Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Πάρε ότι θέλεις Ματατζή







Στην επόμενη πορεία όλοι πρέπει να πετάμε μπουκάλια με νερό στους άνδρες των ΜΑΤ. Αμαρτία να διψάνε

...συμπέρασμα...
- Δεν υπάρχουν φιλόζωοι περιπτεράδες...

RT " ΑΓΑΠΗ ΜΟΝΟ "


...τα ζα ποτίζονται σε στέρνα, υπουργέ μου, όχι σε περίπτερα...

..
..το γκλομπ μου για ένα μπουκάλι νερό !!!



Πάρε ότι θέλεις Ματατζή
από μια χώρα που δεν ζει.
Αφού δεν βάζουμε μυαλό
σπάζε κεφάλια στο σωρό
Πάρε τα γκλομπς σου κι έμπα μέσα παλιατζή,
μάζεψε όλο μου το βιος, δικό σου είναι,
δεν έχω δύναμη να σπάσω τα δεσμά,
που μου θυμίζουν την παλιά μας λευτεριά.
Πάρε ότι θέλεις Ματατζή
νερά, μαστίχες, τη ζωή
Φίλα μου και τον Σαμαρά
των δικτατόρων τη γενιά .

Ας ελπίσουμε σε επόμενη πορεία να μην χαλάσει το κινητό κανενός ΜΑΤατζή γιατί δεν το βλέπω καλά το Πλαίσο και το Public.

Πλέον το παιχνίδι "κλέφτες και αστυνόμοι" παίζεται και με ένα άτομο..


διψάω φίλε μου; Θα σε κλέψω. Δεν διψάω; Πάλι θα σε κλέψω. Γιατι αυτή είναι η δουλειά μου.
19 retweets15 favorites


ΕΔΕ διέταξε ο Κικίλιας για το περιστατικό με το περίπτερο.Λογικά θα κριθεί ένοχο(το περίπτερο)γιατί έπεσε πάνω στους Ματατζήδες ως άλλη ζαρντινιέρα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου