Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Maria Kanellopoulou ....Στή Βουλή....

Maria Kanellopoulou


....Στή Βουλή....
Παραδίδω τήν τσάντα μου γιά έλεγχο σέ ευγενική αστυνομικό καί περιμένω...
Ακούω πίσω μου ανδρική φωνή..."Καλημέρα σας κυρία Κανελλοπούλου-πού είμαστε καί πατριώτες..."Γυρνώ...Ψηλός,μαυροφορεμένος,κουρεμένος.
Μ'ένα τεράστιο, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ εγκάρδιο χαμόγελο,απλώνει τό χέρι του καί συστήνεται..."Σ............Από Καλάβρυτα!!!!"""Αααα!μάλιστα!!!
λέω,ενώ κάνω απελπισμένες προσπάθειες νά βρώ τί μού θυμίζει-πρόσωπο καί όνομα.....Λέω δειλά:"μήπως είστε αδερφός τής Ε...;;;;;"..."Ναί"απαντά μέ περηφάνεια!!!!(Αξίζει πράγματι νά είναι υπερήφανος γιά τήν αδερφή του...Μιά πολύ προικισμένη,πολύ έξυπνη κοπέλλα...φοιτήτρια...ακτιβίστρια,
πρωτοστατεί στήν υπόθεση τού Νερού κλπ,κλπ....)
Συνεχίζει....μέ τήν εγκαρδιότητα τών συγχωριανών...τών φίλων....."Οτι
χρειαστείτε γιά τά Καλάβρυτα-πάνω απ'όλα τά Καλάβρυτα!!!!στή διάθεσή σας...."Ρωτώ:"Είστε αστυνομικός;;;;Εργάζεστε εδώ;;;;""Ναί πάνω,στά "παιδιά!""Στή Χρυσή Αυγή;;;;""Ναί....ναί....αλλά δέν έχει σημασία...Αν πρόκειται γιά τά Καλάβρυτα...."
Παίρνω τήν τσάντα μου...Καθαρή στόν έλεγχο...Η αστυνομικός παρακολουθεί χαμογελώντας αμήχανα αυτή τήν "αλλόκοτη"συνάντηση.....
Απομακρύνομαι καί στό μυαλό μου συμπληρώνεται τό "στενάχωρο" πάζλ...
Τόν περασμένο Αύγουστο έχω λάβει στό ίνμποξ,ένα μακροσκελές μήνυμα...
Μέ φωτογραφικό υλικό καί πληροφορίες..."Κυρία Κανελλοπούλου,στήν πλατεία τού χωριού σας τό οποίο επισκέφτηκα σάν τουρίστρια-καί είναι πανέμορφο!!!!!!!!- άτομο μ'αυτά τά χαρακτηριστικά(φωτογραφίες,"κοντινά",λεπτομέρειες...ΟΝΟΜΑΤΑ!!!!!)....."πληροφορούσε" πολυπληθή παρέα νέων,ότι ό πατέρας σας,εγκληματίας τού εμφυλίου,ΕΚΑΙΓΕ τά Καλάβρυτα!!!!καί σκότωνε ΠΑΠΑΔΕΣ!!!!!γι'αυτό κανένας δέν έπρεπε νά ψηφίζει τήν κόρη τού "συμμορίτη"!!!!!!!κλπ,κλπ...
"Τί σκοπεύετε νά κάνετε;;;;;"μέ ρωτούσε ή ευγενής διαδικτυακή φίλη.....
Ρώτησα τούς φίλους μου στά Καλάβρυτα...Υπάρχει αυτό τό πρόσωπο;;;;Καί μού απάντησαν " ναί υπάρχει,αλλά άστο....μήν ασχολούμαστε μέ "τέτοια" ......Τό άφησα...Στή συνέχεια όμως τρείς φορές,οί "πληροφορίες"αυτές έγιναν πρωτοσέλιδο στόν γνωστό "ΣΤΟΧΟ"...
"Η κόρη τού εγκληματία τού εμφυλίου....κλπ,κλπ,κλπ...."
Σκέφτομαι πόσο ανυπεράσπιστος είναι κανείς στό μίσος καί τήν λάσπη....Ο πατέρας μου ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝ στά Καλάβρυτα στή διάρκεια τού εμφυλίου!!!!!Εχει πεθάνει απ'τό 75...Κι όσοι συγχωριανοί τής ηλικίας του εξακολουθούν νά ζούν μού λένε πάντα "Αχ Μαράκι...είσαι ή κόρη τής ωραίας Φωτεινής(ή μητέρα μου!)καί τού" Αγίου" Ανδρέα!(ό πατέρας μου!)-τί κρίμα πού δέν ζούν γιά νά σέ καμαρώσουν!!!!"Καί είναι άνθρωποι μέ πολύ διαφορετικές πολιτικές επιλογές απ'αυτές τής οικογένειάς μου.....
Ποιοί είναι άραγε αυτοί πού-ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ νά ΞΑΝΑγράφουν τήν ιστορία μέ όρους ΤΕΤΟΙΑΣ παραχάραξης καί ΤΟΣΗΣ μισαλλοδοξίας;;;;Καί ποιούς ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ;;;;;
Εχω σκεφτεί αρκετές φορές νά μηνύσω τό συγκεκριμένο έντυπο...Τό έχω συζητήσει καί μέ τήν Ζωή(Κωνσταντοπούλου).....Ιδωμεν...
Υ.Γ.Σέ μιά δίκη πού παρακολούθησα τελευταία,καί πού δικαζόταν ό ιδιοκτήτης;;;τού ΣΤΟΧΟΥ,δικηγόρος υπεράσπισής του, ήταν ό κύριος Βορίδης.....Τυχαίο;;;;;Εσύ αποφασίζεις!!!!!!
Πίκρα..........Καί αδιέξοδο.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου