Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Σήμερα συμμετείχα σε μια συμβολική εκδήλωση......


Για δέστε κάτι νεοφιλελέδες που θέλουν να περνιούνται για άνθρωποι.

Constantino Korikis
2 ώρες πριν
Σήμερα συμμετείχα σε μια συμβολική εκδήλωση. Άσκησα απλά το δικαίωμα μου να κυκλοφορώ στη πόλη ελεύθερα και να μπαίνω σε κάποιο ανοιχτό μαγαζί. Κάποιες δεκάδες άτομα προσπαθούν να μου το αρνηθούν. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους αστυνομικούς που με προστάτεψαν και έκαναν όσο καλύτερα μπορούν τη δουλειά τους. Στη φωτογραφία προσπαθούν να απωθήσουν το πλήθος που είχε εγκλωβίσει μέλη της «Δημιουργίας ξανά και της Δράσης στο Follie Follie, μια ΕΛΛΗΝΙΚΉ επιχείρηση, που κάποιοι θεωρούν ότι πρέπει να εμποδίσουν τη λειτουργία της
 

Kostas Lianidis 

Σήμερα συμμετείχα σε μια συμβολική εκδήλωση. Άσκησα απλά το δικαίωμά μου να θέλω κάποιοι συνανθρωποί μου να δουλεύουν χωρίς ρεπό 7 μέρες τη βδομάδα για να μπορώ εγώ να σουλατσάρω την Κυριακή στα μαγαζιά. Κάποιες δεκάδες άνθρωποι με άλλη άποψη προσπάθησαν να ασκήσουν κι εκείνοι το δικό τους δικαίωμα αλλά επειδή ειναι αριστεροί έπρεπε να τους σπάσει στο ξύλο η αστυνομία που με προστάτευσε κάνοντας όσο καλύτερα μπορούσε τη δουλειά της, οπως την κάνει κι όταν πηγαίνει να σπάσει απεργίες στον Παπουτσάνη και σε άλλες ιδιωτικές επιχειρήσεις. Στη φωτογραφία ήταν να βάλουμε εμάς της ΔΗ.ΞΑΝ. αλλά τελικά μαζευτήκαμε 6 άτομα οπότε σας βάζω το πλήθος που μας είχε εγκλωβίσει για 5 λεπτά στο Follie Follie, μια Ελληνική επιχείρηση στην οποία μπήκαμε και βγήκαμε χωρις να ψωνίσουμε τίποτα και της οποίας κάποιοι προσπαθούν να εμποδίσουν τη λειτουργία της. Εγώ θα ήθελα η συγκεκριμένη επιχείρηση να δουλεύει 24ωρο και σ'οποιον δεν αρέσει είναι κομμουνιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου