Τι σου είναι αυτό το μάρκετινγκ τέλος πάντων... Θαύματα κάνει, θαύματα... Άκουσα και γω το διαφημιστικό "75 χρόνια ΑΒ Βασιλόπουλος", λέω τι διάλο ρε σύ, αγόραζε ο Μεταξάς Βιντάλ Σασούν και Γκαζολίν, και είπα να το ψάξω λίγο. (λίγο-πολύ λίγο).
Εκεί απλά επαλήθευσα την αρχική μου υποψία πως δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα...
Αν ανατρέξει κάποιος στο επίσημο βιβλίο της εταιρείας θα διαπιστώσει πως, από το 1939 έως το 1967 (...) δεν ήταν παρά ένα μπακάλικο, το οποίο μάλιστα διατηρούσε άριστες σχέσεις με το παλάτι.(...)
Παρ' εμπιμπτόντως το βιβλίο της εταιρείας, με έναν "μαγικό" τρόπο, από το 1939 πηδάει απ' ευθείας στο 1950 χωρίς να μας δίνει την παραμικρή πληροφορία για τις δραστηριότητες που ανέπτυξε το σόι των Βασιλόπουλων την εποχή της κατοχής και του εμφυλίου.
Και φτάνουμε λοιπόν στη μαγική χρονιά του 1967 οπότε και ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ τότε ιδρύθηκε η εν λόγω αλυσίδα ενώ αν διαβάσουμε τη συνέχεια θα "παρατηρήσουμε" ότι η ραγδαία της ανάπτυξη έγινε μέσα στη χούντα. (έτυχε).
"Το 1967 ο Γεράσιμος και ο Χαράλαμπος Βασιλόπουλος μαζί με τον Χαράλαμπο Ποριάζη, ιδρύουν την ΑΒ Βασιλόπουλος ΕΠΕ, ενώ σε λίγο τα καταστήματα στη Βάρκιζα και στην Κηφισιά... κλπ κλπ... "
Έτσι λοιπόν, διαπιστώνουμε πως δεν πρόκειται παρά για μια ακόμη κοινή επικοινωνιακή απάτη του μάρκετιγκ που σε τέτοιους ακροδεξιόστροφους καιρούς θεωρεί σημαντικό, να στοχεύσει στο συναίσθημα του καταναλωτή, επικαλούμενη έννοιες όπως "ιστορία", "ελληνικότητα" κ.λπ και που φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν θα επικαλείτο αν δεν είχαμε πιάσει πάτο σε κάθε επίπεδο, αφού, μια υγιής κοινωνία είναι στραμμένη προς το αύριο και δεν προσπαθεί να σκεπάσει την γύμνια της με τα κουρέλια του χθες. Και μάλιστα με κουρέλια που έχουν υποστεί "μεταποίηση" από συνοικιακής αισθητικής μοδίστρες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου