Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

ΣΕΞ ΠΑΝΤΟΥ, ΕΡΩΤΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΧΡΗΜΑ ΠΑΝΤΟΥ, ΟΝΕΙΡΑ ΝΕΚΡΑ (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ)

Μετά από μια σειρά από μάσκες, πως μπορείς να αναγνωρίσεις το αληθινό σου πρόσωπο; Κι όμως έρχεται η στιγμή που πρέπει να κοιτάξεις στον καθρέφτη και
να αναρωτηθείς ποιος τελικά είσαι. Μπορεί εκεί που θα κοιτάξεις να υπάρχει κενό. Έχασες την δυνατότητα να συγκινείσαι, θεώρησες την ευγένεια ψυχής αδυναμία και περιττή. Ξέχασες τους άλλους ανθρώπους για να σε ξεχάσουν.

Το μέτρο έγινε το χρήμα. Ξέχασες το παρόν, το πούλησες, για ένα μέλλον που δεν σου ανήκει πλέον ούτε κι αυτό. Προτίμησες τον άχαρο τρόπο, τον illustration, τον αντιαισθητικό. Άφησες το μέλλον σ’ αυτούς που αναγορεύτηκαν σε διαχειριστές του, μπήκες στην γραμμή, με αντάλλαγμα την πόζα και τα πράγματα. Πράγματα, αλλά όχι πραγματικότητα.

Όλα τα σκέφτεσαι με χρήμα. Τα αξιολογείς με χρήμα, αγαπάς με χρήμα, σχεδιάζεις με χρήμα, ονειρεύεσαι το χρήμα, μιλάς για το χρήμα, αναζητάς το χρήμα, γίνεσαι το χρήμα. Το πήδημα αντικατέστησε τον έρωτα, το chatting την πρόσωπο με πρόσωπο αληθινή κουβέντα, οι web εφαρμογές το άγγιγμα. Προτίμησες την κονσέρβα και το σκυλάδικο, από την αφτιασίδωτη διασκέδαση, από την τέχνη και την αναζήτηση.

Το χρήμα επέβαλε την κουλτούρα του. Προτίμησες να δουλεύεις παραπάνω ώρες, απ’ το να έχεις ελεύθερο χρόνο για ρέμβη, αγάπη και δημιουργία. Αυτούς που τα αναζητούν τους αποκάλεσες “τεμπέληδες”. Δεν ακολούθησαν τον δικό σου δρόμο. Σαν ιθαγενής θαμπώθηκες από τις χάντρες και τις υποσχέσεις για “μεγάλη ζωή”. Ξέχασες για ποιον λόγο είσαι εδώ, τι πρέπει να ψάχνεις, δεν αναζήτησες άλλο νόημα στο ”υπάρχειν”, αλλά έγινες οπαδός του “έχειν”, σύμφωνα με όσα σ’ έπεισαν οι διαφημίσεις, τα περιοδικά, οι μόδες.

Έπαψες να σκέφτεσαι κι έγινες οπαδός. Οπαδός κόμματος, ποδοσφαιρικής ομάδας, σημαίας, χρώματος, φυλής, συμβόλων και υλικών. Αν τα χάσεις όλα αυτά, αν αύριο καταρρεύσουν, ποιος θα είσαι; Τι μένει κάτω από την επιφάνεια; Υπάρχει τίποτα από σένα; Έχει σημασία πως ζούμε και πως πεθαίνουμε.

Κι αν αυτά που σου λέω τα προσπερνάς, κατανοώ ότι ακόμα είσαι χορτάτος, βολεμένος, με λυμένα τα προβλήματα. Ίσως αν μείνεις άνεργος, πεινάσεις ή μείνεις άστεγος, μπορεί να τα ξανασκεφτείς. Αλλά δεν είναι κρίμα να το κάνεις τότε που θα είναι αργά; Γι’ αυτό σου λέω, κοίτα τώρα τον καθρέφτη. Θυμήσου τι ήθελες όταν ήσουν παιδί. Ψάξε την άγκυρα με το παρελθόν. Ο καθρέφτης θα είναι πάντα εκεί, αλλά το είδωλό σου απουσιάζει.

ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ



Του ΑΝΔΡΑ ΖΑΦΕΙΡΗ
Μετά από μήνες «κοινωνικής ειρήνης» η απεργία της ΔΕΗ είναι η «μεγάλη πρόκληση». Στη περίπτωση της ΔΕΗ έχουμε έναν αγώνα που συμπυκνώνει χαρακτηριστικά από όλες σχεδόν τις κινητοποιήσεις των προηγούμενων ετών.

Τα εργασιακά δικαιώματα (Χαλυβουργία, ΜΕΤΡΟ, διαθεσιμότητα και απολύσεις στο δημόσιο ), η επιβίωση των τοπικών κοινωνιών (Κερατέα, Ιερισσός), η νεοφιλελεύθερη μετάλλαξη του , έστω σοβαρά τραυματισμένου, δημόσιου χαρακτήρα με σοβαρές επιπτώσεις στο κοινωνικό σώμα ( Νοσοκομεία, ΟΤΑ), η κρατική καταστολή μέσω της αντισυνταγματικής, ολοκληρωτικού τύπου, επιστράτευσης (Εκπαιδευτικοί).

Έχουμε και επιπλέον χαρακτηριστικά που καθιστούν την απεργία της ΔΕΗ ένα ιδιαίτερα κρίσιμο κρίκο. Η ένταση της ενεργειακής εξάρτησης της χώρας και η σχέση της με την απαίτηση αλλά και δυνατότητα παραγωγικής ανασυγκρότησης με άξονα τις ανάγκες της κοινωνίας.

Η κυβέρνηση απάντησε άμεσα με επιστράτευση. Η αντιπολίτευση και οι εργαζόμενοι θα σηκώσουν το γάντι;

Όλοι οι προηγούμενοι αγώνες (από τη Χαλυβουργία και το ΜΕΤΡΟ έως τους καθηγητές ή τις τοπικές κοινωνίες ) έδειξαν ότι σε ένα τοπίο μηδενικής-για την κυβέρνηση- κοινωνικής συναίνεσης , την κρίσιμη στιγμή, ή οι αγώνες θα έχουν ανώτερα συγκρουσιακά χαρακτηριστικά ή θα οπισθοσχωρήσουν.

Απέναντι στην «αστική νομιμότητα» της επιστράτευσης δεν υπάρχει άλλος δρόμος
Η ανυπακοή στην επιστράτευση όμως προϋποθέτει δύο παράγοντες.

Ένα εργατικό κίνημα που δεν θα διαδηλώνει για τα δελτία των 8. (Αλλά αντίθετα θα διαδηλώνει ενάντια στα δελτία των 8). Ένα εργατικό κίνημα που θα αντλήσει παραδείγματα από παρατεταμένες (και εκτός «νομιμότητας») μάχες του παρελθόντος , όπως ο συγκλονιστικός αγώνας της ΕΑΣ.*

Ο δεύτερος παράγοντας έχει να κάνει με τη στάση της αντιπολίτευσης. Ο ΣΥΡΙΖΑ και γενικότερα οι δυνάμεις της Αριστεράς θα πρέπει να είναι έτοιμες να συμπήξουν ενα ευρύτερο μέτωπο και να προσφέρουν κάλυψη σε μια στάση ανυπακοής στην επιστράτευση.

Ο αγώνας για τη ΔΕΗ μπορεί να αποτελέσει το «σημείο επιστροφής». Με σκληρούς εργατικούς αγώνες , με τοπικές κοινωνίες σε γενικευμένη συστράτευση, με ένα πολιτικό μπλοκ (που , εκτός των άλλων , αλλά όχι σαν αυτοσκοπός, θα τείνει –γιατί όχι;- στο κρίσιμο 120) συγκροτημένο με όρους ταξικής πάλης , και ότι αυτό συνεπάγεται για τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά. Και εδώ, η θετική στάση κάθε πολιτικής συλλογικότητας της αριστεράς, θα πρέπει να αποδειχθεί.

Η επόμενη μέρα είναι σήμερα. Ίσως και χθες. Όταν θα έπρεπε να είχε ήδη υπάρξει σχέδιο για το (βέβαιο) σενάριο της επιστράτευσης.

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΑΣ
Η απεργία της ΕΑΣ παραμένει ακόμη και σήμερα χαρακτηριστικό παράδειγμα εργατικής νίκης, μετά από σκληρό , παρατεταμένο αγώνα. Είχε κυρίως αντι νεοφιλελεύθερα χαρακτηριστικά, έντονα συγκρουσιακά στοιχεία, μετωπική συνδικαλιστική συμπόρευση και πολιτική κάλυψη από σειρά πολιτικών δυνάμεων.

Τον Ιούλη του ’92 ανακοινώνονται 1200 απολύσεις. Στις 23 του μήνα αποφασίζεται απεργία διαρκείας. Τις δέκα επόμενες μέρες χιλιάδες απεργοί περιφρουρούν την απεργία τους και πετυχαίνουν να μην κυκλοφορήσει κανένα λεωφορείο.

2 Αυγούστου. Με νυχτερινές εφόδους τα ΜΑΤ καταλαμβάνουν τα αμαξοστάσια και παραμένουν εκεί. Στις 7 Αυγούστου ψηφίζεται η ιδιωτικοποίηση της ΕΑΣ στη Βουλή.

Στις 13 του μήνα οι εργαζόμενοι οργανώνουν οικονομική εξόρμηση για την ενίσχυση του απεργιακού ταμείου. Σε λίγες ώρες μαζεύουν εκατομμύρια δραχμές . Οι γυναίκες και τα παιδιά των απεργών παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτήν την προσπάθεια.

Αναπτύσσεται ένα μεγάλο κίνημα αλληλεγγύης. Ακόμη και φούρνοι τους δίνουν ψωμί με αντάλλαγμα κουπόνια ενίσχυσης, επιτροπές συμπαράστασης στήνονται παντού.

Στις 18 Αυγούστου οι απεργοί συγκρούονται με τα ΜΑΤ στην Ακαδημίας ακινητοποιώντας τους ελάχιστους απεργοσπάστες και τα στρατιωτικά ΡΕΟ.

Στις 20 Αυγούστου η Επιτροπή Συμπαράστασης της ΕΑΣ καλεί Παναττικό Συλλαλητήριο. Στην Ομόνοια 60 χιλιάδες εργαζόμενοι και νεολαία παρόλο που η Αθήνα ήταν άδεια λόγω του καλοκαιριού.

21 Αυγούστου, η κυβέρνηση προσπαθεί να βγάλει λεωφορεία από το Βοτανικό. Το αμαξοστάσιο μετατρέπεται σε πεδίο μάχης . Χιλιάδες εργαζόμενοι καταφτάνουν από όλη την Αθήνα για να στηρίξουν την περιφρούρηση.

Στις 28 Αυγούστου τα ΜΑΤ χτυπούν στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού και συλλαμβάνουν 5 απεργούς, μεταξύ τους και τον πρόεδρο του Σωματείου, Α. Κολλά.

Το βράδυ οι διαδηλωτές είναι πολλές χιλιάδες και η κυβέρνηση αναγκάζεται να αφήσει ελεύθερους τους απεργούς.
  
Στις 12 Σεπτέμβρη οι απεργοί επιχειρούν να διαδηλώσουν στη Θεσσαλονίκη ενόψει της ομιλίας του Μητσοτάκη στη Διεθνή Έκθεση. Μαζί τους ενώνονται και δύο πούλμαν με εργάτες του Τσαούσογλου από τη Χαλκίδα.

Τα πούλμαν των απεργών σταματούν στη Λάρισα όπου γίνεται Γενική Συνέλευση. Οι εργαζόμενοι αποφασίζουν «όλοι τώρα στη Θεσσαλονίκη» παρά τις αντιρρήσεις της ηγεσίας. Ξεκινούν για Θεσσαλονίκη όπου λίγο έξω από την πόλη τους περιμένουν παραταγμένα τα ΜΑΤ. Το ΔΣ χωρίς να ρωτήσει τους απεργούς αποφασίζει την επιστροφή στην Αθήνα.

Σε όλη τη διάρκεια των κινητοποιήσεων κυνηγήθηκαν δικαστικά πάνω από 200 εργαζόμενοι, ενώ τουλάχιστον 8 κλείστηκαν στις φυλακές.

Τον «δρόμο της ΕΑΣ» ακολουθούν και άλλοι κλάδοι . Γίνονται απεργίες για το ασφαλιστικό, για την ιδιωτικοποίηση στη ΔΕΗ και τον ΟΤΕ. Εσωτερικά προβλήματα και στην κυβέρνηση. Η κυβέρνηση Μητσοτάκη κηρύττει πρόωρες εκλογές στις 14 Σεπτέμβρη του 1993. Οι εργαζόμενοι οργανώνουν μαζική συνέλευση και αποφασίζουν να γυρίσουν στα αμαξοστάσια το ίδιο βράδυ των εκλογών για να ξαναπιάσουν δουλειά.

Σάββατο 05 Ιουλίου 2014

  http://www.iskra.gr

Ζωντανό τον κάψανε τον 16χρονο Παλαιστίνιο οι σιωνιστές φασίστες...

Ζωντανός κάηκε ο έφηβος Παλαιστίνιος, σύμφωνα με τη νεκροψία

Ζωντανός κάηκε ο έφηβος Παλαιστίνιος, σύμφωνα με τη νεκροψία
  (Φωτογραφία:  Reuters )


Ιερουσαλήμ, Ισραήλ
Ζωντανός κάηκε ο 16χρονος Παλαιστίνιος, Μοχάμαντ Άμπου Χντέιρ, όπως δείχνουν τα πρώτα αποτελέσματα από τη νεκροψία.
«Η κύρια αιτία θανάτου του ήταν τα εγκαύματα» δήλωσε ο παλαιστίνιος γενικός εισαγγελέας, μιλώντας στο επίσημο πρακτορείο ειδήσεων Wafa.

Στους πνεύμονες του 16χρονου βρέθηκαν στάχτες, τις οποίες «το αγόρι εισέπνευσε, ενώ καιγόταν ζωντανός».

Εγκαύματα κάλυπταν το 90% του σώματός του, ενώ το κεφάλι του είχε κοπεί. Κι άλλα δείγματα, όπως υγρά και ιστοί έχουν ληφθεί και περισσότερες ιατρικές εξετάσεις προκειμένου να ολοκληρωθεί η ιατροδικαστική έκθεση

Η νεκροψία στη σορό του εφήβου έγινε στο Τελ Αβίβ από ισραηλινούς γιατρούς.

Την Παρασκευή, χιλιάδες κάτοικοι της Ανατολικής Ιερουσαλήμ συνόδευσαν στην τελευταία του κατοικία τον νεαρό Παλαιστίνιο μέσα σε κλίμα έντασης που σημαδεύτηκε από συγκρούσεις.

Στο περιθώριο της κηδείας του 16χρονου, στη συνοικία Σουάφατ, σημειώθηκαν συγκρούσεις μεταξύ εκατοντάδων νεαρών Παλαιστίνιων και ισραηλινών αστυνομικών.

Η αστυνομία ανακοίνωσε ότι τραυματίστηκαν ελαφρά 13 αστυνομικοί. Από την πλευρά των διαδηλωτών υπάρχουν περισσότεροι από 60 τραυματίες, μεταξύ των οποίων και ένας που χτυπήθηκε από αληθινές σφαίρες, σύμφωνα με την παλαιστινιακή Ερυθρά Ημισέληνο.

Σποραδικές συγκρούσεις σημειώθηκαν και σε άλλες συνοικίες της κατεχόμενης Ανατολικής Ιερουσαλήμ, ιδίως στην είσοδο της Πλατείας των Τεμενών, του τρίτου ιερότερου τόπου του Ισλάμ.

Ο Χντέιρ απήχθη το βράδυ της Τρίτης κοντά στο σπίτι του. Βρέθηκε νεκρός, καμένος ολοσχερώς, λίγες ώρες αργότερα κοντά σε ένα δάσος, στα δυτικά της πόλης.

Τα μέσα ενημέρωσης έκαναν λόγο για αντεκδίκηση και αυτόπτες μάρτυρες είπαν στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι ο ανήλικος απήχθη από Ισραηλινούς.

Newsroom ΔΟΛ

Ομόφωνη απόφαση: Θόδωρος über alles. ithacanet

Ομόφωνη απόφαση: Θόδωρος über alles

Ἐκεῖ ποῦ μᾶς χρωστάγαν μᾶς πήραν καὶ τὸ βόδι.
(Λαϊκή παροιμία)
  • Η μικρή εκλογική απήχηση των Ριζοσπαστών ξανά οφείλεται :
  • 1.      στην καθυστερημένη εμφάνιση του ψηφοδελτίου λόγω ,κυρίως,της συζήτησης αν θα διασπαστεί ο ενιαίος δήμος σε τρείς η τέσσερις,
  • 2.      στο γεγονός ότι η οργάνωση του ΣΥΡΙΖΑ δεν ηταν αντίστοιχη σε αριθμό, εμπειρία και γνώση με το απότομο εύρος της εκλογικής του δύναμη, σε αντίθεση με τις πελατειακές δυνατότητες που ανέπτυξαν οι άλλοι συνδυασμοί και οι παλαιοκομματικοί τοπάρχες τους.
  • 3.      στην χαλαρή σύνδεση της οργάνωσης μας με την κοινωνία και τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ, πράγμα που επέτρεψε την λεηλασία του χώρου μας από τις πελατειακές δυνάμεις των παλαιοκομματικών.
  • 4.      στην απουσία ευρύτερων συμμαχιών,
  • 5.     στην μη ταύτιση του από πολιτική άποψη με τον ΣΥΡΙΖΑ τόσο λόγω της στήριξης του από συμπολίτες που ανοικτά και δημόσια κατέκριναν το κόμμα μας όσο και λόγω πολιτικών θέσεων που διακηρύκτηκαν από το ψηφοδέλτιο ( κοπή τοπικού νομίσματος),
  • 6.      και φυσικά στην επιτελική ομάδα που δημιουργήθηκε  και η οποία δεν μπόρεσε να στηρίξει επαρκώς τόσο την συγκρότηση  του ψηφοδελτίου όσο και θέματα τεχνικού χαρακτήρα που είχαν σαν αποτέλεσμα την απόρριψη μέρους των υποψηφίων η την τοποθέτηση άλλων σε άσχετες περιοχές.
  • Η προσπάθεια που έγινε να μετατεθούν οι ευθύνες για την εικόνα αυτή σε συντρόφους του Περιφερειακού ψηφοδελτίου με απόδοση και πρόθεσης για κτύπημα των Ριζοσπαστών Ξανά υπέρ άλλων δημοτικών ψηφοδελτίων, η διασπορά φημών (και μέσω του διαδικτύου) για «ανταλλάγή» ψήφων ηταν κομματικά και πολιτικά απαράδεκτη, εμπόδισε την συσπείρωση των κομματικών δυνάμεων στον κοινό στόχο, εμπόδισε την ΝΕ να λειτουργήσει σε κρίσιμες στιγμές , δηλητηρίασε τις σχέσεις μεταξύ μας και οπωσδήποτε επηρέασε  αρνητικά την εκλογική επίδοση μας.
  • η ΝΕ καταδικάζει και απορρίπτει αυτές τις πρακτικές.
----
ITHACANET
Ο Παπαδόπουλος, ο Χίτλερ και ο Στάλιν δεν είχαν καταφέρει ομοφωνίες της τάξης του 100% .
Το κατάφερε ο Θόδωρος στο κόμμα που κόπτεται για την πολυφωνία και τις τάσεις του! 

Μα, ούτε ένας με τον Δημητράτο; 

Αυτό πρέπει να καταγραφεί ως πρωτοποριακό και πρωτοφανές γεγονός στην παγκόσμια πολιτική ιστορία. Να διδάσκεται στα θρανία της ορθής καθεστωτικής πολιτικής και να εμπνέει ζηλωτές μιας σπουδαίας δόξας. 
Κατά τα άλλα για το τι συνέβη στις δημοτικές εκλογές, ο κόσμος τόχει τούμπανο κι αυτοί κρυφό καμάρι. 

...η έρευνά της για την εκλογική «αποτυχία» των «Ριζοσπαστών» επηρεάστηκε, ηθελημένα ίσως, από εκείνους που προσπαθούν να συσκοτίσουν τα γεγονότα, αποδίδοντας μομφές παντού εκτός από τους εαυτούς τους. 
Εξηγούμαι όσο μπορώ:
Είναι γεγονός ότι η γνήσια, διεκδικητική, αγωνιστική φωνή του κ. Δημητράτου και των πραγματικών του φίλων ξεχώρισε από την αρχή των εκλογών. «Θάφτηκε» όμως, για λόγους που το άρθρο γνωρίζει, αναφέρει, αλλά μετά τους παραμερίζει και με την αριθμολαγνεία του καταλήγει στον φταίχτη: Το ΦΙΚΟ(Σ) φυτεψίμι των Ισχυροκεφαλονιτών.
Μήπως όμως η εθελοτυφλία αυτή της συντακτικής ομάδας του άρθρου – αλγόριθμου είναι και το πρόβλημα των «Ριζοσπαστών»;;
 
Όλη η νήσος βοούσε προεκλογικά ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει διασπαστεί σε «Σύριζα εσωτερικού» και «Σύριζα εξωτερικού». Στη σκέψη κάθε Κεφαλονίτη ήταν ο φημολογούμενος ρόλος του κ. Γαλιατσάτου ως «φυτεύματος» του κ. Λυκούδη. Γιατί ουδείς εκ των «Ριζοσπαστών» δεν διέψευσε ή επιβεβαίωσε ευθέως τη φήμη;; Γιατί το πρόβλημα αναφέρεται τώρα, κατόπιν εορτής, ακροθιγώς, μόνο και μόνο για να καταλήξουμε στο ΦΙ.Κ.Ο. φταίχτη; Φταίχτη γιατί τόλμησε να μπει σε ξένα χωράφια, αυτά των «επαγγελματιών» πολιτικών;;
Μήπως, λέω μήπως, οι «Ριζοσπάστες Ξανά» (εσωτερικού) φοβούνται να χαλάσουν την «ενότητα» (μαύρη ενότητα) του ΣΥΡΙΖΑ, τώρα, που πλέει πλησίστιος προς την πολυπόθητη Κυβέρνηση και γι αυτό κύπτουν την κεφαλή προς φάπα;;"
(υπογραμμίσεις δικές μας) 

Κύπτουν...κύπτουν,συναγωνιστή... "Για την ενότητα (μαύρη ενότητα)"... Αυτή τη ρημαδιασμένη, την δίχως όρους, όρια, αρχές , που άλλο σκοπό δεν έχει, πλην αυτού της  εξουσιολαγνείας κάποιων.

Τελικά, στα κοτέτσια ένας είναι ο κόκκορας και πολλές οι κότες. 

Υπάρχει και η "ψυχολογική ερμηνεία", δοσμένη από έναν Άγιο:
Όπου υπάρχει συνδρομή ποιμένων, εκεί υπάρχει και ασφάλεια προβάτων
(Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος)
 
Όπως θα καταλάβατε η φράση "λόγω της στήριξης του από συμπολίτες που ανοικτά και δημόσια κατέκριναν το κόμμα μας" αφορά την αφεντιά μας. Είναι μεγάλη μας τιμή να γινόμαστε θέμα  στις βαθυστόχαστες αποφάσεις της Ν.Ε.  του ενός ανδρός. 

Είμαστε οι βασικοί υπεύθυνοι της ήττας και ο Δημητράτος έπρεπε να μας αποκηρύξει, μετά βδελυγμίας. Αυτό το τελευταίο δεν το λέμε εμείς. Οι "συνοδοιπόροι" το απαίτησαν από τον Δημητράτο, πριν και μετά τις εκλογές.
 
Για την ώρα, εμείς αλλάζουμε τα φώτα στην παροιμία: Όσα ξέρει ο κόσμος όλος κάνει πως δεν τα ξέρει ο νοικοκύρης.
Ψυχαγωγικό πρόγραμμα, προσεχώς, με τίτλο:

ΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ (αυτός που θα σας πάρει και θα σας σηκώσει).

Τώρα, που καλοκαίριασε στα διαλείμματα για γλύψιμο, αντί για γλιφιτζούρια κερνάμε δροσιστικό υποκατάστατο(προσφορά του Ληξουριώτη Δον ΨΥΧΩΤΗ: παγωτό σε ρυθμούς και χρώματα μουντιάλ. "μπάλα είναι και γυρίζει") :
=========
Αν αυτοί που αγωνίζονται ενάντια στην αδικία νικηθούν δεν σημαίνει πως η αδικία έχει δίκιο.
ΜΠΕΡΤΟΛ ΜΠΡΕΧΤ

Αυτοι...οι επιστρατευμενοι

http://anarhogatoulis.blogspot.gr/


Μιλανε για επιστρατευση.

 Μυξοκλαινε για τον κακομοιρο τον πολιτη που θα μεινει χωρις ρευμα.  


 Αγωνιουν για τον φτωχο που αδυνατει να πληρωσει το ρευμα.  


 Για τον ανεργο που χωρις ''επενδυσεις'' ειναι καταδικασμενος.  


 Μιλανε για σκοταδια κρυμενοι μεσα στο πιο βαθυ σκοταδι της δημοσιογραφιας. 


Σπαραζουν για τους τουριστες που θα ταλαιπωρηθουν.  

Ειναι αλληλεγγυοι στον αγωνα για επιβιωση των συνταξιουχων.  


Κοιμουνται και ξυπνουν με τη σκεψη τους στην καταδικασμενη νεολαια.

Μιλανε... μιλανε... μιλανε

κανουν τουμπες

κανουν πως κανει η μαιμου [βλεπε Βουλτεψη]

Πως βαζει κραγιον η Βουγιουκλακη Κεφαλογιαννη

και γενικα ειναι χαρμα οφθαλμων...

                                                                            Αυτοι
                                                          οι επιστρατευμενοι

Η είδηση πέθανε.

Nick Daskalopoulos

Φωτορεπόρτερ φάγανε ξύλο από Ναζί. Καμία είδηση.

Η Αστυνομία δεν έκανε τίποτα. Καμία είδηση. 


Ναζί στην Ελλάδα
Ναζί στην Ουκρανία
Ναζί στην Γαλλία
Ναζί στην Νορβηγία
Ναζί στην Ιταλία
Ναζί στη βουλή
Ναζί έξω από τη βουλή
Ναζί παντού.


Πίνουν καφέ με νεοφιλελεύθερους.
Καμία είδηση
Καμία είδηση
Καμία είδηση
Καμία είδηση. 


Ζούμε στην εποχή της μετα-είδησης. Η είδηση πέθανε. Δεν υπάρχει πια είδηση. Γιατί όλα είναι αναμενόμενα, συνηθισμένα και πλέον αδιάφορα.