Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Αλήτης ο Γιακουμάτος;

Θυμάστε τη Βούλα, στο ψυγείο των τυριών στο σούπερ - μάρκετ που επέμενε προεκλογικά υπέρ του Σαμαρά κι όταν την στρίμωξα, ελλείψει επιχειρημάτων, με "αποστόμωσε" με το αμίμητο: 

"Εγώ κ. Νίκη μου, είμαι νοικοκυρά γυναίκα, είναι δυνατόν να ψηφίσω σύριζα;"

 Ε, σήμερα ήταν στις μαύρες της, σε βαθμό που ανησύχησα πως κάτι τρομερό της συνέβη.
-Βούλα είσαι καλά;
-Όχι δεν είμαι.
-Τι έπαθες;
                        
-Μια βδομάδα τώρα παρακαλώ τον προϊστάμενο να μου αλλάξει βάρδια για να συνοδεύω τη μάνα μου στο Θεαγένειο για τις χημειοθεραπείες της και δεν μου δίνει. Δεν φταίει αυτός, λιγοστέψαμε τόσο οι μόνιμοι, που δεν μπορεί να το κάνει. Τα παιδιά με τα τετράωρα δεν τα καταφέρνουν στις ώρες αιχμής. Άσε που μέχρι να μάθουν τη δουλειά τ΄αλλάζουν.

-Θέλεις να του μιλήσω εγώ; Ξέρεις πως έχω θάρρος μαζί του.
-Εσύ; Μπα! Δεν θα πετύχεις τίποτα, άσε που μπορεί να με κάψεις, άθελά σου.
-Έχε μου εμπιστοσύνη.

Πήγα, είναι ένας πολύ καλοπροαίρετος άνθρωπος, τον έπιασα στο φιλότιμο, του εξήγησα πόσο δύσκολο είναι για όλους, πόσο μάλλον για μια ηλικιωμένη γυναίκα που ήρθε από το χωριό της, να κάνει τη χημειοθεραπεία, χωρίς έναν δικό της άνθρωπο να της κρατά το χέρι, τον έφερα από εδώ, τον έφερα από εκεί, τον τουμπάρισα. Ήρθε μαζί μου μάλιστα, για να της πει το ευχάριστο νέο.

-Βούλα, αν και απέρριψαν από τα κεντρικά το αίτημά σου, το παίρνω επάνω μου, θα αλλάξεις βάρδια με τη Ζωή, θα τη βοηθώ κι εγώ. Δεν γίνεται διαφορετικά, ήταν ικανή η κ. Νίκη να έρθει να κάνει τη βάρδια σου, αν έλεγα όχι
.
Μας κοίταξε και τους δυο σαστισμένη. Ψέλλισε βουρκωμένη ένα ευχαριστώ και με ρώτησε τι να μου σερβίρει. 

Μέχρι να κόψει τη φέτα, το μαγαζί ήταν έρημο, μου είπε:
-Έπρεπε να σε ακούσω τον Μάιο. Δυσκόλεψαν πολύ τα πράγματα στη δουλειά, παλιά δεν ήταν έτσι. Άσε που θα δουλεύουμε πια και τις Κυριακές. Ο αλήτης ο Γιακουμάτος είπε πως μπορούμε να ξεκουραζόμαστε μιαν άλλη μέρα. 

-Αλήτης ο Γιακουμάτος; Νόμιζα πως αλήτες είμαστε εμείς, οι αριστεροί, εσείς είστε νοικοκυραίοι.

Ε, μα πια, αυτό της το χρωστούσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου