Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2016

-Το γραφείο της κας Φωτίου;


               

-Το γραφείο της κας Φωτίου;

-Μάλιστα

-Τηλεφωνώ από Θεσσαλονίκη, μπορώ να της μιλήσω;

-Λυπάμαι η Υπουργός είναι απασχολημένη αυτή τη στιγμή. Πέστε μου τι θέλετε και θα το μεταφέρω.

-Ξέρετε, εγώ είμαι συνταξιούχος κι είχα την ατυχία να παίρνω το αστρονομικό ποσό των επτακοσίων πενήντα ευρώ.

-Μάλιστα, και;

-Πως να σας το πω, ντρέπομαι!

-Ελάτε, μην ντρέπεστε!

-Να, δεν έχω την ικανότητα να διαχειριστώ σωστά τη σύνταξή μου. Αφού δεν ανήκω στους τυχερούς που ανέλαβε η ίδια να τους βοηθά στα ψώνια με κάρτα σίτισης, δωρεάν ρεύμα κι άλλα καλούδια σε είδος μόνον, την παρακαλώ να με παίρνει τηλέφωνο κάθε πρωί και να μου λέει πως θα ξοδέψω τα λεφτά μου.

-Αστειεύεστε!

-Καθόλου! Ρωτήστε την μάλιστα αν χάριν ευκολίας οι πτωχοί που τόσο νοιάζεται η Υπουργός μας, αφού κρίνονται ακατάλληλοι να πιάσουν μετρητά στα χέρια τους, θα παίρνουν έτοιμο και το φακελάκι της ψήφου στις εκλογές, μην κάνουν λάθος.

-Θα έπρεπε να ντρέπεστε!

-Δεν φαντάζεστε πόσο, που ψήφισα συριζα το Γενάρη του ΄15.

- Μπαααμ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου