http://www.ithacanet.gr/
Δεν έχει νόημα πια να γράφουμε.
Το ithacanet οδεύει προς κλείσιμο. Έτσι κι αλλιώς η "φιλελεύθερη" ευρωβουλευτής, κ. Σπυράκη, προτείνει έκδοση κρατικής άδειας για όσους γράφουν στο διαδίκτυο(bloggers και παρεμφερείς ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών μέσων).
Γράψιμο, αραιά και πού, μόνο για λόγους ψυχοθεραπευτικούς. Σαν τη σημερινή γραφή. Όχι. Ο γιατρός δεν συνέστησε ταξίδι. Αρθρίτις, κατάθλιψη και φτώχεια μαζεμένες δεν φτιάχνουν ταξίδι. Περιμένοντας το τελευταίο.
Και η ζωή εν τάφω συνεχίζεται... και συγγράφει. Στα τελειώματα της είναι (Η ζωή και όχι η συγγραφή).
---
Έφυγε και ο Δάσκαλος Σπύρος Λουκάτος. Πλήρης ημερών και πνευματικής διαύγειας, ετών 99.
Ιστορία Τέχνης και Πολιτισμού με δίδασκε στη Σχολή Υπομηχανικών στα μαύρα χρόνια της χούντας.
Δίδασκε και με έναν άλλο τρόπο. Σα νάταν δάσκαλος από γεννησιμιού του. Καταδικασμένος σε θάνατο από τους Ιταλούς, λευτερώθηκε, μετά από κινητοποιήσεις των μαθητών του, στα χρόνια της Κατοχής. Για να πάρει τα βουνά.
Ο μόνος Δάσκαλος που στάθηκε δίπλα στους σπουδαστές μιας σχολής, που ήταν η πρώτη, που ξεσηκώθηκε. Μάρτης 1972: Η πρώτη αποχή φοιτητών κατά της χούντας. Για να ακολουθήσουν κι άλλες, με πιο μεγάλη εκείνη που κράτησε τρεις μήνες στα χρόνια του Ιωαννίδη. Τότε που όλα τάσκιαζε η φοβέρα.
---
Και μια και θυμηθήκαμε τον Διονύσιο Σολωμό:
Ανατριχίλα! Ο Εθνικός μας Ποιητής ήταν μασόνος, εβραϊκής καταγωγής, παρ' ολίγον κόμης, παρ' ολίγον νόθος, ιταλόφωνος και ύμνησε την "εθνοκάθαρση" της Τριπολιτσάς.
Ιδού, εμπρός σου ο τοίχος στέκει της αθλίας Τριπολιτσάς·
τώρα τρόμου αστροπελέκι να της ρίψεις πιθυμάς.
τώρα τρόμου αστροπελέκι να της ρίψεις πιθυμάς.
Μεγαλόψυχο το μάτι δείχνει πάντα οπώς νικεί,
κι ας ειν' άρματα γεμάτη και πολέμιαν χλαλοή.
κι ας ειν' άρματα γεμάτη και πολέμιαν χλαλοή.
Σου προβαίνουνε και τρίζουν για να ιδείς πως ειν' πολλά·
δεν ακούς που φοβερίζουν άνδρες μύριοι και παιδιά;
δεν ακούς που φοβερίζουν άνδρες μύριοι και παιδιά;
Λίγα μάτια, λίγα στόματα θα σας μείνουνε ανοιχτά.
για να κλαύσετε τα σώματα που θε νά 'βρει η συμφορά!
για να κλαύσετε τα σώματα που θε νά 'βρει η συμφορά!
.....
Της σκηνής η ώρα, ο τόπος, οι κραυγές, η ταραχή,
ο σκληρόψυχος ο τρόπος του πολέμου, και οι καπνοί,
ο σκληρόψυχος ο τρόπος του πολέμου, και οι καπνοί,
και οι βροντές και το σκοτάδι οπού αντίσκοφτε η φωτιά,
επαράσταιναν τον ΄Αδη που ακαρτέρειε τα σκυλιά·
επαράσταιναν τον ΄Αδη που ακαρτέρειε τα σκυλιά·
Τ' ακαρτέρειε. Εφαίνον' ίσκιοι αναρίθμητοι, γυμνοί,
κόρες, γέροντες, νεανίσκοι, βρέφη ακόμη εις το βυζί.
κόρες, γέροντες, νεανίσκοι, βρέφη ακόμη εις το βυζί.
...
Τόση η μάνητα κι η ζάλη, που στοχάζεσαι μη πως
από μία μεριά και απ' άλλη δεν είν΄ ένας ζωντανός.
από μία μεριά και απ' άλλη δεν είν΄ ένας ζωντανός.
Κοίτα χέρια απελπισμένα πώς θερίζουνε ζωές!
Χάμου πέφτουνε κομμένα χέρια, πόδια, κεφαλές,
Χάμου πέφτουνε κομμένα χέρια, πόδια, κεφαλές,
και παλάσκες και σπαθία με ολοσκόρπιστα μυαλά,
και με ολόσχιστα κρανία, σωθικά λαχταριστά.
και με ολόσχιστα κρανία, σωθικά λαχταριστά.
Προσοχή καμία δεν κάνει κανείς, όχι, εις τη σφαγή·
πάνε πάντα εμπρός. Ω, φθάνει, φθάνει· έως πότε οι σκοτωμοί;
πάνε πάντα εμπρός. Ω, φθάνει, φθάνει· έως πότε οι σκοτωμοί;
Ποιος αφήνει εκεί τον τόπο, πάρεξ όταν ξαπλωθεί;
Δεν αισθάνονται τον κόπο και λες κι είναι εις την αρχή.
Δεν αισθάνονται τον κόπο και λες κι είναι εις την αρχή.
Ολιγόστευαν οι σκύλοι, και «Αλλά», εφώναζαν, «Αλλά»,
και των Χριστιανών τα χείλη «φωτιά», εφώναζαν, «φωτιά».
και των Χριστιανών τα χείλη «φωτιά», εφώναζαν, «φωτιά».
Λιονταρόψυχα, εκτυπιούντο, πάντα εφώναζαν «φωτιά»,
και οι μιαροί κατασκορπιούντο, πάντα σκούζοντας «Αλλά».
και οι μιαροί κατασκορπιούντο, πάντα σκούζοντας «Αλλά».
Παντού φόβος και τρομάρα και φωνές και στεναγμοί·
παντού κλάψα, παντού αντάρα, και παντού ξεψυχισμοί.
παντού κλάψα, παντού αντάρα, και παντού ξεψυχισμοί.
Ήταν τόσοι! Πλέον το βόλι εις τ' αυτιά δεν τους λαλεί.
'Ολοι χάμου εκείτοντ' όλοι εις την τέταρτην αυγή.
'Ολοι χάμου εκείτοντ' όλοι εις την τέταρτην αυγή.
Σαν ποτάμι το αίμα εγίνη και κυλάει στη λαγκαδιά,
και το αθώο χόρτο πίνει αίμα αντίς για τη δροσιά.
και το αθώο χόρτο πίνει αίμα αντίς για τη δροσιά.
Της αυγής δροσάτο αέρι, δεν φυσάς τώρα εσύ πλιο
στων ψευδόπιστων το αστέρι· φύσα, φύσα εις το ΣΤΑΥΡΟ!
στων ψευδόπιστων το αστέρι· φύσα, φύσα εις το ΣΤΑΥΡΟ!
Απ' τα κόκαλα βγαλμένη των Ελλήνων τα ιερά,
και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!
και σαν πρώτα ανδρειωμένη, χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!
---
Τοπική και Περιφερειακή οχλαγοή:
Με τόση σύμπνοια Δήμου Κεφαλονιάς (ΝΔ) και Περιφέρειας Ιονίων Νήσων(ΣυΡιΖα), προβλέπω συγχώνευση και μεταφορά της έδρας της Περιφέρειας στην Κεφαλονιά.
Σήμερα όμως, θα υπερασπιστούμε αυτούς, που με πολύ φανατισμό, μονίμως επικρίνουμε.
Γιατί κάποιοι τα έβαλαν με τον Θόδωρο, επειδή προσέλαβε μια κόρη που μιλά επτά γλώσσες;
Δεν γνωρίζουν ότι η γλώσσα κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει;
Η κοπέλα έχει προσόντα και μόνο κάποιοι μίζεροι θα της προσάψουν το αμάρτημα της νεοδημοκράτισσας και της νεοφιλελεύθερης και, ως εκ τούτων των χαρακτηριστικών της, μη επιδεχόμενη πρόσληψης από κάποιον του ΣυΡιΖα.
Μήπως ο ΣυΡιΖα και ο Θόδωρος δεν είναι νεο-δημοκράτες και νεο-φιλελεύθεροι; Γενικώς και σε όλα νέοι;
Προς τι τόσος θόρυβος;
Κάποιοι ζηλιάρηδες χρειάζονται μαθήματα γλωσσολογίας. Πρώτο μάθημα: Ο ρόλος της γλώσσας στην αναπαραγωγή και διαιώνιση του είδους μας. Πρώτα, γλύφει και μιλά η γλώσσα κι ύστερα οι διεγερμένες ερωτογόνες ζώνες γεννούν ζωή και πράξεις. (Υπάρχουν, βεβαίως, και οι γλώσσες που δεν ασχολούνται με τη διέγερση ερωτογόνων περιοχών, αλλά με το γλύψιμο κατουρημένων ποδιών).
---
Θα επαινέσουμε και τον έτερο των τοπαρχών, Διονύση.
Όταν, τεκμηριωμένα και επιστημονικά, ο αναπληρωτής(προσωρινά) δήμαρχος τοποθετείται στο θέμα της απόσυρσης πλοίου από τη γραμμή Σάμη - Πάτρα μιλά ως εκπρόσωπος των συμφερόντων του λαού και όχι ως ιδιοκτήτης του αποσυρμένου πλοίου.
Οι κακεντρεχείς να σιωπήσουν.
---
Δεν θα επαινέσουμε:
- Τις καλαμαρογλυφίδες που αγανακτούν, αυθορμήτως, με τα κακώς κείμενα και συμμορφώνονται, μετά από δεύτερες σκέψεις κι ένα τηλεφώνημα, διορθώνοντας τα γραπτά τους.
- Τους κατοίκους της Σάμης, που έχασαν το πλοίο και βρέθηκαν με πρόστιμα, εξ αιτίας διαφωνιών δήμου και κτηματικής υπηρεσίας.
Δεν είναι το πλοίο που φεύγει. Το λιμάνι έφυγε. Εκείνο που δεν έφυγε μακριά από τα "κακώς κείμενα" είναι η ψήφος τους. Ας πρόσεχαν (παρότρυνση, για να περνά η ώρα).
---
Τέλος, βρισκόμαστε σε δίλημμα: Να επαινέσουμε ή όχι την απόφαση της Ν.Ε. του ΣυΡιΖα;
Ο "απομονωμένος"- κατά τον "ανεξάρτητο" τύπο- Γερ. Δημητράτος, υποψήφιος δήμαρχος του ΣυΡιΖα και άλλων, δέχτηκε και δεύτερη κατακεφαλιά, από τις νεοφιλελεύθερες κότες του κόμματος(λέγε με Θόδωρο με συνυπογραφή και άλλων):
- Ειδικότερα, σχετικά με την δημόσια ανακοίνωση στον τοπικό τύπο (26/8/2014) του μέλους της σ. Γ. Δημητράτου, η ΝΕ απορρίπτει τις αιτιάσεις του ως ανυπόστατες, αποδοκιμάζει πολιτικά το κείμενο αυτό και υπενθυμίζει ότι οι θέσεις της για τις πρόσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές, που διαμορφώθηκαν μετά από πλούσια εσωτερική συζήτηση των μελών, είναι αυτές που παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη τύπου με την παρουσία του μέλους της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ σ. Κ. Μαρματάκη.
- Η Ν.Ε. δηλώνει ότι: Οποιαδήποτε δημόσια τοποθέτηση στο μέλλον, η οποία θα αντιστρατεύεται τις αποφάσεις και τις θέσεις των συλλογικών οργάνων και θα δημιουργεί πρόβλημα στην Οργάνωση, θα θεωρείται αντίθετη με τις αρχές λειτουργίας του Κόμματος.
Ο Δημητράτος έχασε τον ύπνο του. Πέρασαν τόσες μέρες και, πανικόβλητος, απάντηση δεν έδωσε.
Και, ορθώς, αναρωτιέται ιστοσελίδα που δεν είναι και τόσο προσκείμενη στον Δημητράτο: "Τι εννοεί ένα κόμμα της Αριστεράς όταν αποφασίζει « θα θεωρείται αντίθετη με τις αρχές λειτουργίας του Κόμματος». ? Τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο από μια ωραία-ωραία διαγραφή με συνοπτικές «δημοκρατικές» διαδικασίες. Τα ζήσαμε αυτά Θόδωρε εξάλλου, έτσι? Πήραμε μαθήματα να πορευόμαστε.."
Ω, ναι!
Θα του φορτώνουν όλες τις αμαρτίες και αυτός θα πρέπει να σωπαίνει!
Άρθρο 5
Δικαιώματα μέλους
Κάθε μέλος του κόμματος έχει δικαίωμα:
- 5. Να εκφράζει δημόσια την προσωπική του άποψη σε περιπτώσεις που διαφωνεί, λέγοντας ταυτόχρονα τη συλλογική απόφαση.
- 6. Όσοι μειοψήφησαν, έχουν δικαίωμα να μη συμμετέχουν στην εφαρμογή της απόφασης με την οποία διαφώνησαν, με δεδομένο ότι δεν υλοποιούν στην πράξη την άποψη που μειοψήφησε.
Στην Κεφαλονιά, ο Θόδωρος και οι συν αυτώ έχουν δικό τους καταστατικό.
Βεβαίως, δεν εμπεριέχεται στα άρθα του καταστατικού το πιο κάτω:
- Αποφασίστηκε η δημιουργία ενός συλλογικού τριμελούς οργάνου, το οποίο θα έχει την ευθύνη του συντονισμού της Ν.Ε., για μια μεταβατική περίοδο.
- Η νέα γραμματεία της Ν.Ε. αποτελείται από τους Γ. Βασιλάτο, Γ. Ματαράγκα και Κ. Πετράτο.
Πρόκειται για έμπνευση Θόδωρου. Για να μην δούμε τα παρατράγουδα αντικατάστασης του συντονιστή και την απήχηση του "εκλεκτού". Βεβαίως, δεν είναι "αντικαταστατική πράξη", αφού δεν τη γράφει το καταστατικό.
Αυτό, τέλος, που δεν έχει γραφτεί, είναι ότι αυξήθηκαν οι διαφωνούντες με τις πραχτικές Θόδωρου. Από την "ομοφωνία" της πρώτης απόφασης, τούτη τη φορά, ήταν λίγο περισσότεροι από ένας οι διαφωνούντες με την απόφαση.
---
Και για να μην είναι εντελώς "απομονωμένος ο Δημητράτος, η πλειοψηφία του Δημαρχείου φρόντισε να ψηφίσει τους δύο συμβούλους των "Ριζοσπαστών Ξανά" στο Λιμενικό Ταμείο και την ΔΕΥΑΚ.
(Ο Δημητράτος και ο Δεστούνης δεν θα ξαναβάλουν υποψηφιότητα σε όργανο του δήμου, μη τυχόν και τους ψηφίσει ο εχθρός).
Και οι καλαμαρογλυφίδες το είδαν και το τόνισαν.
Δεν είδαν(από αβλεψία) τη σύμπλευση Δήμου και Πειφέρειας στα θέματα του πλοίου, των προστίμων και του ΕΣΠΑ.
---
Αχ, αυτό το ΕΣΠΑ. Πλάκα έχει.
Σε άρθρο της "Αυγής", το ΕΣΠΑ καταγγέλθηκε ως φουχτελικό, ταξικό και μνημονιακό. Και θεωρούσε βέβαιη την καταγγελία του από τον Θόδωρο:
- Συσσωρεύονται προϋποθέσεις κοινωνικής σύγκρουσης μεταξύ ΑΝΑΣΑ/ΣΥΡΙΖΑ, από τη μια και εκτελεστών του Μνημονίου και της τρόικας, από την άλλη.
- Τα εμπόδια που η συντήρηση έθεσε διά των υπηρεσιακών συνεργατών της, πριν παραδώσει την εξουσία, μπορούν να παρακαμφθούν.
Η εποχή των "βεβαιοτήτων" πέρασε. Τώρα, έχουμε να εξοφλήσουμε γραμμάτια προς τους "υπηρεσιακούς συνεργάτες" , συντάκτες του σπουδαίου πονήματος, διότι μας στήριξαν, προεκλογικά. Δεν είναι πια καιρός για καταγγελίες, αλλά για έργα. Τι κι αν αυτά είναι "ταξικά", "μνημονιακά" ή "φουχτελικά";
Σε μια επίδειξη δύναμης,πάντως, τα παπαγαλάκια μας ενημέρωσαν ότι ο φούχτελ έφαγε "πόρτα" από τον Θόδωρο.
Ο Φούχτελ και όχι το πρόγραμμα του.
Κλείνουμε το ψυχαγωγικό μας άρθρο, με μουσικοχορευτικό πρόγραμμα από την παγκόσμια καλλιτεχνική παραγωγή(για όλα τα γούστα):
ΠΟΡΝΕΣ
Πόρνες στης άγιας αλητίας το στρατί
οι αισθήσεις μου παρέα με τα θέλω
Πόρνες της μάνας μου γυρεύω το βυζί
το ψάχνω στης ζωής μου το μπορντέλο
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου