Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Μπαλτάκο ζεις, εσύ τους οδηγείς...video



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

18 Οκτ 2014
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΟΣ: «Θέλουμε τα παιδιά μας να αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση»


«Εσείς θέλετε Κασιδιάρη. Αλλά δεν πρόκειται ο Στύλιος να γίνει Κασιδιάρης».
Αν ο νεότατος υφυπουργός Παιδείας, απευθύνεται με αυτόν τον τρόπο, μέσα στο κοινοβούλιο σε γυναίκα συνάδελφό του, τη Λιάνα Κανέλλη, φανταστείτε τι σκέπτεται για τα παιδιά που έχουν ξεσηκωθεί. Το σίγουρο είναι πάντως πως αν και νεοδημοκράτης, ιδεολογικά είναι φασίστας χρυσαυγίτης. Τι περιμένεις βέβαια από κάποιον που επαίρεται για τους "αγώνες" του με την ΟΝΕΔ





Διογένης ο σκύλος @Diogenisoskilos
Στύλιο μου δεν σε έδιωξαν επειδή είσαι φασίστας, αλλά επειδή δεν ήξερες πως ο "σοβαρός φασισμός" καμώνεται τη δημοκρατία. Ρώτα τον Βορίδη


...όλοι τους τα ίδια φασιστοσκατά είναι...
- "Πεφωτισμένοι", "λαϊκοί", "καραμανλικοί", "ελιές".
...ΕΜΕΙΣ το προσπερνάμε.


Παραιτήσανε τον Στύλιο. Υπάρχουν τόσοι φασίστες στον πάγκο της κυβέρνησης για υφυπουργοί Παιδείας και πιο έξυπνοι, μάλιστα, που δεν αποκαλύπτουν μόλις θυμώσουν την ιδεολογία τους

νομίζω πως με αυτό που είπε ο υφυπουργός παιδείας στην Λιάνα Κανελλη (Κασιδιάρης που σου χρειάζεται), ξεχείλισε πια....
.

.
.
.
.
.
.
η πηγάδα!!!! 

Κι όμως είναι εθνοπατέρας στο βολευτήριο...





58 mins · @33_3_3 1
ε εντάξει τώρα πάτε να χρεώσετε σε όλη την παράταξη το Στύλιο μονό ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΟΝΝΕΔ κ κεντρική επιτροπή της ΝΔ  ήταν 

adiasistos @adiasistos ·
Κάθε δημοκρατική κυβέρνηση απειλεί βουλευτές με βία υπόδικων ναζί. Βασική μεταρρυθμιστική αρχή. 

Α............ νταξ
απο Ένας Γιώργος @ggkriniaris

LikeLike ·  · 


Maria Yannakaki
Μπαλτάκο ζεις, εσύ τους οδηγείς...




Το σχολείο θα φέρει το σοσιαλισμό, όχι το Κόμμα...



 


Την ημέρα που οι μαθητές θα σταματήσουν να κάνουν καταλήψεις θα αρχίσω να ανησυχώ πραγματικά για το μέλλον αυτής της χώρας. Θα ήταν υποχρέωσή τους να αμφισβητούν τους πάντες και τα πάντα ακόμα κι αν το εκπαιδευτικό μας σύστημα παρήγαγε πολίτες κι όχι πελάτες, ακόμα κι αν από τα σχολεία αποφοιτούσαν νέοι με αναπτυγμένη την ταξική τους συνείδηση, την εργατική αλληλεγγύη και την αφοσίωση στην κοινωνική δικαιοσύνη. Πόσω μάλλον όταν σήμερα η εκπαίδευση που λαμβάνουν από ταπεινωμένους μισθολογικώς και κοινωνικώς δασκάλους και καθηγητές είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα αυτών που αναζητούν ρομπότ κι όχι μελλοντικούς στασιαστές απέναντι στην εξουσία τους...

Ακόμα κι αν υποθέσουμε πως μετά κι από τη νέα "μεταρρύθμιση", αυτήν τη φορά από έναν πολιτικό νάνο όπως ο Ανδρ. Λοβέρδος, ο οποίος έχει για τον εαυτό του την ιδέα πως είναι ένα κράμα Αλέξανδρου του Γ' και Ναπολέοντα, η νεολαία θα έχει συσσωρεύσει όλη τη γνώση τού κόσμου, αυτή θα είναι άχρηστη αν δεν συνοδεύεται από την καλλιέργεια της συλλογικότητας έναντι του ατομικισμού. 

Αυτήν τη στιγμή και στην Ελλάδα εργαζόμενοι σφάζονται με εργαζόμενους για μια καλύτερη θέση στον βαλτότοπο αντί να συνασπίζονται για να γκρεμίσουν αυτούς που τους έριξαν σε αυτόν.  Και γι' αυτή την παγιωμένη στάση τού λούμπεν προλεταριάτου είναι τεράστια η ευθύνη τής "παιδείας" στην οποία έχουμε όλοι μας υποβληθεί και η οποία θυμίζει περισσότερο λοβοτομή...

Σε ένα τέτοιο περιβάλλον είναι λογικό να βρίσκει πρόσφορο έδαφος για να φυτρώσει το απολιτίκ αλλά πλήρως κομματισμένο μοντέλο τού ραγιά νεοέλληνα, το οποίο εξακολουθεί να παραμένει το κυρίαρχο. Οι μαθητικές εκλογές δεν μπορούν να λειτουργούν σαν κολυμβήθρα τού Σιλωάμ, δεν είναι δυνατό η εκμάθηση της δημοκρατίας, της πολιτικοποίησης, της πνευματικής κι άρα ταξικής αφύπνισης να περιορίζεται σε μια εκλογική διαδικασία μιας ώρας. Αν οι μαθητές δεν "βαπτίζονται" στη συμμετοχή στα κοινά, στη συντροφικότητα και στη συνεργασία σε καθημερινή βάση θα είναι τόσο έτοιμοι για να βγουν στην κοινωνία ως ολοκληρωμένοι πολίτες όσο οι γονείς, οι γιαγιάδες και οι παππούδες τους, στους οποίους έχει γίνει πλύση εγκεφάλου πως λαμβάνουν οι ίδιοι τις αποφάσεις για το μέλλον τους μόνο και μόνο γιατί έχουν δικαίωμα ψήφου στις βουλευτικές εκλογές. Αν μη τί άλλο οι γενικές συνελεύσεις και οι καταλήψεις είναι μια ευκαιρία ακόμα και για εκείνους που τις στηρίζουν από μόδα ή από άγνοια να εντρυφήσουν περισσότερο στην έννοια του ενεργού πολίτη ο οποίος παίρνει τη ζωή του στα χέρια του και δεν την αφήνει σε αυτά μαθητευόμενων μάγων, στην καλύτερη περίπτωση, ή τσαρλατάνων στη χειρότερη...

Το ζητούμενο δεν είναι να αναπληρωθούν οι "χαμένες" ώρες το Πάσχα. Χαμένες είναι έτσι κι αλλιώς όταν στα σχολεία τα παιδιά δεν διδάσκονται στην ουσία τίποτα άλλο από το να είναι πειθήνια στρατιωτάκια ενός συστήματος το οποίο τα μαθαίνει από την ημέρα που εντάσσονται σε αυτό να πειθαρχούν τυφλά σε δίχως ουσιαστικό νόημα εντολές παρά μόνο για εκείνους που τρέμουν και μόνο στη σκέψη πως θα έρθει η γενιά που θα ανατρέψει τα αδικαιολόγητα προνόμιά τους. 
Γι' αυτό και μια κυβέρνηση της Αριστεράς είναι υποχρεωμένη να θέσει ως πρώτη προτεραιότητά της όχι τη μείωση του δημόσιου χρέους αλλά μια πραγματική εκπαιδευτική επανάσταση, που ακόμα και συμφεροντολογικά αν το δει θα της προσφέρει ψηφοφόρους για τον αιώνα τον άπαντα. Και με αυτό δεν εννοώ την αντικατάσταση της καπιταλιστικής προπαγάνδας από τη σοσιαλιστική ή την αποκαθήλωση των εικονισμάτων τού Ιησού και την τοποθέτηση αυτών του Μαρξ, του Ενγκελς και του Αλέξη Τσίπρα... 

Αν, όμως, μέσα κι έξω από τις σχολικές αίθουσες οι μαθητές διδαχθούν, για παράδειγμα, την πραγματική Ιστορία αυτής της χώρας κι όχι την ωραιοποιημένη εκδοχή της όπως συμβαίνει σήμερα, αν αφεθούν να επιλέξουν μόνοι τους την θρησκεία ή την αθεΐα τους, αν συνηθίσουν στη διαδικασία τής συνεργασίας για την επίλυση των θεμάτων που τους βάζουν οι προφεσόροι τους και, κυρίως, αν μάθουν να σκέφτονται ελεύθερα, πέρα από συμβατικές νόρμες και καθεστηκυίες αντιλήψεις, χωρίς να φοβούνται την τιμωρία των ανωτέρων τους τότε θα έχουμε κάνει το σημαντικότερο βήμα για την εμπέδωση της άμεσης δημοκρατίας, η οποία θα εφαρμόζεται από συνειδητοποιημένους έλληνες κι όχι από ανδρείκελα που άγονται και φέρονται από τον κάθε καραγκιοζοπαίκτη. Μόνο σε αυτήν την περίπτωση δεν θα ανατρέφουμε παιδιά ευεπίφορα να υποκύψουν στα χρυσαυγίτικα νεοφασιστικά ιδεολογήματα και στους νεοφιλελεύθερους "μονόδρομους"


Και μόνο τότε ο σοσιαλισμός δεν θα είναι ένα αποτυχημένο γραφειοκρατικό κι αυταρχικό μοντέλο το οποίο θα επιβάλλεται από πάνω προς τα κάτω, αλλά μια αυτονόητη συμπεριφορά απεξαρτημένων συνειδήσεων...

Για όλους τους λόγους του κόσμου είμαστε με τους μαθητές


Του ΝΑΣΟΥ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
Είναι λίγες οι φορές όπου η εξουσία μιλάει με τόση ωμότητα για τις στοχεύσεις της. Η αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου για το «νέο λύκειο», είναι μία από αυτές τις φορές. Ένα κείμενο που δεν νιώθει την ανάγκη της διπλωματικής γραφής. Ρητά αναφέρεται ότι πρέπει να μειωθεί το ποσοστό των μαθητών και των μαθητριών που επιλέγουν το γενικό λύκειο και άρα το δρόμο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θέλουν να τους κατευθύνουν προς τις δομές τεχνικής εκπαίδευσης. Σε μια υποβαθμισμένη τεχνική εκπαίδευση, όπου καταργούνται μια σειρά από ειδικότητες και εισάγεται ο θεσμός της μαθητείας. Δηλαδή της ανασφάλιστης και χωρίς δικαιώματα εργασίας (άλλη μία ψηφίδα στο μωσαϊκό της «ευελιξίας» και των νέων μορφών εκμετάλλευσης που δημιουργούν τα κοινωφελή προγράμματα, τα voucher κτλ). 
   
Πανελλαδικές εξετάσεις λοιπόν και στις τρείς τάξεις του λυκείου. Το πιο αποτελεσματικό μέτρο για την μείωση του μαθητικού πληθυσμού που μένει στο ενιαίο λύκειο και προσπαθεί να εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Σίγουρη συνταγή επιτυχίας όχι απλά για την στροφή στην τεχνική εκπαίδευση αλλά για τον συνολικό αποκλεισμό από την εκπαιδευτική διαδικασία και όχι μόνο. Το τι θα γεννήσει ο κοινωνικός αποκλεισμός στις γειτονιές της κρίσης το ξέρουν ήδη. Δεν έχουν όμως κανένα πρόβλημα να βυθίσουν κομμάτια νεολαίας σε παλιές και νέες μορφές παραβατικότητας. Αποτελεί και αυτό άλλο ένα μηχανισμό ελέγχου.
Την ίδια στιγμή όμως υπηρετούν άλλη μία πολύ κρίσιμη παράλληλη στόχευση. Την δημιουργία ενός νέου ανθρωπολογικού παραδείγματος. Πως μπορείς να επιβιώσεις μέσα από τρία χρόνια εξετάσεων; Πως μπορείς να αντιμετωπίσεις την πίεση και τη βία του ανταγωνισμού; Τι θα έχει μείνει μετά από αυτή την διαδικασία στα αισθήματα και στο νου ενός/μιας εφήβου; Δεν μπορούμε να λησμονήσουμε ότι η πρακτική γεννά ιδεολογία. Το πρακτικό αποτέλεσμα λοιπόν αυτής της διαδικασίας για όσους καταφέρουν και δεν σπάσουν θα είναι τρομακτικό. Το κυβερνητικό σχέδιο ουσιαστικά αποτελεί την δημιουργία ενός μηχανισμού που θα εκπαιδεύει και θα αναπαράγει σε μαζική κλίμακα τον κοινωνικό κανιβαλισμό.
Η διαδικασία αναδιάρθρωσης του εκπαιδευτικού μηχανισμού αποτελεί οργανικό κομμάτι της πολιτικής υποτίμησης της εργασίας. Μια διαδικασία της οποίας η υλοποίηση είχε ξεκινήσει πολύ πριν την κρίση. Η δυναμική όμως που αποκτά η εκπαιδευτική αναδιάρθρωση μέσα από την «συνάντηση» της με την κρίση είναι σαφέστατα αναβαθμισμένη. Τα ποσοστά της ανεργία μετατρέπονται σε κυρίαρχο επιχείρημα υπέρ της ανάγκης στροφής στην τεχνική εκπαίδευση. Σου λένε ότι αν δε βρίσκεις δουλεία ευθύνεσαι εσύ που δεν έχεις τις κατάλληλες δεξιότητες. Προφανώς στο κομμάτι των δεξιοτήτων περιλαμβάνεται και η καθολική απουσία πνεύματος αλληλεγγύης, αξιοπρέπειας και συλλογικής διεκδίκησης.
Αφού για την κρίση ευθυνόμαστε εμείς που «ζούσαμε πάνω από τις δυνατότητες μας», τώρα θα πρέπει «να μάθουμε να ζούμε με λιγότερα». Αυτό το «λιγότερα» όμως είναι πολύ πιο πλούσιο σε νόημα από ότι ίσως κάποιοι είχαν φανταστεί στην αρχή της κρίσης. Αυτό το «λιγότερα» δεν περιορίζεται σε χρηματικές μονάδες, αλλά περιλαμβάνει ένα κόσμο ολόκληρο. Πρέπει λοιπόν να μάθουμε να ζούμε με λιγότερα όνειρα, με λιγότερη αξιοπρέπεια και αλληλεγγύη. Πρέπει να γίνουμε πιο φτωχοί όχι απλά οικονομικά αλλά διανοητικά και συναισθηματικά.
Οι μαθητικές κινητοποιήσεις αποτελούν οξυγόνο σε μια κοινωνία που πραγματικά το χρειάζεται. Οι μαθητικές καταλήψεις δεν είναι ούτε νόμιμες, ούτε παράνομες. Είναι δίκαιες. Αποτελούν έκφραση της ανάγκης, του πείσματος, της δημιουργικότητας και της αξιοπρέπειας των παιδιών που δεν έχουν άλλη λύση. Ας κάνουμε λοιπόν ότι μπορούμε για να κερδίσουν.

* Ο Νάσος Ηλιόπουλος είναι μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, πρώην γραμματέας της Νεολαίας ΣΥΝ 

"Με λένε ............. κι εγώ υποκίνησα τις καταλήψεις των μαθητών"



Αν όλοι, ο καθένας ονομαστικά, έγραφε:
"Με λένε ............. κι εγώ υποκίνησα τις καταλήψεις των μαθητών"
θα τους τρελαίναμε; Τι λέτε;  





''Υποκινητες'' και μαθητες ΜΑΖΙ...
Τα παιδιά κάνουν καταλήψεις γιατί αρνούνται το νέο Λύκειο, αυτό το μέσον έχουν, αυτό χρησιμοποιούν. Τα προσαγάγουν προληπτικά και τα ξυλοφορτώνουν. Η κοινωνία, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων αδιαφορεί. Φοβάμαι πως μιας και υποτάχθηκε η ίδια θέλει και τις επόμενες γενιές υποταγμένες. 

ptsiaras @ptsiaras
-Περιμένω την ώρα που το ‪#‎mega‬ με το ‪#‎skai_xeftiles‬ θα κατηγορήσουν τους μαθητές για καταχρήσεις στο ταμείο 15μελούς και μίζες στις εκδρομές
Nikolas Georgiou
-μα πόσους μαθητές αντέχει αυτή η χώρα;
ptsiaras @ptsiaras
-αμείλικτα ερωτήματα, σε ποιο μαγαζί έκαναν την γιορτή για να πάνε εκδρομή; τα πήρε απο τον ιδιοκτήτη ο υποκινητής των καταλήψεων κλπ



Υποκριτές! Μιλάτε για "χαμένες" ώρες αδιαφορώντας για τις χαμένες ζωές! Τι να μας πουν και για ποιο σχολειό να μιλήσουν αυτοί, που το σχολείο το έκαναν να μην είναι σχολείο!

Με αφορμή τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των μαθητών
Κυβέρνηση, παρατρεχάμενοι, και υπαλληλίσκοι "δημοσιογράφοι" έπεσαν πάνω στους μαθητές που ξεσηκώθηκαν. Τους εκβιάζουν, τους συκοφαντούν, τους τρομοκρατούν, τους απειλούν με τιμωρίες και ποινές, τους στέλνουν τα ΜΑΤ και τον εισαγγελέα! Πραγματικό επιχείρημα δεν έχουν κανένα.
Τι να μας πουν και για ποιο σχολειό να μιλήσουν αυτοί, που το σχολείο το έκαναν να μην είναι σχολείο!
Να μας μιλήσουν για κείνα τα σχολεία που τα κλείνουν το ένα μετά το άλλο;
Για το σχολείο των 30 μαθητών ανά τμήμα;
Για το σχολείο που διώχνει τους μαθητές του;
Για το σχολείο, όπου λιποθυμούν οι μαθητές από την πείνα;
Γι αυτό που δεν έχει... θέρμανση;
Γι αυτό που αφήνει στάσιμο το 40% των μαθητών;
Γι αυτό των χιλιάδων χαμένων ωρών, λόγω έλλειψης δασκάλων και καθηγητών;
  
Να μας μιλήσουν γιατί;
Για το σχολείο που το έφτιαξαν, ώστε να προάγει την αμάθεια;
Για το σχολείο της άνευ λόγου και αιτίας γραφειοκρατίας, για να έχουν "δουλειά" οι εκπαιδευτικοί, μακριά βέβαια από το ρόλο του δασκάλου;
Για τα προγράμματα "σπουδών" και για όσα μέσω αυτών... επιδιώκουν και προωθούν;
    
Να μας μιλήσουν γιατί;
Για το σχολείο που αναγκάζει τους μαθητές να χαράξουν πορεία ζωής από τα 15;
Για το σχολείο των διαρκών πανελλαδικών εξετάσεων, αυτό της... "τράπεζας θεμάτων", το εφεύρημα που εκβράζει τους μαθητές και στην ουσία καταργεί τους εκπαιδευτικούς;
Για το σχολείο που δίνει... "εφόδια" ανεργίας;
Γι αυτό που οι δημόσιες δαπάνες κατάντησαν φιλοδώρημα;
Γι αυτό των μάνατζερ και των χορηγών;
Για το τριτοκοσμικό σχολείο της Ελλάδας του 21ου αιώνα;
Ή μήπως θα μας μιλήσουν
για το σχολειό των τρομοκρατημένων –σε μεγάλο βαθμό- και κατασυκοφαντημένων εκπαιδευτικών, αυτών που δεν μπορούν πλέον να πληρώσουν τη δόση ενός δανείου, αυτών που δεν ξέρουν αν θα έχουν και αύριο σπίτι, αυτών που ζουν σε ένα διαρκές καθεστώς ισχυρής πίεσης, μόνιμης ανέχειας και διαρκούς αβεβαιότητας;
Ή για το σχολείο, όπου προωθούνται οι ημέτεροι υποτακτικοί, που τους βγάζουν τη βρώμικη δουλειά, κι αυτό το βαφτίζουν... "αξιολόγηση";
Ή θα μας πουν για το... δημιούργημά τους σχολείο, που στην ουσία εκβιάζει τους φτωχούς και ανήμπορους γονείς να στείλουν τα παιδιά τους φροντιστήριο, τη στιγμή μάλιστα που αυτά διαβάζουν σε κρύο σπίτι σκεπασμένα με κουβέρτα; 
    
"Η κόρη μου έχει πολύ μεγάλη επιθυμία για να σπουδάσει. Οι καθηγητές της μου δίνουν συνεχώς συγχαρητήρια για τις επιδόσεις της. Εγώ όμως είμαι οικονομικά πεθαμένος. Έχω τρελαθεί, δεν με πιάνει ύπνος το βράδυ. Πώς να πω στο παιδί ότι δεν μπορώ να το στείλω για σπουδές;" Ήταν τα λόγια γονιού μαθήτριας τρίτης Λυκείου. Και φυσικά δεν είναι ό μόνος. Ένα διαρκές πρόβλημα που αντιμετωπίζει η συντριπτική πλειοψηφία των γονιών.
Εξ άλλου, ας μην ξεχνάμε ότι και προ... "κρίσης" ήταν πάρα πολύ λίγοι οι μαθητές που προέρχονταν από οικογένειες με χαμηλές οικονομικές δυνατότητες και μπορούσαν να σπουδάσουν, ή πολύ περισσότερο να εισαχθούν σε κάποια "ευγενή" πανεπιστημιακή σχολή. Ξεκάθαρος ο στόχος του εκπαιδευτικού τους συστήματος, που δεν θέλει αυτά τα παιδιά μορφωμένα.
    
Σήμερα οι μαθητές ξεσηκώνονται, απαιτούν ένα άλλο σχολείο που θα μορφώνει, που θα προάγει τη σκέψη, που θα ακονίζει το μυαλό, ένα σχολείο στον αντίποδα του σημερινού, κι έχουν όλο το δίκιο με το μέρος τους.
Βέβαια, είναι σίγουρο ότι θα βρουν μπροστά τους όλους αυτούς που τους τρομάζει ένα τέτοιο σχολείο, επειδή ξέρουν ότι η σκεπτόμενη και μορφωμένη νεολαία θα αμφισβητήσει την κυριαρχία τους. Είναι σίγουρο ότι αυτός ο ξεσηκωμός τρομάζει τους κυβερνώντες, όπως και κάθε ξεσηκωμός, μιας και τα μόνα στηρίγματά τους είναι οι ελάχιστοι σκανδαλωδώς ευεργετούμενοι της πολιτικής τους και φυσικά οι ξένοι προστάτες τους.
    
Όπως είναι σίγουρο ότι, οι αγωνιζόμενοι μαθητές, θα βρουν μπροστά τους τον κρατικό μηχανισμό, τους εισαγγελείς, την αστυνομία, τα ΜΑΤ, τις προβοκάτσιες, τους... "καλοθελητές".
Η κυβέρνηση συκοφαντεί, μιλά για εθιμοτυπικές κινητοποιήσεις, είναι σίγουρο ότι θα μιλήσει για υποκινητές, ότι θα επιχειρήσει για μια ακόμη φορά να ενεργοποιήσει τον λεγόμενο "κοινωνικό αυτοματισμό". Όμως τώρα τίποτα απ' όλα αυτά δεν θα λειτουργήσει. Είναι μισητή στο λαό -ίσως να μην υπήρξε ποτέ πιο μισητή κυβέρνηση- και τα ψέματά της δεν θα πείσουν κανέναν.
Οι γονείς θα σταθούν δίπλα στα παιδιά τους, οι δάσκαλοι δίπλα στους μαθητές τους, ο καθένας μας –η συντριπτική πλειοψηφία- δίπλα σ' αυτούς που αγωνίζονται, μπαίνοντας κι αυτοί, ως συναγωνιστές στον αγώνα.
Και φυσικά, όλοι αυτοί που φροντίζουν να στερήσουν τη μόρφωση από τους μαθητές θα ήταν αφέλεια να πιστέψουμε ότι νοιάζονται για τις χαμένες ώρες ή για τις ίδιες τις καταλήψεις.
   
Το πρόβλημα τους είναι ότι οι μαθητές βγήκαν στους δρόμους, ότι αγωνίζονται, ότι υπάρχει... "κίνδυνος" να αποτελέσουν τη δάδα που θα ανάψει το συσσωρευμένο μπαρούτι της οργής ενός ολόκληρου λαού, φοβούνται την έκρηξη, φοβούνται, τρομάζουν ακόμη και με τη σκέψη τους στην ορμή των ποταμών του λαού, φοβούνται μην και ξεχυθεί στους δρόμους, παρασέρνοντάς τους στο διάβα του. Αυτό φοβούνται όλοι αυτοί που μιλούν για τις χαμένες ώρες και τώρα που ξεχειλίζει το ποτάμι το φοβούνται, τρομάζουν, όσο ποτέ.
Κόντρα λοιπόν σ' όλους αυτούς που θέλουν τους μαθητές άβουλους και υπάκουους όλοι εμείς, η συντριπτική πλειοψηφία, πρέπει να τους πούμε:
Αγωνιστείτε, μη σταματάτε! Βρέστε εσείς τον καλύτερο και ποιο αποτελεσματικό τρόπο αγώνα, αλλά μη σταματάτε. Αγωνιστείτε όλοι μαζί για το δικό σας μέλλον. Είστε η δάδα που θα ανάψει τη φωτιά. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Διαφορετικά σας περιμένει μια ζωή που δεν θα είναι ζωή. Κλείστε τα αυτιά σας στις σειρήνες, των υποκριτών, όλων αυτών που καμώνονται ότι νοιάζονται για τις χαμένες ώρες, αδιαφορώντας βέβαια για τις χαμένες ζωές σας!
Όμως, "με τον καιρό να ναι κόντρα έχει τιμή σαν πετάς" και δεν θα είσαι μόνος και δεν είστε μόνοι!
Του Δημήτρη Τσιμούρα από faretra, μέσω "Το Γρέκι


" Μόνο και μόνο που μας κυβέρνάνε τέτοια φασιστόμουτρα πρέπει να εξεγερθούμε!! ".
- (από Ανυπόταχτος Μαθητής).