Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Ριζοσπάστες Ξανά Σταύρος Βουτσινάς



Είμαι απόστρατος ανώτατος αξιωματικός, από της φύσεως μου αγωνίζομαι ως συνειδητός Πολίτης όσο μου επιτρέπουν οι ισχνές μου δυνάμεις για το κοινό συμφέρον και ουδέποτε για το ατομικό μου για τούτο διώχτηκα από το καθεστώς της 21ης Απριλίου.
    





Επέλεξα να ταχθώ στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΕΣ ΞΑΝΑ για δυο κυρίως λόγους.

Ο πρώτος επειδή είμαι πεπεισμένος ότι θα τιμήσουμε τα Νάματα του παρελθόντος που φέρει το βαρύ ιστορικό του ονόματος.

Ο δεύτερος επειδή ο επικεφαλής του Συνδυασμού ΔΗΜΗΤΡΑΤΟΣ ΜΑΚΗΣ είναι βιοπαλαιστής όπως εμάς που πλήττονται από τα δεινά της πολιτικής που μας επιβάλλονται από ξένα και ντόπια συμφέροντα και που ως αγνός ιδεαλιστής, έχει τη θέληση να εργασθεί μαζί με όλους τους Συμπολίτες μας ανεξαρτήτως Πολιτικών πεποιθήσεων, για την ευημερία μας τόσο την οικονομική όσον την πολιτισμική όσον και οτιδήποτε άλλο χρειάζεται ο συνειδητοποιημένος Πολίτης κατεβαίνοντας εάν χρειασθεί πλάι στον Λαό και μακράν του Δημαρχιακού θώκου .


Διαπίστωσα κατόπιν προσωπικών πληροφοριών ότι και όλοι οι συνυποψήφιοι μου στο συνδυασμό, είναι έντιμοι Πολίτες που παραμερίζοντας τα ατομικά τους συμφέροντα, ταυτίζονται με τις ιδέες του μη υπολογίζοντας κόπους και οικονομικές θυσίες.

Πρέπει να τους αποδώσω φόρο Τιμής γιατί δεν επηρεάσθηκαν από τις ύποπτες προσφορές των επαγγελματιών πολιτικών σειρήνων, που αγωνίζονται για την στασιμότητα και ατομικό τους συμφέρον, που όλοι μας γνωρίζουμε τα ονόματα τους την πολυπροσωπία τους καθώς και το παρελθόν τους.

Βεβαίως όπως υπάρχουν Λεωνίδες υπάρχουν και Εφιάλτες ριψασπιδες της τελευταίας στιγμής οι οποίοι θα κριθούν από την Ιστορία .

Οι προσπάθειες για την ανατροπή του κατεστημένου γίνονται με θυσίες αρνούμενοι οικονομικών ενισχύσεων από διάφορα κέντρα για να μην υποκυπτουμε στους εκβιασμούς τους με μόνα όπλα την εντιμότητα την συνέπεια στο καλώς εννοούμενο καθήκον και τη θέληση για κάτι καλύτερο για μας και τους απογόνους μας.

Τέλος ευχαριστώ τον Συνδυασμό που με δέχθηκε στον Αγώνα του και δηλώνω ότι ολόψυχα θα εργασθώ για τους σκοπούς του επωφελεία των των Συντοπιτών μας .


Σταύρος Βουτσινάς

staurosvoutsinas@yahoo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου