Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Λεβέεεντες μου... ελληνάααρες μου... αντισυστημικοιοιοί μου


Ωωωωω.
(Ξενο)Φον Γιοσμάς. (Παιρίφανως) Ελλην δοσίλογος των Γερμανών Ναζί. Οταν οι Ναζί ηττώνται, φεύγει μαζι τους στη Γερμανία (ο εθνικοφρων!). Καταδικάζεται σε θανατική ποινή (και καλά).Το 1947 φυλακίζεται.Το 1952 αφήνεται ελεύθερος μετά από παρέμβαση του βασιλιά. Μετά από λίγο φτιαχνει στα πρότυπα των ταγμάτων του Χίτλερ παιριφανει ελληνική τρομοκρατική οργάνωση Ναζιστών, το "Σύνδεσμο Αγωνιστών και Θυμάτων Εθνικής Αντιστάσεως Βορείου Ελλάδος" και το παρακλάδι της, την "Καρφίτσα", που ξυλοφορτώνει αριστερούς και το 1963 δολοφονεί το Λαμπράκη. Κατηγορείται για ...διατάραξη κοινης ειρήνης και κάνει φυλακή... ένα χρόνο.
Ο γιος του ήταν υποψήφιος του ΛΑΟΣ και σήμερα βρίσκεται στη ΧΑ.Λεβέεεντες μου ελληνάααρες μου αντισυστημικοιοιοί μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου