Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

M for MALAKAS


Update Status 

Niki Vikou with Αλέξης Λιοσάτος and 2 others

                    
Στο σούπερ μάρκετ το πρωί. Είναι συνοικιακό μαγαζί κι όλοι λίγο πολύ γνωριζόμαστε μεταξύ μας:

    

 
'Αννα: Είναι δυνατόν να κόβουν το ρεύμα καλοκαιριάτικα, για να μην κόψουν τους μισθούς τους;


Βιβή: Μα πουλάνε τη ΔΕΗ και τον λιγνίτη κοψοχρονιά!


Άννα: Και τι με νοιάζει εμένα; Μακάρι να πέσουν οι τιμές, όπως στα τηλέφωνα.


Βιβή. Έχεις δει πόσο πιο φτηνή είναι η τηλεφωνία έξω;


Πέπη: Να θες να μαγειρέψεις και να μην μπορείς, να σκας, χωρίς κλιματιστικό.


Εγώ: Έχεις Πέπη κλιματιστικό;


Πέπη: Όχι ανεμιστήρα ήθελα να πω.


Βασίλης: Τι ανάγκη έχουν τα κοπρόσκυλα, με τους μισθούς που παίρνουν;


Δημήτρης: Κόπηκαν και οι δικοί τους μισθοί, τους φάγανε και τα εφάπαξ και τα λεφτά του ασφαλιστικού τους ταμείου.


Βασίλης: Βρε καλώς τον συριζαίο, πρώην πασοκτσή, που δεν τον νοιάζει αν ο άλλος που ζει με μηχανική υποστήριξη, πεθάνει, αρκεί να γίνει κυβέρνηση το κόμμα του και να προκόψουμε, σαν την Αργεντινή.


Άννα: Πέστα! Εγώ είμαι άνεργη κύριε! Ξέρεις τι ζημιά θα πάθω, αν μου χαλάσουν τα τρόφιμα στο ψυγείο; Άσε το πλήγμα στον τουρισμό.


Βασίλης: Κι εγώ άνεργος είμαι. Δεν πάει να πουλήσουν και την ακρόπολη, αν είναι να βρω δουλειά;


Βιβή: Αμ, δεν θα βρεις δουλειά. Στον ΟΠΑΠ που πουλήθηκε άρχισαν απολύσεις


Βασίλης: Όλα τα ξέρεις εσύ. Γιατί δεν το είπαν τα κανάλια;


Εγώ: Και βέβαια δεν πρέπει να κόβεται το ρεύμα καλοκαιριάτικα. Το κόβει όμως η ΔΕΗ κι όχι οι εργαζόμενοι, για να μπορούν να κάνουν προπαγάνδα στα κανάλια. Κακώς λοιπόν έφερε το νομοσχέδιο Ιούλη μήνα, στο πικ της τουριστικής περιόδου. Ας το ψήφιζε τον Σεπτέμβριο, να μην απεργούσαν και οι εργαζόμενοι.


Πέπη: Δηλαδή η κυβέρνηση θα ρωτήσει εσένα, πότε θα ψηφίζει τους νόμους;


Εγώ: Δεν κατάλαβες! Μια κυβέρνηση που νοιάζεται για το καλό του τόπου, δεν κάνει ότι μπορεί για να γκρεμίσει όσα υποτίθεται κτίζει στον τουρισμό, ούτε μας συστήνουν οι βουλευτές της να γυρίσουμε στις γκαζόλαμπες και τα λυχνάρια. 


Δημήτρης: Σιγά μην μπορούσαν να περάσουν το ξεπούλημα στην ολομέλεια. Αλλά με τέτοια βλήτα που τους στηρίζουν, καλά να πάθουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου