Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Τι περιμένεις Αλέξη; Είσαι 39 χρονών. Όρμα!




Του Γιάννη Λαζάρου. Τι περιμένεις Αλέξη; Είσαι 39 χρονών, έχεις την ίδια ηλικία με τον πρωθυπουργό της Ισλανδίας που χθες πέταξε έξω από την χώρα τους τελευταίους Ευρωπαίους πιστωτές με το ζόρι κι εσύ ακόμα συζητάς;

Τέτοια πάσα να πάρεις πάνω σου το παιχνίδι της ουσιαστικής αλλαγής του πολιτικού σκηνικού αλλά και των εντυπώσεων δεν πρόκειται να σου ξαναδώσει η κυβέρνηση. Σε κατηγορεί ότι είσαι κομμάτι του άλλου Άκρου και εσύ κάθεσαι και απολογείσαι ότι άλλο Άκρο δεν υπάρχει και κατηγορείς τον Σαμαρά ότι ξεκινάει εμφυλιοπολεμικές καταστάσεις. Και πού είναι το δικό σου πρόβλημα σε αυτό; Από την στιγμή που αυτός κηρύσσει ένα εμφύλιο μεταξύ Προσκυνημένων και Απροσκύνητων εσύ γιατί δεν υιοθετείς αυτό που σου πασάρει ο εχθρός σου; Τι φοβάσαι, Αλέξη μου; Ότι θα σε πουν Ακραίο; Αυτό δεν ήθελες από την αρχή; Εσύ δεν φώναζες από μπαλκόνια και τηλεοπτικά παράθυρα για την ρήξη με το πολιτικό κατεστημένο που ωθεί την χώρα σε πολυετή υποδούλωση; 

Μου θυμίζεις κάτι φιλήσυχα τακτοποιημένα ανθρωπάρια που λένε “Με το Σύστημα δεν τα βάζεις για να μην τα βάλει και το Σύστημα με σένα”. Τελικά θέλεις να κάνεις την ρήξη ή απλά ρίχνεις νερό στο μύλο του άλλου άκρου που είναι το παρακράτος το οποίο με τον μανδύα Σαμαροδημοκρατοδεξιοκεντρώων κυβερνά την χώρα μετά τον εμφύλιο; Αλέξη, σου κήρυξαν πόλεμο κι εσύ σηκώνεις λευκή σημαιούλα. Πρόσεχε όμως Αλέξη διότι η λευκή σημαία που σηκώνεις εναντίον του εχθρού των Ελλήνων δηλώνει ουδετερότητα. Εκτός κι αν συμμετέχεις στον θίασο της παράστασης για την ολοκληρωτική και πολυετή επιβολή Κατοχικής Κυβέρνησης.

Τι φοβάσαι ρε Αλέξη; Μήπως την εκλογική σου βάση “σαρξ εκ σαρκός του ΠΑΣΟΚ” σύμφωνα με τον Βενιζέλο; Το βουλώνεις για ένα 15% που μεταπήδησε από το ΠΑΣΟΚ στον χώρο σου για να σωθεί και δεν στηρίζεις το περίπου 45% των συνειδητοποιημένων που απέχουν από το πανηγύρι των εκλογών λόγω αηδίας για το πολιτικό σύστημα; Οι Κεντροδημοκράτες νοικοκυραίοι σου σκάβουν λάκκο και αυτό το 15% θα το χάσεις μέσα σε μία νύχτα. Τι κάνεις; Έπαιξες τον ρόλο σου για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο διαλαλώντας ότι ήσουν το “ανάχωμα για την κατάρρευση του πολιτικού συστήματος” και θα αποχωρήσεις με ελαφρά πηδηματάκια;

Κάθεσαι και στήνεις ο ίδιος και η παρέα σου σκηνικά για “προβοκατόρικες καταστάσεις” που θα σου φορτώσουν και δεν μπαίνεις μπροστά να διαβάζεις τα ονόματα των θυμάτων των νομιμότατων ενεργειών του κατηγόρου σου. Αυτοί δολοφονούν κι εσύ αγωνιάς για να μην είσαι το άλλο άκρο.
Κοίτα Αλέξη, η πολιτική και η ζωή είναι ένας πόλεμος μεταξύ Άκρων, και τα Άκρα από καταβολής κόσμου είναι δύο: Οι καταπιεστές και οι καταπιεσμένοι. Διάλεξε πλευρά.-

lazarouyiannis.blogspot.gr

ΖΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

  • Titsa Tsimara
    Titsa Tsimara


    Προσπαθώ να φανταστώ πώς θα είναι η Ελλάδα ύστερα από δέκα χρόνια. Αδύνατον. Μετά πέντε χρόνια; Αδύνατον. Σ’ ένα χρόνο; Οικονομικά θα είναι ακόμη χειρότερα από σήμερα, πολιτικά ή κοινωνικά δεν ξέρω, μόνο φοβάμαι για χειρότερα. Προσπαθώ να φανταστώ πώς θα είμαστε τα Χριστούγεννα. Πιστεύω ότι θα καθίσουμε γύρω από το οικογενειακό τραπέζι και σε τραπέζια φίλων και θα καταφέρουμε να γελάσουμε, να ευχηθούμε, , χωρίς να μπλέξουμε σε συζητήσεις για την Υφεση και μαυρίσει η ψυχή μας, χωρίς να χαλάσουμε τις καρδιές μας για τα πολιτικά αίτια και τα ελαττώματα του γένους. Αυτά τα Χριστούγεννα θα τα καταφέρουμε κουτσά-στραβά. Μέχρι τόσο μπορώ να δω το μέλλον . Πιο πέρα δεν μπορώ να δω. Δεν πρόκειται για αδυναμία πρόβλεψης, αλλά για κατάρρευση της κανονικότητας: ποτέ δεν μπορούσαμε να προβλέψουμε τη μέλλουσα ζωή, αλλά τουλάχιστον η ζωή κυλούσε μέσα σε μια ροή αναμονών, με κάποιες ευλογοφανείς προσδοκίες, με εύλογες πιθανότητες. Η κρίση διέκοψε την κανονική ροή του βίου και η ύφεση διέλυσε κάθε ορθολογιστική ή έστω ευλογοφανή προσδοκία. Όχι μόνο ποσοτικά, αλλά και ποιοτικά. Η μετάπτωση από τη σφαίρα της επιθυμίας, γνήσιας ή επίπλαστης, από τη σφαίρα της αφθονίας και της επάρκειας, πρωτογενούς ή δανεικής, στη σφαίρα της ανάγκης, της σπάνης, δεν μετασχηματίζει μόνο τον υλικό βίο, αλλά και τη σκέψη, το φαντασιακό, τους άυλους, πλην απολύτως ουσιώδεις, όρους της ύπαρξης. Ο βιαίως και αποτόμως χρεοκοπημένος, ο νεόπτωχος, ο νεοπληβείος βρίσκεται σε μια ριζικά καινούργια κατάσταση εντελώς απαράσκευος, χωρίς τα στοιχειώδη νοητικά εργαλεία, χωρίς την ψυχική δομή για να αντιμετωπίσει τις νέες προκλήσεις. Λυγίζει, πανικοβάλλεται, λιποψυχάει. Σε αυτό το σημείο περίπου βρισκόμαστε τώρα, με ευρεία διαβάθμιση ποσοτική και ποιοτική· δεν είναι εκτεθειμένες όλες οι πληθυσμιακές ομάδες στον ίδιο πόνο. Το γενικό κλίμα εντούτοις είναι αυτό: σύγχυση, πανικός, φόβος. Ο κατ’ αυτόν τον τρόπο λυγισμένος και δεχόμενος αλλεπάλληλα σοκ, ο ολισθαίνων καθοδικά στην κλίμακα της πτώχευσης και της ανημπόριας, είναι έτοιμος να αποδεχτεί τον τερματισμό του μαρτυρίου έναντι οποιουδήποτε τιμήματος, ηθικού, πολιτικού· είτε με έκπτωση στην ατομική του αξιοπρέπεια είτε με εκχώρηση κάθε αξίωσης επί του κοινωνικού συμβολαίου, του άλλωστε κουρελιασμένου. Ο λυγισμένος, ο ευρισκόμενος στο κατώφλι της ολοσχερούς ήττας, ο απωλέσας την τιμή και την υπερηφάνειά του, ο λαχταρισμένος για το ψωμί των παιδιών του, είναι πρόθυμος να υποταχθεί, να εγκαταλείψει και την ισότητα και την ελευθερία και φυσικά τη δημοκρατία. Αρκεί να επιζήσει. Είναι όλα τόσο μαύρα; Οχι. Ασφαλώς το ενδεχόμενο του ζόφου είναι ισχυρό. Αλλά όχι μόνο αυτό. Οι άνθρωποι είναι επιβιωτές που τρέπονται προς απρόβλεπτες κατευθύνσεις, που αντιδρούν στις ιστορικές προκλήσεις με διαφορετικό κάθε φορά τρόπο, με επινοητικότητα, με πρωτότυπες ανασυνθέσεις της εμπειρίας. Ωστε πλάι στο ενδεχόμενο της παράλυσης και της υποταγής, του απανθρωπισμού, υπάρχουν πάντα και άλλα ενδεχόμενα εξίσου ισχυρά: η εξέγερση, η μεταρρύθμιση, η ταχεία προσαρμογή. Σε κάθε περίπτωση, οι άνθρωποι οργανισμοί επιδιώκουν αυτοματικά σχεδόν, και επιτυγχάνουν, ομοιοστασία, τη βέλτιστη ισορροπία με δαπάνη της ελάχιστης δυνατής ενέργειας .. Παρότι δεν μπορείς πια να προδιαγράψεις ούτε καν το αναμενόμενο περίγραμμα του εγγύς μέλλοντος ―έλλογη προσδοκία, παρά πρόβλεψη―, προσαρμόζεσαι. Φέρνεις το μέλλον ακόμη πιο κοντά, συμπυκνώνεις τον χρόνο. Μαθαίνεις να ζεις μέρα τη μέρα, να αντλείς ευχαρίστηση βραχείας διάρκειας, παροντική, σωματική. Επανεκτιμάς απλές χαρές, βλέπεις ξανά τα ουσιώδη, ορίζεις αλλιώς τα στερνά χρειώδη. Τα δύσκολα χρόνια που πέρασαν έπιανα τον εαυτό μου να ρουφάει άπληστα, σαν παρθένος οργανισμός άμαθος, τον ουρανό, τη λιακάδα, τη θάλασσα, αγκάλιαζα αλλιώς τ’ αμπέλια, τις ελιές, τους άτακτους πευκώνες. Γεύτηκα με πρωτόγνωρη ευχαρίστηση ντομάτες ξερικές από φιλικό μποστάνι και πράσινο λάδι . Ένιωσα ότι οι φιλίες, οι συγγενείς, οι σχέσεις είναι μονάκριβα δώρα. Σαν τη ζωή. Και με έκπληξη έπιασα και άλλους πολλούς γύρω μου να αντιδρούν έτσι, να ζουν εδώ και τώρα, να απολαμβάνουν το ολίγο, να σέβονται το ελάχιστο.

" ο φτωχός παράγει τη φτώχεια του, ο δυστυχής τη δυστυχία του, ο καθείς είναι υπεύθυνος για τη μοίρα του."

Οι βουλιαγμένοι είναι αόρατοι
     
 


Πολλά ανέδειξε η κρίση, κρυμμένα, λανθάνοντα, αποσιωπημένα μες στο σώμα της κοινωνίας. Στοιχεία θαμμένα ή οιονεί λησμονημένα, ξεπερασμένα τάχα από τη διαρκή πρόοδο, αναδύθηκαν δείχνοντας το τρομακτικό τους πρόσωπο. Η φτώχεια, η ανημπόρια, η καταφρόνια, η ταπείνωση, οι ταξικές διακρίσεις, που χωρίζουν σαν χαράδρα τους έχοντες από τους μη έχοντες, τους δυνάμενους από τους αδύναμους, τους επιπλέοντες από τους βουλιαγμένους. Αυτά τα στοιχεία, αυτές οι συνθήκες ζωής, αιφνιδίασαν νοητικά τους ανθρώπους της κρίσης, καθώς άλλαζαν βιαίως πίστα ή ετίθεντο εκτός πεδίου, εκτός δήμου, εκτός κοινωνίας. Και σταδιακά άλλαξε ο λόγος, το discours περί συνεπειών της κρίσης πάνω στις ζωές των ανθρώπων, παραμερίστηκαν οποιαδήποτε επιχειρήματα περί κοινωνικής συνοχής, κράτους πρόνοιας, κοινωνικού συμβολαίου, θεμελιωδών δικαιωμάτων που εγγυάται η δημοκρατία. Ολα υποσκελίστηκαν από ένα είδος εμμονικού, μνησίκακου κοινωνικού δαρβινισμού, που ενοχοποιεί τους αδύναμους και τη δίκαιη οργή τους.

Τον Μάιο 2010 γράφαμε: «Ο άνεργος σε καιρό κρίσης είναι ο άνθρωπος που βουλιάζει· όποιος διατηρεί το μεροκάματο, ακόμη και με ηθικές και υπαρξιακές εκπτώσεις, έχει περισότερες πιθανότητες να γλιτώσει. Αλλά τι σημαίνει ”να γλιτώσει”; Τι άνθρωπος θα είναι ο ”γλιτωμένος”, όταν γύρω του θα σωριάζονται πτώματα; Η ατομική επιβίωση, θεμιτή και ενστικτώδης, θα είναι αρκετή να τον γλιτώσει και σαν ολόκληρο άνθρωπο, κοινωνικό, έλλογο και ηθικό άνθρωπο; Και πώς γνωρίζει ο ”γλιτωμένος” ότι δεν θα έρθει η σειρά του να βουλιάξει; Το πιθανότερο: Θα βουλιάξουν πολλοί, θα επιπλεύσουν λίγοι.» ( Αλλά κανείς δεν γλίτωσε μόνος του.)

Tον Ιούνιο 2011 επανήλθαμε: «Η Ελλάδα χωρίζεται σε όσους θα σωθούν, με απώλειες έστω, και σε όσους θα βουλιάζουν. Τη διαίρεση, υλική και ψυχική, τη νιώθεις πια, την αισθάνεσαι, δεν χρειάζεται να τη συλλογιστείς. Είναι απότοκο της δυσχέρειας κι είναι απότοκο της ανισότητας και της αδικίας… Η αυξανόμενη δυσχέρεια του βίου φέρνει μεμψιμοιρία, ματαίωση, φθόνο, μοχθηρία. Η ευημερία, πραγματική ή επίπλαστη, όσο μοιραζόταν παντού κι άφηνε τα ψίχουλά της εδώ κι εκεί, σκέπαζε τις αντινομίες, κοίμιζε τη σκέψη και τα αισθήματα. Τώρα που αποσύρεται ατάκτως, αφήνει ακάλυπτο το ερεθισμένο νεύρο της μνησικακίας, πικρό το στόμα.»

Το φθινόπωρο του 2013, ο πτωχευμένος, ο άνεργος, ο ανήμπορος, ο βουλιαγμένος εξορίζονται από τις συζητήσεις των γλιτωμένων. Δεν θέλουν να ακούνε για τον πόνο ή, έστω, τη δυσκολία των άλλων. Οταν τίθεται το ζήτημα, αμφισβητούν στοιχεία, γεγονότα, όποιον θέτει το ζήτημα· αλλάζουν θέμα, σιωπούν. Ή γίνονται κατάφωρα εχθρικοί: ο φτωχός παράγει τη φτώχεια του, ο δυστυχής τη δυστυχία του, ο καθείς είναι υπεύθυνος για τη μοίρα του. Κάποιοι το θεωρητικοποιούν: η πτώχευση και το μνημόνιο δεν φταίνε για την κρίση, η κρίση προϋπήρχε, όπως και ο νεοναζισμός άλλωστε· η εξαθλίωση και η ακροδεξιά έχουν γονιδιακό υπόστρωμα, είναι λανθάνουσες έξεις που φανερώνονται τώρα λόγω χαμηλής αισθητικής παιδείας.

Οι γλιτωμένοι θα προτιμούσαν οι βουλιαγμένοι, οι φτωχοί, να είναι αόρατοι. «Η Χάννα Αρεντ υπενθυμίζει το λόγο του Τζων Ανταμς: η ανθρωπότητα δεν δίνει καμία προσοχή στον φτωχό που πλανιέται στα σκοτάδια. ‘Δεν τον αποδοκιμάζουν, δεν τον λογοκρίνουν, δεν τον μέμφονται· απλώς δεν τον βλέπουν’» (στο: Μυριάμ Ρεβώ ντ’ Αλλόν, Ο συμπονετικός άνθρωπος, εκδ. Εστία).

Ο Αλέξης ντε Τοκβίλ στο «Η δημοκρατία στην Αμερική» εντοπίζει τη διαφορά της δημοκρατικής από την αριστοκρατική κοινωνία, μεταξύ άλλων, στο αίσθημα της συμπόνιας και της κοινής μετοχής στο ανθρώπινο γένος. Εντοπίζει σε μια επιστολή της περίφημης μαντάμ ντε Σεβινιέ την παράδοξη συνύπαρξη ωμότητας και συμπάθειας. Η μαντάμ ντε Σεβινιέ περιγράφει με παιγνιώδες ύφος τις βιαιοπραγίες κατά την καταστολή μιας λαϊκής εξέγερσης στη Βρετάνη· ο Τοκβίλ σχολιάζει: «Θα ήταν λάθος να νομίσουμε ότι η μαντάμ ντε Σεβινιέ, που χάραζε τις γραμμές αυτές, υπήρξε πλάσμα εγωιστικό και βάρβαρο: αγαπούσε με πάθος τα παιδιά της και δειχνόταν ιδιαίτερα ευαίσθητη στις λύπες των φίλων της: και διαβάζοντάς την διαβλέπει κανείς ότι μεταχειριζόταν με επιείκεια και αγαθότητα τους υποτελείς και υπηρέτες της. Ομως η μαντάμ ντε Σεβινιέ δεν αντιλαμβανόταν με διαύγεια τι σήμαινε να υποφέρει κάποιος όταν αυτός ο κάποιος δεν ήταν ευγενής.» (ό.π.)

Τα τριάμισι χρόνια πτώχευσης, ανέργων και φτωχών μοχλεύουν τη δημοκρατική κοινωνία προς την ανατροπή ή τη μετάλλαξή της: είτε με νεοναζιστική απόδραση από το πολιτικό, για τους βουλιαγμένους, είτε με διολίσθηση προς την αριστοκρατική κοινωνία της μαντάμ ντε Σεβινιέ, για τους γλιτωμένους.


Λεβέεεντες μου... ελληνάααρες μου... αντισυστημικοιοιοί μου


Ωωωωω.
(Ξενο)Φον Γιοσμάς. (Παιρίφανως) Ελλην δοσίλογος των Γερμανών Ναζί. Οταν οι Ναζί ηττώνται, φεύγει μαζι τους στη Γερμανία (ο εθνικοφρων!). Καταδικάζεται σε θανατική ποινή (και καλά).Το 1947 φυλακίζεται.Το 1952 αφήνεται ελεύθερος μετά από παρέμβαση του βασιλιά. Μετά από λίγο φτιαχνει στα πρότυπα των ταγμάτων του Χίτλερ παιριφανει ελληνική τρομοκρατική οργάνωση Ναζιστών, το "Σύνδεσμο Αγωνιστών και Θυμάτων Εθνικής Αντιστάσεως Βορείου Ελλάδος" και το παρακλάδι της, την "Καρφίτσα", που ξυλοφορτώνει αριστερούς και το 1963 δολοφονεί το Λαμπράκη. Κατηγορείται για ...διατάραξη κοινης ειρήνης και κάνει φυλακή... ένα χρόνο.
Ο γιος του ήταν υποψήφιος του ΛΑΟΣ και σήμερα βρίσκεται στη ΧΑ.Λεβέεεντες μου ελληνάααρες μου αντισυστημικοιοιοί μου

ΕΚΤΑΚΤΟ: Από στιγμή σε στιγμή γίνεται η σύλληψη του Τσίπρα.



Giordano Bruno


ΕΚΤΑΚΤΟ: Από στιγμή σε στιγμή γίνεται η σύλληψη του Τσίπρα. Σε ηλίκία έξι ετών έκαψε το Μινιόν και τον Κατράντζο. Οι πολυετείς έρευνες έφεραν επιτέλους αποτέλεσμα στις ανεξήγητες τότε πυρκαγιές. Κανενός το μυαλό δεν θα πήγαινε σε αυτόν τον Σατανά. Επίσης ο Τσίπρας σε ηλικία μόλις 1 έτους ήταν αυτός που σκότωσε τον Μάλιο και όχι η 17 Ν. Επίσης ο Τσίπρας διώκεται για κατάλυση πολιτεύματος και εσχάτη προδοσία αφού τις τελευταίες ημέρες μιλούσε στο μπλοκαρισμένο από την ΕΥΠ τηλέφωνό του με σοβιετικούς αξιωματούχους ώστε να μπει η Ελλάδα στο "Σύμφωνο της Βαρσοβίας", στην "ΚΟΜΕΚΟΝ" και να εγκαθιδρυθεί δικτατορία του προλεταριάτου μαζί με το ΚΚΕ που έκανε φαινομενική αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ για να ρίχνει στάχτη στα μάτια της εξουσίας. Στην ουσία ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ο δούρειος ίππος του ΚΚΕ, όπως κάποτε η ΕΔΑ. Η ΓΑΔΑ αναμένεται να γεμίσει από τους συλληφθέντες επίδοξους πραξικοπηματίες και έτσι θα χρησιμοποιηθούν επικουρικά και τα κρατητήρια στη Μπουμπουλίνας. Από αύριο, για λόγους ασφαλείας, αι δημοκρατικαί ελευθερίαι αίρονται, η κυκλοφορία μετά τις 7 το απόγευμα απαγορεύεται, όπως και οι συναθροίσεις άνω των τριών ατόμων. Μείνετε στα σπίτια σας και δεν θα σας πειράξει κανένας. 
Αύριο, για ευνόητους λόγους, δημοσιεύεται το ΦΕΚ για την ανασύσταση του ΕΑΤ-ΕΣΑ. Επίσης, επανέρχεται σε ισχύ ο Ν. 4229/1929 (ιδιώνυμο) και έτσι ποινικοποιούνται οι ανατρεπτικές κομμουνιστικές ιδέες. Η Μακρόνησος, αυτός ο νέος Παρθενών ανακαινίζεται και ετοιμάζεται να υποδεχθεί τους εαμοβούλγαρους. Η Δημοκρατία μας θα νικήσει τα μιάσματα. Κύριε Φλιτ, "ιδού ο στρατός σας!". Κυρία Μέρκελ, "ιδού το κράτος σας'...
http://www.sansimera.gr/articles/366

Στις φλόγες «Κατράντζος» και «Μινιόν»www.sansimera.gr
Τα ξημερώματα της 19ης Δεκεμβρίου 1980 δύο ταυτόχρονες πυρκαϊές κατέστρεψαν δύο από τα ιστορικότερα πολυκαταστήματα της Αθήνας, «Μινιόν» και «Κατράντζος», εν μέσω της εορταστικής περιόδου.

Ο Θέμος και το βαθύ λαρύγγι του

 





Αρθρογραφία

του Γιώργου Αναδρανιστάκη Η Κυριακή είναι η μέρα του Κυρίου, το λέει άλλωστε και το όνομά της. Οι πιστοί περιμένουν πως και πως την ημέρα αυτή, για να τιμήσουν τον Κύριο, τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό κατά προτίμηση ή τέλος πάντων όποιον Κύριο τους έχει τάξει η μοίρα. Η Κυριακή είναι πολύ σημαντική ημέρα και για τον Θέμο Αναστασιάδη, τον Θέμο τον πιστό, τον Θέμο που λατρεύει τις εκκλησιές, ιδίως τις μέρες που έχουν μνημόσυνα και προσφέρουν δωρεάν κόλλυβα. Είναι τόσο πιστός ο Θέμος, που αν μπορούσε θα ανέβαινε προσκυνητής στο Θαβώρ και το Αραράτ, δεν μπορεί όμως, γι΄ αυτό περιορίζεται στα βουνά της Ελβετίας, τα οποία επισκέπτεται πλήρης κατανύξεως και πληρέστατος χαρτονομισμάτων. Στυλίτης στην έρημο του Σινά θα γινότανε ο Θέμος, δεν βρίσκει όμως στύλο στα μέτρα του, οπότε περιορίζεται στα ξενοδοχεία που βρίσκονται κοντά στις Στήλες του Ολυμπίου Διός, έχοντας στην τσάντα και ένα ντιβιντί με τον Ζαχόπουλο για ώρα ανάγκης.
Τόσο πολύ αγαπάει τις Κυριακές ο Θέμος, που έβγαλε κυριακάτικη εφημερίδα, για να τιμήσει τον Κύριο του. Τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό ή έστω τον έκαστοτε Κύριο που του έταξε η μοίρα. Η μοίρα του έταξε εσχάτως τον Αντώνη Σαμαρά κι αν δεν το πιστεύετε, διαβάστε το χθεσινό πρωτοσέλιδο του «Πρώτου Θέματος», που κάποτε θα διδάσκεται ως υπόδειγμα χυδαίας προπαγάνδας στα πέρατα της Γης. Από το τμήμα δημοσιογραφίας του Columbia, μέχρι των Πρακτόρων τη Σχολή, από την οποία αποφοίτησαν οι θρυλικοί Θου-Βου και ΜΑΠ.

Την Παρασκευή, ο Κύριος του Θέμου μίλησε στην Π.Γ. της Ν.Δ. για την αριστερή βία, τις Σκουριές και την Μαρφίν, την Κυριακή το «Θέμα» βγήκε με τίτλο «Τι κοριός τσίμπησε τον Τσίπρα;», αναφερόμενο στα περί παρακολουθήσεων και προβοκάτσιας. Τον Τσίπρα τον τσίμπησε κοριός, τον τσίμπησε μύγα και κατελήφθη από οίστρο, τον τσίμπησε ταραντούλα και χοροπηδάει δαιμονιωδώς, σαν τον Φρανκ Πεντάντζελι στην εισαγωγική σκηνή του Νονού. Δεν ξέρει τι λέει ο Τσίπρας, είναι οιστρήλατος και αλλοπαρμένος: Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει ο Θέμος στο πόπολο, μήνυμα απλό και κατανοητό, κατά τα προστάγματα του κορυφαίου της προπαγάνδας Γιόζεφ φον Γκέμπελς.

Και μετά αρχίζει το παραλήρημα για το «βαθύ λαρύγγι» (την έχει μοιράσει άραγε την ομότιλη πορνοταινία ο Θέμος ή όχι ακόμα;) της ΕΥΠ, που αποκαλύπτει ότι στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ εμπλέκονται στις Σκουριές και την Μαρφίν, όπως υπονόησε και ο Σαμαράς στην ομιλία της Παρασκευής. Το «βαθύ λαρύγγι» της ΕΥΠ είπε κι άλλα πιο φοβερά και τρομερά. Είπε για δήθεν διασυνδέσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ με την ΜΙΤ, δηλαδή με τις τούρκικες μυστικές υπηρεσίες και με το «Ουράνιο Τόξο», την οργάνωση που υποτίθεται ότι αμφισβητεί την ελληνικότητα της Μακεδονίας.

Έτοιμο το κατηγορητήριο κατά του ΣΥΡΙΖΑ: Εγκληματική οργάνωση, κατασκοπία, εσχάτη προδοσία, σχεδόν ίδιο κι απαράλλαχτο με το κατηγορητήριο της Χρυσής Αυγής. Η λάσπη του υπεδάφους βγήκε στην επιφάνεια και άντε να καταλάβεις που τελειώνει ο κιτρινισμός και που αρχίζει το πρακτοριλίκι. Ο Θέμος τα έβγαλε αυτά από την κοιλιά του, του τα έδωσαν οι μυστικές υπηρεσίες του κράτους, του τα έδωσε το ίδιο το κράτος; Γιατί τα έδωσαν τώρα που εξαρθρώνεται η Χρυσή Αυγή; Γιατί τα έδωσαν στον Αναστασιάδη που ήταν ο σπόνσορας της Χρυσής Αυγής;

Το ΒΗΜΑ του Ψυχάρη έχει κερδίσει από παλαιά και με το σπαθί του τον επίζηλο και αποδοτικό τίτλο της «Εφημερίδας της Κυβερνήσεως», της εκάστοτε Κυβερνήσεως. Από χθες το «Πρώτο Θέμα» κέρδισε με το λαρύγγι του τον εξίσου επίζηλο και αποδοτικό τίτλο της «Εφημερίδας της Παρακυβερνήσεως», της συγκεκριμένης Παρακυβερνήσεως του Αντώνη Σαμαρά. Κατόπιν τούτων και το Κράτος και το Παρακράτος έχουν πλέον τα μίντια που τους αξίζουν.

από την Αυγή

ΣΥΡΙΖΑ "Unplugged" 13-10-2013 Αργοστόλι..

Εργατικό Κέντρο  Αργοστόλιου

Η πρώτη Νομαρχιακή Συνδιάσκεψη του ΣΥΡΙΖΑ Κεφαλονιάς, σαν ενιαίο κόμμα.




                              
Watch live streaming video from rhesusgr at livestream.com

ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ.



Το έπιασες Ελληνα φορολογούμενε, μ@λ@κ@ αποχαυνωμένε από τους Πρετεντέρηδες- Τσίμες και Εισαγγελάτους?


ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ.
Tου “Αλιέως”
΄΄Ναταβατζήδες΄΄ και της ψηφιακής εποχής.
- Αφού έβαλε λουκέτο στην ΕΡΤ, τον μοναδικό εν δυνάμει ανταγωνιστή των καναλαρχών, η κυβέρνηση νομιμοποιεί το 23χρονο καθεστώς ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ σχετικά με τις τηλεοπτικές άδειες και μάλιστα στέλνει τον λογαριασμό για την ψηφιακή μετάβαση στον Ελληνα φορολογούμενο, ΜΕΣΩ των ΔΗΜΩΝ
Το έπιασες Ελληνα φορολογούμενε, μ@λ@κ@ αποχαυνωμένε από τους Πρετεντέρηδες- Τσίμες και Εισαγγελάτους,το πόπολο θα πληρώσει το κόστος μετάβασης στην ψηφιακή εποχή. 
Μ@λ@κ@ς όλοι εμείς, θα ...υποχρεωθούμε να πληρώσουμε, μέσω των χ ρ ε ώ σ ε ω ν των δ ή μ ω ν , τα δεκάδες εκατομμύρια της νέας mediaυτοκρατορίας των Μπομπολο-Βαρδινο- Ψυχαρό- Κυριακού- Κοντομηνάδων γιατί έτσι γουστάρει το σύστημα.
Η μεθόδευση της νομιμοποίησης των τηλεοπτικών αδειών έγινε στο αβαβά - η επίμαχη διάταξη (άρθρο 18) συμπεριελήφθη σε σχέδιο νόμου του υπουργείου Υγείας (sic)- παρότι αντίκειται στις αποφάσεις της ολομέλειας του ΣτΕ (αλλά στα π@π@ρια τους).
Μόνο τυχαία δεν ήταν η μεθόδευση της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου να βγάλει ειδικά αυτή την εποχή εκτός παιδιάς την ΕΡΤ. Ελέω DIGEA, των μεγαλομετόχων η τηλεόραση οδηγείται στην ολοκληρωτική χειραγώγηση ΄΄θεάματος΄΄, ΄΄ενημέρωσης΄΄ ,προωθούμενων διαδραστικών, εμπορικών κ.λ.π λειτουργιών εις ...υγείαν του αιώνιου μ@λ@κ@.
Η καθαρή και αδέκαστη (!!!) κυβέρνηση Σαμαρά- Βενιζέλου ΑΡΧΙΚΑ εξέδωσε ΚΥΑ που προβλέπει την οριστική παύση της αναλογικής τηλεόρασης (από 1/10/2014). 
Εν ΣΥΝΕΧΕΙΑ άλλαξε τον τρόπο διορισμού της διοίκησης της ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων) και ΠΛΕΟΝ ετοιμάζεται να προκηρύξει- μέσω ΕΕΤΤ φυσικά- το διαγωνισμό για τον πάροχο του δικτύου, ευνοώντας σκανδαλωδώς την DIGEA. 
Η DIGEA είναι η κ/ξ παρόχων των ιδιοκτητών- καναλαρχών των MEGA, ANT1, ALPHA, STAR και ΣΚΑΙ).

σ.σ. Γαργάρα, κατά το κοινώς λεγόμενο, έκαναν την είδηση όλα ανεξαιρέτως τα κανάλια- του λέμε τώρα -΄΄δημοκρατικού τόξου΄΄, μα όλα! Τσιμουδιά οι τηλεδικαστές του MEGAλου καναλιού, από την πασιονάρια Τρέμη, τον - είμαι και φίλος του Χριστοφοράκου- Τσίμα, τον δανδή Πρετεντέρη και τον συνήθως- δεν καταλαβαίνω ρε παιδιά- Καψή. Εδώ το θέμα του ενδεχόμενου λήψης νέων μέτρων και το πρόβαλαν λίγο πριν τα διαφημιστικά του Καιρού, μετά από 50΄ απηνούς ΄΄αντιφασιστικής΄΄ καταδίωξης των ΧΑ.

καταδικάζω τη μαλ@κια από όπου κι αν προέρχεται...


Kαλούν σε ιδρυτική συνέλευση για μια «Δημοκρατική προοδευτική παράταξη»

Real.gr
Σημαντικές υπογραφές στο κείμενο του Γιάννη Βούλγαρη. Δεν υπογράφουν Γιαννίτσης - Ράπανος. Όλο το κείμενο και όλες οι υπογραφές.




Σημαντικές υπογραφές, αλλά και σημαντικές αρνήσεις, συνάντησε το «κείμενο των 58» για την ιδρυτική συνέλευση της «Δημοκρατικής Προοδευτικής παράταξης», που παρουσιάζει το Real.gr.

Διαβάστε τις υπογραφές και τη Διακήρυξη
Μεταξύ των υπογραφών, ο Παρασκευάς Αυγερινός, ο Σταύρος Μπένος, ο Νίκος Αλιβιζάτος, ο Νίκος Πορτοκάλογλου, ο Γιώργος Παγουλάτος, ο Ανδρέας Πανταζόπουλος, ο Γιάννης Μπέζος, η Σώτη Τριανταφύλλου, ο Κίμων Χατζημπίρος, ο Σωτήρης Γκορίτσας καθώς και ο συγγραφέας του κειμένου Γιάννης Βούλγαρης.

Υπογράφουν επίσης όλα τα στελέχη του «εκσυγχρονιστικού μπλοκ» που έπεισε ο Κώστας Σημίτης. Μεταξύ αυτών ο Χρήστος Ροζάκης, ο Νίκος Μουζέλης, ο Γιάννης Καλογήρου, ο Ηλίας Ευθυμιόπουλος, ο Νίκος Μπίστης, ο Γιώργος Γραμματικάκης, ο Αλέξης Καλοκαιρινός, ο Γιάννης Μεϊμάρογλου και φυσικά ο Νίκος Χριστοδουλάκης, που είχε ανοίξει διαύλους με την Αγίου Κωνσταντίνου.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι υπογραφές στελεχών της ΔΗΜΑΡ, που διαφώνησαν με την απόφαση Κουβέλη για αποχώρηση από την κυβέρνηση Σαμαρά, όπως ο επικεφαλής της μειοψηφίας στην Εκτελεστική Γραμματεία Σταύρος Λιβαδάς, τα άλλα μέλη της μειοψηφίας, καθώς και ο Μάνος Ματσαγγάνης.

Υπογράφουν βεβαίως και στελέχη που πρόσκεινται στον Ευάγγελο Βενιζέλο, όπως η Αθηνά Δρέττα, ο Χρήστος Δερβένης, ο Θανάσης Χειμωνάς, η Άννα Παπαδημητρίου-Τσάτσου.

Χωρίς Γιαννίτση, Ράπανο, πέντε δημάρχους και Μόσιαλο

Το «κείμενο των 58» δεν υπογράφουν μεταξύ άλλων ο Τάσος Γιαννίτσης και ο Βασίλης Ράπανος, καθώς και ο πρόεδρος του ΙΣΤΑΜΕ Γιώργος Σιακαντάρης. Δεν υπογράφουν επίσης τα μέλη της κίνησης των 5 δημάρχων, μεταξύ των οποίων οι Γιώργος Καμίνης, Γιάννης Μπουτάρης και Πάνος Σκοτεινιώτης, καθώς και ο Ηλίας Μόσιαλος με τη «Δυναμική Ελλάδα», πλην του καθηγητή Αχιλλέα Γραβάνη που διαφοροποιήθηκε.

Η πρόσκληση-έκκληση

Οι «58» με το κείμενό τους καλούν σε ιδρυτική συνέλευση για μια «Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη». Απευθύνουν πρόσκληση - έκκληση στις δυνάμεις της ευρύτερης δημοκρατικής προοδευτικής παράταξης, στο ΠΑΣΟΚ, τη ΔΗΜΑΡ, τις δυνάμεις της οικολογίας, της αυτοδιοίκησης, τις πολιτικές και κοινωνικές συλλογικότητες και προσωπικότητες, να συνεργαστούν για την ανασυγκρότηση του χώρου.

Προτείνεται, όπως αναφέρεται και σε ξεχωριστό Δελτίο Τύπου, η δημιουργία ενός κοινού πολιτικού φορέα που θα συστεγάσει όλους, χωρίς να απαιτήσει τη διάλυση των υπαρχόντων κομμάτων και συλλογικοτήτων. Ο φορέας μπορεί να συσταθεί τους προσεχείς μήνες μέσα από μια Ιδρυτική Συνέλευση, με συμφωνημένες διαδικασίες και να εξελιχθεί στο κέντρο των κοινών επεξεργασιών για το σχέδιο εθνικής ανασυγκρότησης, με προτεραιότητα στο πρόγραμμα για τις ευρωεκλογές και τις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Αυτό - εκτιμάται - διευκολύνει τις κινήσεις, που κάνουν ξεχωριστά το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ, στο να συγκλίνουν και να συναντηθούν στο άμεσο μέλλον. Η κοινή αναφορά τους στο Ευρωπαϊκό Σοσιαλιστικό Κόμμα διευκολύνει τη διαδικασία.

«Ο μικρός δικομματισμός ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ είναι πολιτικά στείρος»

Για την αναδιάταξη του πολιτικού συστήματος στο Δελτίο Τύπου τονίζεται: «Η συγκρότηση της νέας προοδευτικής δημοκρατικής παράταξης θα συμβάλλει στη σταθερότητα και την πολιτική ανανέωση. Η κατάρρευση του μεταπολιτευτικού κομματικού συστήματος έχει οδηγήσει σε ένα ασταθές ακόμα κομματικό σκηνικό, με ανησυχητικά χαρακτηριστικά. Ο μικρός δικομματισμός ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ είναι πολιτικά στείρος, προγραμματικά οπισθοδρομικός και ιδεολογικά συντηρητικός. Εγκλωβίζει, δεν απελευθερώνει τις δυνάμεις της χώρας. Η τερατογένεση της νεοναζιστικής Χρυσής Αυγής εξελίχτηκε σε σαράκι της δημοκρατίας.

Η συγκρότηση δεν είναι μόνο οργανωτική διαδικασία, αλλά βαθιά πολιτική, και πρέπει να στοχεύσει κυρίως στην ανάδειξη νέων ανθρώπων που θα ανανεώσουν την πολιτική ηγεσία της παράταξης και της χώρας».

Μπεγλίτης - Μόσιαλος με ΔΗΜΑΡ

Ο Φώτης Κουβέλης, αντιθέτως, απορρίπτοντας κατηγορηματικά οποιαδήποτε σύγκλιση με το ΠΑΣΟΚ, αφού αυτό συμμετέχει στην κυβέρνηση, επιδιώκει συσπείρωση του χώρου γύρω από τη ΔΗΜΑΡ. Ήδη έχει συμφωνηθεί «συμπαράταξη» με τον Ανδρέα Λοβέρδο και το κόμμα του, ενώ πολύ κοντά στην ένταξή του στη ΔΗΜΑΡ φέρεται να είναι, όπως αποκαλύπτει το Real.gr, και ο Πάνος Μπεγλίτης, υπουργός των κυβερνήσεων Γιώργου Παπανδρέου. Σε συνεργασία με τη ΔΗΜΑΡ φέρεται να προχωρεί και ο Ηλίας Μόσιαλος, ενώ επιστρέφει και η ομάδα των «λοχαγών» (Στέφανος Μανίκας, Γιάννης Νικολάου κ.ά.) που στελέχη της είχαν διαφωνήσει με τη συμμετοχή της Αγίου Κωνσταντίνου στην κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά μετά τις εκλογές του Ιουνίου 2012.

Αβέβαιο μέλλον

Στελέχη του χώρου, πάντως, που δεν συμμετέχουν τελικά στην πρωτοβουλία των «58», εκτιμούν πως οι συσπειρώσεις τόσο του ΠΑΣΟΚ, όσο και της ΔΗΜΑΡ, δεν θα έχουν μέλλον και ως εκ τούτου σύντομα -πριν, πάντως, τις ευρωεκλογές- θα τεθεί στην ημερήσια διάταξη η ανασύσταση του χώρου, με την υπέρβαση και τη διάλυση των σημερινών κομματικών μηχανισμών.

Αντιδράσεις

Υπενθυμίζεται ότι αρνητικοί στην πρωτοβουλία των «58» είναι ήδη οι Γιώργος Φλωρίδης και Άννα Διαμαντοπούλου, ενώ με την δημοσιοποίηση του κειμένου θα υπάρξουν σοβαρά προβλήματα στο εσωτερικό τόσο του ΠΑΣΟΚ, όσο και της ΔΗΜΑΡ.

Αρνητικός ο Αλέκος

Αντιθέτως, κατηγορηματικά αντίθετος σε οποιαδήποτε ανάμειξη του ονόματός του είναι ο Αλέκος Παπαδόπουλος.
               καταδικάζω τη μαλακία από οπού κι αν προέρχεται...
                  Ιδρύεται η    
Δημοκρατική προοδευτική παράταξη




Το "λάθος" της Αυγής είναι το ότι ασχολείται με το MEGA

Επιστολή του Mega στην "Αυγή"
Από τον διευθυντή του ιδιωτικού καναλιού Μega πήραμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή:

Αγαπητέ κύριε Φίλη,Με ειλικρινή κατάπληξη διάβασα στην εφημερίδα "Αυγή", την οποία διευθύνετε, ένα κείμενο - οχετό εναντίον του Μega από τον Γιώργο Ανανδρανιστάκη, στο φύλλο της 8ης Οκτωβρίου.
Ο συνεργάτης σας, έχοντας προφανώς πάρει διαζύγιο από κάθε έννοια αξιοπιστίας, ισχυρίστηκε ότι στο κεντρικό δελτίο του σταθμού μεταδόθηκε αλλοιωμένη είδηση, με στόχο να υποβαθμιστεί πλήρως συγκέντρωση κατοίκων της Χαλκιδικής στη Θεσσαλονίκη, για το ορυχείο στις Σκουριές.
"Μιλήσαμε" -υποτίθεται- "για μόνο 2.000 συγκεντρωμένους, ενώ στην πραγματικότητα ξεπερνούσαν τους 40.000".
Από κει πέρα, αρχίζει μια παραληρηματική επίθεση, με ασύλληπτες ύβρεις εναντίον των δημοσιογράφων του Μega, τους οποίους στο τέλος φτάνει να απειλήσει ότι "δεν θα ξέρουν από πού θα τους έλθει".
Το εκπληκτικό της υπόθεσης είναι ότι όσα αναφέρει συνέβησαν μόνο στο μυαλό του. Σε κανένα δελτίο και καμιά εκπομπή δεν αναφέρθηκε αυτό που ισχυρίστηκε.
Σε τηλεφώνημα δε που του έκανε ο Νίκος Στραβελάκης, του απάντησε το απίστευτο "κάπου το διάβασα στο Διαδίκτυο, δεν το άκουσα ο ίδιος, παραπληροφορήθηκα, θα επανορθώσω".
Αγαπητέ κύριε Φίλη,
Επειδή γνωριζόμαστε πάνω από 20 χρόνια, πιστεύω ότι συμμεριζόμαστε τους ίδιους φόβους για την ενδεχόμενη επικράτηση του φανατισμού στον δημόσιο λόγο.

Ο συνεργάτης σας, προδήλως, έχει καταληφθεί από εμπάθεια και φανατισμό. Σε πολλές περιπτώσεις το έχω διαπιστώσει διαβάζοντας κείμενά του εναντίον του Μega. Ποτέ δεν σας παραπονέθηκα, όπως γνωρίζετε, θεωρώντας ότι είναι δικαίωμά του να γράφει ό,τι θέλει. Τώρα, όμως, ξεπέρασε κάθε όριο, εξευτελίζοντας και την ιστορική "Αυγή", η οποία τον φιλοξενεί.
Παρακαλώ πολύ να δημοσιεύσετε την επιστολή μου στον ίδιο χώρο από τον οποίο ο κ. Ανανδρανιστάκης εξέμεσε όλα αυτά για εμάς.
Χρήστος Παναγιωτόπουλος
Διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης του Μega

              
                

Η απάντηση της "Αυγής"

Αντιπαρερχόμαστε τους αφορισμούς, τους χαρακτηρισμούς και τις γενικεύσεις. Η πληροφορία ότι το
Mega μετέδωσε πως στη συναυλία, το Σάββατο το βράδυ στη Θεσσαλονίκη, για τις Σκουριές, συμμετείχαν 2.000 άτομα έκανε το ίδιο βράδυ τον γύρο του Διαδικτύου. Αποδίδεται σε αναφορές συμμετεχόντων στη συναυλία, η οποία μεταδόθηκε από την ΕΤ3. Αποδεικνύεται ότι επρόκειτο για αυθαίρετες αναφορές που μεταδόθηκαν, όπως συχνά συμβαίνει, από το Διαδίκτυο, δημιουργώντας εσφαλμένες εντυπώσεις που αδικούν το κανάλι. Η "Αυγή" δεν διασταύρωσε την πληροφορία και ζητεί συγγνώμη από τους συναδέλφους του Mega. Πάντως, πρέπει όλοι να προβληματιστούμε γιατί μια φήμη αποκτά "υπόσταση" πληροφορίας. Γιατί γίνεται τόσο γρήγορα, σχεδόν αυτονόητα, πιστευτή από ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας; Μήπως κάθε μέσο ενημέρωσης, λόγω της ποιότητάς του και της ιδιοκτησιακής διασύνδεσής του, το συνοδεύει κάποια εικόνα;