχεις όποια θες, άλλο όμως η βία” είναι τόσο ηλίθιο, ανιστόρητο, ανεγκέφαλο και μη πολιτικό, που προφανώς θα έχανε κάποιος τα λόγια του αν συζητούσε μαζί τους και προσπαθούσε να τους εξηγήσει το εξής απλό: Εθνικοσοσιαλισμός=Βία.
Δεν υπάρχει “ναι μεν, αλλά…”, είναι ξεκάθαρο.
Μια μικρή ματιά, ένα ξεφύλλισμα του Χιτλερικού ” Ο Αγών μου” πείθει κι έναν πολιτικά τυφλό για το λόγου το αληθές.
Μια ιδεολογία που εντέχνως προσπαθούσαν και προσπαθούν ακόμα και τώρα να κρύψουν ο Μιχαλολιάκος και τα πρωτοπαλίκαρά του.

Το ίδιο βέβαια ισχύει για την κοσμοθεωρία του Εθνικισμού, όπως την ονομάζουν οι θιασώτες της, προσπαθώντας να την ενδύσουν με ένα σχεδόν θρησκευτικό φωτοστέφανο.
Εθνικισμός= Βία, και ας αφήσουν στην άκρη τα φληναφήματα, ότι δηλαδή αυτοί δε θέλουν το κακό των άλλων εθνών κτλ γιατί και οι άλλοι εθνικιστές τα ίδια λένε υπερασπιζόμενοι τον δικό τους… Εθνικισμό.
Ο Εθνικισμός είναι η θεωρία της προσπάθειας επιβολής του ενός έθνους πάνω στο άλλο και ανακαλύπτει την ουσία του στα χρόνια της νεωτερικότητας μέσα στα σπλάχνα του φιλελευθερισμού, που αποζητά “ζωτικό χώρο” για τους υποψήφιους και υπάρχοντες καπιταλιστές, ώστε να μπορούν να δρουν ανενόχλητοι.
Ναζιστικές απόψεις που τα θρασίμια της Χρυσής Αυγής υποκρίνονταν πως δεν είχαν και έλεγαν σε όλους τους τόνους το γλυκανάλατο “Ο Ναζισμός είναι η εκδήλωση του Γερμανικού Εθνικισμού, ο Φασισμός του Ιταλικού, εμείς είμαστε έλληνες Εθνικιστές”, ακριβώς το ίδιο επιχείρημα δηλαδή που επαναλαμβάνεται με την ταχύτητα του φωτός εδώ και χρόνια σε κάθε ευκαιρία κι από τον επονομαζόμενο πατριάρχη του εγχώριου Εθνικισμού και ιδεολογικό τους μέντορα Κωνσταντίνο Πλεύρη.

Κι όλοι βέβαια αυτοί οι δημοσιογράφοι, με τον τρόπο τους σιγόνταραν την ύπαρξη και την άνοδο της Ναζιστικής δράκας και στήνονταν τηλεοπτικά τραπέζια σε μικρά κανάλια (ειδικά στο extra 3 τη συχνή συνεπικουρία του Μυλωνάκη και του Φαήλου, αλλά και στο Kontra τη συνεπικουρία του Μέγιστου Πασόκου Πατριώτη Μάκη Κουρή και της περίφημης εφημερίδας του “Το Παρόν”), που οι οκτώ στους δέκα ήταν ακροδεξιοί, αλλά παρίσταναν τους αντικειμενικούς που κρατούσαν ίσες αποστάσεις (πώς γίνεται αυτό με τις ίσες αποστάσεις αλήθεια;), ένας δε από τους θαμώνες ήταν και ο νυν συνήγορος του Κασιδιάρη, που απεπέμφθη από τη Νέα Δημοκρατία, όχι βέβαια λόγω των εκπεφρασμένων φασιστικών του απόψεων, αλλά επειδή θα κοουτσάρει νομικά τον Κασιδιάρη.
Πλήρης πολιτικάντικη υποκρισία.
Μα ο άνθρωπος φασιστοειδές ήταν και πριν, τώρα το καταλάβετε, τώρα που υπερασπίζεται τον Κασιδιάρη σύντροφοι της Νέας Δημοκρατίας;

Θέαμα λοιπόν και μάλιστα υποκριτικό και άσχημο, πολιτικοί που είτε είναι θεωρητικά άσχετοι είτε παίζουν εκλογικά και ψηφοθηρικά παιχνίδια βαφτίζοντας το ψωμί παντεσπάνι.
Η ελληνική κοινωνία εθίστηκε στην πορεία της προς τον φασισμό, προϊούσης και της επέλασης του ΛΑ.Ο.Σ τα προηγούμενα χρόνια, της πλήρους πλέον εκφασιστοποίησης του ΠΑ.ΣΟ.Κ., της… υπευθυνότητας της… Δημοκρατικής Αριστεράς και της ανάληψης της ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας από τον πολύ… Σαμαρά, που μάς έπεισε ότι για όλα φταίμε εμείς και κυρίως… οι μετανάστες.

Κι όσο κι αν ο Βορίδης έχει προσπαθήσει να διασκεδάσει τις εντυπώσεις λέγοντας αστειευόμενος πως τη δεκαετία του ’80 ήταν ένας “ακτιβιστής της Δεξιάς”, δε μάς πείθει πως έχει αλλάξει απόψεις, παρά μόνο ότι αυτός, όπως και οι ομοϊδεάτες του Χρυσαυγίτες χρησιμοποίησε το όχημα του κοινοβουλευτισμού, ώστε να κάνει πράξη τον εθνικισμό του και τον όψιμο οικονομικό φιλελεύθερισμό του.
Άλλωστε, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε την αφίσα του Λεπενικού “Ελληνικού Μετώπου” που ανέγραφε “Φωτιά Και Τσεκούρι Στους Προσκυνημένους”, οικονομικούς και εθνικούς, ούτε την κοινή του κάθοδο με τον αντισημίτη Πλεύρη και την “Πρώτη Γραμμή” του σε Εθνικές εκλογές, τις ομιλίες του σε ημερίδα του… Λιακόπουλου για τον Μεγάλο Αλέξανδρο κι άλλα πολλά.
Δεν ήταν τόσο μικρός ώστε να δικαιολογείται, όπως επιχειρεί να κάνει σήμερα, με την ανάληψη της προεδρίας της νεολαίας Ε.Π.ΕΝ.
Όλα στο μίξερ του θεάματος δεν μπορούν να μπουν, ούτε οι συλλήψεις, ούτε τα φτυσίματα, οι σφαλιάρες και οι κλωτσιές.
Ο Εθνικισμός δεν μπορεί να γεννήσει επαναστάτες, αλλά μόνο κολοπαιδαράδες, που νομίζουν ότι γαμάνε και δέρνουν.

Επειδή όμως δεν είναι όλα ούτε αστεία ούτε θεαματικά, επειδή ο θάνατος, τα μαχαίρια κι ο τσαμπουκάς δεν μπορούν να γίνουν καθημερινό θέαμα σήμερα, που θα αναλώνεται και θα ξεχνιέται στο αύριο, ας προσέχουμε μήπως αυτή η ηλίθια, επικίνδυνη κυβέρνηση και οι μεθοδεύσεις της γυρίσουν για μια ακόμη φορά προς τα εμάς με εντατικότερη και χυδαιότερη μορφή, αφού μάς έχουν επιφυλάξει το ρόλο του αντίθετου άκρου από αυτό των φασιστών.
Τόσο θέαμα, τόση κενότητα, τόσο επικίνδυνοι, τόσο Φασίστες;
Πηγή:
http://eleftheriahtipota.blogspot.ca/2013/10/blog-post.html

O αντιδήμαρχος Ευάγγελος Κεκάτος είναι πολύ μπροστά!!!

Πριν από λίγες μέρες ο αντιδήμαρχος Ευάγγελος Κεκάτος σε συνέντευξη του με θέμα τον τουρισμό είπε το εξής καταπληκτικό:

"Εμείς δε κοιτάμε πόσα λεφτά αφήνουν οι τουρίστες που έρχονται στο νησί μας, αλλά αν στην επιστροφή τους στο λιμάνι είναι χαμογελαστοί και  ευχαριστημένοι"

Βλέποντας λοιπόν το παρακάτω (κείμενο - κάλεσμα - διαταγή να πω καλύτερα) δεν έχω καμιά μα καμιά αμφιβολία πως η κυβέρνηση Σαμαρά στα πλαίσια της συμφωνίας για την επίτευξη του στόχου των 17 εκατομμυρίων τουριστών ενεργεί σαν μια καλή και πετυχημένη τσατσά σε οίκο ανοχής

Πλυθείτε, έρχονται οι τουρίστες                 http://pitsirikos.net/






Επάγγελμα: κατασχέτης





Της Πέπης Ρηγοπούλου
Στο στενό δρομάκι που χωρίζει το σπίτι μου από το απέναντι, ακούω μια φωνή: Γεια σας, είμαι από τη ΔΕΗ. Κοιτάω από το παράθυρο. Ενας νέος άνθρωπος με σακίδιο στον ώμο χτυπά την πόρτα της γειτόνισσας. – Ηρθα, της λέει, για να αλλάξω το ρολόι. Επειδή είναι παλιό. Μα, δεν έχω ζητήσει να αλλάξουν το ρολόι μου, του λέει εκείνη. Και πού είναι τα χαρτιά σας;Δεν έχω, απαντά αυτός. Με έστειλαν από την εταιρεία που συνεργάζεται με τη ΔΕΗ. Αλλά φεύγοντας θα σας γράψω το όνομά μου.

- Χωρίς το χαρτί από τη ΔΕΗ, δεν σου ανοίγω, παιδί μου. Δεν έχω τίποτα μαζί σου, θέλω να το καταλάβεις, αλλά στο σπίτι δεν πρόκειται να μπεις. Ο νεαρός απομακρύνεται λίγο από την πόρτα και ακούω τη φωνή του στο κινητό: – Ελα, Κώστα. Εγώ είμαι. Ο Γιώργος ο κατασχέτης. Ηρθα να κόψω το ηλεκτρικό, αλλά δεν με αφήνουν να μπω. Δεν ακούω τι απαντά ο κύριος Κώστας, το αφεντικό του Γιώργου του κατασχέτη. Αλλά προφανώς του συστήνει να απομακρυνθεί για να μη δημιουργηθεί επεισόδιο. Αν έρθεις ξανά, θα μας βρεις όλους απέναντί σου, του λέμε όσοι γείτονες έχουμε ακούσει το επάγγελμά του. Εκείνος απομακρύνεται διαμαρτυρόμενος που δεν τον αφήνουν να κάνει τη δουλειά του.
Επάγγελμα κατασχέτης. Ειδικότητα που είναι ακόμα στα σκαριά. Που θα τελειοποιηθεί με γρήγορους ρυθμούς και που οι εργαζόμενοι σε αυτήν δεν θα δείχνουν την απειρία και την ατολμία του νεαρού Γιώργου, διότι θα έχουν καλύτερα εκπαιδευτεί στην αναλγησία. Το επάγγελμα αυτό, του εισπράκτορα χρεών, άνθησε και ανθεί στους κόλπους της μαφίας, όπου οι εντεταλμένοι για την είσπραξη κάνουν τη δουλειά τους με τη βοήθεια μιας σιδερογροθιάς ή ενός πιστολιού. Σήμερα, οι μαφίες του νεοφιλελευθερισμού έχουν πιο σύγχρονα μέσα. Ηδη, μας λένε τα Μέσα, οι «κακές» τράπεζες καλούνται να αναλάβουν την είσπραξη των «κόκκινων» δανείων, αυτών δηλαδή που οι οφειλέτες αδυνατούν να πληρώσουν, με απειλές, κατασχέσεις πρώτης κατοικίας είτε άλλα ευγενικά μέσα.
Κάθε φορά που ακούμε ότι γίνεται κάτι ακραίο, κάτι εκτός σειράς, ένα έγκλημα από έναν σίριαλ κίλερ, ας πούμε, είτε κατά μόνας είτε υπό το συλλογικό προσωπείο ενός οργανισμού στήριξης, η πρώτη αντίδρασή μας είναι να πούμε «μα, κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν». Η κατά συρροήν εγκληματική συνθήκη μέσα στην οποία ζούμε τα τελευταία τέσσερα χρόνια, από την εκλογή Παπανδρέου του τρίτου μέχρι σήμερα, δεν έχει ακόμα εξαλείψει αυτήν την έκπληξη που νιώθουμε γι” αυτό που μας συμβαίνει. Πώς είναι δυνατόν να μας λένε ότι το Ελληνικό Δημόσιο πουλά την ακίνητη περιουσία του, για να τη νοικιάζει μετά από τους αγοραστές σε εξωφρενικές τιμές;
Πώς είναι δυνατόν να μας προτείνουν να δώσουμε τα σπίτια μας για να ξεπληρώσουμε τα χρέη μας στην Εφορία, και βέβαια αν τα σπίτια κοστίζουν περισσότερο, τι να γίνει, κάτι πάντα χάνεται σ’ αυτήν τη ζωή; Πώς είναι δυνατόν να λέει ο υπουργός Οικονομικών ότι οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι ήταν αυτοί που πάντα πλήρωναν φόρους και συγχρόνως να συσσωρεύει στις πλάτες τους και τα κάθε λογής χαράτσια; Στη νέα φάση που ζούμε εκπαιδευόμαστε σ” αυτό ακριβώς: να παραδεχτούμε ότι το απαράδεκτο είναι όχι μόνον δυνατό αλλά και παραδεκτό. Και αν τα πράγματα αλλάξουν; Αν τα ρολόγια τους, που μετρούν τις μέρες μας, ξαφνικά πάψουν να λειτουργούν; Αν λιώσουν, γίνουν κομμάτια;

Υπάρχουν περισσότερο ακροδεξιοί από σας;



Αποβράσματα..
Μέχρι χθες πιπιλάγατε το μυαλό του λαού με τα πρωτογενή σας πλεονάσματα!
Προβληματιζόσασταν μάλιστα πώς θα τα μοιράσετε στους συνταξιούχους!!
Σήμερα η έκθεση του ΔΝΤ προβλέπει μηδενικόπλεόνασμα για το 2013.
Αποβράσματα! Καθάρματα!

Μέχρι χθες ορκιζόσαστε ότι θα πιάσετε τους μεγάλους φοροφυγάδες!
Σήμερα αφαιρείτε την αρμοδιότητα του ΣΔΟΕ για τον έλεγχο της ''λίστας Λαγκάρντ'', βάζετε στο αρχείο την λίστα αυτή και άλλες παρόμοιες (Λιχτενστάϊν, ακίνητα Λονδίνου, κλπ), αλλά εξακολουθείτε να στέλνετε ειδοποιητήρια για είσπραξη φόρων από εταιρείες ανύπαρκτες, και από πεθαμένους!
Αποβράσματα! Καθάρματα!

Μέχρι χθες διαρρηγνύατε τα ιμάτιά σας ότι δεν θα υπάρξουν νέα μέτρα!
Σήμερα το ΔΝΤ ζητάει ''πρόσθετα'' μέτρα ύψους 6,7 δις ευρώ για την επόμενη τριετία, εκ των οποίων τα 2,9 για τον χρόνο που έρχεται! Δηλαδή άμεσα!
Αποβράσματα! Καθάρματα!

Μέχρι χθες ομνύατε στην τιμή σας (!) ότι υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ! Κι ότι το βλέπετε! Βλέπατε και την ανάπτυξη να έρχεται!
Σήμερα η Κομισιόν κι οι δανειστές σας ζητούν αύξηση στα τιμολόγια νερού και ρεύματος, ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΟΡΟ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ (άρα και θέρμανσης), σας ζητούν κι άλλεςΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ !
Κι εσείς σε όλα αυτά θα πειθαρχήσετε, θα υπακούσετε!
Αποβράσματα! Καθάρματα!

Μέχρι χθες νομίζατε ότι θα τρομοκρατήσετε τον κόσμο με απειλές κατασχέσεων, φυλάκισης, με απολύσεις, ΜΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΜΙΣΘΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ !..
..με τους δήθεν ''μονόδρομους'', που οδηγούν τον λαό στις αυτοκτονίες και εσάς στην ατέρμονη εξουσία!
Καθάρματα!

Ξαμολύσατε και τον μπαμπούλα της ακροδεξιάς, του ναζισμού!..
..για να σκιαχτούμε!

Υπάρχουν περισσότερο ακροδεξιοί από σας;
Υπάρχει περισσότερος ναζισμός από το ΔΝΤ και την Κομισιόν;

Αύριο ο λαός θα σας προσγειώσει..
Και θα σας απονείμει όσα σας αξίζουν!.. Αποβράσματα!..

Μαύρο Μπλοκ

          κλείστε την ένταση δεξιά της οθόνης στο rhesusgr web tv....

     

Irene Panagiotou
Βραζιλία!Ένα από τα πλέον διαβόητα παγκοσμίως μπλοκ,κατέβηκε την προηγούμενη Δευτέρα,για συμπαράσταση στον αγώνα των καθηγητών.
Δείτε για να μαθαίνουμε και καταδικάστε την προβοκάτσια,από όπου κι αν προέρχεται !!!!!

                        

Για όσους κι όσες δεν καταλαβαίνουν γιατί οι ακτιβιστές του μαύρου μπλοκ χρησιμοποιούν μαχητικές τακτικές για να καταστρέψουν τις περιουσίες των πολυεθνικών: Οι ακτιβιστές του μαύρου μπλοκ δεν είναι διαδηλωτές! Δεν είναι εδώ για να διαμαρτυρηθούν! Είναι εδώ για να πραγματώσουν την άμεση δράση κόντρα στους μηχανισμούς και στα σύμβολα της καταπίεσης. Οι δράσεις τους στοχεύουν στην πρόκληση υλικών φθορών ενάντια στους καταπιεστικούς θεσμούς.

Μα ακόμα πιο σημαντικό είναι πως έχουν πρόθεση παραστατική, με μια συνδήλωση δραματική που λέει ότι ακόμα κι απέναντι στη συντριπτική ισχύ ενός αστυνομικού κράτους ο λαός έχει ακόμη δύναμη, ότι οι πολυεθνικοί οργανισμοί και οι θεσμοί δεν είναι τόσο ισχυροί όσο θέλουν να μας πείσουν πως είναι, και ότι όταν επιχειρούν να μας φρενάρουν είναι στ’ αλήθεια στο χέρι μας ν’ αντισταθούμε.

Αφού επιμένουν να στρέφονται εναντίον μας, ας αψηφήσουμε την εξουσία κι ας φέρουμε τούμπα την τάξη και το νόμο. Τούτο δε σημαίνει να εγκαταλείψουμε την ηθική και την ανθρωπιά, ή τη στήριξη του διπλανού μας. Αυτά είναι μαθήματα ζωτικά που ο λαός πρέπει να τα θυμάται τώρα πιο πολύ από ποτέ. Οι μπάτσοι δεν τρέφουνε κανένα σεβασμό για τ’ ανθρώπινα πλάσματα. Γι’ αυτούς ο κόσμος είναι μια πειθήνια μάζα την οποία εύκολα ελέγχουν και χειραγωγούν.

Η πλειονότητα θα συμφωνήσει πως όσοι βρίσκονται στην εξουσία πρέπει να τρέμουν το λαό, και τώρα που οι εξουσιαστές έχασαν αυτό το υγιές φόβητρο, ο μαχητικός ακτιβισμός είναι η προσπάθεια να κρατηθεί αυτή η απειλή ζωντανή, αφού με καθιστικές διαμαρτυρίες και πλακάτ δε γίνεται δουλειά.

Όσο ξεχνάμε τη δύναμη που ’χουμε να εξεγειρόμαστε ενάντια σε όποιον θέλει να κυριαρχεί επάνω μας, τόσο θα μας καθυποτάσσουν.

                          


Αναδημοσίευση από : gr.contrainfo.espiv.net

όλα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη...


Ο ναζί Αρβανίτης κάποτε ήταν στη ΝΔ (έγγραφο ντοκουμέντο)



.



κάποτε παλιά ο Αρβανίτης, ο ναζί βουλευτής που κοιμάτε με τα όπλα του και τα χαϊδεύει ολομερής και ολονυχτής, όπως λέει ο ίδιος, ήταν ενταγμένος στις γραμμές της ΝΔ.

Το κάλεσμα της ΟΝΝΕΔ Πάτρας είναι αποκαλυπτικό. Κύριος ομιλητής σε εκδήλωση υπεράσπισης του δολοφόνου του Τεμπονέρα, ο ναζί δικηγόρος, μέλος τότε της ΝΔ


                
Ο Μιχάλης Αρβανίτης ήταν δικηγόρος υπεράσπισης τον τοπικό πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ Πάτρας όταν τραμπούκοι της παράταξης εισέβαλαν σε σχολικό κτίριο και δολοφόνησαν τον καθηγητή Νίκο Τεμπονέρα.

Η δολοφονία αποτελούσε έκτοτε «τίτλο τιμής» για αρκετά μέλη της ΟΝΝΕΔ, όπως μας θύμιζε παλαιότερα και ο Ιός της Κυριακής στο παρακάτω απόσπασμα:

«Θεσσαλονίκη, 1 Απριλίου 1998: Βράδυ των φοιτητικών εκλογών και τα αίματα στο αμφιθέατρο του Ανατομείου έχουν ανάψει. Ολοκληρώνεται η καταμέτρηση των ψήφων για το νέο ΔΣ της Ιατρικής και οι πανηγυρισμοί της ΔΑΠ και των περί αυτήν φουντώνουν: “Ο Καλαμπόκας γαμάει τις μάνες σας”, “γαμιέται ο Τεμπονέρας κι η μάνα του”, είναι τα ευφάνταστα συνθήματα που κυριαρχούν. Η ευθυμία των νικητών μετατρέπεται σε ντελίριο, όπως καταγγέλλει η Ριζοσπαστική Παρέμβαση Ιατρικής, όταν στην αίθουσα κάνει τη θριαμβευτική της εμφάνιση η σημαία με το δικέφαλο, την οποία οι πιο θερμόαιμοι είχαν -κατά δήλωσή τους- προμηθευτεί από τον ναζιστικό “Στόχο”. Στο τσακίρ κέφι οι μέλλοντες γιατροί της ΔΑΠ, προσπαθούν να πείσουν ότι είναι σε θέση να αναβιώσουν τις παραδόσεις της ΕΚΟΦ…»

Προφανώς δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό στο γεγονός ότι ο Αρβανίτης υπήρξε συνήγορος του δολοφόνου Καλαμπόκα, καθώς ακόμη και οι πλέον αιμοσταγείς εγκληματίες, έχουν δικαίωμα σε νομική εκπροσώπηση.

Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν ο δικηγόρος θέλησε να εκδώσει και ένα βιβλίο υπεράσπισης του εκτελεστή της ΟΝΝΕΔ στο οποίο μεταξύ άλλων ανέφερε και τα εξής:

“ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΤΕΜΠΟΝΕΡΑ;”

“Η περίπτωσις τού Ιωάννου Καλαμπόκα εΐνε μία κλασσική περίπτωσις σκηνοθετημένου «ένοχου». Είνε ό αγωνιστής τής πρώτης γραμμής, που ενοχλεί αφάνταστα τό «προοδευτικό» και «σοσιαλκομμουνιστικό» κατεστημένο. Πρώτον, διότι δεν τους φοβάται και λέγει ελεύθερα τάς ιδέας του και δεύτερον, διότι ε’ινε ‘ένα λαϊκό παιδί. Παλληκάρι απλό και “άνθρωπος του λαού. Αυτό δεν τοΰ τό συγχωρούν, διότι ‘έχουν τήν ψευδαίσθηση , ότι μόνο αύτοι εινε οι «νόμιμοι εκπρόσωποι» τοΰ λαού. Αϋτοί μάλιστα πού, όπου έκυριάρχησαν. έπότισαν τήν γήν με τό αίμα τοϋ λαοϋ και πριν και μετά την επικρατησιν. …”
σελ 236

Σύμφωνα με την εφημερίδα “στόχος”: “Ο Δικηγόρος του Γιάννη Καλαμπόκα, Μιχάλης Αρβανίτης που έδωσε και εξωδικαστικό αγώνα για να αποδείξει την αθωότητα του ΟΝΝΕΔίτη που κατηγορήθηκε και καταδικάστηκε για την δολοφονία Τεμπονέρα, είναι ο νέος εκλεγμένος με την Χρυσή Αυγή βουλευτής Αχαΐας… Ο Μιχάλης Αρβανίτης, από τα παλιά και δραστήρια στελέχη του Εθνικιστικού Κινήματος στην Ελλάδα, έχει μάλιστα γράψει και βιβλίο για την υπόθεση αυτή με τίτλο “ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΤΕΜΠΟΝΕΡΑ” κι αναδεικνύει εκτός από τον πραγματικό δολοφόνο, πως εκμεταλλεύτηκε το μαρξιστικό παρακράτος την ιδιότητα του Καλαμπόκα, που ήταν τότε πρόεδρος της Νομαρχιακής της ΟΝΝΕΔ για να προσδώσει μεγαλύτερη πολιτική διάσταση στο μοιραίο γεγονός… Και για αυτή την ιστορία έχουμε πολλά να σας πούμε… Ο Μιχάλης Αρβανίτης είναι επίσης από τους δικηγόρους που στήριξαν χωρίς αμοιβή κάποιους από τους δικαστικούς αγώνες του “Στόχου” κι αυτό οφείλουμε να το καταθέσουμε
δημόσια…”

      
Αντί υστερόγραφου αντιγράφουμε από το σχετικό κείμενο του Indymedia:

ΥΓ1: Η φωτογραφία είναι από ομιλία του στα γραφεία που εργαζόταν ο Ρουπακιάς στη Νίκαια.
   
                    

ΥΓ2: Προσέξτε τη μπλούζα που φοράει ο φασίστας που στέκεται δίπλα στον Αρβανίτη. Δεν είναι της ΧΑ αλλά γυμναστηρίου όπου εκπαιδεύονται τα μέλη της χα Νίκαιας… το γυμναστήριο είναι τοΠαναγιώτη Σαραντίτη ο οποίος ήταν πρόεδρος της Δ.Α.Π. Ν.Δ.Φ.Κ. Α.Ε.Ν./Ασπροπύργου, πρόεδρος Ε΄διαμερίσματος ΤΟ.ΣΥ.Ν. Πειραιά και αργότερα υποψήφιος πρόεδρος ΟΝΝΕΔ Α΄ Πειραιά και Νήσων… άραγε τι να είναι σήμερα;;;

από πότε οι φασίστες μιλάνε για δημοκρατία;

Η τυφλή εμπρηστική επίθεση στο πολιτικό μου γραφείο δεν πρόκειται να με φοβίσει. Η Δημοκρατία δεν τρομοκρατείται
οι επιθέσεις σε αυτή τη χρονική στιγμή  ευνοούν μόνο τη κυβέρνηση....

ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΔΙΧΩΣ ΤΕΛΟΣ

Titsa Tsimara

                       

Μια φορά κι ένα καιρό, ένας άνεμος της αλλαγής έσπειρε υποσχέσεις στα κεφάλια όλων των μεθυσμένων κατοίκων αυτής της χώρας. Ένας άνεμος που θα σάρωνε τα πάντα και που τελικά θα αποδεικνυόταν πως δεν ήταν αλλαγής αλλά η κάθοδος της λαίλαπας. Μια λαίλαπα που είτε σαν άνεμο την μεταφράσουμε, είτε σαν μυθολογικό τέρας, η ουσία είναι η ίδια. Πείναγε. Πείναγε πολύ. Η λαίλαπα πέρασε και απλά τα σάρωσε όλα. Σε μια νύχτα. Με τους κατοίκους να κοιμούνται ύπνο βαθύ, με ένα εθισμό να είναι κολλημένοι στην εξαπάτηση, απλά ξυπνήσαμε στον εφιάλτη. Με το μισθό να λείπει, το σπίτι να κατάσχεται, τους μπράβους να απειλούν, τα χαράτσια να κόβουν σάρκες, τη χώρα να ξεπουλιέται χωρίς καμία τσίπα, τους αρρώστους μας να χάνονται, τα παιδιά να πεινάνε, και την οποιαδήποτε μορφή ελευθερίας σκέψης, πράξης ή αντίδρασης να θεωρείται έγκλημα. Ξεκίνησε με μια εγκληματική οργάνωση, συνέχισε με άλλες κατηγορίες να θεωρούνται εγκληματικές, κατέληξε στο να είναι εγκληματικό να διαβάζεις ένα βιβλίο, ν' ακούς μουσική ή να πίνεις καφέ... Σιγά σιγά οι άνθρωποι έμαθαν να ζουν μόνο για να δουλεύουν για να πληρώνουν φόρους, έμαθαν να κατοικούν σε ερείπια, έμαθαν να έχουν ανοιχτή τη τηλεόραση όλη μέρα, έμαθαν να προσέχουν να μη γεννάνε παιδιά, να μη δημιουργούν καταστάσεις που είναι ασύμφορες για το σύστημα, έμαθαν να τρώνε με το δελτίο, να δίνουν καθημερινή αναφορά για το τι έκαναν την ημέρα τους. Συνήθισαν να καταδίδουν τους ανυπάκουους και να παίρνουν έξτρα δελτίο στο φαί, να μη μιλάνε, να μην ανασαίνουν, παρά μόνο όταν δοθεί το σύνθημα στο δεκάλεπτο που τους αναλογεί, σε προκαθορισμένη ώρα και φυσικά υπό παρακολούθηση. Έτσι απλά ένα πρωί ξύπνησαν κι ανακάλυψαν πως η ζωή τους είχε τοποθετηθεί σ 'ενα ταμείο συλλογής χρημάτων για κάποιου είδους διεθνές τζογάρισμα που κάπου παιζόταν. Ανακάλυψαν πως η ζωή τους τιμή δεν έχει, παρά μόνο σε συνάρτηση με όποιον τα έχει . Και σώπασαν για πάντα. Κι όσοι αντέδρασαν? Χάθηκαν. Σ' ένα στρατόπεδο φτιαγμένο για όλα τα κατάλοιπα της κοινωνίας. Όπου η έννοια κατάλοιπο έχει πάρει άλλες διαστάσεις. Δεν είναι ο φονιάς, ο κλέφτης, ο βιαστής, ο παιδεραστής, ή ο κατά συρροή απατεώνας, είναι και κάποιος που αρνήθηκε να πληρώσει ένα φόρο, κάποιος άλλος που κατέβηκε σε μια πορεία, κάποιος τρίτος που διάβασε ένα περίεργο βιβλίο κάποιος που ……….έγραφε και που έσπερνε υπονοούμενα για την ορθότητα του συστήματος.

Υπάρχουν πλέον μέρη που φιλοξενούν μια συγκεκριμένη μερίδα πολιτών οι οποίοι δικάζονται και καταδικάζονται μέσα σε μια - δυο ώρες διαδικασία με τη κατηγορία της ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ. Τα χρόνια περνούν μουγκά… Περιμένουμε κάτι. Αυτό το κάτι είναι τόσο συγκεκριμένο μέσα στο μυαλό μας όσο μπορεί να είναι ένα θαύμα... Ένα κάτι που δεν ξέρουμε από που θα έρθει, πότε, πως, απλά μπορεί και να συμβεί. Όπως ένας τερματικός ασθενής που ο γιατρός του είπε λυπάμαι δεν υπάρχει τίποτα να κάνω πλέον, και τελευταία ελπίδα του είναι το θαύμα. Σε κώμα βαθύ. Η χώρα σε κώμα. Πολιτικό, οικονομικό, πνευματικό. Το μηχάνημα λειτουργεί αυτόματα. Οι πρώτες σοβαρές πληγές από τη κατάκλιση μόλις έγιναν εμφανείς. Η πρώτη βρώμα μόλις άρχισε να διαχέεται στο θάλαμο .Μας κλείνουν όλες τις πόρτες για να μην κυκλοφορούν μικρόβια. Λες κι αυτή η μπόχα μπορεί να συγκρατηθεί από το κλείσιμο μιας πόρτας. Η μπόχα είμαστε εμείς. Τη κουβαλάμε πλέον παντού μαζί μας. Στη μιζέρια της καθημερινότητας. Βρωμάει το σπίτι μας γιατί έχουμε πάρει ένα πατσαβούρι ο καθένας και προσπαθούμε σε ένα σπίτι που έχει γίνει ερείπιο να βάλουμε μπαλώματα. Λίγα στο παράθυρο, λίγα σ' εκείνο το σοβά που έπιασε υγρασία, λίγο πιο εκεί που τρέχουν οι σωλήνες. Τη λάμπα που κάηκε. Το πόμολο που έσπασε. Το πατζούρι που δεν κλείνει.. Κάποιος μας έχει φυτέψει στο μυαλό πως αυτό το ερείπιο είναι που μας αξίζει. Αυτό το ερείπιο είναι αυτό που μας αναλογεί. Συνηθίσαμε να ζούμε μέσα σ' αυτό το σάπιο κελί, λες και εκτίουμε μια ποινή για κάποιο έγκλημα που διαπράξαμε. Μεταξύ του τι να κάνω ο φουκαριάρης και του τι θα απογίνω, κυλάνε περήφανα οι μέρες μας. Βρισκόμαστε σε μια χώρα δίχως όνομα που βρίσκεται σε ζώνη γενικευμένης καραντίνας στα μυαλά και το σώμα των ανθρώπων ...