Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Αναφέρετε τη σελίδα !!!

κάντε μαζικά report να πέσει η εμετική φασιστοσελιδα που στοχοποιει συντρόφους μέσω της δημοσιοποίησης των προφίλ τους

Αλληλεγγύη σε ανθρώπους που δεν αγωνίζονται ή που βάζουν τις φωνές μόνο όταν η φωτιά φτάσει στον κώλο τους, εγώ δεν πρόκειται να δείξω άλλη φορά.



Αν οι δημόσιοι υπάλληλοι αισθάνονται αλληλεγγύη για τους συναδέλφους τους, έχουν έναν μόνο τρόπο να το αποδείξουν
Μετά το λουκέτο στην ΕΡΤ, η κυβέρνηση -η Τρόικα δηλαδή γιατί κυβέρνηση δεν υπάρχει στην Ελλάδα- σχεδιάζει λουκέτο στις δημοτικές αστυνομίες, ώστε να συμπληρωθεί ο αριθμός των 12.500 δημοσίων υπαλλήλων που θα βγουν σε κινητικότητα (=απόλυση με φερετζέ) στα τέλη Ιουλίου.
Τους παραδέχομαι γιατί ξέρουν καλά από που να ξεκινήσουν τις απολύσεις στο Δημόσιο.Όταν τα συνθήματα που κυριαρχούν στους δρόμους είναι τα «Αλήτες, ρουφιάνοι δημοσιογράφοι» και «Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι», ξεκινάς από την ΕΡΤ -που έχει πολλούς δημοσιογράφους- και συνεχίζεις με την δημοτική αστυνομία.
Διάβασα πρόσφατα σε ένα βιβλίο πως στην Νότιο Κορέα οι 4 στους 5 αριστούχους μαθητές θέλουν να γίνουν ..γιατροί.
Αυτό δεν οφείλεται σε μαζική λατρεία για την ιατρική αλλά επειδή στην Νότιο Κορέα έχουν κυριαρχήσει οι νόμοι της ελεύθερης αγοράς και οι νέοι ξέρουν πως στα 40 τους θα ψάχνουν για καινούργια δουλειά, οπότε στρέφονται στην ιατρική για να έχουν μια σίγουρη δουλειά μέχρι να βγουν στην σύνταξη.
Οπωσδήποτε, είναι εντελώς λάθος να γίνεσαι γιατρός μόνο και μόνο για να έχεις μια σίγουρη δουλειά και να μην βρεθείς άνεργος αλλά, από την άλλη, σκεφτείτε την ανασφάλεια αυτών των ανθρώπων και, κυρίως, σκεφτείτε πως η ανάλογη «σίγουρη» δουλειά στην Ελλάδα είναι αυτή του αστυνομικού.
Χιλιάδες μορφωμένοι νέοι Έλληνες, με προσόντα και όνειρα, γίνονται μπάτσοι -και θα ζήσουν την μια και μοναδική ζωή τους ως μπάτσοι- μόνο και μόνο επειδή θέλουν να έχουν μια σίγουρη δουλειά.
Αν δεν βλέπετε το λάθος, δεν νιώθω καμία ανάγκη να σας το εξηγήσω.
Δηλαδή τώρα θα πρέπει να δείξω την αλληλεγγύη μου και στους υπαλλήλους της Δημοτικής Αστυνομίας.

Γιατί;
Δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους αλλά οι εικόνες που έχω από αυτούς είναι να τρομοκρατούν Έλληνες και ξένους μικροπωλητές και να πίνουν επί ώρες καφέ, αραχτοί στο λόφο του Φιλοπάππου.
Τις φορές που προσπάθησα να επέμβω για να τους πω πως δεν είναι τρόπος αυτός που φέρονται στους μικροπωλητές -σε μια περίπτωση ένα τσούρμο από αυτούς είχαν εξευτελίσει έναν μικροκαμωμένο μετανάστη που μάλλον ήταν από την Σρι Λάνκα-, εισέπραξα βρισιές, απειλές και, στην καλύτερη περίπτωση, ειρωνεία.
Επειδή υπάρχουν και όρια, και επειδή είμαι ένας απλός άνθρωπος και όχι η Μητέρα Τερέζα, θέλω να πω πως εμένα η αλληλεγγύη μου τελείωσε.
Έδειξα όση αλληλεγγύη μπορούσα, έγραψα άπειρα κείμενα για την ανάγκη ενότητας και αλληλεγγύης, δημοσίευσα άπειρα κείμενα και ανακοινώσεις εργατών και υπαλλήλων που έχαναν τις δουλειές τους, πήγα σε άπειρες πορείες και διαδηλώσεις, και έκανα ακόμα και την μεγάλη υπέρβαση να πάω στη διαδήλωση των αστυνομικών -που αποδείχτηκε μια εξαιρετικά δυσάρεστη εμπειρία- αν και είχα βιώσει κι εγώ, στους δρόμους της Αθήνας, την βαρβαρότητά τους.
Παράλληλα, επί τρία χρόνια, αρνήθηκα να δουλέψω σε καθεστωτικά μέσα και, με μια μόνο εξαίρεση, δεν μίλησα και δεν έδωσα συνέντευξη σε κανένα από τα κυρίαρχα μέσα.

Έδωσα, φτάνει.
Και μετά από τρία χρόνια, με μια κοινωνία να έχει πια διαλυθεί, και ενώ όλοι ξέρουμε πολύ καλά τι συμβαίνει και δεν υπάρχουν πια δικαιολογίες για άγνοια, βλέπω τους δημοσίους υπαλλήλους να κοιτάει ακόμα ο καθένας τον κώλο του και να ελπίζει πως δεν θα είναι αυτός που θα απολυθεί ή πως θα βρεθεί κάποιος πολιτικός να τον βολέψει.
Οι συνάδελφοί τους δημόσιοι υπάλληλοι που απολύονται ή θα απολυθούν, να πάνε να γαμηθούνε. Δεν τους νοιάζει καθόλου.
Αν οι δημόσιοι υπάλληλοι θέλουν να με πείσουν πως αξίζουν την αλληλεγγύη μου, να δείξουν αλληλεγγύη στους συναδέλφους τους.
Αλληλεγγύη σε ανθρώπους που δεν αγωνίζονται ή που βάζουν τις φωνές μόνο όταν η φωτιά φτάσει στον κώλο τους, εγώ δεν πρόκειται να δείξω άλλη φορά.
Δεν ξαναπάω σε διαδηλώσεις που οι αλληλέγγυοι είναι περισσότεροι από αυτούς που απολύονται.
Υπάρχουν και όρια. Δεν είμαι «επαγγελματίας» αγωνιστής, ούτε «επαγγελματίας» διαδηλωτής.
Αν οι δημόσιοι υπάλληλοι αισθάνονται αλληλεγγύη για τους συναδέλφους τους, έχουν έναν μόνο τρόπο να το αποδείξουν:
Γενική απεργία διαρκείας. Τώρα.
Αν την κάνετε, εγώ μαζί σας. Αλλιώς, καλή τύχη.

υποκριτές .....για τη κατάντια μας δεν φταίνε τα μνημόνια αλλά το παραεμπόριο !!!.



Σύσκεψη για το  παραεμπόριο

Σύσκεψη με θέμα το παραεμπόριο πραγματοποιήθηκε σήμερα με πρωτοβουλία του Αντιπεριφερειάρχη Κεφαλονιάς και Ιθάκης κου Σ. Κουρή, στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφερειακής Ενότητας Κεφαλονιάς.

Στη συζήτηση συμμετείχαν ο πάτερ Ι. Μεσολωράς και ο πάτερ Φωκάς από την Ιερά Μητρόπολη οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Κεφαλονιάς κος Σπ. Ματιάτος και Βαγιωνίτης Γ., ο πρόεδρος της Δημοτικής κοινότητας Ομαλών κος Δ. Κουταβάς, ο Αστυνομικός Διευθυντής Κεφαλονιάς και Ιθάκης κ. Α. Αυγέρης, ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Αργοστολίου κ. Τζωρτζάτος Γ., ο Διοικητής της Λιμενικής Αστυνομίας κος Κ. Βασιλόπουλος, ο Προϊστάμενος της Δημοτικής Αστυνομίας κος Σ. Πετράτος, η κα Κοντογιαννάτου Μ. από το Επιμελητήριο Κεφαλονιάς και Ιθάκης, όπως και υπηρεσιακοί παράγοντες της ΠΕ Κεφαλονιάς.

Μετά από γόνιμο διάλογο και την κοινή διαπίστωση πως το πρόβλημα του παραεμπορίου είναι πολύ σοβαρό αποφασίστηκε πρώτον να συγκροτηθεί μικτό κλιμάκιο στο οποίο θα συμμετέχουν υπηρεσιακοί παράγοντες από την Δημοτική Αστυνομία, την Αστυνομική Διεύθυνση, το Λιμενικό, την Διεύθυνση Ανάπτυξης της ΠΕ Κεφαλονιάς και ο Αντιδήμαρχος κος Σπ. Ματιάτος θα έχει την πρωτοβουλία να οργανώσει και να συντονίσει την λειτουργία του. Αυτό το κλιμάκιο θα εφαρμόσει όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα αντιμετώπισης του παραεμπορίου σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Δεύτερον αποφασίστηκε η Ιερά Μονή Αγίου Γερασίμου να συνδράμει στην ασφάλεια του περιβάλλοντος χώρου της Μονής για λόγους προστασίας του χώρου και διευκόλυνσης των προσκυνητών. Τέλος συμφωνήθηκε να σταλεί επιστολή προς τα αρμόδια Λιμεναρχεία και τα λιμάνια εισόδου Κυλλήνης – Πάτρας – Βασιλικής - Αστακού – Αγ. Νικολάου για την αυστηρή αντιμετώπιση του παραεμπορίου στις εισόδους των νησιών μας.



Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΟΥΡΗΣ

Ζωή χωρίς νόημα δεν είναι ζωή!


                       

Ένας ντόπιος γέροντας που καθόταν στην παρέα, με κοίταξε με ένα περίεργο χαμόγελο και μου είπε μια μαντινάδα:
” Μ’αρέσουνε οι άνθρωποι
που στο γκρεμό σαν φτιάξουν
δεν λένε πως θα πέσουνε
αλλά πως θα πετάξουν! “
Αμέσως μετά με κάρφωσε με το βλέμμα του και μου είπε τα ακόλουθα:
” Ίντα λες μωρέ; Μπορείς να θεωρήσεις πίσω από τούτες τση λέξεις; Κατέχεις, εσύ και οι άλλοι, ποιοι είστε πραγματικά και που μπορείτε να φτάσετε, ή μόνο μυξοκλαίτε για ούλα αυτά που σας κάνουν; Γιάντα τα δέχεστε; Εμένα ο κύρης μου ήταν καπετάνιος στα βουνά, όταν οι Ναζήδες και τα τσιράκια τους αλώνιζαν το νησί και όταν τον εκτελούσαν γελούσε και τους κορόιδευε…
Ίντα φοβάστε άμα έχετε καθαρό μέτωπο; Ζωή χωρίς νόημα δεν είναι ζωή! Και γιάντα οι πιο πολλοί άνθρωποι περιμένουν βοήθεια από έξω, ακόμα κι από το θεό και την Παναζία; Αφού αυτό που χρειάζονται είναι μέσα τους και καρτερά να το γρικήσουν!”
” Μπαρμπα Μανολιό, δεν πίνεις μια ρακή να ηρεμήσεις;” βιάστηκε να του πει κάποιος απ’την παρέα και τότε ποιος είδε το γέροντα και δεν τον φοβήθηκε:
” Ίντα λες μωρέ ζαγάρι; Οι μεθυσμένοι από ρακή μένουνε καρφωμένοι επαέ. Οι μεθυσμένοι από τη Λευτεριά φτάνουν εκιά όπου λίγοι αντέχουν κι ας τους λεν κουζουλούς και κατέχουν πώς θα αλλάξουν ούλονε τον κόσμο! Κι ας κρέμεται το ένα τους ποδάρι στο γκρεμνό!