Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

H σαπίλα άρχισε να εκδηλώνεται


  Γιώργος Αλεξάτος

   


H σαπίλα άρχισε να εκδηλώνεται με την επίθεση κατά του μεταπολιτευτικού "λαϊκισμού", της "ασυδοσίας των συντεχνιών" και της "αλόγιστης χρήσης των δημοκρατικών ελευθεριών".
Αρχικά εμφανίστηκε ως "ευρωπαϊκό όραμα", εκείνα τα χρόνια που οι "υπεύθυνες πολιτικές δυνάμεις" της χώρας -ανάμεσα στις οποίες μια θεσούλα κατείχε και η κοινοβουλευτική Αριστερά- ήθελαν "να βάλουν την Ελλάδα να δουλέψει". Ακολούθησε το όραμα του "εκσυγχρονισμού" και κατόπιν αυτό της "μεταρρύθμισης".
Μέχρι που ξέσπασε η κρίση. Και τα οράματα αποδείχτηκαν εφιάλτες. Με τη σαπίλα να έχει εξαπλωθεί για τα καλά παντού και να κατακλύζει τον τόπο.
Έχοντας, πλέον, μετατραπεί σε βούρκο, γιατί να μην αναλαμβάνει την συγκάλυψη των υπευθύνων για τη λεηλασία του δημόσιου πλούτου μια "Αριστερά" που θέλει να είναι "υπεύθυνη";
Στις μέρες μας, άλλωστε, είναι τόσο γραφικό το να μιλάς για ήθος και αξίες. Ενοχλούνται τόσοι πολλοί... Κι όχι μόνο εκείνοι που συμμετείχαν στο Μεγάλο Φαγοπότι. Όλοι όσοι "ξέρουν από σοβαρή πολιτική" ενοχλούνται...

Αφροδίτη Θεοπεφτάτου «ΕΠΑΛ Αργοστολίου».




                 
ΕΡΩΤΗΣΗ    Προς τον κ. Υπουργό - Παιδείας και Θρησκευμάτων

25/11/2013    ΘΕΜΑ: «ΕΠΑΛ Αργοστολίου».

Από τον Ιούνιο του 2013 οι δύο καθηγητές που δίδασκαν τα μαθήματα ειδικότητας στον τομέα Υγείας του ΕΠΑΛ Αργοστολίου τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Το αποτέλεσμα είναι από την αρχή του σχολικού έτους 2013-2014 να μη διδάσκονται καθόλου τα μαθήματα σε αυτές τις ειδικότητες. Πιο συγκεκριμνένα, οι μαθητές του τομέα υγείας από τις 23 ώρες ειδικότητας, διδάσκονται πλέον μόνο τις οκτώ οι οποίες καλύπτονται από έναν ωρομίσθιο. Οι ώρες που δε διδάσκονται είναι ώρες μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά, και που συνεπώς οι μαθητές του ΕΠΑΛ Αργοστολίου θα κληθούν να διαγωνιστούν, βάσει αυτών, με τους μαθητές της υπόλοιπης χώρας που ενδεχομένως τις διδάσκονται.

Με το άρθρο 82 του Ν. 4172/2013 η κυβέρνηση κατάργησε 50 ειδικότητες της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, καθώς και το σύνολο των κατεχόμενων από αυτό το προσωπικό οργανικών θέσεων. Ως συνέπεια αυτού ήταν η αφαίρεση του δικαιώματος των μαθητών να φοιτήσουν στους τομείς που ήθελαν, και επίσης το χάσιμο της πλειοψηφίας των ωρών των μαθημάτων ειδικότητας στην Γ΄ τάξη που θα δώσουν και πανελλαδικές εξετάσεις. Συνολικά έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα, σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, 1992 εκπαιδευτικοί σε όλη την Ελλάδα, μετά και την έκδοση δεύτερης Διαπιστωτικής Πράξης με αρ. 162306/Δ2/ 30-10-2013, από 50 ειδικότητες. Παράλληλα με το ΦΕΚ 2490 4-10-2013 συστάθηκαν 925 θέσεις εκπαιδευτικού και 325 θέσεις διοικητικού προσωπικού στις Διευθύνσεις Διά Βίου Μάθησης(ΙΕΚ, ΣΕΚ), οι οποίες σύμφωνα με διαβεβαιώσεις θα δίνονταν στους εκπαιδευτικούς που είναι σε διαθεσιμότητα. Με το καινούριο ΦΕΚ 2799/4-11-2013 οι παραπάνω θέσεις μειώθηκαν σε 925 εκπαιδευτικές και 199 διοικητικές. Για την Κεφαλονιά συστάθηκαν μόνο διοικητικές. Συνολικά και μετά το δεύτερο ΦΕΚ : 1 ΠΕ διοικητικού και 2 ΤΕ διοικητικού – λογιστικού.

Σύμφωνα επίσης με υπουργικές δεσμεύσεις το 55% των υπό διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών θα τοποθετούνταν σε δομές της υγείας. Στην Κεφαλονιά οι ανάγκες σε νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό είναι μεγάλες και επιτακτικές. Επίσης σύμφωνα με έγγραφο οικ. 29096 25-10-2013 του υπουργείου Διοικητικής μεταρρύθμισης, καλούνται οι Διευθύνσεις Προσωπικού να αποστείλουν αίτημα ως προς τις υπηρεσιακές τους ανάγκες λαμβάνοντας υπόψη τους κλάδους που έχουν καταργηθεί έως τώρα. Στην Κεφαλονιά η Διεύθυνση Β/βάθμιας εκπαίδευσης απέστειλε τον πίνακα με τις ανάγκες της σε προσωπικό.



Επειδή οι μαθητές κινδυνεύουν να χάσουν τη χρονιά τους.

Επειδή για τους μετεξεταστέους δεν υπήρχαν εκπαιδευτικοί για να διενεργήσουν τις εξετάσεις του Σεπτεμβρίου.

Επειδή ανάμεσα στα μαθήματα που δεν έχουν αρχίσει ακόμη να διδάσκονται συγκαταλέγονται και εκείνα που εξετάζονται πανελλαδικά.

Επειδή το δικαίωμα στη γνώση είναι αναφαίρετο και αυτήν τη στιγμή η κυβέρνηση το στερεί από τους μαθητές του ΕΠΑΛ Αργοστολίου.

Επειδή οι καθηγητές των μαθητών βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και άρα πολύ κοντά στην απόλυση αφού ήδη διανύσαμε το μισό του οχταμήνου που είναι ο συνολικός χρόνος σε διαθεσιμότητα ενώ μετά ακολουθεί η απόλυση,

Για τους παραπάνω λόγους,

ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Πότε θα ξεκινήσει η κινητικότητα των εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα;

2. Οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα είναι 1991 και οι θέσεις στις Δ.Δ.Β.Μ (ΙΕΚ, ΣΕΚ) είναι 1124(αν δεν έχουν μειωθεί κι άλλο). Πως θα καλυφθούν οι υπόλοιποι; Πρόκειται να απολυθούν;

3. Γιατί δε δίνονται ταυτόχρονα με τις Διευθύνσεις Διά Βίου Μάθησης και οι θέσεις στα νοσοκομεία ή σε άλλες δομές του Υπουργείου Παιδείας σύμφωνα και με τα πιο πάνω έγγραφα;

4. Σκοπεύετε να καταργήσετε τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών και να επαναφέρετε τις ειδικότητες στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ;

5. Πώς θα προχωρήσετε στη διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων όταν υπάρχουν μαθητές που όχι μόνο δε διδάσκονται τα υπό εξέταση μαθήματα, αλλά κινδυνεύουν επιπλέον να μείνουν χωρίς απολυτήριο;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Αφροδίτη Θεοπεφτάτου
Τάσος Κουράκης

Σιγά, η αριστερά κοιμάται


Σιγά, η αριστερά κοιμάται

Του Άρη Χατζήστεφάνου – Από το “Unfollow”



Πώς θα διαβάσουν οι ιστορικοί του μέλλοντος τις εξελίξεις των τελευταίων χρόνων στην Ελλάδα;

Οι πολίτες, θα γράφουν, πραγματοποίησαν μερικές από τις μεγαλύτερες
συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας από δημιουργίας ελληνικού κράτους.

Οι εργαζόμενοι, παρά τις συνεχείς προδοσίες από την ηγεσία των μεγάλων συνδικάτων, πίεσαν και ξεκίνησαν τις περισσότερες
γενικές απεργίες που γνώρισε ποτέ η Ευρώπη.

Για μήνες η δημόσια ραδιοφωνία και τηλεόραση της
ΕΡΤ είχε περάσει στον έλεγχο τους, σε ένα μοναδικό πείραμα στην παγκόσμια ιστορία των ΜΜΕ.



Κάτοικοι περιοχών όπως η
Χαλκιδική κατάφερναν να μπλοκάρουν την καταστροφή της ζωής τους, παρά την κρατική καταστολή.

Στο ίδιο χρονικό διάστημα, παρά τις απειλές από τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης και τις διώξεις από την κυβέρνηση,
οι πολίτες έδωσαν στο σύνολο των κομμάτων της Αριστεράς τα υψηλότερα ποσοστά από την εποχή του Εμφυλίου.

Προφανώς, θα συμπεράνουν οι ιστορικοί, η Αριστερά θα έπρεπε να κατέχει την πολιτική εξουσία και να ανατρέψει την πολιτική του αυταρχισμού και της ακραίας αναδιανομής πλούτου από τους κάτω προς τους πάνω.

Ο μόνος τρόπος για να σταματήσει κανείς αυτή την εξέλιξη, θα πουν, θα ήταν ένα αιμοσταγές πραξικόπημα με χιλιάδες νεκρούς, φυλακισμένους και εκτοπισμένους ή τουλάχιστον ένας προσχηματικός πόλεμος με κάποια γειτονική χώρα, που θα πάγωνε τις εσωτερικές εξελίξεις. Ή τουλάχιστον ένας μεγάλος σεισμός, ένα ηφαίστειο, ένας μετεωρίτης. Κάτι.

Τι θα πούμε εμείς στους ιστορικούς του μέλλοντος;

Ότι ο κόσμος κατέβαινε στις πορείες, αλλά δεν καταφέραμε να δώσουμε πολιτικό νόημα στον αγώνα του και να σχηματίσουμε ένα λαϊκό μέτωπο; Ότι, εκτός από τους εργαζόμενους της, κανένας μας δεν εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία της ΕΡΤ;


Το χειρότερο…

Το χειρότερο είναι ότι κάποιοι θα θελήσουν να γράψουν στα βιβλία του μέλλοντος ότι όλα πήγαν χαμένα όχι γιατί εμείς κοιμόμασταν, αλλά γιατί ο κόσμος έμενε στους καναπέδες του.

Η ιστορία δεν γράφεται μόνο από τους νικητές. Γράφεται και από αυτούς που εγκατέλειψαν τη μάχη.



……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Το είδα εδώ: http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2013/11/blog-post_5.html