45 ημέρες πριν τις εκλογές ο Παρίσης φαίνεται να είναι το μεγάλο φαβορί
Παρασκευή 4 Απριλίου 2014
Οι μίζες της Ericsson. Ναι Αλέκο.....έχει ο καιρός γυρίσματα.
Οι μίζες της Ericsson.
«Ήταν μία βρώμικη πληρωμή. Ο ενδιάμεσος πλήρωνε για να μην φανούν σε κανένα οι παράνομες πληρωμές…» είπε την Τετάρτη μιλώντας στο κρατικό ραδιόφωνο της Σουηδίας το πρώην στέλεχος της Ericsson, Λίςς Ολοφ Νέντσελ που δίνει συνέντευξη στους Ντάνιελ Ομάν και Γκόραν Μποντίν για τα συμβόλαια που είχε στην ευθύνη του μεταξύ των οποίων και εκείνο για τα ραντάρ Erieye EMB 145.
H (ΑΣΕΠΕ) που αγόρασε το ελληνικό δημόσιο με την σύμβαση 022α/99. Η σύμβαση ήταν αξίας ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ και τα συστήματα που παρελήφθησαν ως το 2009 από την πολεμική αεροπορία εντάχθηκαν όλα στη δύναμή της.
Ο Νέντσελ που διαχειριζόταν τέτοιες πληρωμές για λογαριασμό του σουηδικού γίγαντα είπε στο ραδιόφωνο της χώρας του ότι είχε ταξιδέψει με τον συνάδελφό του Ινγκβε Μπρόμπεργκ στο Μονακό προκειμένου να διοχετεύσουν μέσω ενός μεσάζοντα στο πριγκιπάτο «που εργαζόταν για λογαριασμό του αντιπροσώπου της Ericsson ένα ποσό σε παράνομες πληρωμές (μίζες)…» .
Οι δύο δημοσιογράφοι του σουηδικού ραδιοφώνου έχουν εντολές πληρωμής αξίας ύψους 13,8 εκατομμυρίων δολαρίων με ημερομηνία Ιανουαρίου 2000.
Ο διάλογος ήταν χαρακτηριστικός:
-Και ποιοι ήταν οι τελικοί αποδέκτες των πληρωμών;
Νέντσελ: Υψηλά ιστάμενοι στο ελληνικό κατεστημένο .
-Πολιτικοί;
-Νέντσελ: Ναι πολιτικοί, αξιωματικοί και ανώτεροι δημόσιοι υπάλληλοι.
Μία εκπρόσωπος της Ericsson επιφυλάχθηκε να απαντήσει λέγοντας ότι «ελπίζει ότι δεν υπήρξαν παράνομες πληρωμές στην Ελλάδα για το συγκεκριμένο συμβόλαιο…»
Η ίδια εκπρόσωπος είπε ότι η εταιρεία θα δείξει μηδενική ανοχή σε παράνομες πρακτικές αλλά δεν γνωρίζει αν για την συγκεκριμένη σύμβαση είχαν γίνει παράνομες πληρωμές.
Ο Νέντσελ πάντως έχει κατηγορηθεί από την Ericsson για υπεξαίρεση χρημάτων από μαύρα ταμεία της εταιρείας ενώ ο σουηδικός κολοσσός του έχει κάνει και αγωγή επιχειρώντας να πάρει πίσω εκατομμύρια.
Ο Νέντσελ αρνείται ότι έχει υπεξαιρέσει τα χρήματα. Ο αρμόδιος εισαγγελέας της Στοκχόλμης πάντως που ρωτήθηκε από το πρακτορείο Reuters για την υπόθεση ανέφερε ότι την ερευνά αλλά είναι σε θέση να παρέμβει μόνο αν οι πληρωμές έχουν γίνει μετά την 1η Ιουλίου του 2004, οι προηγούμενες πράξεις θεωρούνται στη Σουηδία παραγεγραμμένες.
«Ήταν μια βρώμικη πληρωμή. Ο ενδιάμεσος πλήρωνε για να μη φανούν σε κανέναν οι παράνομες πληρωμές..»
«Ήταν μία βρώμικη πληρωμή. Ο ενδιάμεσος πλήρωνε για να μην φανούν σε κανένα οι παράνομες πληρωμές…» είπε την Τετάρτη μιλώντας στο κρατικό ραδιόφωνο της Σουηδίας το πρώην στέλεχος της Ericsson, Λίςς Ολοφ Νέντσελ που δίνει συνέντευξη στους Ντάνιελ Ομάν και Γκόραν Μποντίν για τα συμβόλαια που είχε στην ευθύνη του μεταξύ των οποίων και εκείνο για τα ραντάρ Erieye EMB 145.
H (ΑΣΕΠΕ) που αγόρασε το ελληνικό δημόσιο με την σύμβαση 022α/99. Η σύμβαση ήταν αξίας ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ και τα συστήματα που παρελήφθησαν ως το 2009 από την πολεμική αεροπορία εντάχθηκαν όλα στη δύναμή της.
Ο Νέντσελ που διαχειριζόταν τέτοιες πληρωμές για λογαριασμό του σουηδικού γίγαντα είπε στο ραδιόφωνο της χώρας του ότι είχε ταξιδέψει με τον συνάδελφό του Ινγκβε Μπρόμπεργκ στο Μονακό προκειμένου να διοχετεύσουν μέσω ενός μεσάζοντα στο πριγκιπάτο «που εργαζόταν για λογαριασμό του αντιπροσώπου της Ericsson ένα ποσό σε παράνομες πληρωμές (μίζες)…» .
Οι δύο δημοσιογράφοι του σουηδικού ραδιοφώνου έχουν εντολές πληρωμής αξίας ύψους 13,8 εκατομμυρίων δολαρίων με ημερομηνία Ιανουαρίου 2000.
Ο διάλογος ήταν χαρακτηριστικός:
-Και ποιοι ήταν οι τελικοί αποδέκτες των πληρωμών;
Νέντσελ: Υψηλά ιστάμενοι στο ελληνικό κατεστημένο .
-Πολιτικοί;
-Νέντσελ: Ναι πολιτικοί, αξιωματικοί και ανώτεροι δημόσιοι υπάλληλοι.
Μία εκπρόσωπος της Ericsson επιφυλάχθηκε να απαντήσει λέγοντας ότι «ελπίζει ότι δεν υπήρξαν παράνομες πληρωμές στην Ελλάδα για το συγκεκριμένο συμβόλαιο…»
Η ίδια εκπρόσωπος είπε ότι η εταιρεία θα δείξει μηδενική ανοχή σε παράνομες πρακτικές αλλά δεν γνωρίζει αν για την συγκεκριμένη σύμβαση είχαν γίνει παράνομες πληρωμές.
Ο Νέντσελ πάντως έχει κατηγορηθεί από την Ericsson για υπεξαίρεση χρημάτων από μαύρα ταμεία της εταιρείας ενώ ο σουηδικός κολοσσός του έχει κάνει και αγωγή επιχειρώντας να πάρει πίσω εκατομμύρια.
Ο Νέντσελ αρνείται ότι έχει υπεξαιρέσει τα χρήματα. Ο αρμόδιος εισαγγελέας της Στοκχόλμης πάντως που ρωτήθηκε από το πρακτορείο Reuters για την υπόθεση ανέφερε ότι την ερευνά αλλά είναι σε θέση να παρέμβει μόνο αν οι πληρωμές έχουν γίνει μετά την 1η Ιουλίου του 2004, οι προηγούμενες πράξεις θεωρούνται στη Σουηδία παραγεγραμμένες.
Τι έχει να πει γι αυτό ο τότε Υφυπουργός Αλέκος Καλαφάτης;;;
Μποζάς Γεράσιμος "ΥΠΟ-ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ "
Video: Τα ΜΑΤ ψεκάζουν (πάλι) καθηγητές!
http://anemosantistasis.blogspot.gr/
Δάσκαλοι και καθηγητές εμποδίζουν σχολικούς συμβούλους να μπουν σε σεμινάριο στο Υπουργείο Παιδείας και καταγγέλουν πως το σύστημα αξιολόγησης είναι επιστροφή στον "επιθεωρητισμό". Ένταση μεταξύ ΜΑΤ και διαδηλωτών, έγινε περιορισμένη χρήση χημικών νωρίτερα.
Δάσκαλοι και καθηγητές διαμαρτύρονται για την αξιολόγησή τους και προσπαθούν να να σταματήσουν τα σεμινάρια εκπαίδευσης των νέων αξιολογητών που γίνονται στο Υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι.
"Με ενότητα και αγώνα παλεύουμε ενάντια στις άδικες μνημονιακές πολιτικές που "κλέβουν" τη ζωή μας και διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση. Αντιτασσόμαστε στις πρακτικές της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας που μεταθέτει τις ευθύνες της και στοχοποιεί και κατηγοριοποιεί τους εκπαιδευτικούς.
Σταματάμε τα σεμινάρια της ντροπής που απευθύνονται στους νέους αξιολογητές και επαναφέρουν τον "επιθεωρητισμό" και την οπισθοδρόμηση που έχει καταδικαστεί στις συνειδήσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας" αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της ΔΟΕ που για σήμερα έχει κηρύξει 24ωρη απεργία.
Η υπομονή μας τέλειωσε! 25 Μαΐου 2014: ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ!
http://www.syriza.gr/
Η υπομονή μας τέλειωσε!
25 Μαΐου 2014:
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ!
25 Μαΐου 2014:
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝ!
Στις ευρωεκλογές στέλνουμε ηχηρό μήνυμα αντίστασης:
• Τελειώνουμε με την κυβέρνηση των Μνημονίων και της Τρόικας, την κυβέρνηση της διαπλοκής και της διαφθοράς – Αντιστεκόμαστε στην αντιδραστική εξέλιξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ανοίγουμε το δρόμο για τη δική μας Ευρώπη:
• Μια Ευρώπη με Πραγματική Δημοκρατία, Κοινωνική Δικαιοσύνη και Αλληλεγγύη – ενάντια στην αυτοκαταστροφική Ευρώπη του Μερκελισμού, των Τραπεζών, των Μνημονίων και της Τρόικας.
Με τον Αλέξη Τσίπρα επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Αριστεράς:
• Αγωνιζόμαστε για Αξιοπρέπεια στην Εργασία, Ισοτιμία και Αλληλεγγύη μεταξύ των λαών, Πολιτισμό και Άνθηση της Δημιουργικότητας, Ανάπτυξη και Παραγωγική Ανασυγκρότηση που δεν στηρίζεται στην απαξίωση των εργαζομένων αλλά στο πλουτοπαραγωγικό δυναμικό κάθε τόπου.
Σε καιρούς κρίσιμους όσο οι σημερινοί, οι ευρωεκλογές του Μαΐου αποκτούν χαρακτήρα ιστορικής εμβέλειας, τόσο για την Ελλάδα όσο και για την Ευρώπη. Η 25η Μαΐου αποτελεί ημερομηνία σταθμό, που σε μεγάλο βαθμό θα καθορίσει το μέλλον και τη ζωή μας: είναι η στιγμή να ανοίξουμε το δρόμο για μια νέα Ελλάδα, σε μια άλλη Ευρώπη.
Ψηφίζουμε για την Ελλάδα
Στην Ελλάδα οι ευρωεκλογές είναι δημοψήφισμα για τα Μνημόνια, την Τρόικα, την απάνθρωπη λιτότητα. Είναι το αποφασιστικό βήμα για την πολιτική ανατροπή που έχει ανάγκη ο τόπος, για την εθνική και κοινωνική μας επιβίωση.
Τα διλήμματα είναι πια ξεκάθαρα.
• Θα συνεχίσουν την πολιτική που καταστρέφει τη χώρα και τους ανθρώπους της ή θα πούμε «Φτάνει πια»;
• Θα μεταφέρουν την ελληνική τραγωδία σαν δήθεν «success story» στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες ή θα κινηθούμε προς μια νέα Ευρώπη με αλληλεγγύη, ανθρωπιά, δημοκρατία, πολιτισμό και ανάπτυξη, με τις κοινωνικές ανάγκες στο επίκεντρο;
Η 25η Μαΐου, ο ελληνικός λαός έχει την ευκαιρία να καταδείξει την αναντιστοιχία της κυβερνητικής πολιτικής με τη λαϊκή θέληση• να αποδείξει ότι η συγκυβέρνηση δεν έχει τη νομιμοποίηση να επιβάλει νέο Μνημόνιο -όπως κι αν το «βαφτίσει». Στις 25 Μαΐου, το αμαρτωλό τρίγωνο της διαπλοκής («πολιτικό κατεστημένο – τραπεζίτες & μεγαλοεργολάβοι - συστημικά ΜΜΕ») μπορεί να γίνει παρελθόν.
Οι προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ που θα αντικαταστήσουν την καταστροφική λιτότητα είναι συγκεκριμένες και σαφείς.
• Δίνουμε απόλυτη προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης και την ικανοποίηση των κοινωνικών αναγκών. Για να μείνει όρθια η κοινωνία, υψώνουμε άμεσα ισχυρή ασπίδα προστασίας σε όσους βλέπουν τη ζωή τους να καταρρέει.
• Ακυρώνουμε τα μνημόνια και ακολουθούμε εναλλακτική πολιτική με άξονες την παραγωγική ανασυγκρότηση, την άνθηση της δημοκρατίας, την αναδιανομή εισοδημάτων και πλούτου, τη διεύρυνση των κοινωνικών και συλλογικών δικαιωμάτων. Αυτή είναι η επιτακτική ανάγκη που θέτει η εποχή μας.
Εργαζόμενοι, αγρότες, νεολαία, άνεργοι, συνταξιούχοι, επαγγελματοβιοτέχνες, διανόηση, γινόμαστε όλοι μαζί ένα! Βάζουμε τέλος στην καταστροφή, για μια νέα μεταπολίτευση με πρωταγωνιστή τον λαό, για να έρθει στον προσκήνιο η Ελλάδα του μόχθου, της δημιουργίας και της αξιοπρέπειας.
Ψηφίζουμε για μια άλλη Ευρώπη
Ποτέ άλλοτε μεταπολεμικά η Ευρώπη δεν βυθίστηκε τόσο βαθιά στο σκοτάδι. Ποτέ άλλοτε η ανασφάλεια και η απαισιοδοξία δεν βάρυναν τόσο έντονα τους πολίτες και το μέλλον τους.
• Η Ευρώπη σήμερα οικοδομείται υπό τη γερμανική ηγεμονία, στη βάση της νεοφιλελεύθερης συναίνεσης Χριστιανοδημοκρατών, Σοσιαλδημοκρατών και Φιλελεύθερων. Το διευθυντήριο Βρυξελλών και Φρανκφούρτης, πιστό στον Μερκελισμό και τη λιτότητα, αναδιανέμει εισόδημα - εξουσίες στους λίγους και φόβο στους πολλούς.
• Οι ευρωπαϊκοί λαοί υποφέρουν από ανεργία, φτώχεια, περιστασιακή εργασία, διάλυση του κοινωνικού κράτους, από συρρίκνωση μέχρι και εξαφάνιση κοινωνικών τους δικαιωμάτων. Η οπισθοδρόμηση, ο εθνικισμός και ο ρατσισμός ενισχύονται, οι μεγάλες ιδέες που γεννήθηκαν στην Ευρώπη περιθωριοποιούνται. Προωθείται μια Ευρώπη όπου η δημοκρατία συρρικνώνεται διαρκώς, μια Ευρώπη φρούριο, με καταστολή και πολεμικές επεμβάσεις, μια Ευρώπη που δεν διστάζει να στηρίζει ακόμη και νεοναζί πολιτικούς, όπως στην Ουκρανία.
• Η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται υπό την πολιτική και οικονομική κυριαρχία του μεγάλου κεφαλαίου, κυρίως του χρηματοπιστωτικού και οιι χώρες της περιφέρειας μετατρέπονται σε αποικίες χρέους, καθώς οι παραγωγικές τους δυνατότητες εξαντλούνται.
• Η κυρίαρχη πολιτική στην Ευρώπη ενισχύει πολλαπλασιαστικά τη μεταφορά πόρων από την περιφέρεια προς το κέντρο. Οι διακηρύξεις περί οικονομικής και κοινωνικής σύγκλισης των ευρωπαϊκών κρατών ξεχάστηκαν. Οι ανισότητες διευρύνονται τόσο ανάμεσα στα κράτη-μέλη όσο και μεταξύ των πολιτών στο εσωτερικό κάθε κράτους.
Αυτή την Ευρώπη δεν τη θέλουμε. Μαζί με όλους τους Ευρωπαϊκούς λαούς παλεύουμε να την επανιδρύσουμε. Διεκδικούμε μια Ευρώπη με κοινωνική δικαιοσύνη και αλληλεγγύη, θέσεις αξιοπρεπούς εργασίας, δημοκρατία, οικολογική ισορροπία και ειρήνη. Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή της σημερινής νεοφιλελεύθερης αρχιτεκτονικής του ευρώ. Προωθούμε μια νέα Χάρτα Θεμελιωδών Δικαιωμάτων, που θα υποχρεώνει όλα τα κράτη μέλη να σέβονται τα θεμελιώδη δικαιώματα των πολιτών.
Οραματιζόμαστε μια Ευρώπη πρωτοπόρο στη διερεύνηση του σοσιαλισμού του 21ου αιώνα.
Η αλλαγή είναι εφικτή.
-- Το έδαφος είναι πρόσφορο. Οι λαοί σήμερα διψούν για αλλαγή και είναι στο χέρι τους να την επιβάλουν. Ιδιαίτερα οι λαοί του Νότου που υφίστανται την πιο άγρια λιτότητα.
-- Ο εναλλακτικός δρόμος υπάρχει. Η Ευρωπαίκή Διάσκεψη για το Χρέος και η αντιμετώπιση της κρίσης με αλληλεγγύη, ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη αποτελούν τη μοναδική πραγματικά βιώσιμη λύση.
-- Οι λαοί δηλώνουν παρόντες! Τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται πανευρωπαϊκά ένα διαρκώς ενισχυόμενο πολυσχιδές κίνημα, που με ενθουσιασμό και αποφασιστικότητα διεκδικεί τη μεγάλη πολιτική αλλαγή.
Η Ελλάδα δείχνει το δρόμο
Η προσοχή της Ευρώπης είναι για μια ακόμη φορά στραμμένη στην Ελλάδα και τον ΣΥΡΙΖΑ. Και όχι άδικα, αφού η Ελλάδα χρησιμοποιείται σαν «πειραματόζωο», για να δοκιμαστεί πόσο και μέχρι πότε μπορεί ένας λαός να αντέξει την υποβάθμιση της ζωής του, προκειμένου να μεταφέρουν το καταστροφικό μοντέλο σε ολόκληρη την Ευρώπη. Έτσι οι πολιτικές εξελίξεις στη χώρα μας γίνονται καθοριστικές όχι μόνο για τους Έλληνες, αλλά και για όλους τους ευρωπαϊκούς λαούς. και ο ΣΥΡΙΖΑ αναδεικνύεται σε σύμβολο αγώνα, σύμβολο νίκης και ελπίδας που υπερβαίνει τα όρια της πατρίδας μας.
Ο αγώνας του ελληνικού λαού γεννάει ελπίδες που ξεπερνούν κατά πολύ τα σύνορά μας. Και αυτή είναι μια πραγματικότητα που αναγνωρίζουν πρώτοι απ' όλους οι ευρωπαϊκοί λαοί: γι’ αυτό η Ευρωπαϊκή Αριστερά επέλεξε ως υποψήφιό της για την προεδρία της «Κομισιόν» τον Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, τον Αλέξη Τσίπρα. Πρόκειται για έμπρακτη αναγνώριση ότι η Ελλάδα είναι καταλύτης πολιτικών εξελίξεων στην Ευρώπη, αιχμή των αναγκαίων ρήξεων για μια μεγάλη πολιτική αλλαγή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Είναι η πρώτη φορά που Έλληνας πολιτικός ηγέτης υπερβαίνει τα όρια του τόπου μας σε τέτοια έκταση, είναι η πρώτη φορά που αποκτά τέτοια ευρωπαϊκή και διεθνή εμβέλεια. Η υποψηφιότητα του Αλέξη Τσίπρα είναι μια τιμητική υποψηφιότητα για την Ελλάδα, που ανοίγει δυνατότητες, αναβαθμίζει τους αγώνες μας και, ταυτόχρονα, θέτει ευθύνες. Μια υποψηφιότητα που συμπυκνώνει με σαφήνεια τη μάχη ανάμεσα στα δύο αντίπαλα σχέδια για το μέλλον της Ευρώπης: το σχέδιο των μερκελιστών για μια Ευρώπη των τραπεζιτών και το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Αριστεράς για την Ευρώπη των λαών.
• Αυτός ο Μάιος ανήκει στους λαούς! Μπορούμε και πρέπει να νικήσουμε.
• Για τον ΣΥΡΙΖΑ, η νίκη στις ευρωεκλογές δεν είναι φιλοδοξία: Είναι όρος εθνικής και κοινωνικής επιβίωσης.
• Να τελειώνουμε με όσους στήριξαν ή ανέχθηκαν μνημόνια, τρόικες, λιτότητα, ρατσισμό και φασισμό.
• Πολίτες της Ελλάδας, Λαοί της Ευρώπης, Ενωθείτε! Για να βάλουμε τέλος στην υποβάθμιση της ζωή μας. Για να ξανακερδίσουμε τη Δημοκρατία.
25 Μαΐου 2014:
ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΣΥΡΙΖΑ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Δηλώνω Ηγέτης (χωρίς εισαγωγικά)
http://www.ithacanet.gr/
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΗΓΕΤΙΚΟΝ:
Αρκετά παίξαμε τον απλό, ανώνυμο, ασήμαντο και κατατρεγμένο πολίτη. Από σήμερα Δηλώνω Ηγέτης(όλα κεφαλαία).
Αυτό θέλετε, αυτό θα έχετε. Είμαι μέρος των χιλιάδων εκείνων Ηγετών, που αναδεικνύονται μέσα από την άμορφη απελπισία των πολλών. Γεννήθηκα μια μέρα του Απρίλη του 2010. Ήταν τότε που καταλάβαμε ότι ο λαός πρέπει να πάρει στα χέρια του τις δικές του υποθέσεις και στήσαμε τις πρώτες προσπάθειες πολιτών για αλλαγή στη ζωή μας. Γεννήθηκα τη στιγμή που καταλάβαμε ότι αυτό που περιγράφεται ως τοπική ή κεντρική πολιτική σκηνή είναι σκηνικό ενάντια στο λαό. Όλοι τους, ομόθυμα, ολόψυχα και ένθερμα, είναι υποταχτικοί της Παγκόσμιας Αυτοκρατορίας των Τραπεζιτών. Η δική μας υπόθεση είναι αυτά που χάσαμε κι αυτά που απειλούν να μας πάρουν. Το πρόβλημα μας είναι η ανεργία, η έλλειψη περίθαλψης, η κατάσχεση, η φυλάκιση, η κατάθλιψη, η χαλασμένη ζωή μας. Μιλάμε για πράγματα πολύ συγκεκριμένα. Η αφαιρετικότητα και η αοριστολογία, ο κενός περιεχομένου λόγος, είναι το χαρακτηριστικό άλλων "ηγετικών" κατασκευών. Δεν είναι δικό μας γνώρισμα. Απέναντι στον Βυζαντινισμό1 των επαγγελματιών της πολιτικής, ορθώνουμε το ανάστημα των προβλημάτων μας. Το μέγεθος και την αλήθεια τους.
Δεν έχει σημασία που δεν διεκδικώ θέση εξουσίας. Είμαι μέλος ενός κινήματος, που όμοιο του η πατρίδα και ο πλανήτης δεν έχουν γνωρίσει. Αν αυτό είναι αλαζονεία ή αλήθεια θα το δούμε. Θα το δείτε. Η παράσταση άρχισε.
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΕΣ ΞΑΝΑ. Από το λησμονημένο βάθος της ιστορίας αντλούμε ιδέες, πολιτικές, πραχτικές.
Την ώρα που όλοι οι άλλοι διαγκωνίζονται, προπαγανδίζοντας αριθμητική υπεροχή, εμείς λέμε ότι ξεκινάμε από τον πάτο. Ήρθε η ώρα να διδάξουμε την απόλυτη πολιτική πράξη. Την πράξη πολιτών. Μεθοδεύσεις και παιχνίδια διαπλοκής, συνιστώσες ενός σκοτεινού καθεστωτικού παιχνιδιού, μας έβαλαν στην αφετηρία κάπου ανάμεσα στην 4η ή 5η θέση μεταξύ πέντε υποψήφιων ομάδων. Ξεκινάμε από αυτό για να γίνουμε πρώτοι.
Το κίνημα που γίνεται ψηφοδέλτιο δημοτικών εκλογών, στηρίζεται στα στριμωγμένα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, που έκαμαν τις επιλογές τους, ερήμην των παιχνιδιών εξουσίας. Στηρίζεται και από μας, που έχουμε σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ, όση ο διάολος με το λιβάνι. Εμείς είμαστε, απλώς, άνεργοι και οφειλέτες. Με άλλα λόγια, είμαστε μικρό μέρος της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού, που θέλει να έχει τη δική του πολιτική φωνή. Και κάποιοι μας θεωρούν εκ προοιμίου ηττημένους. Οι πελατειακοί στρατοί ενάντια σε μια χούφτα ανθρώπους, που οι "επαγγελματίες ειδικοί" της αμφισβήτησαν ακόμα και τη διαδικασία επιλογής υποψηφίου. Δηλώνουμε ότι ήρθαμε για να μείνουμε. Σήμερα ή αύριο, ο λαός θα πάρει την εξουσία. Αυτό εμείς το λέμε (άμεση) Δημοκρατία. Αργά ή γρήγορα, τούτη ή την επόμενη φορά, με όπλα ή με εκλογές, τη ζωή μας θα την πάρουμε πίσω. Ξεκινάμε κάτω από αντίξοες συνθήκες, αλλά είμαστε επίμονοι και μονολιθικοί, ως προς αξίες, αρχές και στόχους. Αυτά, για όσους "ζυγίζουν" το πρόσκαιρο και το εποχιακό και μας βρίσκουν "ελλιποβαρείς".
Σας προκαλούμε και σας προσκαλούμε. Κάθε Ηγέτης έχει τη δύναμη και τη δυνατότητα να προκαλεί, όταν είναι βέβαιος για το δίκιο και την αλήθεια του. Μένει να γίνει ισχυρός για να τα επιβάλλει.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ, ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΝΑ:
Θέλουμε ένα δήμαρχο, που μαζί με μας, θα πει στην εξουσία:
Κύριοι, οι πολίτες αυτού του τόπου ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ.
Με τρόπο τεκμηριωμένο και αδιαμφισβήτητο, η πρώτη πράξη του δικού μας δημάρχου θα είναι η απαίτηση για Διαγραφή ή πάγωμα χρεών πολιτών και δημοσίου. Ως ότου η Δημοκρατία ξεδιαλέξει τα ξερά από τα χλωρά και αποδώσει δικαιοσύνη. Ως ότου δώσει μια ζωή, όπου το σε ποιον και τι χρωστάμε θα το αποφασίζει ο λαός.
Με τη δύναμη μιας δημαρχίας, η απαίτηση του λαού που δεν μπορεί πια να πληρώνει τα κατασκευασμένα χρέη του, θα ακουστεί περισσότερο από όσο ακούγονται οι μεμονωμένες φωνές του καθένα μας.
Λέμε αυτό που κανείς δεν λέει. Ο δικός μας δήμαρχος θέλουμε να πει αυτό, που προτείναμε στους "καταλληλότερους" και απάντησαν ότι "αυτό δεν είναι θέμα αυτοδιοίκησης" (τόπες Μάρκο). Η ζωή μας δεν είναι "θέμα". Μιλάμε για αυτό που έχουμε ανάγκη, για αυτά που θέλουμε. Η δήλωση του δικού μας δημάρχου θα συνοδεύεται από την ενεργοποίηση του άρθρου 120 του Συντάγματος: Αγώνας με ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ, στην περίπτωση που το αίτημα απορριφθεί. Ως την εγκαθίδρυση Δημοκρατίας, με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου.
Η δήλωση αυτή ισοδυναμεί με κήρυξη πολέμου, αν κι αυτόν τον πόλεμο, μεθοδευμένα και έτοιμοι από καιρό, κάποιοι λίγοι τον έχουν κηρύξει σε βάρος του λαού. Η έκβαση του πολέμου εξαρτάται από τον βαθμό συμμετοχής του καθένα.
Κυρίες και κύριοι, πολίτες της Ελλάδας, παρακολουθείστε μας. Μετά λόγου γνώσεως, σας λέμε ότι στην Κεφαλονιά γράφουμε ιστορία. Γράφεται η ιστορία, γιατί την ιστορία τη γράφουν οι λαοί. Στην Κεφαλονιά και σε κάθε τόπο, όπου ο λαός ή τμήματα του, οργανώνεται και αντιστέκεται. Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΓΡΑΦΕΤΑΙ, ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
Σας προκαλούμε και σας προσκαλούμε να μας κρίνετε, να μας αγαπήσετε, να διαφωνήσετε (αν μπορείτε).
Η πρώτη γεύση αυτού που θέλουμε να ζήσουμε βρίσκεται εδώ: ΔΗΜΟΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ - (άμεση) Δημοκρατία. Παρακολουθείστε και συμμετάσχετε στη συνδιαμόρφωση της συνέχειας. Κάθε φωνή, κάθε λόγος ή αντίλογος, κάθε πράξη, είναι χρήσιμα. Από τις πλατείες και τους δρόμους στο δημαρχείο και αύριο στην Κυβέρνηση. Για να παραδώσουμε την εξουσία στο λαό, μαζί με το λαό. Για την Αυτονομία, την Αυτοδιοίκηση, την Αυτοκυβέρνηση του.
Αγώνας υπέρ βωμών και εστιών. Αυτός είναι ο νυν υπέρ πάντων αγών.
Τα δικά μας μεγάλα λόγια έχουν ουσία και περιεχόμενο. Έχουν μέσα τους τη ζωή και τα θέλω μας.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. (Κι ας μη το περιμένατε. Ο αγώνας θα διεξαχθεί ως την τελική νίκη, που είναι η διάσωση των ανθρώπων και η απελευθέρωση της Πατρίδας, από την απάνθρωπη επίθεση μιας κυνικής Ολιγαρχίας).
ΥΓ:
Αφορμή για να μετατραπούμε σε αθέλητους Ηγέτες, πλην όμως πάντα Ηγέτες, είναι ένα κείμενο - προάγγελος αγιογραφίας:
Θα κάνουμε φύλλο και φτερό τις πολιτικές που για να υπάρξουν, εμείς πρέπει να ξεχάσουμε με τι και ποιους έχουμε να κάνουμε.
Για σήμερα, ας πάρουν την πρώτη τους δόση:
α) Οι πιστοί υπηρέτες της συγκυβέρνησης εμφανίζονται στο κείμενο ως "ως σύμβολο αντίστασης ή/και ανατροπής σε διαφόρους τομείς".
Μας θυμίζει την εκπομπή του Πρετεντέρη: Η πιο καθεστωτική εκπομπή της τηλεόρασης ονομάζεται "Ανατροπή"!!! Οι πιο καθεστωτικοί των καθεστωτικών ονομάζονται "ανατροπείς".
β) Το παρατραβάνε και εμφανίζονται και "ως σύμβολο της δύναμης της γνώσης και της επιστήμης (κυρίως)"!!!
Κυρίως, το παρατραβάνε. Εμείς, ως φυσικοί ηγέτες και μάλιστα ριζοσπάστες ηγέτες, δηλώνουμε, δημόσια, την πρόθεση μας να γκρεμίσουμε τα ειδωλολατρικά σύμβολα.
γ) Δηλώνουμε Ηγέτες, δίχως εισαγωγικά, γιατί γράψατε: "η πολιτική στην τελική είναι θέμα «συγκρίσεων» και «ζυγίσματος»-, στα οποία οι υπόλοιποι υποψήφιοι φαίνονται «ελλιποβαρείς»".
Αυτά. Μη τα περιμένετε όλα σήμερα. Τα φώτα της γιορτής άναψαν. Η ορχήστρα άρχισε να παίζει.
Προσδεθείτε ή καθίστε αναπαυτικά. Αντιγράψτε ή διαγράψτε μας. Μα, πάνω απ' όλα λάβετε μέρος στη γιορτή. Βασικά, δεν επιθυμούμε θεατές. Θέλουμε "συνένοχους" και συμμέτοχους. Δικά μας και δικά σας το σωστό και το λάθος.
(Η συνέχεια επί της οθόνης του υπολογιστή, αλλά και στους δρόμους, τις πλατείες, τις γειτονιές και τα χωριά. Εκεί που γνωριστήκαμε και δεθήκαμε με τον Μάκη και τα άλλα τα παιδιά. Εκεί που μαλώσαμε και παίξαμε, εκεί συνεχίζουμε).
ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΓΕΤΕΣ.
Σημείωση: 1. Βυζαντινισμός: το να ασχολείται κανείς με πράγματα που δεν έχουν ουσία.
(Στην εικόνα: Στον αρχαίο δρόμο από τα Κυκλώπεια Τείχη προς τους αρχαίους τόπους της Δρακοσπηλιάς και της Αλαφώνας. Εκεί, που οι επιστήμονες και οι γνωστικοί που "γυρίζουν", στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Αργοστολίου έχουν τοποθετήσει δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και τη νέα είσοδο της πόλης. Ευτυχώς, που το έγκλημα των οραματιστών του πρόσφατου παρελθόντος δεν πραγματοποιήθηκε και δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ. Έτσι σχεδίαζαν οι "καταλληλότεροι" και "επιστρέφουν" εκεί από όπου δεν έφυγαν ποτέ).
Προσφέρουμε και δωρεάν ξεν- άγηση. Άγοντας ξένους, κάνεις φίλους.
Εκλεκτικές συγγένειες: ναζί και νεοφιλελεύθεροι.
ΣΕΠ162013
Εκλεκτικές συγγένειες: ναζί και νεοφιλελεύθεροι.
του Ηλία Ιωακείμογλου
1 Νεμβρίου 2012
Η άνοδος του ναζισμού στην Ελλάδα, εκτός από τις άλλες δυσάρεστες εκπλήξεις που μας επεφύλασσε, ανέδειξε και την απροσδόκητη ανεκτικότητα των νεοφιλελεύθερων έναντι του οργανωμένου φασισμού. Από γνωστούς ηθοποιούς που αποφάσισαν να πολιτευτούν έως το Protagon, από τον Τζήμερο και την παρέα του των βορείων προαστίων έως τους ακραιφνείς νεοφιλελεύθερους της ΝΔ, η Χρυσή Αυγή αντιμετωπίζεται με επιείκεια, ανοχή, και συμπάθεια –συγκεκαλυμμένη μεν, πλην όμως ορατή δια γυμνού οφθαλμού, ως ημι-παράνομη έλξη. Πρόκειται για μια έλξη που απελευθερώνει το μίσος των νεοφιλελεύθερων για την Αριστερά. Ένα μίσος που παρέμενε βουβό και υπόγειο επί δεκαετίες εξαιτίας των όρων του πολιτικού παιχνιδιού που είχαν διαμορφωθεί στην προηγούμενη ιστορική περίοδο: Από τον αντιδικτατορικό αγώνα και την Μεταπολίτευση, είχε αναδυθεί μια Αριστερά υπερβολικά δημοκρατική, νόμιμη και σεβαστή, ενάντια στην οποία ήταν αδύνατο να εκφωνήσεις τα εμφυλιοπολεμικά ιδεολογήματα της Δεξιάς χωρίς να γίνεις γραφικός. Η άνοδος της Χρυσής Αυγής επιτρέπει στο βουβό μίσος των νεοφιλελεύθερων να εκφραστεί, προς το παρόν ακολουθώντας παράπλευρους δρόμους, σαν νευρωτικό μίσος που δεν μπορεί να πάρει ακόμη την μορφή της ναζιστικής υστερίας.
Τι είναι, όμως, αυτό που θεμελιώνει το κοινό μίσος των νεοφιλελεύθερων και των ναζήδων για την Αριστερά;
Όσο και αν φαίνεται παράδοξο εκ πρώτης όψεως, ο νεοφιλελευθερισμός μοιράζεται με τον ναζισμό τον ίδιο ιδεολογικό πυρήνα, που είναι ο κοινωνικός δαρβινισμός. Πρόκειται για τον ίδιο ιδεολογικό πυρήνα που παίρνει δύο διαφορετικές μορφές, που αποτελεί την πρώτη ύλη για τη διατύπωση δύο ξεχωριστών πολιτικών θεωριών, δύο ιδιαίτερων ηγεμονικών πολιτικών σχεδίων, τόσο ξεχωριστών και τόσο ιδιαίτερων που πρέπει να ξύσουμε αρκετά την επιφάνειά τους για να διακρίνουμε τον κοινό τους πυρήνα.
Ο νεοφιλελευθερισμός είναι ο κοινωνικός δαρβινισμός δια της αγοράς. Τόπος που παράγει αλήθεια, η αγορά, επικυρώνει κοινωνικά τις ατομικές δεξιότητες, γνώσεις, προσπάθειες και θυσίες όσων παράγουν εμπορεύματα –είτε αυτοπροσώπως είτε με τη διαμεσολάβηση ενός εργοδότη. Κάθε άτομο ρίχνεται στον ανταγωνισμό με τους άλλους παραγωγούς, με τα εφόδιά του, που είναι το «ανθρώπινο κεφάλαιο» του, για την επικράτηση, την υλική ανταμοιβή, τον πλουτισμό και την κοινωνική αναγνώριση. Η επιβίωση και η κοινωνική άνοδος των ικανοτέρων, δηλαδή των ισχυρότερων, είναι το παιχνίδι της καπιταλιστικής αγοράς το οποίο αποθεώνει ο νεοφιλελευθερισμός. Για τα θύματα αυτού του κοινωνικού πολέμου δεν υπάρχει καμία πρόνοια εκτός από την φιλανθρωπία, είτε με την παραδοσιακή της μορφή είτε ως «δίχτυ κοινωνικής προστασίας» για όσους πέφτουν εκτός παλαίστρας. Το μεταπολεμικό κοινωνικό κράτος δεν έχει αξία για αυτούς επειδή νοθεύει το παιχνίδι της αγοράς, που είναι τόπος παραγωγής αλήθειας: μιας αλήθειας που πρέπει να ακουστεί επειδή εγκαθιδρύει μια φυσική τάξη πραγμάτων μεταξύ ατόμων με κριτήριο την προσωπική τους αξία, το «ανθρώπινο κεφάλαιό» τους. Ο κοινωνικός δαρβινισμός των νεοφιλελεύθερων είναι λοιπόν ένα καθεστώς διακρίσεων που θέλει να εμφανίζεται ως αποτέλεσμα δικαιοσύνης –μιας δικαιοσύνης που απονέμεται στους «άξιους», σε μια δημοκρατική ελίτ, που δεν προσδιορίζεται από τον Θεό, αλλά από τον φυσικό τόπο παραγωγής αλήθειας που είναι η αγορά. Οι χαμένοι της αγοράς, σε μια νεοφιλελεύθερη κοινωνία με δεξιά διακυβέρνηση είναι οι φτωχοί που ζουν στο όριο της ανθρώπινης ύπαρξης, και σε μια νεοφιλελεύθερη κοινωνία με σοσιαλδημοκρατική διακυβέρνηση είναι οι φτωχοί που ζουν με «δίχτυ κοινωνικής προστασίας». Σε κάθε περίπτωση, οι πιο αδύναμοι πρέπει να κάνουν στην άκρη για να ζήσουν οι ισχυροί με τον πλούτο και την φήμη που τους αξίζει.
Ο ναζισμός είναι ο κοινωνικός δαρβινισμός των λαϊκών στρωμάτων, ο κοινωνικός δαρβινισμός της φυσικής βίας των λαϊκών στρωμάτων που ασκείται επί των πιο αδύναμων για να σωθούν οι υπόλοιποι. Την «αλήθεια» εδώ την παράγει η φαντασίωση της βιολογικής διαφοράς , της καθαρότητας του «ελληνικού αίματος», που ορίζει μια πρωταρχική κοινωνική ενότητα, το Ελληνικό Έθνος, μια ενότητα που υπερβαίνει κατά πολύ τις ταξικές και γενικά όλες τις κοινωνικές διαιρέσεις. Αυτό που επικυρώνει κοινωνικά την ατομική «αξία», τα ατομικά προτερήματα, στην περίπτωση του ναζισμού, είναι το Αίμα, η Φυλή, η υποτιθέμενη βιολογική ανωτερότητα των Ελλήνων. Κάθε άτομο ρίχνεται στον ανταγωνισμό με τους εχθρούς της Φυλής, με τα εφόδιά του, που είναι η φυσική του ανωτερότητα και η δύναμη της θέλησης που απορρέει από αυτήν, για την επικράτηση, την υλική ανταμοιβή, και την κοινωνική αναγνώριση από τα άλλα μέλη του Έθνους. Η επιβίωση και η κοινωνική άνοδος των ικανοτέρων, δηλαδή των ισχυρότερων, είναι το παιχνίδι της πολιτικής βίας το οποίο αποθεώνει ο ναζισμός. Για τα θύματα ενός τέτοιου κοινωνικού πολέμου, όλους τους αδύναμους ανθρώπους και τους υπερασπιστές τους (τους προδότες του Έθνους, αναρχικούς, αντιεξουσιαστές και κομμουνιστές), δεν υπάρχει καμία πρόνοια, αντιθέτως υπάρχει η πρόθεση της εξόντωσης. Το κοινωνικό κράτος έχει αξία για τους ναζήδες, μόνο όμως για τους Έλληνες, επειδή είναι μηχανισμός αλληλεγγύης μεταξύ των μελών της Φυλής. Ο κοινωνικός δαρβινισμός του ναζί είναι λοιπόν ένα καθεστώς διακρίσεων που θέλει να εμφανίζεται ως αποτέλεσμα δικαιοσύνης –μιας δικαιοσύνης που απονέμεται στους «άξιους», σε μια βιολογική ελίτ, που προσδιορίζεται από τον υποτιθέμενο φυσικό τόπο παραγωγής αλήθειας που είναι η βιολογική διαφορά, το Αίμα. Οι πιο αδύναμοι πρέπει να κάνουν στην άκρη, στην εξορία ή στον θάνατο, για να ζήσουν οι ισχυροί με τον πλούτο και την δόξα που τους αξίζει.
Βεβαίως, θα ήταν άδικο να εξομοιώσουμε τον νεοφιλελευθερισμό με τον ναζισμό, αφού οι διαφορές στην επιφάνεια είναι πολλές: ο νεοφιλελευθερισμός προσφέρει στους ισχυρούς τα προνόμια της αστικής τάξης ενώ ο ναζισμός το προνόμιο μιας απλής επιβίωσης, τα κριτήρια με τα οποία οι δύο ιδεολογίες αποφασίζουν ποιος ανήκει στους εκλεκτούς είναι διαφορετικά, ο ναζισμός συγκροτείται ως εθνικισμός ενώ ο νεοφιλελευθερισμός ως διεθνισμός, ο ένας περιφρονεί την αστική δημοκρατία, ο άλλος την αποθεώνει (έστω στα λόγια) κλπ.
Ωστόσο, δεν μπορούμε παρά να αναγνωρίσουμε στις δύο ιδεολογίες και μια συγγένεια, μιαν εκλεκτική συγγένεια, έναν κοινό ιδεολογικό πυρήνα, που είναι ο κοινωνικός δαρβινισμός: Αμφότερες οι ιδεολογίες επιχειρούν να νομιμοποιήσουν καθεστώτα διάκρισης σε βάρος των πιο αδύναμων για να αμειφθούν οι ισχυρότεροι με πλούτο, φήμη, δόξα ή έστω με μιαν απλή επιβίωση σε καιρούς κρίσης. Ο καθένας με τον τρόπο του, ο νεοφιλελεύθερος και ο ναζί, θέλουν να εγκαθιδρύσουν καθεστώτα διάκρισης που προσφέρουν σε μερικούς το προνόμιο της υπεροχής έναντι των πιο αδύναμων. Για αυτόν τον λόγο τρέφουν το ίδιο μίσος για την Αριστερά, έξαλλο και υστερικό οι μεν, νευρωτικό και ύπουλο οι δε, πάντως το ίδιο μίσος για την Αριστερά, επειδή θέλει να χτίσει μια κοινωνία όπου οι ισχυροί δεν θα συνθλίβουν τους αδύναμους επειδή αυτή η διάκριση δεν θα είναι καν σημαντική και θα θεωρείται κατάλοιπο βαρβαρότητας.
Απομένει τώρα να δούμε σε ποια πολιτικά μονοπάτια μάς οδηγεί αυτή η εκλεκτική συγγένεια στην σημερινή συγκυρία πολιτικής κρίσης, δηλαδή με ποιο τρόπο εκφράζεται ή μπορεί να εκφραστεί στην κεντρική πολιτική σκηνή.
Πηγή: “rednotebook” -► εδώ
Η πουτάνα δεν γίνεται παρθένα με τα ράμματα Αντώνη μου...
http://tripioevro.blogspot.gr
Ο Αντ. Σαχλαμαράς προτιμά να παριστάνει τον ηλίθιο από τον δολερό. Προσπαθεί να μας πείσει, υποτιμώντας για μια ακόμα φορά τη νοημοσύνη μας, ότι ο άνθρωπος που είναι φίλος του τα τελευταία 30 χρόνια, τον οποίο έχει δίπλα του στο Μαξίμου κι ο οποίος είναι ο γενικός γραμματέας τής κυβέρνησής του ομιλεί και πράττει πέρα από τη βούληση του πρωθυπουργού.
Ποιός ξέρει, ίσως να έχει ήδη αρχίσει να σβήνει τον Τ. Μπαλτάκο από τις φωτογραφίες που είχαν τραβηχτεί με τον ίδιο στο πλευρό του, όπως έκανε ο Στάλιν με τον Τρότσκι. Ενδεχομένως να έχει ζητήσει ήδη,όπως στο οργουελικό "1984", το κάψιμο οποιοδήποτε εγγράφου ή δημοσιεύματος που να τον συσχετίζει με τον αντικομμουνιστή φίλο του, ο οποίος, παρεμπιπτόντως, είναι κολλητός και της Λ. Κανέλλη. Μόνο που εκείνη κρατά τις ύβρεις της αποκλειστικώς για τους αριστερούς, με τους οποίους εξάλλου δεν τη συνδέει και κάποια ιδεολογική ταύτιση, κι όχι για τους συνοδοιπόρους της στο Δίκτυο 21. "Αφού η Ιστορία δε μας βολεύει, δεν έχουμε παρά να την ξαναγράψουμε", πρέπει να σκέφτεται ο Αντ. Σαχλαμαράς στον ελεύθερο χρόνο του από τη συγκρότηση ενός παρακρατικού μηχανισμού, σκοπός τού οποίου δεν είναι άλλος από την αναβίωση εποχών στις οποίες η πατριδοκαπηλία πήγαινε σύννεφο κι έπρεπε να χρησιμοποιηθεί κάθε μέσο για να μην κυβερνήσει ποτέ η Αριστερά...
Ο Αντ. Σαχλαμαράς γνώριζε πολύ καλά τί έκανε ο κολλητός του κι ας παριστάνει σήμερα την Παρθένο Μαρία. Κανένας δεν τον εξαπάτησε, δεν παράκουσε τς εντολές του ή δεν κινήθηκε με προσωπική του ατζέντα. Μόνο τυχαία δεν ήταν, άλλωστε, η δήλωση Μπαλτάκου πως αν χρειαστεί, η Ν.Δ. θα κυβερνήσει και με τη Χρυσή Αυγή.
Γι' αυτό κι ο υπόδικος Ηλ. Κασιδιάρης είχε αυτό το θρασύ ύφος απέναντι στον γενικό γραμματέα τής κυβέρνησης, ο οποίος αντί να τον βάλει στην θέση του, του απολογούταν. Του μιλούσε με την άνεση ενός κακομαθημένου παιδιού που οι γονείς του, του κάνουν όλες τις χαρές και ξαφνικά οι τελευταίοι, για να μη λένε οι γείτονες πως δεν ανατρέφουν σωστά τα βλαστάρια τους, του δίνουν και καμιά φάπα για να έχουμε να λέμε και για να μη χάσουμε το οικογενειακό επίδομα.
Η συζήτηση αυτών των δύο πιθηκάνθρωπων δεν ήταν στο πλαίσιο μιας τυπικής συνάντησης που οφείλεται στη γειτνίαση των γραφείων τους, όπως θέλει να φανεί ο Τ. Μπαλτάκος που παίζει κι εκείνος με τη σειρά του με τη νοημοσύνη μας, αλλά περιλαμβανόταν στο πλαίσιο αποκατάστασης της σχέσης εμπιστοσύνης που συνδέει τη δεξιά με την ακροδεξιά τού Κυρίου.
Η συζήτηση αυτών των δύο πιθηκάνθρωπων δεν ήταν στο πλαίσιο μιας τυπικής συνάντησης που οφείλεται στη γειτνίαση των γραφείων τους, όπως θέλει να φανεί ο Τ. Μπαλτάκος που παίζει κι εκείνος με τη σειρά του με τη νοημοσύνη μας, αλλά περιλαμβανόταν στο πλαίσιο αποκατάστασης της σχέσης εμπιστοσύνης που συνδέει τη δεξιά με την ακροδεξιά τού Κυρίου.
Ο αντικομμουνιστής θα μπορούσε να τραγουδά Καζαντζίδη στον νεοναζί: "κάτω από το πουκάμισό μου η καρδιά μου σβήνει κι αν το σφάλμα είναι δικό μου δείξε καλοσύνη". Δεν έχω αμφιβολία πως θα τα ξαναβρούν, αν ποτέ τα είχαν σπάσει. Η αγάπη που τους συνδέει είναι πιο δυνατή από τις ψηφοθηρικές σκοπιμότητες της στιγμής. Οι περισσότεροι γονείς, άλλωστε, αγαπούν τα παιδιά τους και τα βλέπουν τα πιο όμορφα του κόσμου, ακόμα κι αν είναι τερατόμορφα κι ολίγον τί απείθαρχα…
Στήνουν κάλπες Σαμαράς - Βενιζέλος
http://www.avgi.gr/
- 04.04.2014
Σωσίβιο από το "ναυάγιο Μπαλτάκου", με πρόωρη προσφυγή στις κάλπες τον Μάιο, ταυτόχρονα με τις εκλογές για το Ευρωκοινοβούλιο και την Τοπική Αυτοδιοίκηση, αναζητούν Σαμαράς - Βενιζέλος, που συναντώνται εκτάκτως το πρωί. Ο κίνδυνος πλήρους κατάρρευσης της συγκυβέρνησης Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ είναι μεγάλος, καθώς, πέραν των αποκαλυπτηρίων από τη συνομιλία Μπαλτάκου - Κασιδιάρη, ο πρώην γραμματέας της κυβέρνησης ομολόγησε χθες ότι είχε συνομιλίες με πολλά στελέχη της Χ.Α., χωρίς να θυμάται τι έχει πει, προαναγγέλλοντας νέες αποκαλύψεις για το παρακράτος Σαμαρά.
- Υπό την απειλή νέων αποκαλύψεων για τη Χρυσή Αυγή
Ο Γ. Παπανδρέου ουσιαστικά ήρε την εμπιστοσύνη του από την κυβέρνηση θέτοντας υπό αμφισβήτηση την "δεδηλωμένη" της Βουλής προς την κυβέρνηση, ενώ το υπουργείο Εσωτερικών στο νομοσχέδιο για τις ευρωεκλογές έχει προβλέψει και την υποδομή για πρόωρες βουλευτικές εκλογές, ενδεχόμενο που άφησε χθες βράδυ ανοιχτό ο υπουργός αναπληρωτής Εσωτερικών Λ. Γρηγοράκος.
* Πανικόβλητοι οι συγκυβερνώντες από το Μπαλτάκος - gate αναζητούν οδό διαφυγής με τριπλές εκλογές τον Μάιο. Έκτακτη συνάντηση σήμερα το πρωί
* Τίποτε δεν αποκλείεται, θα αποφασίσουν Σαμαράς - Βενιζέλος λέει ο Λ. Γρηγοράκος, ενώ το υπ. Εσωτερικών έχει ήδη παραγγείλει τις κάλπες
* Ζήτημα εξόδου του ΠΑΣΟΚ από την κυβέρνηση έθεσε ο Γ. Παπανδρέου αφήνοντας μετέωρη την κοινοβουλευτική πλειοψηφία Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)